Keresés

Részletes keresés

Roby70 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 858

Kimarad, mert más elfoglaltságom lesz.

Dobsz egy mail címet a posta címnek?

Előzmény: Mr Dok (857)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.19 0 0 857

Persze.

Harta kimarad?

FÓTA

Most hétvégén.

Mondjuk hóban nem megyek......

Előzmény: Roby70 (856)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 856

Szasz Karesz!

Csak nem akar összejönni mostanában, a teszt plexiért leugrani hozzád.

Megoldhatjuk postán? Te küldöd, én fizetem a fuvardíjat.

Előzmény: Mr Dok (855)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.19 0 0 855

Nemtom.

Azért egy ekkora versenyen én pl boldog lennék már a célba érésnél is.

Műszaki hiba mindenhol előfordulhat, főleg, ha egy frissebb motorral mennek, amivel nincs sok tapasztalat.

 

Előzmény: kawa550 (853)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 854

:)))

Előzmény: kawa550 (853)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 853

Akik futottak, azokat igen, de a bukdácsolókat nem.....:))))))))

Előzmény: Roby70 (852)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 852

Pedig mindenhol meg szokták említeni, hogy kik futottak még!:)

Előzmény: kawa550 (851)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 851

Azé a kawa se kutya, még törött kézzel is felállt a dobogóra! :D A hondáról mostan ne beszéljünk..... :)))))

Előzmény: ronin23 (848)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.18 0 0 850

Amúgy meg érdekes üzletpolitikája van a Yamahának.

Hasonlót még egy motorgyártóról sem olvastam. Sem autógyártóról...

 

Részben ezért tartok ki a saját 4TX -emnél.

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.18 0 0 849

Ez sosem volt kérdéses.

Elvégre ezért vettünk Yamahát... :)

Előzmény: ronin23 (848)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 848
pisti66 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 847

Ha megtalálod a plexit amiből lehet alakítani flexel simán lehet szabdalni és a végén kézi csiszolás a széleken.

Jó hogy nem valami komolyabb esés történt.

Előzmény: Sergio.1 (845)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.17 0 0 846

Csokaby!

 

Jogos! Én nem is úgy vettem.

De a véleményed helyes érveken alapul.  :)

 

Ez olyan mint amikor bemegy az ember a gumishoz. És megkérdezi a vevő, hogy mit ajánl neki. A gumis azt mondja "én használtam Metzeler Z6 -ot nekem bevált". - Igen az ő motorján az ő vezetési stílusánál.

"De amúgy azt vesz amit akar". - És igaza van.  :)

Előzmény: csokaby (841)
Sergio.1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 845

Pár napja nézegetem a robogó plexiket akad köztük olyan ami jó lehet és az áruk sem veszélyes.

Előzmény: pisti66 (832)
Sergio.1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 844

A PLEXI úgy törött el,hogy egy gurulás után éppen fordultam be a házunk elé nagyon lassan és élesen és a párom előkerült a semmiből hogy álljak meg most.Megálltam és a motor eldőlt és a lábán meg összetört a plexi.Szerencsétlen baleset melyben csak párom lábán lett egy kisebb karc és hát a PLEXI....sem a motornak sem másnak nem lett baja.A motor bemutatkozott a páromnak:-)

jobbkormányos Creative Commons License 2017.04.17 0 0 843

Aki hosszabb túrákra megy annak kell sajnos a legtöbb kompromisszumot vállalnia a ruházat terén is, mivel egész nap el kell viselnie az öltözékét, minden időjárási körülmény között.

Egy versenyen,vagy hobbi motorozáskor, legyen az cross, enduro, gyorsasági max. 2-3 órát kell szenvedni a ruhában, azt meg ki lehet bírni mivel tudod , hogy mikor lesz vége, vagy meddig tart ki a benzined (enduro ), meg dolgozik az adrenalin.Valahogy mindig jól esik levennem a cross csizmát.

Én pl. nem bírom a k.nagy meleget, ezért ált. protektoros farmert használok, munkavédelmi csizmával/van olyan lábtartás amikor huzat van benne/.

 

Előzmény: ronin23 (836)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 842

Hát minek ugrálsz ha nem bírja a lábad? :-) Tengely mentén csavarodni könnyebb, mert ott a két lábszárcsont meg a térd is, mint mondtam tökéletes megoldás nincs. Atomvillanás ellen igen, nem, az ellen nem véd. :-) A krosszcsizmák is elég masszívnak látszanak, de túrázáshoz szerintem túlzás, vasalt orr meg fém csatok, nekem nincs szükség rá, azért is maradt ez az Alpinestars, félúton a krossz meg a túra között.

Előzmény: kawa550 (837)
csokaby Creative Commons License 2017.04.17 0 0 841

Félreértés ne essék, én senkit nem akarok mindenféle crosszcsizmára rábeszélni! Miattam mindenki azt vesz fel amihez csak kedve van. Véleményemet osztottam meg a nagyérdeművel a lópikulát érő "motoros" cipőkről. Nekem is volt még anno kezdőként egy Bering márkájú. Jó drágán semmi plusz értékkel. Még sétálni sem volt kényelmes. 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.17 0 0 840

Én korábban valami alumínium vázas membrános vízálló istennyilát néztem, de hogy abban, hogy lehet váltani meg fékezni nemtom.

