Keresés

Részletes keresés

Impostoro Creative Commons License 2016.02.02 -1 0 325

Összekevered a gázolaj-benzint, vagy épp amelyiket találsz?

Előzmény: ''csiga (324)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 324

Részemről régebbi gázolaj+benzin, amit már autóba, gépbe nem tennék, illetve a javított kisgépekből mindig kiöntöm ( összegyűjtöm) a gyanúsan régi benzint, az + gázolaj teljesen jó takarításra, áztatásra.  Használok még dörzsike szivacsot, illetve amik az asszonyok használnak a mosogatásnál fémszálas dörzsikét, körömkefét, mosogató szivacsot+CIF-et.

 

Legvégén egy kis féktisztító. Macerás, de ha egyszer rendbe teszed, utána könnyű rendbe tartani.

 

Már kérdeztem Kiorit, hogy az a hobbi homokfúvó milyen is, majd gondolom válaszol.

 

Az még egy jó dolog! :))

 

 

Előzmény: Impostoro (323)
Impostoro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 323

Mivel takarítod/takarítjátok le a részeket?

Balázs videójából hallottam ő hideg zsíroldót használ a műanyag részeken, az alumíniumon meg féktisztítót ha jól emlékszem..

Brigéciol működhet? vagy az bántja?

 

Ki mit használ?

Előzmény: ''csiga (314)
Impostoro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 322

Állat! :D

 

 

Előzmény: ''csiga (316)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 321

hihihihihihihihihi ((::!!

Előzmény: ''csiga (319)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 320

Szép napot ! Ez a köszönés kezd teret hódítani ,végre valami jó is van a világban ! Felénk én szoktam igy köszönni ! Néha csodálják is ,látom az arcokon !!

Előzmény: ''csiga (313)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 319

ÁÁÁÁ!!!!

 

 

Amikor pl.  fiatal hölgyek társaságában szóba kerül az életkor, én csak 25 múltam... :)

 

Végtére is nem hazudok. :)

 

 

 

Előzmény: kavicsos64 (317)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 318

Azok még az örökké valóságnak készültek.

 

Régi darab, lehet itt többet tudnának segíteni:

 

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9214405

 

Előzmény: jon32 (315)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 317

Vagy 40 is inkább !!!!

Előzmény: ''csiga (312)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 316

Mai napi garanciális -gyors- javításom.

 

 

A panasz. Ez a fos kínai nem indul!! Szarul állítottad be!!

 

 

 

 

 

 

 

és a javítás:

 

 

 

 

 

 

 

No, ilyenekből lesz az elégedett  khhmm. .... márkájú gép vásárló....

 

 

jon32 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 315

Gondolkodok egy husqvarna 285-ös lánfűrész vételében.Van valakinek tapasztalata eröl a gépröl?

''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 314

Itt hagytuk abba az FS 350 összerakását:

 

 

 

 

 

 

Aztán jött az alkatrészek tisztítása.  Volt mit ganajozni. :

 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

Az új henger-dugó még nincs meg, de elkezdtem összedobni:

 

 

   ide lehet egy összetekert rongyot befűzni, hogy mindkét  főtengely sonkát támasszuk.

 

 

 

 

 

Így már fel lehet tekerni a kuplungot

 

 

    egy kép lemaradt... :( 

 

 

 

 

    hézagolás 0,3 mm-es névjegykártyával

 

 

 

 

 

   És ennyi, majd ha lesz henger, építjük tovább. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: ''csiga (271)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 313

Husqvarnás szép napot! :)

 

 

 

''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 312

Vigyázni kell!

 

Elmúltunk már 25 évesek!  :))

 

 

Előzmény: kavicsos64 (309)
''csiga Creative Commons License 2016.02.02 0 0 311

A 4-ik részben mutatod a hengert, amit homokszóróztál.

 

Engem ez a homokszóró érdekelne, hogy milyen, mekkora kompresszor kell hozzá, stb.

 

Írhatnál róla, esetleg pár fotót is tehetnél fel.

