> Ausztria már javasolt egy másik útvonalat 2019-ben
Muhaha, ha valamit el akarunk lehetetleníteni, a legegyszerűbb bedobni valami légbőlkapott ötletet, amin aztán hadd szenvedjenek évekig azok, akiknek abból minden előírásnak megfelelő és mindenféle engedélyeket megszerzett terveket tehetnek az asztalra (az adófizetők meg fizessenek az újra- és újratervezésért). A komolyság már abból is látszik, hogy ők az S7-et is folyamatosan ellenezték. De az öregek pelenkáját azért bezzeg menjenek a magyarok kicserélni.
Gondolom, elég logikus, hogy aki megengedheti magának, az halaszt, aki pedig nem (a többi között azért, mert pl. már hitelt vett fel a beruházására), az nem áll le a kiviteleztetéssel, már csak azért sem, hogy az - akárcsak relatív - megtérülés mielőbb elkezdődhessen. A hitelezőt a visszafizetés szempontjából pokolian nem érdekli, hogy a hitelfelvevő befagyasztja a beruházását.
Az ár-érték arány vagy a hitelkondíció minősége ettől teljesen független kérdés, semmi köze a halasztáshoz vagy a folytatáshoz.
Tévedés ne essék: a "84"-nél NEM lesz csomópont (remélem, nem véglegesen, csak úgy másfél évtizedig, mint anno az M3 jelenlegi "59"-es lehajtója esetében; akkori tartós hiányának Hatvan volt a kárvallottja).
Kb. 2*100m 2*1 sávos út, amelyikből az egyiket szinte el is készítették az ideiglenes forgalom miatt. Teljesen érthetelen, hogy miért akarják ezt a csomópontot megszüntetni.
Misefa-Kisbucsa között semmivel sem alacsonyabb a szint különbség mint Nagykapornaknál.
Ergo vagy akkora bevágás lesz mint állat, vagy a dombbal párhuzamosan viszik fel az utat ,hogy ne legyen meredek. De akkor ott is jókora töltése lesz a 2x2 sávnak.
Nagyon kíváncsi leszek én erre az útra , ha egyszer elkészül.