Keresés

Részletes keresés

zeta 3 Creative Commons License 2010.01.23 0 0 764

Erről van szó és ez sajnos nem is fog megváltozni.

Előzmény: Törölt nick (757)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.23 0 0 763

Nem mondom hogy nincs igazad.

Előzmény: Nagylexikon (754)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.21 0 0 762
Nagyon jo iras!

Mi lett a regi nickeddel?
Előzmény: Törölt nick (755)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2010.01.21 0 0 761
Már itt se vagyok, úgyhogy nyugodtan irkálhatsz tovább sületlenségeket, és meg is sértődhetsz rajta aztán, nem javítom többet.
Előzmény: Nagylexikon (760)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.21 0 0 760
Van még pár topik ahol kijavítgathatod a félreütéseket és a pontatlan fogalmazásokat, bár ha ez a hobbid, javaslom a magyarulez látogatását.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (759)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2010.01.21 0 0 759
Igen, kb. ennyi hozzászólnivalóm van a Polidilihez, és ez szándékos. (Csak be volt linkelve máshova a téma, és ezért néztem meg, mi ez. Kerékpárutakról máshol szoktam érdemben beszélgetni.) Nem boldogság kérdése, ennél kevésbé kisstílűen is lehet fogadni, ha rámutatnak a hibára a hozzászólásodban. Ha már lexikon vagy...
Előzmény: Nagylexikon (758)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.21 0 0 758
Egyenletrendszert, hogy boldog légy.

Megragadtad a téma lényegét nagyon.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (756)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2010.01.21 0 0 756
"egy matektanártól, hogy tudjon kétismeretlenes egyenleteket megoldani"
Na, azt várhatod. Jobb lenne, ha mindenkivel szemben reális elvárásokat támasztanál. Vagy olyan hasonlatokat írnál, amihez legalább hasonlatszinten értesz.
Előzmény: Nagylexikon (754)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.21 0 0 754
Ahogy elvárom egy töritanártól, hogy ismerje az évszámokat eseményeket, egy matektanártól, hogy tudjon kétismeretlenes egyenleteket megoldani, ugyanúgy elvárom egy gépjármű oktatótól, hogy a tanítványait a biztonságos közlekedésre oktassa, ne pedig arra, hogy öljön biciklistát.
Előzmény: zeta 3 (753)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 753

Papírja volt róla hogy oktató. A gyalogosokat puhatestűeknek nevezte. :) Ez egy ilyen ember volt, nem vagyunk egyformák. Mit gondolsz, milyenek az oktatók, mint a közlekedés biztonsági filmeken?

 

 

"Mit mondtál volna egy kamionsofőrre, aki ha tanulóként lassan indulsz a pirosnál rádmászik 2 centire és dudál?"

 

 

Volt hasonló helyzet, vészvillogó be, sajnos nem megy, de csak addig amíg ki nem szállt. :)

 

 

"Vajon akkor is viccesnek találnád, ha az a "majom" elédesik és meghal? Mégpedig a te hibádból"

 

 

Akkor valóban annak tűnt, de mondtam hogy ma már nem csinálnám meg.

Előzmény: Nagylexikon (752)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.21 0 0 752

Szerinted ez vicces? Szerintem az ilyen sokminden, de nem oktató. Inkább talán fel kellett volna hívni a tanuló figyelmét a távolságtartásra, és arra hogy induláskor a bicajos instabil lehet.

 

Mit mondtál volna egy kamionsofőrre, aki ha tanulóként lassan indulsz a pirosnál rádmászik 2 centire és dudál?

 

 

Vajon akkor is viccesnek találnád, ha az a "majom" elédesik és meghal? Mégpedig a te hibádból.

Előzmény: zeta 3 (751)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 751

"Rakass az autód elejére vadrácsot, aztán hajrá!"

 

 

Erről eszembe jutott a tanuló vezető oktatóm. :) Amikor meglátott előttünk egy kerékpárost, mindig felkiáltott,"tapossa laposra!". Egyszer rányomtam a dallamkürtöt az egyikre, a szerencsétlen majdnem felnyalta a budafoki utat. Ma már ilyeneket nem csinálok.

