Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nashaero Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3287

üdv.

 

én meg föleg nem, ezért autocserének lőve, ill. csak 2,8t alatti autokat nézek ezentul.

német forumokon is folyamatosan ez a téma, mivel az ellenörzések megszaporodtak.

de ha valaki tudja az okost, én is meghallgatnám.

Előzmény: öcsiba (3286)
öcsiba Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3286

Szia. Igen a lázlap a gond. Sajnos nem tudok megfordulni 9 óra alatt csak ha megálok 9 óra pihire, de ez sem teljesen jó mert a kocsiban nincs gyári fekvőhely. Ezért vagyok meg lőve, mert sietnem kellene vissza.

Előzmény: nashaero (3285)
nashaero Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3285

üdv.

 

nem a menetlevelen van a hangsuly, hanem a lázlapon amit vezetned kell Németországban.

 

http://www.das.hu/kamionhirek-2009-12-02

Előzmény: bsasa (3284)
bsasa Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3284

Mi járunk rövid és hosszú  tipussal is de még sohasem kértek menetlevelet.

Előzmény: nashaero (3282)
Kacsary Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3283

Levettem az üzemanyag szürőt, volt némi kosz a belsejében, kipucoltam. Kérdésem az egész vezeték a szürőig mozog. Vagy hermetetikusan kell zárnia a müanyagnak a müanyagot. lehet hogy ott kap levegőt. Valaki irjon valamit neki hogy van.

nashaero Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3282

üdv.

 

az a gond hogy 2,8t és 3,5t közt az én informáciom alapján vagy lázlap vagy tachográf.

engem is kivettek rövid vivaroval a sorbol már, de nekem 2,77t  az össztömegem, és nem kérték csak a szállitott árut kellett igazolnom.

 

üdv.

Előzmény: öcsiba (3281)
öcsiba Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3281

Szép estét mindenkinek. vanyek 82 köszönöm a motyót, meg kaptam, nagyon baba. Kérdeznék olyat hogy akik jártok ki, hogyan tudjátok tehernél a lázlapot írni hogy a rendőr ne vágjon meg. Szerdán cammogok vissza freibugból a masterral és lás csudát kinn lepzsel a rend őre. Persze nem volt a lázlap

rendesen kitöltve. 150 euró és már mehettem is. Van valami trükkötök ???

 

 

csumpala Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3280

Üdv mindenkinek.Kérdezném tőlled megnéznéd személyesen mit kell,kellene ki cserélni a válton persze te csinálnád meg is ha elválalod.köszönöm.

Előzmény: vanyek82 (3264)
Kacsary Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3279

Csak első fokozatnál veszi a 2700 körüli turbó indulást a többinél már húz 1700 felett.

Előzmény: Kacsary (3278)
Kacsary Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3278

Szia. Látom a kisnyomású üzemanyag adagolót, megnézük. Megnézem még az ERG szelepet is. De lehet hogy a vezeték levegőt kaphat, mert azóta jöttek a problémák amióta belefészkelt egy pocok, lehet hogy megrágott valamit.

Előzmény: vargamunka (3274)
Tomas79 Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3277

Ja,azt elfelejtettm,hogy Ruville márka és 915593 a száma.

Előzmény: Tomas79 (3276)
Tomas79 Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3276

szia!

12 ezerért vettem db-játennyiért odadnám...

Előzmény: csumpala (3267)
öcsiba Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3275

Hali. Azt esetleg lehet tudni mi az et száma és mennyi a terhelhetősége ?

Előzmény: Szylvus (3244)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3274

szia 

nézd meg a kedvemért a 3081 hozászolást talán segít

felűről nincs szerelési lehetőség  

 a turbónak nem jó 2700 körüli elváltás higgy nekem  

mindenkinek balesetmentes utat kívánok 

Előzmény: Kacsary (3273)
Kacsary Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3273

Hidegen ha begyul akkor hagyom melegedni vagy 5 percig, aztán ha elindulok vele csak az első fokozatnál lustálkodik aztán bedolgozik a turbo 2700 után és váltok, aztán megyen rendesen. Melegen nincs vele gond. Amióta baja van a hátsó és az első sebességnél érezhető hogy mikor indulok elindul az autó de ha nem eléggé gázolok a kocsi kezd lefulladni.

megyen vagy egy métert rendesen és az után érzem azt hogy nem bir menni, ilyenkor adok több gázt neki. nem tudom jobban megfogalmazni. Este ha mentem vele vagy 30 kilométert akkor rendesen gyúl csak nincs meg a vonó erő tolatáskor. azt szeretném még tudni hogy az üzemanyag tartályhoz hogyan lehet hozzá férni, lehet e a szalonból felülről is, vagy lekel szerelni, ha ki akarom venni belőle a kisnyomású tápszivattyút, persze ha van benne. Apám arra gyanakszik hogy viz került a tartályba és belefagyott a szivattyúba, vagy esetleg a biztositék táblán van e erre ellenálás amely kiéghetett. volt példa rá mikor a pumpát nyomogtam hogy olyan volt mintha kásás lett volna az üzemanyag.

Előzmény: vargamunka (3270)
ApcCarlsson Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3272

Sziasztok.

Eladó Vivaro Trafic Stb. kerék felni garnitúra . 5x118. 16”  Felnire szeret Gumi Maxmiler GT 195/65 r16 C nyári gumi 7. 6mm. DOT  Y9BB L88c 5208. 4db
Ár 50. 000ft Ha valakit érdekel. T: 30-414-50-44 Vadászi Tamás

Üdv.

