Keresés

Részletes keresés

Autobahn89 Creative Commons License 2020.03.04 0 3 49653

Lehet itt 4 savos autopalya is. Szarragok voltak, vannak, lesznek. Inkabb odakormol mas haza ele, minthogy fizetos elkerulon/autouton/palyan menne. Ha ott tartanank fejlettsegileg, mint Ausztria, akiknek mar a kornyezetvedelem  a legfobb problemajuk, akkor se lennenk sehol, mert a fejekben meg mindig 30 eves lemaradas van nalunk.

Előzmény: Samott (49652)
Samott Creative Commons License 2020.03.04 0 1 49652

Igen, en is latom hogy ullonek arrol a reszerol eleg sok auto jon, annyian nem fordulhatnak ki abbol a par utcabol. Ami meg ide kapcsolodik, hogy a fele kb. elfordul az ecseri leagazasnal, gondolom az ingyenes nullasra tartanak. Na ezek a sz.rragok akikrol korabban beszeltem. 

 

Meddig ingyenes meg az M0?

Előzmény: radio100jozsi (49650)
nyebojsza Creative Commons License 2020.03.03 0 0 49651

Miért lép meg? Hisz onnantól fizetős az üllői elkerülő...

Egyébként a 70-75 az egész jó tempó a régi 50-60-hoz képest :-)

Előzmény: radio100jozsi (49650)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.03.03 0 3 49650

Továbbra sem győzött meg a régi 4-es forgalma, hogy ez indokolt volna Monor és Üllő között. Szokásos menetem délután Pest felé, és belekerültem Monortól egy konvojba, előttem 4 autó, majd mögöttem is csatakozott 6 autó.  Persze a tempó 70-75 km/h, előzni nem lehet, mert Pest felől Monornak egymás után jöttel az autók, mint ha nem is lenne M4-es.

De ami meglepet, hogy ez a jó tucatnyi autós konvojból, én voltam az egyetlen egy, aki Üllő körforgalomnál a 404-M4 felé vette az irányt, a többi 10 feletti autó ment tovább be Üllőre.

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.03.03 0 0 49649

Akkor viszont át kellene építeni a Petőfi-híd hídfőit is... Délebbre izmozni ezzel nem látom sok értelmét.

Előzmény: NAR (49639)
troglodita Creative Commons License 2020.03.03 0 0 49648

De amúgy értelmes, hogy odacseszték a szigetcsúcs közelébe a Központi Szargyárat, aztán most mellé tesznek egy bazi nagy hidat...

Előzmény: troglodita (49647)
troglodita Creative Commons License 2020.03.03 0 0 49647

Nem kéne megépíteni a Soroksári Duna fölötti hidat sem, akkor tuti senki nem fog ezen a hídon közlekedni ,-(((

Előzmény: mzdude (49646)
mzdude Creative Commons License 2020.03.03 0 3 49646

Ez így érthető és elfogadható. Csak akkor kellene az érme másik oldala is, nevezetesen, hogy amikor elkészült az új híd, akkor vonuljon át a brigád a következő (pl. Aquincum) építésére. És ha mindenhol lesz városi szövet, akkor már lesz akkora kapacitás, hogy az eloszló forgalomnak elég legyen.

 

Így most az a mondás, hogy tehermentesíteni kellene a Lágymányosit és a Petőfit, de tehermentesítésre alkalmatlan lesz a kialakítás.

Előzmény: ghosty9 (49643)
ghosty9 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 49645

"mert a mostani elszakítottság"

 

Na kb. ez a lényeg valóban.

 

Márminthogy ha építünk egy különszintű gyorsforgalmi whatevert, akkor ott is lesz elszakítottság, csak észak-déli irányban. A mai Hungária olyan, amilyen, de ha különszinten épült volna ki, az lenne aztán csak a no man's land.

Előzmény: Avaar (49642)
troglodita Creative Commons License 2020.03.03 0 1 49644

Vagyis súlyos tízmilliárdokért majd hoz is a jány ajándékot meg nem is?

