A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
- ha beállsz egy garázsba - ergo no GPS jel - utána a GPS mindig Németo-ból indul és nehezen talál rá a jelenlegi pozícióra
- hangvezérlést VCDS -el aktiválni kell + mikrofon is kell
- csak nagyon lassan írott DVD-t eszik az Update-hez
- hivatalosan elérhető a szalonokban a 45-héttől (ez nem hiba csak info)
- V5 kell hozzá - bár végül is ez sem hiba
- Nem minden RNS HArdware jó
Hirtelen ennyi, de még más is van csak most nem találom a neten.
Viszont most már akkor mindenkinek világos, hogy a VW miért adta ki a V5 térképet, ahol is a térképben magában nincs változás, de a software-t hozzáillesztették a 2660 FW új funkcióihoz
Mondj egy pár ilyen hibát! Az a helyzet, hogy én nem tapasztalok egyelőre még semmit sem (az akkuszíváson kívül), a netet meg még nem túrtam fel ilyen miatt... Miket írnak, milyen gondoknak kéne jelentkezni?
Köszi, azóta rájöttem erre és kiderítettem, hogy a 20-as (vagy annál nagyobb) hardverszámú Audience-ek képesek csak AUX-IN-re, vagyis nagyjából a 2007-es modellévtől.
> Neked nem 2660-as a firmware! Tehát nem is szívhatja le ÍGY az akkut.
Azzal kezdtem, hoy "így is.." :) Szóval a kérdés, hogy hogy bízzunk meg így egy kurva firmmware-ben. :) Utoljára a jó nevű Yamada DVD-játékos kapcsán éltem át ilyet, amikor idehaza írták rá a tuning firmware-eket, és minden másnap néztük, van-e új feature, persze csak saját felelősségre... :)
Jövőhéten valamikor? Vagy a reggeli, vagy az esti időszakra tudom azt mondani, hogy nagy valószínűséggel ráérek 1 órára. Napközben egyfolytában rohannom kell (szerencsére).
Szerintem lőjj egy olyan képet a netről, ahol rajta van még a rádión a kocka csati lábkiosztásának rajza! Abból ki kell derülnie! (Illetve, ha a rajzon nincs ilyesmi, akkor valószínűleg nem fog menni...)
Ha jól emlékszem, Neked nem 2660-as a firmware! Tehát nem is szívhatja le ÍGY az akkut. Vagy sikerült szerezni seat-os verziót?
Én betettem a Jettába egy ilyen, frissített 510-est, este kiszálltam a kocsiból, reggel pedig alig röffent be szegény gépjármű. Ilyen szintű az akku merítése... Most azt játszom, hogy esténként kihúzom a biztit. 8)
(Próbáld ki azt, hogy lehúzott ablakkal hagyd ott az autót reggelig (ha van garázsod), vagy mondjuk 1 órára, és ne nyúlj semmihez, tehát ne nyiss ajtót, ne tegyél rá gyújtást, semmit! Amikor letelt az idő, akkor csak simán hajolj be az ablakon és hallgasd meg, hogy teker-e még a ventije! Elvileg nem működhet ennyi idő után már... Ha ajtót nyitsz (távirányítóval, kulccsal, kilincsel, bármivel), rögtön kezdi a bebootolást...)
Amúgy a 2660-nal nincs semmi gáz (szerintem), hacsak azt nem vesszük bug-nak, hogy szívja az akkut, de keményen... Persze ez is csak akkor bug, ha annak akarom látni. A lényeg az, hogy egy bizonyos can gateway számtól fölfelé nincs semmi gond vele, csak az alatt. Ez kb annyit tesz, hogy a 2008 előtt gyártott kocsiknál vagy ki kell cserélni ezt a modult egy újabbra, vagy nem teszel be 2660-as firmware-rel futó navit, vagy esténként kihúzod a rádió biztijét (esetleg megoldod egy kapcsolóval).
Értelemszerűen a firmware 2009-ben jött ki, de már a 2008-as autókat sem tudja zavarbahozni, csak a korábbiakat. Tehát nem bug, nincs mit javítani rajta, ha a most, vagy az 1 évvel a firmware megírása előtt legyártott kocsiknak sincs gondjuk a normális működéssel.
(A tünet egyébként az, hogy nem áll le a navi ventije kulcskivétel után még 10 órával sem, és közben "kattog valami (egy relé) a műszerfal alatt", a 2008 előtti gépeknél. )
hát mondom, ennyi. Bővebben: DAS Mo. felhív, ott adnak münhüni ügyvédi iroda elérhetőségét, kapcsolat felvesz, aztán ők intézik, ennyi. Szerintük jogos a követelésem, csak végig kell járni az utat a kinti módszerek szerint. Persze ha fel is számolják a céget, attól még nekem nem biztos hogy jut belőle lé, de ez a sztori már ismerős lehet itthonról.
Nincs mit árulnom, mert nincs nálam a vas. Jövő héten telik le a 30 napos fellebbezési határideje, ha nem reagál, akkor a kinti törvények szerint automatikusan elkezdik felszámolni a cégét. Most már csak sportból is végigviszem az ügyet, úgysem volt még peres ügyem az eu-ban :)))
Nekem kínai cuccom volt (amíg el nem füstölt :)), és az IGO8 gond nélkül futott rajta SD kártyáról. Volt egy almenü, ahol meg kellett adni, hogy honnan vegye az exe-t és kész. Mivel ezeken a kütyükön Win CE 4.2 vagy 5.0 fut ezért kompatibilisek a legtöbb winmobile programmal.
Én első körben rákötném a miniUSB-vel (persze csak ha az a fajta van) egy laptopra, és megnézném mennyi belső memóriája van a kütyünek. Aztán ha rámegy, felmásolnám az iGO8-at, a térképeket meg SD-n hagynám.