Keresés

Részletes keresés

csokaby Creative Commons License 2017.04.17 0 0 834

Adózzunk egy perc néma csenddel a PLEXINEK! Hogy sikerült egyébként hidegre tenni?

Előzmény: Sergio.1 (831)
cameraman1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 833

Köszi! A bakancs jó ötlet. Van is, meg fűzős tűzoltó csizmám is, csak a városi használatba keresnék valami jó cipőt, mert ha begurulok esetleg a munkahelyre, akkor mégse bakancsba mennék, hanem valami pofásabb cipőben. De akkor az van, amire számítottam, hogy végig kell járni több boltot. Csak azt lenne jó tudni, hogy melyikben van nagyobbacska választék.

Előzmény: Ifj. Padavan (829)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 832

Sajnálattal hallom a hírt,hogy a sokat emlegetett plexi már csak a múlt .Remélem nem esés vagy ilyesmi okozta és neked sincs nagyobb bajod mint hogy hiányzik.Bármelyik robogó nagy plexiéből lehet faragni másikat,ez valami Aprilia kézvédős vólt.

Előzmény: Sergio.1 (831)
Sergio.1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 831

Üdv. mindenkinek.

Követem a fórumot annak ellenére,hogy nemhallatom a hangomat.A plexi sorsa pedig az ,hogy sajna összetört.Hiányzik is nagyon és nem tudom hogyan lehetne pótolni.A gépet tesztelgetem mikor van rá kis idő,kb 1000 km-t mentem vele és egyre jobban tetszik.Olaj csere elvégezve reméljük jó kis szezonnak nézünk elébe.

Előzmény: pisti66 (810)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.16 0 0 830

...és vízálló, mert villanyszerelős változat, antisztatikus.

Előzmény: Ifj. Padavan (829)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.16 0 0 829

Egy tipp!

Én jelenleg magas szárú munkásbakancsot használok motorozásra. 18 000 Ft a becsületes ára, de 10 000 -re le volt értékelve.

Vízálló és acélbetétes, 2,5 cm-es a talp vastagsága.

Ha borulsz ezt biztos nem nyomja össze a motor. Ha Probiker vagy hasonlóba gondolkodsz, én ezt ajánlom.

Sárban, esőben, vizes füvön ez nem csúszik meg.

Rendesen megtartja a bokát, még ha fáradtan is megállsz, hogy leszállj a gépről.

Én tettem bele egy vastag habszivacsos Lidl -is talpbetétet kifejezetten kényelmes lett.

És kizárólag boka fölötti fűzőset hajkurásztam.

Váltó és fék kezelése hamar megszokható.

 

Az én esetemben a hátránya, hogy hasított bőr az előnye, hogy nem az én pénzem bánta.

 

Ha kép érdekel mutathatok.

A tavalyi bokaműtét miatt is döntöttem ennél. Nem bántam meg.

...batár nagy...  :)

Előzmény: cameraman1 (826)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.16 0 0 828

Ez ügyben egyeztetnünk kell a későbbiekben, ahogy közeledik az időpont, mert hogy nem 100% az érkezésem.

De igyekszem ott lenni!

Ha ott vagyok, lesz próbadarab is.

Előzmény: Scopy (821)
csokaby Creative Commons License 2017.04.16 0 0 827

Érdemes többe benézni, mert gyakran márkákra specializálódnak és a kínálat csak pár gyártó termékeire szűkül. 

Előzmény: cameraman1 (826)
cameraman1 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 826

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy Budapest környékén melyik motorosboltban lehet a legnagyobb cipőválasztékot találni? Köszi!

pocak75 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 825

Na kiderítdettem...

Eredetileg a 99-es ben tényleg kétféle  kopó lamella van a két szélsőn picit nagyobbak a kopó lemezek felülete. Az uj mind ilyen volt... vastagság alapján  nem volt csere érett  de a két  szélső picit mintha meg lett volna égve de nem vészesen. A rugók viszont fáradtak voltak... Az olaj szépen le folyt, mind a 4liter belement az újból.

csokaby Creative Commons License 2017.04.16 0 0 824
Előzmény: kawa550 (823)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 823

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

 

Hartinger Zoltánértékesítési menedzserZÁNKAI ERZSÉBET-TÁBORErzsébet Gyermek- és Ifjúsági Táborok Szolgáltató Kft.Székhely: 1134 Budapest, Váci út 35.Fióktelep: 8251 Zánka, Külterület hrsz: 030/15Telefon: +36 70 6539353E-mail:   Zoltan.Hartinger@erzsebettaborok.hu    Honlap:    www.erzsebettaborok.hu

Előzmény: Mdoktor (822)
Mdoktor Creative Commons License 2017.04.15 0 0 822

Sziasztok, szép estét mindenkinek!

