Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2020.02.17 0 1 49358

Ezért van torlódás: 

 

Az M4-es autóúton Üllő elkerülő szakaszán, a 28-as km-nél a műszaki átjárót átépítik, mindkét oldalon a belső sávot lezárták.

Előzmény: józsi24 (49303)
totyit Creative Commons License 2020.02.17 0 1 49357

Merthogy a fo es mellekutak rendberakasa telhesen kizart, hiszen az csak 20ad30ad annyiba kerul

 

Pedig amíg nem újítják fel az összes ilyen leamortizálódott utat ,addig csak elmaradott ország maradunk.

És minél később állnak neki annál többe fog kerülni.Szét fog esni az út az alapjáig.

Előzmény: józsi24 (49348)
totyit Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49356

Az általad mutatott út minőség sajnos általános Magyarországon.

Az országos közút hálózat 32.000 km-éből  17-18 ezret azonnal fel kellene újítani.

A maradékból 10 % ráérne jövőre.

Erre sem kapacitás, sem szándék nincs jelenleg.

Az ilyen agit-propos programokban felújított, pár száz kilométer/év mennyiséggel csak hülyítik a népet.

Amíg nem lesz az ütem 3-4 ezer km/ év, addig esély sincs mondjuk 10 év alatt valami kulturált állapotba való eljutásnak.

Előzmény: nyebojsza (49332)
smith Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49355

A földvári híd hosszabb ideje nem szűk keresztmetszet, ez vitán felül áll.

Előzmény: dimelo (49354)
dimelo Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49354

Mivel a hídról volt szó, ezért az aktuális mért adat:

58+ 793 57 + 575 60 + 589  2018 mért 224 2,3% 1169

                                                                                      7286    9230    1270    4989  933  34  1       379 140 156 592

 

A felszorzott adatokkal én sem tudok mit kezdeni... Véleményem hasonló.

 

Fordulj a 2. oldalon megtalálható vállalkozóhoz.

 

Frissebb várhatóan 2020. nyarán lesz.

Előzmény: smith (49343)
kamant Creative Commons License 2020.02.17 0 9 49353

Félig off: Én általában csak olvasgatok errefelé, de lehetne kevesebb trágársággal? 

Előzmény: józsi24 (49351)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49352

Szerbiában is sűrűbben vannak a hidak.mint nálunk.

Előzmény: józsi24 (49350)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 49351

Szerintem lofasz forgalma lenne...

Előzmény: dimelo (49339)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 49350

Jab+, ott meg csak folyocska meg patakocska a dunacska... 😁

 

Ott kicsit konnyebb hidatverni...

Előzmény: Törölt nick (49340)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.17 -2 0 49349

 

En egy szoval se mondtam, hogy a dujvhid felesleges, csak azt hogy feleslegesen DRAGA.

 

Eleg lett volna egy szexardhid negyede aron...

 

(Meg esetleg egy dujvtol eszakra epites is jobb lett volna...)

Előzmény: Avaar (49337)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 49348

Most ezzel mit akarsz mondani?

 

Azt, hogy a leharcolt fo es mellekut egyetlen alternativaja a meregdraga szellempalya?

 

Merthogy a fo es mellekutak rendberakasa telhesen kizart, hiszen az csak 20ad30ad annyiba kerul?

Előzmény: nyebojsza (49332)
rm40 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49347
RadiX Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49346

Még két hosszú év amíg elkészül az M4 északon, addig a román sofőrök itt próbálnak előzni a híd utáni ívben.

Előzmény: berva1 (49345)
berva1 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49345

A szolnoki elkerülőn történt baleset miatt az arról jövő kollégák 10 óra körül értek be a céghez...

 

https://www.szoljon.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/ket-gepjarmu-karambolozott-a-4-esen-a-szolnoki-elkerulo-uton-2200653/

Előzmény: RadiX (49306)
smith Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49344

Ez így igaz.

Előzmény: dimelo (49339)
smith Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49343

Azt hittem, van ennél frissebb...

 

Jól bányásztam a lényeget?
52 főút 46+ 300 43 + 869 50 + 970 2014 felszorzott 6781
52 főút 53+ 200 50 + 970 54 + 130 2014 felszorzott 11524
52 főút 55+ 050 54 + 211 57 + 575 2017 felszorzott 8881

Ebből az első a Kecskemét felé irányuló, a második a Solt belterületi átmenő, a harmadik a Földvár felől/felé.

Egy baj van mindhárommal. A számlált időszakban még lehetett normálisan közlekedni a nevezett szakaszokon, ma már nem mondható el ugyanez.

