Amíg pénz nincs mellétéve (és a fairség még azt is megkövetelné, hogy pluszpénz, de hát nyilván arra megy ki az egész, hogy az nem lesz, hanem Pest helyett a "Pestre és agglomerációjára" költsenek), addig ez ugyanúgy édesálom.
Kb egyidejűleg mozogtak az események a 8-as főút Veszprém déli elkerülő átépitése c projekttel. Kiírás, hosszabbítások, stb. Ott is mostanában lett eredmény hirdetés. Szerintem pár nap, és ez is meglesz.
A forrás keresését erősíti Kara Ákos ogy. képviselő írása, aki két építési szakaszról beszél, először 2022-ig Győrtől Tétig, majd 2024-ig Tét-Pápa között épülne meg az út.
Nem tudom ki híreszteli ezt a leállósáv leaszfaltozását... az a két oldalon kétszer 1 sáv út építését jelentené? Mert ha autópályányi leállósávot akarnak, azt úgy kellene csinálni (alap+beton+aszfalt). Itt pedig amit láttam, abból nem csak az aszfalt hiányzik.
Én ami tervet láttam, aszerint az M44 az M8-hoz csatlakozik, nem megy el az M5-ig... tehát nagyon sokáig nem lesz az M44-nek kapcsolata más autópályával.
"A kormány meg most is dolgozik Budapestért, lásd a tegnap berakott cikket az m5 metróról."
Ilyen tervek, hogy a csepeli meg a soroksári HÉV közösítve bemegy a belvárosba (mert még mindig csak tervekről van szó), már 10 éve is voltak, meg 20 éve is, meg régebben is (emlékszem, mikor még Pesten éltem).
Nekem csak meg nem erősített információim vannak ha úgy teszik " azt beszélik kategória".
Eszerint a projekt pénzügyi finanszírozása csak részben biztosított.
A Tét -Pápa szakasz fedezete nincs meg. A pápai befolyásos emberek (pl. Kövér László házelnök)
azonban a teljes szakaszon való egyidejű munkavégzéshez ragaszkodnak (tehát nem engedik szakaszolni). Most emiatt patthelyzet van megy a pénz keresgélése kormányzati szinten.
Aki mást tud az majd cáfolni fogja aminek szívből örülnék.
"Ami száz évvel még jelentett valamit (hogy nem MÁV-os központi, hanem helyi érdekből épült), az mára már csak egy kényelmes szókapcsolattá változott, de valódi tartalmat nem hordoz."
A HÉV lényege mindig is az volt, hogy lájtosabb tervezési kritériumokkal (pl. kisebb sebességre méretezve, vagy épp más peronmagassággal, szerelvényhosszal etc.) épülhetett, és hát ez finoman szólva nem tűnt el belőle.
(Amúgy nyilván a gyakoribb utascsere miatt az ajtókiosztás, belső kialakítás is más kell legyen, mint azon a vonaton, ami a tervek szerint max. tízkilométerenként áll meg.)
"A kormány meg most is dolgozik Budapestért, lásd a tegnap berakott cikket az m5 metróról."
Mármint papírt gyárt arról, hogy további papírokat gyárthasson. Majd ha elindul az első új szerelvény az alagútban, akkor hiszem, hogy tényleg akarják ezt.
Kinek van információja a a 83-as főút (M83?) Pápa-Győr közötti 2x2 sávos kiépítésének elkezdéséről? 2020 első negyedévére szólnak ígéretek az építési munkák elkezdéséről.
"Engem persze nem kell meggyőznöd arról, hogy Tarlós idejében (különösen a második ciklusában) a főpolgármesteri hivatal alkalmatlan volt a városvezetésre,"
Azt nem hallottad, hogy kamugerit már gyurcsibohóc rántgatja? Sikerült megválasztanotok Budapest élére Magyarország tönkretevőjét. Igaz, kamugeri is tökéletesen alkalmatlan a feladatra. Ezek csak gyűlölködni tudnak, de azt profi módon. Dolgozni, a város érdeketi nem tudják képviselni, de nagyobb baj, hogy nem is akarják. Karigerinek (és a baloldalnak) csak arra kell a főpolgármesteri pozíció, hogy a kormányt megszerezzék.
A kormány meg most is dolgozik Budapestért, lásd a tegnap berakott cikket az m5 metróról.
Szerintem az M4 esetében elég hamar ráfognak kényszerülni, hogy leaszfaltozzák a leállósávot ott ahol ezt a koronaszélesség viszonylag kisebb ráfordítással lehetővé teszi. Fő gond a dimelo által leírt Törökszentmiklós Nyugat - Berettyóújfalu szakasszal lesz, ahol eleve jóval kisebb lesz a kialakított koronaszélleéseg, mint az Üllő - Törökszentmiklós Nyugat szakaszon.
Ismét nincs igazad. Engem persze nem kell meggyőznöd arról, hogy Tarlós idejében (különösen a második ciklusában) a főpolgármesteri hivatal alkalmatlan volt a városvezetésre, a városlakók is kinyilvánították ilyen irányú véleményüket.