A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Felicia60: Hívj fel, vagy adj egy számot (mindegy) és megbeszéljük, hogy hogyan tovább!
aas: Szerintem a mindkét lemezen megtalálható térképek pontosan egyformák, azaz egészen biztosra veszem, hogy nincs különbség mo. tekintetében... Ettől függetlenül, ha találok végre egyet, akkor úgyis szólok! 8)
Varshi: Kínai műszert még a gyári vadiúj RNS-510 áráért sem akarnék Neked eladni! 8) Én-olyat-többet-nem-ve-szek! 8)
Ha 510-est szeretnél, szólj, szívesen segítek szétfaragni a középkonzolodat! Naaaagy élvezettel tenném! 8)
Csak viccvót! De amúgy tényleg szívesen közreműködök, ha van rá igényed!
Hát ha körbeudvarolsz egy jó (=visszautasíthatatlan) ajánlattal, és vállalod, hogy velem együtt faragsz (oda is kell nézned! :D), akkor esetleg tárgyalhatunk. :)
De ha hozol egy jófajta kínait, ami nem küszöbgaranciás, az is tárgyalási alap lehet. ;)
Értsem ezt úgy, hogy teljesen beindultál az öttizesre? Így akarom értelmezni! 8)
Figyi, öcsém is és én is az 500-assal nyomjuk napi használatban, hidd el, nem rossz az sem! Ettől függetlenül az érintőképernyős is nagyon fasza. Jóval többet is tud, ez is tény, és az is, hogy már van bővítésére is lehetőség bőven. A kérdés az, hogy hajlandó vagy-e csilliárdokat fizetni, ha talán egyszer valahol felbukkan egy seat 510-es, vagy inkább faragsz egy kicsit és legalább sd kártya olvasód is lesz? 8)
Ezt a ken dolgot a szeátnál még mindig nem értem, de most már legalább tapasztaltuk! 8)
V4 térképből most kelet európát vadászok, mert azon Horvátország is rajta van és talán annak több értelme lenne, mint mondjuk portugáliának (az a V3 nyugaton is valószínűleg ugyanúgy szerepel...)
azt mondtam, hogy akksisarut kellett lehúzni, hogy helyreálljon az óra? :|
amúgy aszondják, hogy a 1.6-osról 2.0-s CAN-re konvertáló KUFATEC cucc segítene rajtam (csak az önmagában annyiba kerülne, mint Navigyula kínai cucca :o)
Igen, igazad van, és én is így tudom, csak gondoltam nem megyek bele így elsőre ennyire mélyen a témába... Ha az érdeklődés, netán a vásárlási szándék tényleg komoly, akkor természetesen vázolom a lehetőségeket. 8)
Egyébként a régebbieket is lehet frissíteni szoftveresen, úgyhogy elvileg azok is "megtaníthatóak" az új dolgok fogadására.
P.
Varshi, Neked egyelőre nem tudok semmi jó hírrel szolgálni... Nagyon ritka a seat-os rns510, nem nagyon van eladó.
Szerintem ha a Superbbe való Columbust veszed, akkor minden megmarad.
Vigyázni kell a Columbus szériaszámával, mert létezik olyan is, ami külsőre azonos, de egy korábbi verzió, ami pont ezeket az extrákat nem tudta szoftveresen.
A helyes szériaszámú Columbus sorszáma tartalmazza az új Superb alvázkódját (talán 3U?).
Na, akkor tehát Gyula ugyan most sem zeng ódákat a készülékről és az antenna problémát is megoldotta simán, valamint a gombok sem folynak le, a kijelzőt sem kell takargatni, ahhoz, hogy látszódjon, de minek is, hiszen előre kell figyelni! 8)
Úgyhogy kartársak: Kínaira fel!!!! 8)
P.
u.i.: Akiknek meg mégsem jönne be ez a szuper készülék, azokat továbbra is szeretettel várjuk kérdéseikkel, ötleteikkel! 8)
Kedves pberencz és fórumtársak!
Nem tűntem el, csak nem nézem naponta a fórumot!
De mivel meg lettem szólítva, így reagálnom kell. :-)
Nem zengtem ódákat korábban se, csak leírtam a tapasztalataimat, hogy aki vásárlás előtt áll, vagy cserére gondolt, az el tudja dönteni, hogy mire érdemes kiadni a pénzt! Valami ilyesmi a célja ennek a fórumosdinak, ha nem tévedek.
A kínai készüléket egyébként azóta is használom, minden nap, semmi bajom vele, minden működik tökéletesen, az apróbb antennahibát is megoldottam azóta. Sőt egy-két kellemes apróságot még felfedeztem rajta...
Volt már pár kánikulai nap, de nem vettem észre semmi különöset, nem fagyott le, nem kapcsolt ki, nem folytak le a gombok róla és nem kezdett kínaiul el beszélni.
Az hogy a kijelzője tükröződik egy dolog, vezetés közben amúgy is előre kell nézni, néha a tükrökbe, autópályán gyakrabban, főleg annak, aki a középső sávot használja folyamatosan az M7-en...
Szóval nem akkora para ez sem, a gombokkal szépen elnavigálok mindent, csak az iGo-hoz kell a kijelzőt nyomkodni.
De ez nem azt jelenti, hogy napfényben semmit nem látni a kijelzőből és kézzel kellene takargatni, ha a Petőfiről a Kossuthra akarok kapcsolni.
Az iphone-al tök jól működik, egyszer párosítottam össze őket, azóta egymásba szerettek és nem eresztik el egymást.
Nagyon kényelmes, a múltkor a táskámban felejtettem a telefont, amit beraktam a csomagtartóba, aztán egyszer csak hívtak, beugrott, hogy a telefon a táskában, de semmi gond simán tudtam beszélni, sőt visszahívni is.
A hangminőségről: nem egy csúcskategória, de egy TDI Golf-ba szerintem felesleges is lenne ennél több, amúgy az RCD 300-nál nem rosszabb!
Nekem annyi pénzért amennyiért vettem, ma is azt mondom, hogy megérte!
Nem kell a GPS le fel szerelni, a kihangosító is szuper (korábban SuperTooth II- használtam a napellenzőre csíptetve, de azt is tölteni kellet néha).
Mindenki döntsön saját belátása és pénztárcája szerint, nekem ez a véleményem.
Üdv.
» A rádió SETUP rész FM pontjában láttam a két antenna (ANT1, ANT2) vételi erejét kiírva.
Miért van két antenna ?
A VW-eken két antenna van, a Seatoknál meg csak egy, ahogy néztem. A legutóbbi linkemen lévő antenna-bemenetes kép választ ad képekkel is amúgy a kérdésedre.
Nem beszólok, de legalább próbáljunk meg az eredeti, a topikcímben is szereplő témánál maradni... Totál hidegen hagy, hogy a kínai f.o.s.t. hányféle színben, szagban, méretben próbálják elsütni...
úgy 3 percig volt a kocsimban rns-510; innen a próba... (kínai még nem - így sajnos nem tudok független összehasonlítást adni -- egy biztos, tűző napon/napfénytetővel semmit se romlott az RNS display-ének láthatósága)