Nálam a 3 15-öt ment, de azt már a kopásjelző alá koptatva. Azt a 20-as reményt kicsit sokallom...:))))
A Z8-ra ma mértem rá miután hazaértünk, a nem éppen gumikímélő rexin, nem éppen gumi kímélő stílussal 1700km alatt 0.3mm-t csökkent a minta, 5.5 helyett 5.2 hátul középen. Az elég jónak tűnik szerintem, szárazon hibátlan a cucc, jobbnak gondolom mint a pr4, esőben még szerencsére nem tudtam kipróbálni, remélem ez így is marad. :D
Jóvan, majd nemsoká megyek fel "véletlenül" pestre, ha nem lesz jobb dolgod, hozz magaddal egy marékkal a kicsi de erősből. :)))) Vagy kűggyé párat egy borítékban. :D
Mi is kerültünk egy kis kört ebéd után, 240km a kalte kuchlihoz meg a 27-en haza. Bár ezzel óvatosan kell fogalmaznom hogy kis kör, mert a minap a soproni motoros facse oldalra betettek a srácok egy képet hogy "hétvégi túra" és a kép szerint kimentek a görbehalmi tóhoz, ami kb 6+2km Soprontól, lehet a tónál már a szívatót is vissza kellett tolniuk....:)))))))))))))
Na, mind1, lényeg a lényeg, tökéletes idő volt, langyi meleg, napsütés, szél 0, hasítottunk mint a szélvész, igen gyó vót! :D
Báááázmeg! Egy 99Ft-os mágnest el is küldenének 1500Ft postaköltséggel. Baxák mög, ma 240Km-t toltunk a rexikébe, jórészt osztrák kanyargás közepette, 21-es mariazelli szerpentin meg a 27-es Höllental, szintén kanyarhegyek, egyszer se váltott mellé, tökéletesen működik a cucc, asszem marad így, csak a lemezeket hegesztem rendesen össze, mert elsőre csak pöttyöztem hogy könnyű legyen szétkapni ha alakítani kell rajta.
Van. Faxa! 1 garnitúrát koptattam el belőle. Elégedetten. 12ezret bírt a hátsó és a dupláját az első. Amióta van pr4, azóta az kerül hátra. Előre továbbra is pr3, mee (TDM-es szemszögből) hiányos a pr4 méretsora. Úgyhogy bátran csapj bele!:)
Szerintem semmi galiba nem lesz azért, mert a szelep áram nélkül marad. Sokunknak így van kiiktatva a flapantyú és nincs se hibakód se más jele, hogy ez így ebben a formában gáz lenne.
Csak az ECU-t intéztem el. Az első motoromon mind a három variációt megcsináltam és mintha fulladt volna a gép, de lehet hogy csak beképzeltem. Most nem veszem ki a helyéről a vákuumszelepet, elég az elektromos blokkolás.
Te is a barna/fekete vezetéket kiitatva intézted el a flapantyút, vagy még a szűrőház tetején is kiakasztottad, nem tudom hogy okoz e galibát ha vákuum szelep nem kap áramot.
Mert van aki csak mechanikusan iktatja ki, ledugózva a vákuumcsövet.
Összejött ma kétszáz kilcsi és a végén kiheréltem a flapantyút. Nagyon itt volt már az ideje, mert városi tempóban elég idegesítően reagált a markolat legkisebb mozdítására is. Most faxa:)
Lassan a fogyasztás is beáll a régi értékre. 5 felett jártunk eddig, ma volt először alatta. A folyamatos csökkenés egyértelműen tapasztalható.
Na, müxik, de elég macerás egy cucc ez. A mágnest nem hogy gyengíteni kell, de csak akkor kapcsol, ha hozzáér a szenzor burkolatához, és a mozgó nyelvet is ki kellett cserélni műanyagra, mert ha fémlemez, akkor akármilyen vékony, csak az az oldali szenzor müxik, amelyiken a mágnes van, a lemez túloldalán már nem. És az se mindegy neki, hogy mennyire távolodik el utána a mágnes, mert ha nem eléggé, akkor megint nem müxik. Szóval el voltunk a finomhangolással egész délután.
Annál is inkább, mert A cucc benn van a műszerfalnál, a vezetékelés kész, minden müxik, de ezek a szenzorok csak akkor kapcsolnak ha hozzáér a mágnes, és még az se mindegy nekik melyik oldalával. Ölég kényes jószág ahogy nézem, valami hajlítható kis lemezkarokra kell tennem a cuccot hogy könnyű legyen állítani.