Nem megcsodálni kellene ezt az ún. "hétszergörbét", hanem kiegyenesíteni. Egy lágy dombvidéki domborzat nem indokol ilyen nagy mértékű felesleges szerpentinezést!!
Nem azt irtam, hogy mekkora siker, hanem hogy nem annyira igaz, amit irsz. Nehéz veled...
Az áteresztőképesség szerintem 2x1 sávval is megfelelő, nem nagyon látm azt az óriási forgalmat, ami egyébként indokolná a 2x2 sávot. Nyilván sokkal kényelmesebb, meg ilyesmi, de ha jó lenne a burkolat, jól lehetne A 2X1-en is haladni.
Örülök, hogy van aki elégedett mind az útburkolat minőségével, mind az út áteresztő képességével Városlőd-Devecser szakaszon.
Ha a Városlőd völgyhíd egyik szélének újra betonozására és csapadékvíz elvezetésére gondolsz, az tényleg nagy siker. Másik oldalon már nem készült el és az útburkolatot sem újították fel. Ugye tudod mekkora ugratók vannak a híd két végén?! Plusz a gödrök Veszprém irányába. Néhány napja kiöntöttek néhány talicska aszfaltot pár helyen, majd lapáttal elegyengették és megtaposták. Egyenetlen és nagyot üt a futóművön. Ajkarendeki és kislődi emelkedő külső sáv. Feltételezem ha arra jársz, a belsőben nyomod. :-) Hát ha ez siker, akkor mi kell még nekünk?!
Oh, hogy lejtős... akkor valamennyira hajaz6 nagynevű rokonára, a san francisco-i Lombard Street kialakítására, csak nincs annyira kiépítve. Még... :-))
Megjelentek a földmérők a 8-as út Devecser-Herend szakaszán. Cirka 20 éves késésben vannak, de mint tudjuk, a jó munkához idő kell.
Valamiért úgy érzem, a következő 20 évben sem fog történni semmi ezen a szakaszon. Kátyúk, nyomvályúk, folt hátán folt mindenütt. Ami ennél is szomorúbb, hogy az útjavítások minősége soha nem látott szintre süllyedt.
Korábban linkeltem be videót a 33-as főút Debrecen mellezti részéről, ahol a vasutat keresztezi a közút. Igaz, hogy ez egy ideiglenes átjáró, de elég hosszútávú hadunálatra kell felkészűlni. Azt is írtam, elég balesetveszélyesre sikeredett. Volt már itt korábban a sineken frontális ütközés is. Szombat délelött egy, a nyomokból ítélve teherautó vagy kamion elfelejtett az úttal kanyarodni és szalagkorlátostól, fényjelző készülékestől egyenesen lerongyolt az útról. Délelőtt mikor jöttünk vissza, még nem volt semmi,.de mikor délután mentünk a városba, a nyomok már ott voltak. Igaz,.hogy kint van a 40-es tábla, de egy dícséretet érdemelne a tervezője is.
Borsodban Tokaj vidéken nagyon sokat, pedig az egyik legrosszabb úthálózatú vidék, ahol nagyon magas volna a turisztikai potenciál, de ilyen utak mellett sajnos nem mennek oda az emberek, amit lefodulnak az M30-asról kiesik az autó kereke.
Ha a Koncessziós zrt Kisújszállástól tervezi az M4-est végig megépíteni, akkor emberi számítás szerint az állam még megépíti azt Törökszentmiklóstól Kisújszállásig -a NER-en belül tán' csak van ennyi információáramlás... Azt meg csak remélhetjük, hogy közben nem üt be újabb államháztartási mennykő, és nem kerül a Törökszentmiklós-Kisújszállás szakasz két szék között a földre...
-Egyébként kár, hogy az M8-at, -mint az M0-át tehermentesítő külső gyűrűt- már az M4-ig (Szolnokig) sem tervezik megépíteni. (Bár az M5-ösről az M0-ára zúduló forgalom jelentős részének a kiváltása is nagyon jó lenne, ha megvalósulna.)