Keresés

Részletes keresés

No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46899

Rendben,csak attól félek hogy annyi mendemonda van hogy a sok előgyújtás kinyírja a tugót illetve lyukasztja stb.Honnan lehet esetleg fülre megállapítani hogy sok-e majd neki,csörög vagy miből lehet leszűrni?

Előzmény: 4728ITI (46898)
4728ITI Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46898

Alapvetően 50 ccm-nél a lökethossz határozza meg az előgyújtás értékét. Fontos hogy 50-es Simson esetén meglegyen az 1,8 mm. Pontosan mérve! Nemrég hoztak hozzám egy 50-es 2 sebességes KTM-et, 30-nál nem ment többet. Megmértem az előgyújtását, "0" volt. Beállítottam 1,8 mm-re, utána simán ment 55-öt. Ennek a típusnak ennyi a max sebessége. Dombnak felfelé gyorsult és felkapcsolt 2-esbe. A tulaj nagyon boldog volt, mikor kipróbálta. Ezt csak azért írtam le hogy lásd, mennyit számít az előgyújtás kétütemű motornál. Ha ez rendben van, utána kell foglalkozni a porlasztóval.

Előzmény: No Home (46891)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46897
Előzmény: vargachris (46894)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46896

38-23-as dugóhoz van fúrva,legelső túlméret. https://img.index.hu/imgfrm/7/5/0/1/MED_0016107501.jpg Viszont a gyertyaképemből megtudod mondani hogy esetleg elő vagy utógyújtás kell-e neki, Bár útógyújtástól csak gyengébb lehetne :D

Előzmény: vargachris (46894)
vargachris Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46895

Tisztelt Vazsmegyei Kollégák!

Holnapra szép idő ígérkezik (eddig úgy látom). Nem kizárt, hogy a hirtelen nyakamba szakadt némi szabadidő hatására kiröptetem a fecskét a kapun. Van kedve valakinek csatlakozni esetleg?

vargachris Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46894

Valamikor én is összeszedtem ezeket az adatokat, de ezek többnyire útmutatások, mivel az, hogy valami ötven köbcenti, az csak egy dolog. Pl. a kétféle Simson típusnál is hiába ugyanannyi a köb, ha a furat/löket eltér egymástól, így az előgyújtás pontja sem egyezik.

Valamint ha belövöd a megadott értékre, az nem tuti még, hogy ott pont jó is lesz. Ha kéri, állítani kell rajta, ameddig jó nem lesz.

Nameg: nem csak 50/60/70 köbcenti van ugye, hanem a túlméretek közt is vannak árnyalatok. Enyém pl 51ccm.

Persze érdemes ezekből a számokból kiindulni, de fontos, hogy a megfelelő típushoz legyenek ajánlva.

Szerintem.

Előzmény: No Home (46892)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46893
Előzmény: No Home (46891)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46892

Ezt egy másik fórumon találtam:"Holt pont elött 1.8-al kell gyujtani szemmi köze a kompressziónak ehez ! Ez az 1.8 50ccm es hengerhez van 60-nashoz 1.6 ! 70-nél 1.4 ! és így tovább !" Vagy ez köbcentihez van kötve? Enyém csak alső túlméretes ade a főtengely a 70-es-é

Előzmény: No Home (46891)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46891

Mondjuk azon i gondolkodtam hogy 70-e főtengely van benne és annak má lenne az előgyújtása vajon?

Előzmény: 4728ITI (46890)
4728ITI Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46890

Itt biztosra kell menni. Mivel ezt pontosan meg lehet mérni, ezért meg kell mérni. Egy Simsonnak alapból kell 70-et menni, mivel a motor 3,6 LE-s. Ehhez nagyon fontos hogy az előgyújtás pontosan legyen beállítva. Utána jön a porlasztó.

Előzmény: No Home (46889)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46889

A lendkeréken lévő jel egybevág a blokk jelével é AMultiméterrel úgy csináltam hogy ott nyison hajszálnyira a megszíkató,elvileg 1.8 a hp előtt

Előzmény: 4728ITI (46887)
88GABOR88 Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46888

Szia! Testhiba? esetleg kicsit megcsiszolni a test erintkezés alatt a vázat?

