Keresés

Részletes keresés

Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50457

Ez olyan "sutyiban" volt, hogy még az index is írt róla egy 2019. december 27.-re datált cikkében...

Előzmény: troglodita (50456)
troglodita Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50456

a nif.hu-n sutyiban átírták idén szeptemberre, eddig idén április volt megadva...

https://nif.hu/projektek/2016/08/m0-autout-deli-szektor-fejlesztese-i-utem-deak-ferenc-mederhid-felszerkezet-csereje-nelkul/

Előzmény: Bombyna (50455)
Bombyna Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50455

M0 déli részét mikor adjak at hallott valaki részleteket? Úgy látom már nem sok hiányzik. Sávok is felfestve a betonon.

rm40 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50454

Még nem dőlt el.

Előzmény: kustor (50452)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.06 0 3 50453

Megépül a határig,majd az osztrákoknál a főúton folyamatosak lesznek a.dugók a környezetvéfelem jegyében.

kustor Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50452

Nem tudom merre vihették volna az M85-ös autóutat, de már mindegy mert eldőlt hogy nem kötik össze az A3-as autópályával.

Előzmény: hegyaljai3 (50443)
20-as vonal Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50451

jav. : Nickelsdorf

Előzmény: 20-as vonal (50450)
20-as vonal Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50450

2019-ben bemutatott alternatív nyomvonal:Nickeldorf. Sopron, Kópháza tranzit nuku. 

Előzmény: troglodita (50446)
troglodita Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50449

De lám, a koronavírus is megmutatta ,-) Hogy mit is? Azt nem lehet kideríteni, de legalább aktuálisnak tűnik az érvelés...

Előzmény: 20-as vonal (50448)
20-as vonal Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50448

Az s7 valamiért mégis fontos nekik. Ezek szerint ott nem számít a por,  a tiszta levegő meg a jó polgárok nyugalma. Egyik szavukkal ütik a másikat. 

Előzmény: rm40 (50445)
dimelo Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50447

A Market Építő Zrt. alapító-vezérigazgatója, Scheer Sándor is megerősítette:

Április végére kell előkészíteni az autógyár területét, ha a BMW érdemben nem változtat a műszaki tartalmon, ez időben meg is történik...

 

írta ezt április 17-én a vg.hu

 

Nem hiszem, hogy nincs napi kapcsolat a BMW és a magyar kormány között...

 

A Market nem kispályázik... Most ki van meglepődve?

 

 

Előzmény: NAR (50441)
troglodita Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50446

'71 óta van törvény az A3-ról, évtizedek óta küzdenek ellene, 2019-ben már alternatívát is mutattak...

hogy a jó'sten b@szná szájba a sok rohadt labancot ;-)))

Előzmény: 20-as vonal (50444)
rm40 Creative Commons License 2020.05.06 0 3 50445

> Ausztria már javasolt egy másik útvonalat 2019-ben

 

Muhaha, ha valamit el akarunk lehetetleníteni, a legegyszerűbb bedobni valami légbőlkapott ötletet, amin aztán hadd szenvedjenek évekig azok, akiknek abból minden előírásnak megfelelő és mindenféle engedélyeket megszerzett terveket tehetnek az asztalra (az adófizetők meg fizessenek az újra- és újratervezésért). A komolyság már abból is látszik, hogy ők az S7-et is folyamatosan ellenezték. De az öregek pelenkáját azért bezzeg menjenek a magyarok kicserélni.

Jelenleg ez a hivatalos.

Előzmény: kustor (50442)
20-as vonal Creative Commons License 2020.05.06 -1 3 50444

Sok osztrák böszme a jólétben nem tudja mit csináljon. Bezzeg ha mi csinálnánk ezt mondjuk a román határon, már Brüsszelig szaladnának. 

Előzmény: kustor (50442)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50443

"Ausztria már javasolt egy másik útvonalat 2019-ben, de Magyarország nem fogadta el, mert az évekre visszavetette volna az építkezést."

Erről az útvonalról van valami bővebb?

Előzmény: kustor (50442)
kustor Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50442
NAR Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50441

Tudtommal ez a BMW-s hír mai, a "járulékos beruházások" leállítására még idő sem lett volna...