 

vargamunka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3271

szia 

tizennégy óra meló a befecskendezőn és a tulaj nem tudja eldönteni hogyan tovább :-)most félre teszem majd eldönti mit is szeretne .,,

köszönöm szépen

Előzmény: vanyek82 (3264)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3270

szia 

a verda több sebből vérzik 

írd meg hidegen és melegen hogy viselkedik... 

igen kellene lenni kisnyomású tápszivattyúnak bár többször nem találtam benne a te évjáratodban 

hasonló problémák ismerősként köszönnek vissza .ne lepődj meg ha a szervizek nagy összegű számlával  javítják ...

persze nem nálam van a bölcsek köve de talán ha vissza olvasol volt már rá példa hogy sikeresen és viszonylag olcsón is megúszták. 

üdv    

Előzmény: Kacsary (3269)
Kacsary Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3269

Reanult trafic 1,9 dci 2005-2006-os buszom van. A gondom az hogy nem indul. Inditáskor bepöccen aztán lefulad. Üzemanyag szürő előtti pumpa nyomogásával nehezen de beindul többszöri inditással. régen nem volt ilyen gondja. Azt szeretném tudni hogy mit lehetne tenni ebben az esetben. első alkalommal mikor nem indult a üzemanyag szürőn megtekertem a felső és az alsó fekete kis tekerőt kijött némi levegő, meg lehet viz is alul. Az autó turbója is azóta vacakol csak 2700 után kezd bedolgozni, vagy később. Azt szeretném tudni még, hogy az autó üzemanyag tartályában van e valamilyen kis motor amely az üzemanyagot nyomja az üzemanyag szürő felé.

csumpala Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3268

Üdvőzlet.Köszönöm a gyors választ néztem az árakat,szeretném ha felvennéd velem a kapcsolatot és a többit megbeszélnénk.

Elöre is köszönöm,jo hétvégét mindenkinek.Az elérhetőségem:0670 2852464

Előzmény: vanyek82 (3260)
csumpala Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3267

Hali.Engem érdekelne,ha megvan mennyi az ára?

 

Előzmény: Tomas79 (3248)
Tomas79 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3266

Iagazad van,de a szerelő azt mondta hogy inkább vegyük meg a másikat,igy ezek itt maradtak....

Érdekel valakit olcsó pénzért?

Tomo

Előzmény: vanyek82 (3257)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3265

szia

hívlak fedd fel:)

Előzmény: vanyek82 (3264)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3264

Akkor szólok. Van 4db-om 820038528-as cikkszámú jólárasítva :)

Előzmény: vargamunka (3263)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3263

szia 

szerintem sem gond de ha kételyed lenne akkor mérj töltést az aksi pólusán 13,8-14,2v megfelelő .ellenőrizd az aksit használat után .szerintem megnyugtató lesz az eredmény 

üdv 

más :kellene trafikhoz használható befecskendező 1,9  

ha valakinek esetleg van szólna ,köszönöm szépen 

balesetmenteset mindenkinek

Előzmény: attys (3261)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3262

Szerintem nem lesz azzal semmi bajod, elég az is

Előzmény: attys (3261)
attys Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3261

Üdv!

 

Decemberben, az első komolyabb fagyásnál ment tönkre a szervószivattyúm amit sikeresen cseréltem le egy Thalia szivattyúra ami színre, szagra ugyanaz mint a Vivaroé és persze töredékéért kapható. Sajnálatos módon nem tisztítottuk meg akkor a generátort és környékét a szervóolajtól ami természetesen belefolyt a generátorba, a szerelő elmondása szerint ez is hozzájárult a generátorom tönkremeneteléhez. Végülis kiderült, hogy ez volt a baja az autónak. (a 3214-es hozzászólásomnál kérdeztem Vargaszakitól.) Érdekes módon most is sikerült megoldanom a generátor cseréjét olcsóbban, egy 1.5 dci Clio generátorával ami majdnem ugyanaz, csak még a gyári 125 Ah-s ez csak 110. Kérdésem lenne: mennyiben befolyásolja ez majd a jövőben a működését a rendszernek? Eddig tökéletesen működik, ma mentem vele 400 km-t erősen terhelve.

 

Szép napot, hétvégét!

vanyek82 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3260

Az 5. sebességi fokozathoz van alkatrészem, a ketteshez nincs. Árakat lejjebb olvashatsz... :)

Előzmény: csumpala (3259)
csumpala Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3259

Üdv mindenkinek!Uj vagyok,2 hete vettem vivarot.Kezdem megszeretni,a váltom tönkre ment 5-öst kidobja 2-est recsegve veszi.Néztem váltó felujjitást hát horror.Megkérdezném a nagy szakiktol nézzék már meg személyesen mennyiből jönne ki a javítás,előre is köszönöm a választ.

csipike01 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3258

Az én gépemen még szegecselt volt...

Fúró, új talpas, csavar és máris cserélhető!

 

Ablakemelő motorral kapcsolatban valami ötlet???

Ne kíméljetek!!!

 

Tegnap futottam egy Vásárosnaményt még este.

Tiszaújváros és Polgár között kb 5 baleset, Én meg 50-nel össze-vissza csúszkálva próbáltam a pályán maradni.

Mielőtt megszól valaki: Nokian téli papucsokkal.

Olyan jeges volt a pálya, hogy a teherautók is csak lépésben mentek.

Hókotrót nem láttam. :-((

Előzmény: vanyek82 (3257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!