Amennyire tudom, jelenleg a kerékpározással foglalkozó szakmai szervezetek körében leginkább elfogadott nézetek szerint a kerékpározás pozitív élettani hatásai meghaladják a városi közlekedés során a kerékpárost érő légszennyezés negatív hatásait, vagyis összességében a kockázatok még így is kedvezőbbek a számodra. :) Ezt egyes nyugati országokban még az élet- és egészségbiztosítási piaci szereplők is beépítik az árképzésükbe, vagyis kedvezményt kapnak a rendszeresen kerékpározók a vélt alacsonyabb egészségügyi kockázatok miatt.
Hát ma már nem volt egészséges bringával jönni. A Belvárosban van már szmog rendesen. Margit hídtól a Tímár utcáig tart a kocsisor a rakparton. Az Árpád hídon pedig még több gyalogos kolbászol.
Azt mondja a TREK dealer bringaboltos, akitől összel vettem a 7.5-ös aluvázas merev villás, mindössze 9 kilos bringámat, hogy a vázban elfér a 1 1/2 collos bütykös gumi is. Spórolt nekem egy halom pénzt. Áldassék a neve!
Hógyisne, hogy anyósom elkunyerálja! Imádja az aranyat! Addig könyörgött, míg az összes fuxot oda nem adtam neki. Most meg, képzeld letagadta! Hogy ő nem kapott semmit. Kicsit szenilis már, de nagyon jól tartja magát:-o)))
Az első és hátsó kerék azonos síkban állását, ami biztosítja a függőlegesben állást és a nyomvonalban futást, vagyis a bringa jó menettulajdonságait, könnyű egyensúlyban tartást, elengedett kézzel való haladást.