Előzmény: dimelo (50439)
adiaboli Creative Commons License 2020.05.06 0 1 50440

Gondolom, elég logikus, hogy aki megengedheti magának, az halaszt, aki pedig nem (a többi között azért, mert pl. már hitelt vett fel a beruházására), az nem áll le a kiviteleztetéssel, már csak azért sem, hogy az - akárcsak relatív - megtérülés mielőbb elkezdődhessen. A hitelezőt a visszafizetés szempontjából pokolian nem érdekli, hogy a hitelfelvevő befagyasztja a beruházását.

 

Az ár-érték arány vagy a hitelkondíció minősége ettől teljesen független kérdés, semmi köze a halasztáshoz vagy a folytatáshoz.

Előzmény: dimelo (50437)
dimelo Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50439

Nekem igen, erről írok ...

 

Csak a vezérlő nem kapott még a fejéhez,

Lölő a "járulékos beruházásokat" folytathatja a mi pénzünkből....

Előzmény: NAR (50438)
NAR Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50438

Gazdasági visszaesés nem elég nyomós ok?

Előzmény: dimelo (50437)
dimelo Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50437

Vajon mi lehet az igaz ok a hír hátterében?

 

https://24.hu/belfold/2020/05/06/koronavirus-bmw-debrecen-gyar-epites-elhalasztas/

 

egy évvel halasztják el a magyarországi gyár építését...

 

De a brutál drága vasútbővítés-villamosítás folytatódik...

Debrecen hitelt is vett fel az infrastruktúra kialakítására...

 

A BMW-nél saját zsebre megy...

 

 

adiaboli Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50436

Na még egy, ha már (teljesen fölöslegesen) így adagolom: https://www.google.hu/maps/@47.2161461,19.9786639,759m/data=!3m1!1e3

Előzmény: adiaboli (50434)
adiaboli Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50435

Teszem hozzá, egy rejtett csomópont tényleg nem tűnik olyan tervezésnek és kivitelezésnek, amit egy kútépítés költségei ne viselnének el.

Előzmény: adiaboli (50434)
adiaboli Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50434

A rajzocska dizájnja keltette vidám hangulatot csak némileg árnyalja, hogy az a sárga nyíl pontosan Abony közepén kanyarodik el.

https://www.openstreetmap.org/#map=14/47.1983/20.0051

Tévedés ne essék: a "84"-nél NEM lesz csomópont (remélem, nem véglegesen, csak úgy másfél évtizedig, mint anno az M3 jelenlegi "59"-es lehajtója esetében; akkori tartós hiányának Hatvan volt a kárvallottja).

Előzmény: RadiX (50417)
drummond Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50433

Kb. 2*100m 2*1 sávos út, amelyikből az egyiket szinte el is készítették az ideiglenes forgalom miatt. Teljesen érthetelen, hogy miért akarják ezt a csomópontot megszüntetni.

Előzmény: RadiX (50414)
pentium10 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50432

Megkertetek szoljak ha van uj info az erdelyi Nagyvaradi nyugati elkerulo projektrol. A heten jart le a hatarido, van 4 ajanlat design&build.

Most kezdodik az elbiralas, es aztan a szokasos fellebezesek. A kedvezo forgatokonyv szerint iden szerzodeskotes es 2-3 ev kivitelezes.

 

Terkep itt: http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/47.119/21.939/0

Mézgár Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50431

Egyben valaszolok a kettöre. Jogeröst modositanak.

Vetted a faratsagot, hogy kikeresd a terveket? Nem hinnem. Akkor nem beszelnel hülyesegeket.

Itt kezdheted a keresest, a megfelelö helyen eleg sok infot megtalalhatsz:

http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/kornyezetvedelmi-hirdetmenyek

 

A többit radbizom.

Előzmény: totyit (50429)
totyit Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50430

Hát ez az.

Még közmeghallgatás , meg módosítás , meg jogerőre emelkedés ..... stb  

 

Előzmény: Mézgár (50428)
totyit Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50429

Misefa-Kisbucsa között semmivel sem alacsonyabb a szint különbség mint Nagykapornaknál.

Ergo vagy akkora bevágás lesz mint állat, vagy a dombbal párhuzamosan  viszik fel az utat  ,hogy ne legyen meredek. De akkor ott is jókora töltése lesz a 2x2 sávnak.

Nagyon kíváncsi leszek én erre az útra , ha egyszer elkészül.

Előzmény: Mézgár (50425)
Mézgár Creative Commons License 2020.05.06 0 0 50428

Rendelkezik, de meg folyamatban van modositas. Majus 28-ra peldaul közmeghallgatast irtak ki Keszthelyre.

Előzmény: totyit (50426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!