 

 

 

 

 

Előzmény: kioritzecho (308)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.01 0 0 310

FŰRÉSZ MÁNIA BEMUTATJA: A 288XP KALANDJAI 8. A tankba bekerül a benzincső...De mi van akkor ha rövid? ;)

kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 309

Ma én is volt egy fenyő törzsem vágtam belőle egy 11x11 cm gerendát olyan 4m hosszú lehet vagy több is talán ! Olyan nehéz volt készen ,hogy alig bírtam a helyére cipelni, kis híja volt hogy nem lett vonalkód a gatyámon !

Előzmény: ''csiga (307)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.01 0 0 308

 ;)

 

Előzmény: kioritzecho (305)
''csiga Creative Commons License 2016.02.01 0 0 307

Benzines fejszéset "játszottunk" :)

 

Előzmény: kavicsos64 (306)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 306

Én azt hittem az makaróni hegy ((::!!!

Előzmény: ''csiga (300)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.01 0 1 305

Előzmény: ''csiga (304)
''csiga Creative Commons License 2016.02.01 0 0 304

Tetszik és szeretnénk!! :)

Előzmény: kioritzecho (301)
''csiga Creative Commons License 2016.02.01 0 0 303

Így van.

Az egy 662-es volt. Meg lett perselyezve, mert szétrobbant benne a dugó.

 

A perselyezés nem sikerült, mert állandóan törte az egyik gyűrűjét.

 

Már-már ment volna a szemétbe lomtalanításkor, amikoris a Vaterán? Jófogáson? találtam egy hengert dugóval. Az eladó nem tudta milyen gépre való, de én kértem fotókat, meg pár méretet és megvettem. Az egy eredeti 667-es Mahle henger-dugó volt. 15.000 Ft-ért.

 

Összeraktam és eladtam. Itt helyben használják mér 1 vagy két éve. Még nem hozta vissza,hogy baj lenne vele. :)

 

 

 

Innen indultunk:

 

 

 

 

 

 

 

itt már tesztelem:

 

 

 

 

 

 

 

 

És a video róla.  A legvégén van a videonak

 

 

 

 

 

 

 

Majd ezt is egy történetben... :)

 

 

 

Előzmény: kioritzecho (302)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.01 0 0 302

Csiga! Volt neked egy "vashengeres" Solod is ugye? 

Avval mi van?

 

Előzmény: ''csiga (299)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.01 0 0 301

Mutatok két videót saját,előtte utána állapotról....

Egy 40 éves Husqvarna láncfűrész gatyába rázásának a története ez.

Megmutatom az első epizódot,és egy jóval későbbit.

Ha tetszik és szeretnétek akkor később belinkelem ide az összes epizódot.

 

 

''csiga Creative Commons License 2016.02.01 0 0 300

Még néhány kép, mire is használtam:

 

 

 

        

 

 

 

 

 

Egy kedves fórumtárstól lett véve egy Dolmar 5000-es gép, az 5000-el  és gazdájával "buliztunk" együtt. :)

 

 

 

         

 

 

 

 

 

Öcsémnél egy kis forgácsgyártás:)

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán volt egy időszak, amikor mondhatta a Solo 651, hogy előttem az utódom: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: ''csiga (299)
''csiga Creative Commons License 2016.02.01 0 0 299

Az első fűrészem egy madzagos Black & Decker volt. Gari időn belül kettő alkalommal is vissza kellett vinni olajzás hiány probléma miatt. Meg az a madzagolás annyira nem jött be...

 

Akciósan vettem egy Al-ko benzines fűrészt. Örültem nagyon neki, vigyáztam rá. Amikor kisegítős szervízes voltam egy évig Al-ko szervízben, akkor láttam belülről Al-ko gépet és úgy gondoltam ettől azért komolyabbat szeretnék. Hibátlanul, kb 2 nap alatt adtam el.