Újként érdeklődnék, a zánkai rendezvény érdekelne.

Lehetséges még a jelentkezés?

Scopy Creative Commons License 2017.04.15 0 0 821

Zánkán próbálhatunk? 

Előzmény: Mr Dok (820)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.15 0 0 820

Persze.

Megvan. 

Előzmény: Scopy (819)
Scopy Creative Commons License 2017.04.15 0 0 819

Én együttműködnék. Megvan még a Gyula által tesztelt próba darab?

Előzmény: Mr Dok (809)
SzVZoli Creative Commons License 2017.04.14 0 0 818

A 99 utáni gépeknél a kuplunghoz is hozzányúltak ha jól tudom ,de hogy min változtattak az rejtély számomra .

Lehet hogy a kopók is közte vannak

Előzmény: pocak75 (814)
SztiRobi Creative Commons License 2017.04.14 0 0 817

Bocsánat, hogy beleugatok innen a fehér vonal széléröl, de a vaterafutárral egész jol lehet optimalizàlni a postaköltségeket. 

( Egy leendő tdm tulaj ;).  )

Előzmény: Lomha 8V (506)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 816

:))) Hogy te telibe találtad az izlésemet....vegyél lottot vaze :))))

Előzmény: csokaby (813)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 815

Ebben most nem vok teljesen biztos, de mintha a 4tx-ben 1-el több lamella lenne.

Előzmény: pocak75 (814)
pocak75 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 814

Egy gyors dilettáns kérdés  a kuplunggal kapcsolatosan az alkatrész katalógus  2 féle kopó lamellát mutat de a keszletben első blikkre mind egyforma. Miben kelle különbözni nekik?

csokaby Creative Commons License 2017.04.14 0 0 813

Valami ilyesmire gondoltam neked, mint kiindulási alap...:)))

Előzmény: pisti66 (812)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 812

A nap nem zavar de esőbe jó lenne a tető :))

Lenne valami elhalgatott megoldásod ?? :))

Előzmény: csokaby (811)
csokaby Creative Commons License 2017.04.14 0 0 811

Ó, te szegény!:) Tető nem kéne arra a motorra? Néha a nap is olyan erősen süt!:)))

Előzmény: pisti66 (810)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 810

Valamikor volt egy jó plexi de hogy mi lett a sorsa nem tudom.Majd elmesélem egy pálinka mellett,hogy milyen érzés ha a sisakot nem kell minden megállásnál törölgetni.Sajnos én is tapasztalom a 900 on :(

Előzmény: Scopy (808)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.14 0 0 809

Szia!

Nem.

A projekt érdeklődés hiányában elhalálozott.

Kawának kellett tesztelni a mintadarabot. El tudod ezt képzelni?

Nincs tesztmotor hozzà.

Előzmény: Scopy (808)
Scopy Creative Commons License 2017.04.14 0 0 808

Karex! Csinálsz plekót 3VD-re? Ha igen, egyet kipróbálnék.

kawa550 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 807

Ez valami egyedi probléma, amire te fogod megtalálni a választ, de nem itt, hanem otthon a garázsban, amikor az ülést levéve felbakolod  a motort és végignézed a hátsó teló és a lengőkar csapágyait, csavarjait, szépen megmozgatva mindent hogy mi lötyög többet a kelleténél. esetleg az ülés és a tank rögzítését, ilyesmit.

Előzmény: majrobert (803)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 806

Én csinálom az olajcserét és a többi szervizt is. Repsolból és Hiflo szűrőből megvolt az olajcsere 10 ezerből. Motulból már inkább 15 ezer. Én nem szoktam minden alkalommal cserélni az O-gyűrűket, ahogy a manual ajánlja, csak akkor, ha már olajpárát vélek felfedezni az illesztéseknél, vagy deformáltnak látom a gyűrűt. Addig tökéletes a tömítés, cserekor viszont gyári Yamahát rakok bele.

Előzmény: Khoi (805)
Khoi Creative Commons License 2017.04.13 0 0 805

Jól értem, hogy 20e-ből kétszer cserélsz olajat? Ebben van szerelési költség is, vagy te csinálod?

 

Pont azon bosszankodtam az éve elején, hogy hogy van az, hogy a Zuram 4tx-ére feleannyi az adó, mint az én 900-amra, pedig az övé sokkal büdösebb és többet fogyaszt..

Előzmény: ronin23 (776)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!