Előzmény: nickodemus (742)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 750
Sajnos tömegközlekedem is, mikor rákényszerülök.
Előzmény: Nagylexikon (747)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 749
Nagyon szépen összefoglaltad, ehhez nem is tudok semmit hozzátenni. Sajnos kissé utópisztikusnak tűnik amit leírtál, de reméljük egyszer majd megvalósítható lesz.
Előzmény: Törölt nick (748)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.20 0 0 748
Köszönöm, hogy ennyi hozzászólással tiszteltétek meg a topicomat. Elfogyott az erre fordítható időm, nem tudom tovább követni, ezért búcsúzóul összefoglalom a saját véleményemet, javaslataimat. Örülnék, ha nem csak ellenzőkre, hanem reális támogatókra is lelne.

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Budapest ma egy mocskos, barátságtalan város. Rossz az utcáin tartózkodni gyalog, kerékpárral és gépjárművel egyaránt. Levegője rossz, utcái elhanyagoltak. A motor nélkül kerekeken gördülők: görkorisok, babakocsik, kerekesszékek, rollerek, kerékpárok rázós, veszélyes, akadályokkal teli útvonalakkal szembesülnek. Tömegközlekedése bár kiterjedt a történelmi hagyaték miatt, színvonala és vonzereje dugóhúzóban zuhan: nincsenek horrekt jegyárusító helyek, tisztességes jegyellenőrzés és értelmes tarifarendszer, a járművek és a megállók mocskosak, lepusztultak.

Budapest terjeszkedik, és szorítja ki az egykori iparágakat, a külső kerületek is lakó- és irodanegyedekké alakulnak, ugyanakkor a hagyományos Budapest-központú úthálózat még nem változott meg lényegesen. A háborús diktátumok miatt megcsonkított vasútrendszert tovább pusztítottuk, Budapest alatt már nem is lehet vasúton keresztezni a Dunát egészen a déli részekig, a kelet-nyugati forgalmat Budapesten kívül csak két, gyakorlatilag használhatatlan híddal bővítették, hiszen azok csatlakozó úthálózata egyelőre nem vezet sehonnan sehova.

Ebben a helyzetben Budapest fuldoklik, egészségtelen a levegője, és nagyon rossz érzés az utcákon tartózkodni. Mint a beszorított egerek, egymásnak esnek a lakók különböző csoportjai, a város vezetői pedig a nyomás fokozásában látják a megoldást.

Az ipar kiszorításával legnagyobb szennyezővé a motorizált közlekedés lépett elő (bár a humán és állati eredetű hulladék szerepe sem elhanyagolható).

Kevesen vitatják, hogy a közlekedés környezetszennyező hatását csökkenteni kell, de ennek módjában nincs egyetértés. A jelenleg vezető tanácsadói pozícióban lévő tudományos és civil szervezetek az alternatíva nélküli korlátozás, forgalomnehezítés hívei. Abból indulnak ki, hogy az emberek szórakozásból ülnek gépjárműbe, és ha kellően elviselhetetlenné teszik számukra az utazást, egyszercsak leszoknak róla. Ezzel szemben én azt állítom, hogy a közlekedés minden módjának megvan az indokoltsága, és az akadályozás helyett az orientált segítésre kell törekedni. Legfontosabb állításom az, hogy a szándékos forgalomnehezítés gyilkos mérgekkel telíti meg a várost, rossz mindenkinek.

Az a javaslatom, hogy a város forgalmát áramlástani megfontolások alapján szervezzék át. Az átmenő forgalom semmi esetre se toluljon be a mellékutcákba, hanem akadálymentesített utakon mielőbb, felesleges lassítások és gyorsítások nélkül hagyja el azt a területet, amin csak áthalad. A parkolóhelyek koncentrálásával (utcai parkolás megszüntetésével úgy, hogy helyette tömbönként parkolóházakat, földalatti parkolókat létesítünk normatívák alapján) szebadítsuk fel az utcahálózat jelentős részét a robbanómotoroktól mentes közlekedésnek.