Előzmény: ghosty9 (49643)
ghosty9 Creative Commons License 2020.03.03 0 1 49643

NEM ez az indok.

 

Az az indok, hogy ha normál városi kiépítése lesz az útnak, akkor van rá esély, hogy előbb-utóbb körülötte is normál város legyen, minimum irodaházakkal (de akár lakóépületekkel is, egy utcával beljebb meg mindenképpen, és lakóépületeken nem a családiház-szerűségeket kell érteni). Ha kiemelt útvonal lenne különszintű kereszteződésekkel, akkor az olyan "városképet" eredményezne, mint az M5 bevezető.

 

Persze kevésbé lehet majd átsuhanni, de szerintem helyes döntés született.

Előzmény: Avaar (49637)
Avaar Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49642

Na Ja. Különben meg lehet, hogy két évíg nem lenne dugó, mert a mostani elszakítottság miatt nem járnak át dolgozni Csepelről Dél-Budára, meg ilyenek, de attól még mindenképp kell majd a különszintű, mert úgyis hamar fel fog lendűlőn ez az egész.  

troglodita Creative Commons License 2020.03.02 0 1 49641

Na de a villamos is dugóban fog csücsülni...

Előzmény: NAR (49639)
troglodita Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49640

Jesszusom, ez most komoly???

:o :o :o

Előzmény: NAR (49635)
NAR Creative Commons License 2020.03.02 -1 0 49639

Gondolom az a lényeg, hogy a dugó miatt inkább üljenek villamosra...

Előzmény: Avaar (49637)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2020.03.02 -2 2 49638

Egyetértek. 

Valahogy szólni kellene a döntéshozóknak. Legalább az átmenő forgalmat át kellene vezetni a hídfeljáró felett (vagy alatt). 

Előzmény: Avaar (49636)
Avaar Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49637

Furcsa koncepció egy új kapcsolatnál.

 

Ha a Margit és a Lánchíd közé csinálnának ezzel az indokkal egy szintbeli keresztes hidat, azt megérteném, mert ott mész 1 kilométert, aztán átmész máshol. Itt viszont SENKI nem fogja megkerülni a fél várost azért, mert szintbeli kereszt van, meg dugó. 

Előzmény: NAR (49635)
Avaar Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49636

Ez már most elkönyvelhető egy hatalmas forgalmi káosznak. Nem gondolom, hogy 3 sáv szintben elegendő egy teljesen új, most még hiányzó kapcsolat forgalmának elvezetéséhez. Ha sikerül olyan jó lámpaprogramot csinálni (ami Pesten nem erény, a sok piroshullámot figyelembe véve), akkor a keresztirányú forgalom fog beállni. 

Szerintem oda mindenképp kéne egy féllóhere, vagy egy rombusz. De nem is értem, miért akarnak 2020s években szintbeli keresztet építeni egy budapesti híd végére, miközben már 25 évvel ezelőtt, a Rákóczi híd végére (meg Petőfi, Árpád, Erzsébet híd végére is).

NAR Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49635

Ha jól értettem, az a koncepció része, hogy nem lesznek külön szintű kereszteződések, nehogy túl nagy forgalom akarjon odamenni.

Előzmény: troglodita (49634)
troglodita Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49634

A Galvani utca - Budafoki út kereszteződésében vajon mit akart ábrázolni a művész? Azt, hogy qrvára semmi ötlete nincs, hogy mekkora forgalom várható és milyen csatlakozást kéne odaépíteni?

Előzmény: trizs77 (49633)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.02 -3 0 49633

A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa (FKT) legutóbbi ülésén

 

A főpolgármester és a miniszter vezetésével a tanács egyetértésre jutott abban, hogy a Galvani híd megépítése jó megoldást kínál Dél-Buda és Dél-Pest összekötésére és segít a belváros forgalomcsillapításában.

 

https://www.origo.hu/gazdasag/20200302-meg-epul-a-galvani-hid.html?utm_source=hirkereso

 

 

 

 

ghosty9 Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49632

"A 45-ös út csomópontja után 1,5 kilométeres egyenes van, ennek azért illene elégnek lennie egy előzéshez..."

