Ha van elektromos energiád pl. akkumulátorban, akkor villanymotorral hajthatod az autót, 80-90% hatásfok könnyen elárhető. A körülményes vízbontás és hidrogén égetés ez esetben az energiapocsékolás igen drága és nehézkes formája...
Ha a hidrogént külső elektromos energiával állítod elő, akkor a hidrogén termelés helyhez kötött, és a kész hidrogént tárolni kell az autóban. Ez egy normális irányzat, amin sokan dolgoznak, csak eddig még átütően versenyképes megoldás, mert a hidrogén tárolása nehéz műszaki probléma. Ennek ellenére vannak elérhető rendszerek, csak drágák és körülményesek, átlagos használatra nem versenyképesek a benzinnel vagy alkohollal.
ok, a magam részéről nem találkoztam plazma vágóval amit vizzel kell feltölteni használat elött.
A videón látható eszközt sem láttam még plazmavágóként, logikailag elképzelve, a víz a plazmavágónak nincsen kárára...
sőt plazmavágóval,, vizetbontani sem lehetetlen, ha a megfelelő frekvenciájú ívbe "fokuszáltan" adom a megfelelő mennyiséget....
szóval passz...
én nem ismerem az előéletét, a lentebbi hozzá szólásokból látom-olvasom csak azt amit nem látok bizonyítottnak...
rég nem jártam a tudománytopikban tecnika terén, legefeljebb a szellemiségel foglakozó topikokban..
igy nem tom, de más területeken csúnyán az értelem ellen, müködnek a lobbik. S látom hogy a tudományos gondolkodásmód sem az oktatásrendszer édes gyermeke, inkább a fogyasztói szférát büviti.
Elmondja, hogy milyen jó ha van hidrogénünk, mert jól ég és nem szennyez.
Elmondja, hogy nehéz tárolni, de ő helyben állítja elő és így nincs ezzel se gond.
Elmondja, milyen hatalmasz üzlet ez, ha működik.
Mutat egy működő plazmavágót, ami konnektorról működik.
Egyetlen aprócska dolog hiányzik: hogyan akarja felbontani a vizet, honnét veszi ehhez az energiát.
Egy teljesen laikus számára lehet hogy ez egy jelentéktelen részletkérdés. Minimális fizikai ismeretek esetén viszont ez az egyetlen lényeges kérdés. A víz felbontásához energia kell. Ennek az energiának egy része jön vissza mikor a motorban elégetik és meghajtják vele az autót. Több energia kell a felbontáshoz mint amit vissza lehet kapni az elégetéskor.
Honnan jön a bontáshoz szükséges energia?
A plazmavágóban a konnektorból (vagyis egy erőműből az elektromos hálózaton keresztül).
Újra hallatott magáról Gróf Spanyol Zoltán, egy állítólagos vízzel hajtott autó feltalálója. Ezúttal egy Nyíregyházán tartott előadásáról készült kisfilm keltett széles körben feltűnést az interneten. Nem új keletű témáról van szó, már több mint tíz éve[...] Bővebben!Tovább »
Én egy kerskedelemben kapható, plazmavágóként árult készüléket nevezek plazmavágónak. Ezzel mi bajod van? A szélhámos szót pedig nem használtam, de ha már szóba került, akkor szerintem Spanyol nem feltétlenül szélhámos (aki tudatosan téveszt meg másokat) hanem könnyen lehet hogy jóhiszemű őrült.
Persze afelől semmi kétség, hogy amit propagál az sík hülyeség.
Spanyol egy konnektoról működő plazmavágót mutogat (ami működik mint plazmavágó), és azt állítja hogy ez alkalmas energiatermelésre és járművek meghajtására. Ezt azonban sem bemutatni, sem értelmesen alátámasztani nem tudja.
az okolása valóban necces, de a laikus felhasználónak rendelkezésre álló informáscióhoz képest érdemes felhívni a figyelmét az adott eszközz praktikusságára.
