A magam részéről azt látom -- és itt igyekszem kerülni a pártpolitikát --, hogy
a dolog részben az állami újraelosztás rendszeréből fakad, ki milyen forrásokkal rendelkezik és mi a feladata
részben pedig a Főváros (meg kerületei) és Pest megye (és agglomerációs települései) egyáltalán nem találták meg a megfelelő együttműködést az elmúlt 3 évtizedben. Nemhogy a közelében sincsenek, hanem a pályán sem. Mivel a dolog legalábbis három évtizedre nyúlik vissza, aligha kötődik a vezetők személyéhez. Valahogy kódolva van a rendszerbe, hogy nem érdekeltek ebben?
Ha tudod, hogy a "2000-2005" intervallumból neked a legkedvezőbb a 2005, és hajlandó is vagy kicsit jobban megnézni a korábbiakat is, akkor miért kell kapásból a 2005-ös szélsőértékkel kezdeni? Főleg ha nyilvánvaló, hogy a "2000-2005" az egy körülbelüli intervallum?
"de nem kellene eltérni az M6 kapitális hibáitól."
Hmmm, a vonalvezetést ugye jeleztem már én is, tehát ott nincs szó terelésről.
Viszont hogy 2000-2005-ös forgalmi adatok alapján legalábbis megbocsátható, ha az M6 kiemelt prioritást kapott, az fix. Nyilván, volt 1%-nyi látnok (téged is beleszámolva), akik tudták, mi fog következni, meg voltak lokálpatrióták is (téged megintcsak beleértve), akik a saját térségük fejlesztését tekintették elsődlegesnek.
Az M6-os autópálya további szakaszai: Bóly és az országhatár között az építését még csak tervezik. Bóly térségében az M60-as autópálya elágazik Pécs irányába.
-erre gondoltam,illetve olvashattad volna te is.
Tehát már 2006 előtt megvolt az egész M6-ra a szándék, az akarat és a pénz is rá. vagy legalábbis a finanszirozás elképzelés szintjén a PPP formában. Nyilván szakaszokban épült,a déli részek lettek készen a legkésőbb.
Az előzetes tervekkel ellentétben mégsem végeztek az M4-en az Üllői elkerülőn az elválasztó korlát visszaépítésével, így a belső sáv zárás nem került ma feloldásra. Most kedd délután ígértek, így a dugó hétfőn folytatódik.
Így igaz. Viszont még mindig jobban bízom benne, mint egy olyan oldallal, ami nem ezzel foglalkozik. Nyilván ha nekem a biológiai felfedezésekről kéne cikket írnom (amihez nem értek), nem venném észre a pontatlanságokat, amiket leírok.
Végülis már most is el lehet jutni Varsóba csak gyorsforgalmi úton...Ausztrián és Németországon keresztül. Már elég régóta ez megy a gyorsforgalmi utakkal: tele vannak valótlan állításokkal a róluk szóló cikkek. Viszont a direkt ilyenekkel foglalkozó oldalak általában hitelesebbek (én a magyarepitok.hu-t szoktam sasolni, általában pontos információk vannak, nem találtam még nagyobb tévedést a két év alatt, mióta olvasom).
Én kérek elnézést minden balf... újságíró miatt, aki kritikátlanul átveszi a messziről bűzlő FAKENEWS-okat!
Határtól-határig 220 km a teljes M4-M35-M3-M30 hossza.
"...lengyel infrastrukturális miniszter bejelentette: a Via Carpatia a dél-lengyelországi Rzeszów és a kelet-lengyelországi Lublin között épülő szakaszának köszönhetően
2022-ben egészen Varsóig lehet majd gyorsforgalmi utakon eljutni délkeleti irányból."
Az utolsó mondatot ki kell egészíteni: ...Lengyelországon belül.
Mert Ukrajnából és Szlovákiából nincs gyorsforgalmi csatlakozás...
Az E40 (M-10) Ukrajnában településeken vezet át szintbeli keresztezésekkel:
Mindezt tudom. Csak akkor már nekem meg eszembe jutott az összes hiányzó Duna-híd, és megnéztem azt is, hogy ezek pótlása esetén milyen új főútvonali kapcsolatok válhatnának valóra. Természetesen ezt az általuk a forgalomba újonnan bekapcsolt utak szükség szerinti feljavításával (csak burkolaterősítés, vagy szélességi bővítés is, kitáblázás és burkolati jelhiányok kiegészítése jó minőségűre és megfelelően hiánytalan sűrűségűre).
(Itt a legtöbb esetben nem gyorsforgalmi utakban gondolkodtam, csak az újonnan létrehozható távolsági régióközi új másodrendű főútvonalak kifejlesztésére a meglévő régebbi utak felújításával és felbővítésével.)
Az M30 nagyon időszerű. A határon túli autópályához képest szégyenteljes kontraszt a 3-as út Szikszón túli szakasza. Nem is értem, hogy hogyan maradt ki ez a tranzitút a felújításból, szélesítésből, amit már 2 számjegyű utak jelentős részén is elvégeztek, akár 20-25 évvel ezelőtt.