Keresés

Részletes keresés

jóképességű Creative Commons License 2012.04.02 0 0 351

A 6;7-es építőelem nem takarja a vágányt, így csak 45°os pálya építhető. (vagy én csinálok vmit rosszul?)
A 8;9-esre pedig nem tudok rájönni, hogy mi az, de nem is hiányzik sehonnan, így első ránézésre.

Előzmény: eMPet (346)
jóképességű Creative Commons License 2012.03.30 0 0 350

Köszönöm:)
Nagyon hiányzott a hegyvidékről, egész pofás lett:








Megcsináltam, hogy üzemzáráskor megálljon egyszerre mind ott ahol van.
Van a vonalon arányosan elosztva annyi timing point, ahány kocsi van, indulási időpontok nélkül,
ha a járatra érvénytelen, áthalad, és egy időkorlát, mi szerint estétől reggelig érvényes a járatra.
Néha összecsúszik két kocsi is egy ponthoz, de mégse tűnnek el a pályáról éjjelre :)

Előzmény: eMPet (349)
eMPet Creative Commons License 2012.03.27 0 0 349

Én? Ugyanmá'! :-)

Előzmény: jóképességű (348)
jóképességű Creative Commons License 2012.03.27 0 0 348

Ugye hozzájárulsz a kedvemért a budapesti pályámhoz mindenféle libegős uzg-vel meg járművel?:)
jokepessegu@vipmail.hu
köszi:)

Előzmény: eMPet (347)
eMPet Creative Commons License 2012.03.25 0 0 347

Mivel nem nagyon látszik, a végállomáson van egy taktpunkt, előtte egy visszafogóhely és alul a kocsiszín.

Az összes kabinhoz menetrendet írtam, így beáll-kiáll. Máshogy nem lehet estére - útközben - megállítani.

Előzmény: eMPet (346)
eMPet Creative Commons License 2012.03.25 0 0 346

Na azt nem tudom, mert már sok régi pályát töröltem. Viszont az .uzg meg a .fzg meg van hozzá.

Három kép, az egyik mindenestül, tehát ahogy látszik, a másik meg csak sínestől. A harmadikon látszik az elemlerakás rendje.

Előzmény: jóképességű (345)
jóképességű Creative Commons License 2012.03.24 0 0 345

Mekkora ötlet:)
Éjszaka hogy áll meg egyszerre mind ott ahol van? Bár időszakos timing point-al megoldható talán, minden széknek egy-egy timing point) amikor meg nem érvényes rá, áthalad. Egyel jobb, mintha éjszakára bemennének a székek a kocsiszínbe:D
Linket tudsz adni?

Előzmény: eMPet (344)
eMPet Creative Commons License 2012.03.23 0 0 344

Az egyik letültött pályából szedtem ki a felhasználói grafikát és a "járművet".

A felh. graf. = oszlopok, épület, ezt takarja az alatta levő normál sínt, amin a "jármű" fut épp úgy, mint bármelyik villamos.

A takarás miatt az összkép meg épp olyan, mitnha a drót tartaná a kocsit.

Előzmény: jóképességű (343)
jóképességű Creative Commons License 2012.03.22 0 0 343

Libegőt hogy csináltad?:) Működik is?

Előzmény: eMPet (332)
toto92 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 342

Az én kérdésem az alap ojjektumokra vonatkozott, mint pl. hirdetőtábla, épületek :)

Előzmény: jóképességű (341)
jóképességű Creative Commons License 2012.03.20 0 0 341

Ez volt az én kérdésem is...
Azóta nem jöttem rá sajnos.

Előzmény: toto92 (338)
eMPet Creative Commons License 2012.03.15 0 0 340

BAHN 386-nál néztem, hogy a felhasználói grafikák alkalmazásánál 4 helyett 5 sor, azaz 5*9 hely van.

Arégebbi editorral 4*9=36 db elemet szerkeszthettem, új szerkesztőt kem még nem találtam. Viszont így minden 5. sor üres.

(Németben "U" betű ugrik a felh.def. elemekhez, utána F7-tel előre lépegetés és ekkor lesz egy régi uzg-t felhasználva minden 5. sor 9 eleme üres.)

 

Látott már valaki új szerkesztőt hozzá?

eMPet Creative Commons License 2012.03.15 0 0 339

A tájas és járműves kiegészítőket (uzg, uzz, ...) is abba a könyvtárba, amelyikben az .nt3 fájl van.

Előzmény: toto92 (338)
toto92 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 338

Ezeket hova kéne bemásolni, hogy lássa őket a progi?

Előzmény: jóképességű (321)
eMPet Creative Commons License 2012.03.13 0 0 337

Én így csinálom, a 0. napon egy kör, esetleg kettő, abból kiderül, hogy mennyi lesz a menetideje és hány kocsi kell a vonalra.