 

Hmmm, guglimapsz szerint a helikopteres elágazás és a 45-ös csomópont között van 8,6 km. Térképen elég egyenes is. Ehhez képest van rajta két hely összesen, ahol "végülis" lehet előzni, ha éppen (a linkelt hely az egyik, ahol ha épp nem jön senki, vagy kicsit bátrabb az ember és jól tippelt a kanyaron túlra)...

 

A másfél km inkább egy, mivel mindkét végén záróvonal van (hogy a 45-ös út felőli végén minek, azt meg nem tudnám mondani), utána nyilván megint van 1-1,5 km, a nagykanyar után pedig az kb. 10 km. De abban igazad van, hogy amit példának hoztam, ott nem a teljes útszakaszra igaz, csak úgy a 70%-ára. Egy tömbben. Példának ettől még szerintem jó.

 

(Amúgy a várost átszelő alternatív útvonal is hosszú egyenesekkel kezdődik-végződik, ott sem végig 60, ott is lehet előzni, de ez is másodlagos.)

Előzmény: NAR (49630)
Samott Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49631

Annyira jo lett volna, ha oda mar nem kell hataratkelot epiteni... johetne mar Erdely is a schengeni zonaba.

Előzmény: pentium10 (49625)
NAR Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49630

"végig lehet kattintgatni, tényleg mintha a tervező célja a lehető legtöbb, lehető legjobban elnyújtott kanyar építése lett volna"

 

A 45-ös út csomópontja után 1,5 kilométeres egyenes van, ennek azért illene elégnek lennie egy előzéshez...

Előzmény: ghosty9 (49623)
józsi24 Creative Commons License 2020.03.02 0 1 49629

baszki, folyamatosan errol beszelek...

 

hogy nem szellempalyakkal kene teleszarni a zorszagot, hanem a meglevo fo es mellekuthalozatot rendbetartani, elkerulokkel, nyomvonalkorrekciokkal, uj szakaszokkal fejleszteni, es CSAK ES KIZAROLAG ODA  epiteni gyorsforgalmit, ahol keves a fouti kapacitas...

 

a kibaszott traktorok nyilvan nem valok foutra, de megis azon mennek, mert nincsenek parhuzamos mellekutak/foldutak, igy a fout latja el ezek funkciojat is...

Előzmény: nyebojsza (49627)
dimelo Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49628

Milyen az A3- Dn19 csomópont készültségi foka?

Előzmény: pentium10 (49625)
nyebojsza Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49627

Lehet a főúton is 100 felett "hasítani", ha ki vannak tiltva a traktorok.

Csak lennének rendes főutak, de menj végig az 51-esen, 44-esen, 54-esen, vagy a régi 4-esen...

Előzmény: józsi24 (49606)
nyebojsza Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49626

Lehetne azon menni simán 100-al, ha nem lenne mindig valaki aki 60-al tötyörög, mert előzni azt tényleg nem lehet a nagy forgalom miatt se (mikor pár éve átadták, még nem volt akkora forgalom, simán lehetett előzni is a reptéri részen).

De még így is százszor jobb ezen menni Nagykőrös felől az 54-re, mint előtte a házak között a laktanya felé.

Előzmény: trizs77 (49604)
pentium10 Creative Commons License 2020.03.02 0 5 49625

A roman oldalrol fenykepezve az A3-M4 orszaghatar. A hatarepuletek a magyar oldalon keszulnek. 

Varhato atadas 2020 junius-augusztus. 

 

 

A roman oldal kesz van a koptato reteggel is. Amint keszen van a magyar fel is, akkor atdjak at a forgalomnak. 

 

nyebojsza Creative Commons License 2020.03.02 0 0 49624

Amit belinkeltél, az egy hiper-szuper út, messze előre be lehet látni két kanyart is, nincs itt semmi gond az előzéssel.

 

Próbáld ki az 54-est Sükösdtől Kecelig!

Előzmény: ghosty9 (49623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!