Szia. Igen a lázlap a gond. Sajnos nem tudok megfordulni 9 óra alatt csak ha megálok 9 óra pihire, de ez sem teljesen jó mert a kocsiban nincs gyári fekvőhely. Ezért vagyok meg lőve, mert sietnem kellene vissza.
Levettem az üzemanyag szürőt, volt némi kosz a belsejében, kipucoltam. Kérdésem az egész vezeték a szürőig mozog. Vagy hermetetikusan kell zárnia a müanyagnak a müanyagot. lehet hogy ott kap levegőt. Valaki irjon valamit neki hogy van.
Szép estét mindenkinek. vanyek 82 köszönöm a motyót, meg kaptam, nagyon baba. Kérdeznék olyat hogy akik jártok ki, hogyan tudjátok tehernél a lázlapot írni hogy a rendőr ne vágjon meg. Szerdán cammogok vissza freibugból a masterral és lás csudát kinn lepzsel a rend őre. Persze nem volt a lázlap
rendesen kitöltve. 150 euró és már mehettem is. Van valami trükkötök ???
Szia. Látom a kisnyomású üzemanyag adagolót, megnézük. Megnézem még az ERG szelepet is. De lehet hogy a vezeték levegőt kaphat, mert azóta jöttek a problémák amióta belefészkelt egy pocok, lehet hogy megrágott valamit.
Hidegen ha begyul akkor hagyom melegedni vagy 5 percig, aztán ha elindulok vele csak az első fokozatnál lustálkodik aztán bedolgozik a turbo 2700 után és váltok, aztán megyen rendesen. Melegen nincs vele gond. Amióta baja van a hátsó és az első sebességnél érezhető hogy mikor indulok elindul az autó de ha nem eléggé gázolok a kocsi kezd lefulladni.
megyen vagy egy métert rendesen és az után érzem azt hogy nem bir menni, ilyenkor adok több gázt neki. nem tudom jobban megfogalmazni. Este ha mentem vele vagy 30 kilométert akkor rendesen gyúl csak nincs meg a vonó erő tolatáskor. azt szeretném még tudni hogy az üzemanyag tartályhoz hogyan lehet hozzá férni, lehet e a szalonból felülről is, vagy lekel szerelni, ha ki akarom venni belőle a kisnyomású tápszivattyút, persze ha van benne. Apám arra gyanakszik hogy viz került a tartályba és belefagyott a szivattyúba, vagy esetleg a biztositék táblán van e erre ellenálás amely kiéghetett. volt példa rá mikor a pumpát nyomogtam hogy olyan volt mintha kásás lett volna az üzemanyag.
Reanult trafic 1,9 dci 2005-2006-os buszom van. A gondom az hogy nem indul. Inditáskor bepöccen aztán lefulad. Üzemanyag szürő előtti pumpa nyomogásával nehezen de beindul többszöri inditással. régen nem volt ilyen gondja. Azt szeretném tudni hogy mit lehetne tenni ebben az esetben. első alkalommal mikor nem indult a üzemanyag szürőn megtekertem a felső és az alsó fekete kis tekerőt kijött némi levegő, meg lehet viz is alul. Az autó turbója is azóta vacakol csak 2700 után kezd bedolgozni, vagy később. Azt szeretném tudni még, hogy az autó üzemanyag tartályában van e valamilyen kis motor amely az üzemanyagot nyomja az üzemanyag szürő felé.
szerintem sem gond de ha kételyed lenne akkor mérj töltést az aksi pólusán 13,8-14,2v megfelelő .ellenőrizd az aksit használat után .szerintem megnyugtató lesz az eredmény
üdv
más :kellene trafikhoz használható befecskendező 1,9
Decemberben, az első komolyabb fagyásnál ment tönkre a szervószivattyúm amit sikeresen cseréltem le egy Thalia szivattyúra ami színre, szagra ugyanaz mint a Vivaroé és persze töredékéért kapható. Sajnálatos módon nem tisztítottuk meg akkor a generátort és környékét a szervóolajtól ami természetesen belefolyt a generátorba, a szerelő elmondása szerint ez is hozzájárult a generátorom tönkremeneteléhez. Végülis kiderült, hogy ez volt a baja az autónak. (a 3214-es hozzászólásomnál kérdeztem Vargaszakitól.) Érdekes módon most is sikerült megoldanom a generátor cseréjét olcsóbban, egy 1.5 dci Clio generátorával ami majdnem ugyanaz, csak még a gyári 125 Ah-s ez csak 110. Kérdésem lenne: mennyiben befolyásolja ez majd a jövőben a működését a rendszernek? Eddig tökéletesen működik, ma mentem vele 400 km-t erősen terhelve.
Üdv mindenkinek!Uj vagyok,2 hete vettem vivarot.Kezdem megszeretni,a váltom tönkre ment 5-öst kidobja 2-est recsegve veszi.Néztem váltó felujjitást hát horror.Megkérdezném a nagy szakiktol nézzék már meg személyesen mennyiből jönne ki a javítás,előre is köszönöm a választ.