Érdekes, hogy általában városi vonalnál "sikerül" 60 perces (vagy 30, 40, 80) fordulóidős vonalat rajzolni, ezáltal 10 percezéshez 6 (3,4,8) kocsi kell. Így a menetrendírás is egyszerű, mert ha F1: 4:30 az első és F6: 23:20 az utolsó, akkor F1: 23:30-tól egyesével sorrendben mehetnek a garázsba. :-)

Előzmény: toto92 (336)
toto92 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 336

A menetidőt hogyan lehet a legpontosabban meghatározni kitalált pálya esetén? (amikor semmi valós adatunk nincs hozzá) Egyszerűen körbezavarni egy villamost és jegyzetelni, hogy mennyi az annyi, vagy van valami gyorsabb módja is?

toto92 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 335

Nagyon jók, gratula!

Előzmény: eMPet (332)
eMPet Creative Commons License 2012.03.12 0 0 334

Utast nem szállít, ellenben van menetrend.

Olyan 2,5 dimenziós, szerintem a fő hagsúly a menetrend kialakításán és a járműparaméterek (gyorsulás, várakozás, garázsba ki-beállás)  beállíthatóságán van.

Konkrét feladat nincs, tehát ilyen szempontból nem stratégiai játék.

 

Viszont ha megrajzolsz egy pályát és hozzárendelsz vonalakat, járműveket és menetrendet is megadsz a végponton, valamint paraméterezed a járművet (megállóban való várakozás ideje, gyorsulás, stb), akkor szerintem elég reálisan lehet követni egy adott vonalhálózat struktúráját.

Én már rajzoltam budapesti térképet, egy 199x-évek beli vasárnapi menetrendet be is írtam és a valódi kocsiszíni ki/beállási időket alkalmaztam és tényleg menetrend szerint futott az egész.

 

Az emberi tényezővel nem lehet kalkulálni, tehát ha torlódi, akkor nem fog vissza, ha rosszul adod meg az útvonalat, akkor össze-vissza köröz, valamint a Blahán a kiálló 4-6 megkeveri a 28/37-es vonalakat. :-)

 

Van vasút, busz, hajó. ezen kívül a többi (város, gyár, erdő) csak szépítés és csicsa, lásd alább. :-)

 

 

Eddig jutottam Budapesttel 2003-ig. Alapja egy 1:20000-es méretarányú Budapest térkép, asszem, hogy 1 mm = 1 kocka, tehát méretarányos. Ezen járnak a villamosok egy vasárnapi menetrend szerint.

 

Megkockáztatom némi bili szinten, hogy a mostani vasútgyilkosoknak is hasznára válna a több milliós egyéb programok mellett a menetrendi fejlesztéshez és ezáltal csak a szükséges helyen történne pályakapacitás-bővítés.

Előzmény: EwingRail (333)
EwingRail Creative Commons License 2012.03.12 0 0 333

Mi az a JBSS Ban? Milyen játék? Vasút? Stratégia?

eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 332

És végül az egyik kibegő:

 

 

Előzmény: eMPet (331)
eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 331

A főpályaudvar és környéke

Előzmény: eMPet (330)
eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 330

Kővárhegy

 

A német nyelvű főváros

 

Előzmény: eMPet (329)
eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 329

temető

 

ipartelep

 

erdő kisvasúttal

 

Előzmény: eMPet (328)
eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 328

Lakó

 

kereskedelem

 

intézmény

 

Előzmény: toto92 (326)
eMPet Creative Commons License 2012.03.11 0 0 327

Ja, ha már van metróm, akkor mélygarázs is kell.

Előzmény: Blöky2 (325)
toto92 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 326

Úúúúú, pár életképet lehetne kérni a városból? :) Amúgy nagyon baba, grat! ;)

Előzmény: eMPet (322)
Blöky2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 325

A -1 és -2 szinten az egy mélygarázs?

Előzmény: eMPet (323)
Blöky2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 324

Köszönöm, azóta én is megtaláltam (a Bahn fórumán keresztül).

 

A megoldás sztem az lehet, hogy a tömörítvényben található fájlokat bemásoljuk a megfelelő mappába. De sehol egy ára infó arról, hogy melyikbe is...

Az említett fórumon alghanem van rá iránymutatás, de németül sajnos nem tudok.

Előzmény: jóképességű (321)
eMPet Creative Commons License 2012.03.10 0 0 323

Szintek Kővárhegyen:

 

Előzmény: eMPet (322)
eMPet Creative Commons License 2012.03.10 0 0 322

Szépestét!

 

Kis országaimat mutatnám be: összesen 400x350 km területen fekszik két ország.

482 vonal, 204 depó, 1995 jármű, 912 végállomás és 10627 megálló, 6667 váltó, 183 jelző, 1071 sebességkorlátozás.

A színeket az áttekintőm átfordítottam, hogy látható legyen + íme a két főváros.

A legrégebbi fellelhető fájlom ebből 1999-es. :-)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!