Az utcák bizonyos, évről évre növekvő hányadát alakítsuk gépkocsimentes, a várost átszövő, összefüggő övezetekké, lehetővé téve, hogy a város pontjai között autómentes útvonalakon is el lehessen jutni. Ugyanakkor a tömbökbe bevezető zsákutcákkal biztosítsuk a lakosság és a cégek ellátását, a tűzoltást, áruszállítást, betegszállítást és a parkolóházakban parkolást.

Teremtsünk olyan biztonságos kerékpáros infrastruktúrát a motormentes övezetekben, ahol nem szükséges külön védőfelszerelés viselése a biztonságos kerékpározáshoz.
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.19 0 0 747
feltételezhetem, hogy a tömegközlekedés neked szóba se jönne? Mert megteheted.
Előzmény: zeta 3 (739)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.19 0 0 746
Én meg azt tapasztalom, hogy az autóvezetők nagy része
a) tisztába sincs a kresszel
b) szarik rá.

Mondjuk én tapasztalok fejlődést, 10 éve 10-ből 1 adta meg az elsőbbséget, most már 10-ből 9.

ugye te már ismered az új kreszszabályokat?
Előzmény: zeta 3 (734)
Nagylexikon Creative Commons License 2010.01.19 0 0 745
Sőt, a gyalogosoknak is kelljen fizetni, minnél nehezebb annál többet. de ha a kerék a meghatározó akkor a babakocsi után is kell fizetni, nem beszélve a kétévesek kismotorjáról.
Előzmény: zeta 3 (723)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 744

még messzebbre repülő való :)

 

Megboldogult MHSz idején repültem. Zlin-142-vel. Hmmm........   sóhajt

Előzmény: Törölt nick (743)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 742

 kivilágítatlan részegek miatt

 

Rakass az autód elejére vadrácsot, aztán hajrá!

 

Ez Pesten is gond. Sötét ruha, sötét agy, sötét bringa.

Előzmény: zeta 3 (740)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 741

mert megtehetem és

 

 

Én is megtehetném, de nem ezért bringázom. Egyszerűen utálom a kocsit. Mondjuk vidékre nem megy az ember biciklivel.

Előzmény: zeta 3 (739)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 740
Vidéken a helyzet még az itteninél is rosszabb, főleg éjjel, a kivilágítatlan részegek miatt.
Előzmény: nickodemus (738)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 739

Ember, legalább számolni tanuljál meg, mert akkor öt éves koromban már lett volna jogosítványom. Egyébként biztonsági őr vagyok és sokszor járok vidékre, néha egészen lehetetlen időpontokban. De ha nem így volna is autóval járnék, mert megtehetem és nem vagyok hülye a hidegben, esőben, vagy a döglesztő melegben kerékpárral szenvednjek.

Előzmény: nickodemus (735)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 738

Egyszerűen veszélyesnek tartom amit az utakon alakítanak

 

 

Aki télen is bringázik az nem a kelekótya tekerők közül kerül ki. Nyáron, na akkor én is fosok a bringásoktól.

Eszméletlen marhák tudnak lenni, néha én szólok be nekik.

Soknak még az egyenes vonalban haladás is kihívás.

Előzmény: zeta 3 (734)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 737

én 30 felé közelítek és bringázok

 

Én meg 47 és ma is azzal mentem munkába.

Előzmény: Törölt nick (722)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 736
sofőr
nickodemus Creative Commons License 2010.01.19 0 0 735

Tévedésben leledzel, nekem az autó létszükséglet, mivel a munkámhoz nélkülözhetetlen

 

Ja, csomagküldő szolgálatnál vagy soför. Sejtettem a stílusodból, és max 25 vagy.

Előzmény: zeta 3 (730)
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 734
Nézi a fene. Egyszerűen veszélyesnek tartom amit az utakon alakítanak, a járdán pedig félek tőlük mert olyan agresszívak, nem mindegyik, de a többség az. Több mint húsz éve vezetek és úgy tapasztaltam hogy az utóbbi években lett a helyzet olyan amilyen.
Előzmény: Törölt nick (732)
Friczy Creative Commons License 2010.01.19 0 0 731
zeta 3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 730

Tévedésben leledzel, nekem az autó létszükséglet, mivel a munkámhoz nélkülözhetetlen.

Előzmény: Törölt nick (728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!