Nagyjából ugyanez mondható el az 51-ről az M8 felől bevezető szakaszon, itt:
51 főút 84+ 500 77 + 811 85 + 234 2014 felszorzott 10241

 

Egy baj van mindegyik számmal. A számlált időszakban még lehetett normálisan közlekedni a nevezett szakaszokon, ma már nem mondható el ugyanez. Szóval azokkal a nem tudom honnan kalkulált szorzószámokkal komoly tévedés van.
Mi történt nagyjából a számolt időszak óta? '13-ban elindult a HU-GO, az M0 délin évek óta tartó sz@rakodás, és végül 18 nyarán a 62 teljes elkerülőzése is elkészült. Az utóbbi a Seregélyes feletti szakaszt a a máshonnan áttérő transittal kb. ki is nőtte a forgalom.

Előzmény: dimelo (49338)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49342

Ahogy látom, azt a szakaszt 2010-ben újrakezdték, aztán 2012-ben "ideiglenesen" kifulladt, válszeg régészeti és anyagi forráshiány (értsd: EU) indokok miatt. Talán 21-24 között befejezik az 51-54 sz. utak közötti részt (lehet, hogy megérem a 25 fős szalagavatót).

 

A 2015-ös huzavona a Vasvár-Z.egerszeg R76 szakaszán történt, nem Bácsban.

Előzmény: nyebojsza (49334)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49341

Hajózható részen 47híd van .Legritkábban Romániában vannak a hidak.

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49340

Csak érfekesség,Németországban 212Duna híd van.

dimelo Creative Commons License 2020.02.17 0 2 49339

M8 kell Lepsénytől Szolnokig,

nem a dunaföldvári híd duplázása....

Előzmény: józsi24 (49335)
dimelo Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49338
Előzmény: smith (49336)
Avaar Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49337

Kell, vagy sem, itt nem ez volt a lényeg. Ha egy 2x1-es mellékút vezetett volna át a hídon, akkor azt kapta volna Dunaújváros, de mivel az M8 tervei adottak voltak, ezt építették meg (legalább az M8 építésénél egy gonddal/költségnövelő tényezővel kevesebb). Nekünk például 20-25 kilométer megtakarítást jelent, hogy nem kell lemenni Dunaföldvárra, amikor Dunaújvárosba megyünk.  

Előzmény: józsi24 (49335)
smith Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49336

Megkérdezhetem, hogy ezek mikori adatok?

Előzmény: dimelo (49326)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 49335

Fantorpikus!

 

Ezexerint nem nott az elmult 10 evben...

 

9200ra meg qrvara kell a 2x2 sav... 😣

Előzmény: dimelo (49326)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49334

Aztán 2015-ben miért állt le megint.

Annak idején a solti töltésről lehetett látni végig a feltárásokat a mellette épülő 51-es alatt, de végül megépült. 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (49333)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.02.17 0 1 49333

Ahogy olvasom, többek között ez is (2003-2010) szerepet játszott abban, hogy 2003-ban leállt az M9 alföldi szakasza, és az uniós pénzeket más utak építésére használták fel... Miután a feltárások lezáródtak, úgy tűnik nincs pénz a befejezésre, máshol nyílván égetőbbek a gondok.

Előzmény: troglodita (49331)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49332
Előzmény: józsi24 (49324)
troglodita Creative Commons License 2020.02.17 0 0 49331

DE hogy 2001-ben valóban kinek volt fene sürgős az M9-et építgetni, az abszolút talány... Az M3 Polgárig volt megépítve, az M5 még csak Kiskunfélegyházáig tartott, M6 sehol nem volt (joggal, tehetnénk hozzá...), az M7 Zamárdiig és még sorolhatnám...

Előzmény: nyebojsza (49327)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.17 0 4 49330

"Jaja, tudom, a rongyrazo tanyasiaknak csak a zotopalya az ut..."

 

Már megint ész nélkül vagdalkozol, de ezen most nagyon meglepődtem. Ja nem. :-)

 

Valami relevánsat is terveztél írni a témához, vagy csak unatkozott a csillag gomb a billentyűzeteden?

Előzmény: józsi24 (49324)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.17 0 2 49329

"Es mivan akkor ha 2x annyiba kerul?"

 

Ha esetleg megpróbálnál olvasni is, akkor mindjárt értetted volna. Persze te nem próbálsz, csak ráugrasz és vandálkodsz. :-)

Előzmény: józsi24 (49325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!