 

Aztán léptünk egy kategóriával feljebb, vettem egy nagyon akciós! ( félár)  Solo 651 gépet. Na, az már azért jobban hasított, de nem volt felhőtlen a kapcsolatunk. Szerettem, indult, ment, könnyű volt.

 

A garancia ideje alatt egy alkalommal vissza kellett vinnem, mert egyszerűen elfelejtett olajozni. Javították. Aztán egy másik alkalommal hallom, hogy valami nem egészen gömbölyű, plussz hangok jönnek ki belőle. Garancia ide vagy oda, rossz kisfiú módjára szétszedtem és akkor jött a meglepi.

 

Az egyik dugattyúgyűrű törött. Pfff.  Na most mi a lófütty legyen, felhívtam a szervízt, aki aztán zsigerből az olajra, olajhiányra, rossz olajra kente VOLNA a hibát.  Megegyeztünk, hogy úgy kosárban leviszem neki. Nem tudott mit mondani, azon a dugón és hengeren nem voltak besülési nyomok. Sőt....  Korrekt módon kaptam egy új Mahle hengert és dugót. Abban is megegyeztünk, hogy ha már én szedtem szét, akkor én is rakom össze.

 

Így is történt, majd utána ugyanannyiért eladtam, mint amennyiért vettem. Szerintem a mai napig hibátlanul használják. Egy motoros társ vette meg, tudta mi az a full szintetikus olaj, és természetesen azzal használta. Úgy fél egy év után visszahívott, hogy tán gyertyát kellett cserélni.  Az én bizalmam valahogy megcsuklott, és ekkor kezdtem más márkák után nézelődni...

 A kínaival együtt, de arról majd a következőkben.  Illetve az Al-koval :)

    

 

pár fotó a gépről:

        

          

Pár kép arról, amikor szétszedtem:

              

Ekkor még a Castrol Power1 Racing full szintetikus olajat használtam, és akkor is 1:40 arányban, ami megmentett attól, hogy a szervízes bármibe is bele tudjon kötni.

Sehol egy berágódás, sehol egy csík, lerakódás sem nagyon.  Csak egy gyűrűtörés... :(

Hogy a henger-dugó eredeti Mahle volt-e rajta, az nem biztos. Szerintem nem, és ez volt a vesztem. A gép eladása előtt valahol, valaki kicserélhette.

Az új Mahle henger-dugó 

        

Gyönyörűek! :))

A hengertalptömítést, ami gyárilag általában 0.5 mm, azt levékonyítottam 0.1 mm-es házira.

Ilyen kompresszió lett benne:

 

 

 

Ezt már nem ajánlom senkinek. Nagyjából 12-13 bar a felső határ, ahol még nem csörgeti be a benzint.

Viszont kompóthiányos gépen némileg tudunk egy ilyen egyszerű trükkel segteni.

A gyári talptömítésével lett összerakva.

 

 

 

A filces szűrője mindent kiszűrt, egy szem por nem ment a torokba. 

Viszont nagyon hamar eltömődött, gyakorlatilag szinte minden tankolásnál ki kellett fújni, ha száraz, poros fát vágtam vele.

Mivel nem gyorszáras, minden egyes alkalommal, csavarozgatni, és szájjal szédülésig fújni kellett. Ez a része nem volt annyira bejövős.  :(

 

Viszont egy nyugodt járású, nyomatékos gép volt. Remélem az új gazdija erőben egészségben és örömmel használja a mai napig.

 

 

 

Uaz08 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 298

Így gondolom én is,sokat keresgéltem a használt egykezesek közt mert újra nem volt pénzem,mire jött ez a lehetőség.

Előzmény: kavicsos64 (297)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 297

Mázlista !!

Előzmény: Uaz08 (295)
namégegy Creative Commons License 2016.02.01 0 0 296

No fene.

 

Már ez is elromlik

 

 

Csoda: a Suzuki is elromlik?

Ráadásul közel egy tucat típust érint a visszahívás, 68 ezer motorkerékpárral lehet gond. Tovább »

forrás: totalbike.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!