Előzmény: becike111 (46878)
4728ITI Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46887

Rendesen belegabalyodtál. Kezdjük az elején. Meg tudod mondani hogy mennyi az előgyújtása a motorodnak?

Előzmény: No Home (46883)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46886

Minden más gyertyával mindig más szín jön elő. :-)

Előzmény: Törölt nick (46885)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46885

Nálam izolátorral ilyen. 

No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46884

Szerintem olyan karbi kéne ami dupla torkú mint a Fordomban volt Weber ami magasabb fordulaton egy vákum nyitotta a második torkot... (Tököm teli van az N1-el...)

Előzmény: No Home (46883)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46883

Úgy döntöttem hogy fentről az első pozicióba tettem a tűt hogy keveset kapjon így nem rángat harmadikban  alacsony fordulaton viszont így csak 54-55  a vège viszont avgyertya is szép,egyszerūen nem lehet a kettő közé hanhangolni,vagy alul megy szépen vagy felül.A gyertya ilyen:

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46882

Kovesd vegig az aram utjat, ellenorizd a vezetest izzolampaval.

Előzmény: becike111 (46878)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46881

Amelyik jobb anyagbol jobban van osszerakva es kisebb terhelessel jobban van kenve.

Előzmény: csecsenn (46867)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46880

50-60 köbig jó a sima, 70-80 köbre erősítettet szoktak mondani. Súlyon kívül régen másban nem különbözött.

Persze minden változhat. :-)

Előzmény: No Home (46871)
csallob Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46879

Szerintem ahogy leírod, értesz hozzá, és más nem nagyon marad, mint hogy átnézed mégegyszer, vagy hívsz egy havert, aki tiszta fejjel átnézi :)

Előzmény: becike111 (46878)
becike111 Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46878

Sziasztok .

 

Egy kis segítség kellene...Felújítottam egy S51N Simsont,vagyis csak a vázszerkezetét + festés mindenhol.Motor,ki,felújít,motor vissza.Azelőtt pöccre indult,most meg még szikra sincs,pedig az elektronikát békén hagytam.

Próbaképpen cseréltem új kondit,gyertyát,gyertyapipát,gyújtókábelt.Már csak a trafó van hátra,amit nem próbáltam

Mindent átnéztem már többször,de nem jövök rá a hibára,pedig szerintem ott van az orrom előtt,csak nem látom.

Minden tanácsot szívesen fogadok !

Floridian Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46877

Regebben,volt egy taboris 90-em.Gyari fotengellyel,csapagyakkal.Jo volt,nem csorgott,birta a terhelest.Pedig,az is ment 110-et.21-es amallal.Tabori mester utan,azert atkellett reszelni,ami termeszetesen nem en voltam :) (Papp Miki) Jo par ember ismeri ot,tuningjait mindenki elismerte,aki ertett a hangolashoz.

Előzmény: No Home (46876)
No Home Creative Commons License 2020.06.26 0 0 46876

Nem tudom kb 1-éve építettem de 40-45-el közlekedem eddig jól viselkedik :)

Előzmény: csecsenn (46875)
csecsenn Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46875

a tied még komolyabb.De remélem a Koyo is kibirja egy darabig :)

Előzmény: No Home (46874)
No Home Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46874
Előzmény: csecsenn (46873)
csecsenn Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46873

Fötengely csapágyat milyet raktál bele?Boltos rám tukmálta a teflon kosaras Koyot a fötengelyhez hogy az a szuper :)

Előzmény: No Home (46872)
No Home Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46872

Ezt a profikra bízom hogy megválaszolják :)

Előzmény: csecsenn (46870)
No Home Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46871

Tudnám miben különbözik a sima főtengelytől amit vettem,sebaj ez van... 

Előzmény: No Home (46869)
csecsenn Creative Commons License 2020.06.25 0 0 46870

Köszi!Kiforgassa?Ugyértem a sonkája máshogy van kialakitva.

Előzmény: No Home (46868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!