Én nagyon bátor offtopic vagyok, de már megígértem a gyereknek, hogy csütörtök délután kiviszem Matuzmesterhez, és kap egy cipőt, meg egy sznobpedált, így ugrott a megmérettetés :)
Végig megyek én is a rövidtávon a fiammal (egyenlőre elég lesz az neki), de váltós bringával, mert ami van a szinglin, azzal egészségtelenül alacsony lenne a pedálfordulat......
Upsz, tényleg igazad van... amikor a 60km-es köröm csinálom, ott van mindig a holtpont, valahol a Sonynál... pedig olyan egyenesnek néz ki azt mégsem megy:)
Ha lenne váltóm én is leváltanék, fék van, a túlpörgés ellen.
Érdekes, én azt hittem, hogy Gödöllőről Szada Veresegyház útvonal pont egy brutális gurulással indít Szadán keresztül amit a végén felfelé kell lenyomni... a te rajzodon meg a start után emelkedő van...
Hmmm, szóval szerinted maradjon a 39-14... végül is ezzel járok minden nap és akkor szerelni sem kell, csakhát az emelkedőktől tartok egy kicst... mondjuk szerencsére nem egyben hosszúak, hanem sok kicsi.
Szerintem megpróbálom, legfeljebb tolom:) Olyan is régen volt már hogy betonon tolnom kelljen:)))))
btw a 18as az racsnis, a cyclocrosshoz vettem, de mire kész lett a gép, véget ért a szezon:)
Mennék én is de nem érek rá. A terepet nem ismerem, de 18 semmiképp. Lefele borzasztó rossz lenne. Városban 42x18-at használok, ha már van egy kis domb akkor két fékkel kell lefele fékezni. Én a 14-t választanám. Majd fényképezz sokat és írj egy hosszú élménybeszámolót! :)
Hello! Ajánlamán figyelmetekbe a hétvégén a Gödöllő K100/K50 bringás teljesítmény túrát. Én fixivel tervezem teljesíteni a 100-ast. Viszont ezzel kapcsolatban mi a véleményetek, hogy milyen áttételt vállaljak? A távra 1200m szintemelkedés van, elég dimbes dombos vidék. Én 39 (ez adott:) ) : 16 ra gondoltam. Nem egy kapkodós dolog síkon, de ezzel nyugodtan fel lehet tekerészni az emelkedőkön. Ami még van az 14 és 18, de ez szabadonfutó... A 16-ot venni tervezem.
Én kivételesen értem rá hétköznap mert elmaradt egy különórám. Vagyis nem nagy esélyt látok következő közös tekerésre amin részt tudok venni. Ha mégis ráérek szólok, de szerintem ti szervezzetek valamit akik talán jobban ráérnek.
Velence Tízre szándékozik valaki fixivel menni rajtam kívül?
Jelentem én is szívesen beneveznék egy körre! A számomra ideális paraméterek lennének: hétköznap (hétfő, szerda, péntek), Budaörsi indulás - 5-fél6, 2-3 óra időtartam, előtte pár nappal értesülni az időpontról. 39-14-em van, sztm ezzel nem lenne gond.
Jól látom, hogy (has)Pókembernek elkészült a gyönyörű Pompinoja?! Szívesen megcsodálnám élőben is:)
Legközelebb szójjá' :) Mondjuk én most akasztottam "szögre", mivel a fixi elsősorban téli gép nálam, és a jó időben montizom vagy oútizom. Fura is néha, hogy nem viszi a kerék a pedált:)
Akkor lesz a következő mikor megszervezzük. Átlagtempóról nem igen lehet beszélni mert nem volt. A falukban direkt a kis utcákban gurultunk egymás mellett ahol még soha nem jártunk. Főúton egymás mögött 25-35 között kényelmes tempóban. Mindektten 42/15-t hajtottunk.
Még nekem se ért le csak patkázáskor de a lendület mindig továbbvitt, nem estem emiatt. Viszont tavaly télen hasonló időben kicsúsztam egy kanyarban mert hülye módon nagyon bedőltem a jeges úton. Csak óvatosan a kanyarokkal!
Ez biztosan nagyon alap kérdés lesz... Nem ér le a pedál az aszfaltra éles kanyarokban?? Én mindig úgy "borítok", hogy a belső ív oldali lábam felül van, de lehet, hogy szükségtelenül...
Életemben először elmentem ma a Flórián téri edzésre. Tizenketten gyűltünk össze, végül Tahiig mentünk csak aminek én örültem mert délre ígértem meg, hogy hazaérek. Gyuri egyedül továbbment a Dunakanyar irányába. Annyira tökéletes volt a bicaj, hogy az már fájt. 50 km lett, 30-as átlaggal. 42/15 telitalálat volt. El is adok pár bicajomat, semmi szükség rájuk, úgy is mindig ezzel fogok menni mindenhova, remélem Roubaix-ba is :)
Elöl hátul Miche Primato Pista agy van. Szerintem is a fehér bandázs a legszebb. Ezen a gépen 42/15 van, könnyebben mentem vele felfele, mint a sárhányós fiximmel amit 42/18-on használok. Mondjuk van vagy három kilogramm előny és a kerekek is más kategória a Mavic szingós felnikkel.
De jól néz ki! Csak a nyereg rontja kicsit az összhatást:) Fehér bandázs for prezident! Elől pályaagy van? Ma reggel mentem edzésre, megdöntöttem az eddigi rekordomat: a városon átvezető 7.3 km-es utat 16:26 alatt tettem meg, pedig nem siettem és volt benne 2 piros lámpa is. Szingli montival és oútival is lassabb voltam eddig.
Tegnap én is frissítettem a gépemen. Fehér lett a villa és megkapta a koskormányt. Peter Parker személyisége előtt tisztelegve feltettem egy rég letűnt korból hátramaradt klipszes pedált. Tán még soha nem szaladt ennyire alattam bicikli, rég vigyorogtam ennyire biciklizés közben.
Következő lépés a stucni, hézagolók, nyeregcső cseréje. Esetleg egy Brooks nyereg beszerzése.
Ma KissCADMannnel elmentünk bringázni Videgrád felé, 3 órát. Mentünk 74 km-t. A város sokat lassított, országúton csak emelkedőn mentem 27 alá. 39 lett a max sebesség, síkon simán tartottam a 30-31 km/h-t. Mivel az egyik útmenti sebességmérő anyit mutatott mint az óra, hiteles eredménynek fogadom el:)
Nekem megvolt reggel a Lőrinc - Budaörs, délután pedig a retúr. 27 km, oda 1ó15p, vissza 1ó10 perc lett munkábajáros tempóban. Átmentem mindenen, mint kés a vajon, nagyon élveztem. Kb. két hete Cinkotáról mentem kocsival dolgozni, majd vissza. Akkor 1ó15p lett oda, 1ó5p vissza, vagyis összeségében 5 perccel volt lassabb biciklivel. Na de mennyivel élvezetesebb! Csak egy kulacs hiányzott nagyon.