Úgy tudom, nem kerékbe épített szenzor érzékel, hanem valahova, talán a futómű környékére beüzemelt giroszkóp szerű valami érzékeli,ha a beállítotthoz képest változik az autó dőlésszöge, vagy mi. Ezért kellett minden guminyomás állítás után újra inicializálni, kvázi megmutatni neki, mi a jó pozíció. Én januárban, hóban vettem át az autót, két napra rá mentem téli kereket felrakatni, majd inicializaltam, és nem visított, pedig ha a kertekben lenne az érzékelő, tuti megtette volna. Többször furcsa volt, hogy nem jelez, de eddigi összes ellenőrzés azt mutatta, nem veszített levegőt egyik gumi sem.
Rá kell kattintani a képre, és akkor az egész kép megjelenik (kár hogy ezen a fórumon nem lehet az elküldött hozzászólást módosítani, így kénytelenek vagyunk ezt több post-ban megtenni).
Valaki tud e segíteni abban hogy,honnan tudnék hátra a csomagtartóba audió jelet vinni az erősítőhöz? (C4 Picasso 2015) az előző c4p (2012) egyszerű volt kiszedni a fejegyseget de ebbe hol van amúgy jo nekem magas jelszint is de az ajtót megbontani nem szeretnem.
Annyit még pontosítanék, hogy a "szemben velem, aki nem" kifejezést nem dehonesztálólag írtam. Nálam a "C4 PICASSO" és a "Citroen c4 grand spacetourer 2018" is ott van a kedvencek között, de csak akkor olvasom őket, ha éppen nagyon unatkozom (ez azért elég ritkán fordul elő). Ez azért van, mert jelen pillanatban a saját típusomon kívül nem igazán érdekel más típus. Ez persze idővel még változhat. :)
Mivel megnyílt az új topik, szerintem innentől kezdve ez már csak egy elméleti vita. Így is fel lehet fogni, meg az ellenkezőjeként is. Nekem ez a megoldás jobban tetszik.
Aki meg azt a topikot is szeretné figyelemmel kísérni (szemben velem, aki nem) az beteheti a "Kedvencek" közé, és a baloldali menüben rögtön látja ha új információt írtak.
A hozzászólás konkrétan egy embernek ment, de másnak is szól. Nyilván amikor egymás között beszélgetünk, fogalmazhatunk pongyolán, nem gond, értjük, miről van szó, de ez a dolog csak akkor működik, ha a valós információ mögötte van, tehát nem tudatlanságból beszélünk mellé, hanem tudatosan.
Bár ezt tökre igaz, de ha mondjuk én azt írom egy C4 Picasso 2013 fórumban, hogy nekem SpaceTourerem van, akkor, szerintem egyértelmű, hogy C4 SpaceTourer az autóm; mégha szigorúan véve az a kisbusz
Azért szerintem te is tudod a "tiltakozásod" ellenére :-P, hogy a korábbi C4 Picassok karosszériája és belső elemei teljesen mások voltak, mint a 2. szériás C4 Picassoé, míg a Spacetourer tényleg csak egy facelift a 2.-hoz képest, így szerkezeti elemeinek túlnyomó része egy-az-egyben azonos a C4 Picasso II-éivel.
Emlékeztetőül :-)
Grand C4 Picasso
Grand C4 Picasso II
Grand C4 Spacetourer
Szerintem a különbségek és hasonlóságok (pontosabban a pontosan ugyanolyan részek) jól láthatóak.
Ezt a topikot én nyitottam, tehát elvileg lenne jogosultságom, hogy pl. a nevét átírjam. Megnéztem, és nem találtam erre lehetőséget. Ha mégis van megoldás, az engem is érdekelne. Köszi.
Természetesen senkit nem szerettem volna megbántani, vagy "elüldözni". Egyszerűen csak praktikusabbnak gondoltam a javaslatot.
Nem azért mondom, de akkor ezt a topikot is kár volt megnyitnom, hiszen maradhattunk volna az ennél régebbi C4 PICASSO topikban is, hiszen az is majdnem ugyan ilyen, ha úgy vesszük ez csak egy kicsit más. :)
Nem akarok megbántani senkit, de szerintem nem túl jó ötlet külön topikot használni a C4 Spacetourer-nek.
A C4 Picasso II és a C4 Spacetourer túlnyomórészt azonos alkatrészekből épül fel. A navigációs/multimédia rendszer mellett csak kevés számú eltérés van, ezekkel szemben viszont nagyságrendekkel több olyan dolgot lehet említeni, ami minkét fajtánál pont ugyanolyan, pont ugyanaz.
Így sem sokan vagyunk itt, ezért mindannyian jobban járunk, ha azt a kevéske infót, amit meg tudunk osztani egymással, azt itt tesszük, s nem "kényszerítünk" senkit máshová csak azért, mert a navija más.
Tetőcsomagtartót keresel? Kerékőrt? Nem tudod levenni a rendszámvilágító lámpa búráját, vagy nem tudod felhúzni az bal első ablakot? Ezek csak kitalált példák, de olyanok, amik közérdeklődésre tarthatnak számot, s pontosan ugyanúgy működnek mindkét változatnál.
Hogy más oldalról közelítsem meg: csak az egymástól gyökeresen különböző motorok (benzin, dízel) okán sem nyitunk különböző topikokat, hanem idejövünk, megemlítjük a kérdésünk elején, hogy milyen motorról van szó (ahogy azt Norbert Szép tette legutóbb), "oszt' jónapot", mindenki tudja, miről van szó.
Szóval gregcomrade, szerintem zárd be a másik topikot és gyere vissza ide!
Lehet, de mivel teljesen más pl. a navigációs rendszere, a térkép forgalmazója és formátuma, stb., ez így egy topikban számos félreértésre adhat okot. Szerintem sokkal praktikusabb lenne, ha már a topikba belépve mindenki pontosan tudná éppen melyik rendszerről van szó.
Nekem 5.42 van fenn, azon sajnos még vagy újra, de megvan ez a probléma. Köszönöm, hogy szóltál, megpróbálom felfrissíteni majd az 5.43-ra. Vagy van ennél újabb is? Ettől függetlenül csak annyit akartam írni, hogy az új autóval töltött 1 hét és közel 2000 km, arról győzött meg, (nem kis meglepetésemre), hogy a mi rendszerünk felhasználóbarátabb, mint az új autókban levőnél.