Jól nézett ki, de az ára nem tetszett (150 000Ft)

 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.17 0 0 839

cameraman1!

 

Én munkahelyen tartok egy cipellőt meg egy papucsot arra az esetre, ha motorral megyek.  :)

 

- Bár csokabynak igaza van. A komoly sérülés ellen nem véd egyik sem...

Az enyémnek a talpát nem lehet összenyomni, de a boka, lábszár attól még sérülhet.

Előzmény: cameraman1 (833)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 838

opsz, kép lemaradt. :)

kawa550 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 837

Hát kiskomám, csak szólok, hogy attól hogy krossz csizma, még simán kifordul benn a bokád. Az enyém ebben a csizmában tört össze, úgy kicsavarodott, hogy a motor váza a csizma külső oldalán hagyott festék nyomot, holott ugye eredetileg a két lábad közt van. És az nem valami tempós országúti esés volt, csak egy elcseszett ugratás krosszpályán meredek domb tetején.

Előzmény: ronin23 (836)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 836

Ezzel én is így vagyok. Ezért lesz a következő lábbelim is ilyen:

 

https://www.louis.eu/artikel/alpinestars-corozal-wp-boots/202432?list=228204204

 

A kényelem és a biztonság nem átjárható 100%-ban. Ha kényelmesen tudok járni benne, akkor a boka tud mozogni, ennélfogva kicsavarodni is, ha elég erőhatás éri, a talp puha, így a lábfej is össze tud csukódni. Ha nem elég kemény, akkor a motor vagy az ütközés adott formája össze tudja nyomni. Így én a magam részéről maradok a merev csizmáknál, ha kényelmes lábbeliben akarok motorozni, akkor tényleg mindegy mit veszek fel, lehet az egy edzőcipő is. Az acélbetétes bakancstól annyiban tartanék, hogy ha egy esésnél úgy kerülne a lábfejem, hogy a 200+ kilós motor megnyomja azt a betétet akkor az roncsolja szét a lábfejem. De ettől függetlenül van annak is előnye, tökéletes megoldás nincs.

Előzmény: csokaby (835)
csokaby Creative Commons License 2017.04.17 0 0 835

Pofásabb lábbelinek bármi megteszi. Mindegy hogy motoros cipő vagy strandpapucs, a lábszár, lábfej és boka szépen tud mindegyikben roncsolódni. Elég, ha csak egy kiegészítőt veszel, amit ráhúzhatsz, hogy a váltó ne dzsuvázza össze:)

Előzmény: cameraman1 (833)
csokaby Creative Commons License 2017.04.17 0 0 834

Adózzunk egy perc néma csenddel a PLEXINEK! Hogy sikerült egyébként hidegre tenni?

Előzmény: Sergio.1 (831)
cameraman1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 833

Köszi! A bakancs jó ötlet. Van is, meg fűzős tűzoltó csizmám is, csak a városi használatba keresnék valami jó cipőt, mert ha begurulok esetleg a munkahelyre, akkor mégse bakancsba mennék, hanem valami pofásabb cipőben. De akkor az van, amire számítottam, hogy végig kell járni több boltot. Csak azt lenne jó tudni, hogy melyikben van nagyobbacska választék.

Előzmény: Ifj. Padavan (829)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 832

Sajnálattal hallom a hírt,hogy a sokat emlegetett plexi már csak a múlt .Remélem nem esés vagy ilyesmi okozta és neked sincs nagyobb bajod mint hogy hiányzik.Bármelyik robogó nagy plexiéből lehet faragni másikat,ez valami Aprilia kézvédős vólt.

Előzmény: Sergio.1 (831)
Sergio.1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 831

Üdv. mindenkinek.

Követem a fórumot annak ellenére,hogy nemhallatom a hangomat.A plexi sorsa pedig az ,hogy sajna összetört.Hiányzik is nagyon és nem tudom hogyan lehetne pótolni.A gépet tesztelgetem mikor van rá kis idő,kb 1000 km-t mentem vele és egyre jobban tetszik.Olaj csere elvégezve reméljük jó kis szezonnak nézünk elébe.

Előzmény: pisti66 (810)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.16 0 0 830

...és vízálló, mert villanyszerelős változat, antisztatikus.

Előzmény: Ifj. Padavan (829)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.16 0 0 829

Egy tipp!

Én jelenleg magas szárú munkásbakancsot használok motorozásra. 18 000 Ft a becsületes ára, de 10 000 -re le volt értékelve.

Vízálló és acélbetétes, 2,5 cm-es a talp vastagsága.

Ha borulsz ezt biztos nem nyomja össze a motor. Ha Probiker vagy hasonlóba gondolkodsz, én ezt ajánlom.

Sárban, esőben, vizes füvön ez nem csúszik meg.

Rendesen megtartja a bokát, még ha fáradtan is megállsz, hogy leszállj a gépről.

Én tettem bele egy vastag habszivacsos Lidl -is talpbetétet kifejezetten kényelmes lett.

És kizárólag boka fölötti fűzőset hajkurásztam.

Váltó és fék kezelése hamar megszokható.

 

Az én esetemben a hátránya, hogy hasított bőr az előnye, hogy nem az én pénzem bánta.

 

Ha kép érdekel mutathatok.

A tavalyi bokaműtét miatt is döntöttem ennél. Nem bántam meg.

...batár nagy...  :)

Előzmény: cameraman1 (826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!