A foglakoztatás politika szempontjából sem mellékes az irodák száma növexik, vagy piacra dobható termék jelenik meg....
Más ezerszer kiveséztünk, hogy nincs semmiféle szabadalma, és az egész hazugsága min alapul; időnként előkerül, akkor jól leveszi azokat, akik vevők magyarkodó szövegével nyakonöntött szövegére, és hiányzik az általános iskolás tudások; ez az egész nem ér meg több plusz karaktert.
az előbb azt mondtad, hogy működőképes, használható. nem azt, hogy van valami izé, amivel haknizik. spanyol egy ismert szélhámos, és semmiféle használható nincs a kezében.
itt inkább a befektetési problémákat látom ami k elsősorban a városfejlesztés, úthálózat köré csoportosulnak. Amik az egyedben a jó lét érzetét keltik.
Míg a technológia, ami az életfeltételeinket biztosítaná, kockázatos befektetés kategória, ezt a beruházási kommentek jól tükrözik, ahol a beruházások megtérülése töke képzés értelmében értendő, nem pedig a véges és környezet szennyező energiahordozóink kiváltásában, például.
Sajnos a mai befektetők nem az életünkért, csak a gazdasági haszonra hajtanak.
tény valamit kell csinálni technológia terén.hiszen a jelenlegi energia hordozók végesek, környzetszennyezők nagy részben
KI milyen szavakkal írja le az általa feltételezett jelenséget, véleményem szerint csak a kommunikációt nehezíti. Az eszközök működése ami számít az egyed a társadalom szempontjából…
"Újra hallatott magáról Gróf Spanyol Zoltán, egy állítólagos vízzel hajtott autó feltalálója. Ezúttal egy Nyíregyházán tartott előadásáról készült kisfilm keltett széles körben feltűnést az interneten. Nem új keletű témáról van szó, már több mint tíz éve nagyjából változatlan formában terítéken van, s a cáfolatok is rég ismertek. Most mi is leporoljuk egy kicsit, s közöljük Härtlein Károly egy régebbi írásának ma is érvényes részét."
A Wikipedia szerint savasíthatsz is és lúgosíthatsz is. Állítólag a szódabikarbona a legcélszerűbb. Ha jól emlékszem én legutóbb ecetet használtam, de az csak othoni játék volt, mindenesetre látványosan beindította a gázképződést.
Utána merje továbbgondolni a következményeket! Kérem, gondoljon a MAGYARok unokáira. Nézzen ki a Parlamentből a Duna tükrére, és gondoljon arra, hogy a MAGYAR hajók alatt egy lehetséges üzemanyag-folyó van. Tekintsen az égre, és lássa meg a vizet pöfögő Malév repülőket! Majd menjen ki az utcára a benzingőzbe, és képzelje el a tiszta levegőt az autók nyüzsgésekor!
Végül döntsön MAGYARORSZÁG érdeke szerint!
Ez csak egy találmány a MAGYAR "szürkeállomány" adományaként.
Megtisztelő figyelmét a feltaláló is szívesen venné.
Bánki Donát - gondolom, tudod ki az - néhány szabadalma is erre vonatkozott..... A vízbefecskendezésnek 8-10 %-os teljesítménynövelő hatása van, mivel növeli a motor kompressziótűrését. Amiatt "halt el" a dolog, hogy a 30-as években a kémiai kompressziónövelők (kopogásgátlók) (ólom-tetraetil, stb.) kiszorították. Ha kell, szakirodalmat adok.
Viz a motorba régen kipróbált dolog. A minap a tévében egy angol expilóta mesélt a máltai csata kapcsán. A Spitfire előtti vadászgépük (Hurrican?) még nagyon alárendelt szerepet játszott a németekkel szemben. Volt viszont benne egy kar arra az esetre, ha nagyon kell menekülni. Ezzel vizet fecskendeztek a hengerekbe és hirtelen megnőtt a teljesítmény. De csak pár másodpercig volt szabad használni, nehogy szétessen a motor.