Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56155

Ránézésre gyűjtik még a "lelkierőt", hogy kifúrják az alagutat...

Előzmény: Törölt nick (56154)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56154

Bosznia, A1 autópálya tenger felőli szakasza: van valakinek infója,

hogy itt mire gondolhatott  "költő"?

 https://maps.app.goo.gl/eyPsii4XovQtZb5k8

Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56153

Évekkel ezelőtt is volt róla szó, hogy azt a területet kisajátítják. Nagyon sok romos ház is van azon a részen. De aztán nem lett belőle semmi, mint ahogy a Nyíl utcán sem. Ott is útszélesítésről volt szó, de nem lett belőle semmi. De legalább lámpásra megcsinálták a Hadházi-Nyíl utca kereszteződést. Ott volt még rengeteg baleset. 30-as táblával nem lehet javítani egy elrontott forgalomszervezési problémát.

Előzmény: RadiX (56152)
RadiX Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56152

Elég csúnya megoldás az ott, ahogy a 2x2 sávot besúvasztották a két (földszintes házakból álló) házsor közé. Igazából szanálni kellett volna az egyik oldali házsort, amikor odakerült a 4-es.

 

 

Előzmény: Landsmann_ (56151)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56151

Debrecenben most van egy kis káosz, hogy a 4-es főút átvezető szakaszán mintegy 3 sáv szélességben beszakadt az út. Nem túl jó alternatíva van a lezárt útszakasz elkerülésére. 

adiaboli Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56150

Kösz az információt:). A többit azért fenntartom...

Előzmény: toto92 (56149)
toto92 Creative Commons License 2023.01.12 0 1 56149

A link címével semmit nem kell összehasonlítani mert nem arra van hogy információt adjon át (ahogy a Montevideó utca lakcímből se azt szűröd le hogy Uruguay-ba kell menned látogatóba) hanem arra hogy legyen a weboldalnak egy címe amin keresztül el lehet érni. Ez a hírportáloknál jellemzően automatikusan generálódik, általában a cikk címéből (amit aztán olykor lecserélnek mert nem érzik az eredetit kellően érdekesnek vagy egyenesen csak egy vázlatcím volt), viszont a linkek nem tartalmazhatnak tizedesvesszőt illetve pontot. Tehát ha a cikk címe az hogy "Az útépítés topic fórumozói átlagosan 98,5 kilósak", annak a linkje valami olyasmi lesz hogy "www.valami.hu/az-utepites-topic-forumozoi-atlagosan-985-kilosak.html".

Előzmény: adiaboli (56148)
adiaboli Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56148

Én is onnan vettem az adatot, csak éppen összehasonlítottam a link címével:(

Előzmény: Törölt nick (56147)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56147

4,4 van a cikkben 

Előzmény: adiaboli (56146)
adiaboli Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56146

Nem 44, hanem 4,4 km...

"Lázár János a várható Vas megyei útfejlesztésekről szólva a szombathelyi elkerülő megépítését, a Körmend és Szombathely közötti

négysávos autóút megépítését és a Szombathely-Kőszeg közötti gyorsforgalmi út megépítését jelölte meg a tárcájához tartozó kiemelt projektként."

 

Ha az ennek megfelelő projekteket minden megyében arányosan beígéri, lesz itt feladat a következő 100 évre. Egy apróság: azért még a PM-mel és az MNB-vel kellene egyeztetni, aztán a Kormány elé vinni. A többi csak ambíció és szájkar propaganda.

Előzmény: rm40 (56145)
rm40 Creative Commons License 2023.01.12 -1 0 56145
RadiX Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56144

Nem, én az S4-re gondoltam, a Nagymarton-Bécsújhely iránynak. Az A3 mostani megoldása egy fokkal jobb, nyilván ott is legjobb lenne folytonos gyorsforgalmi útvonal.

Előzmény: Jared- (56143)
Jared- Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56143

Marmint az A3-at. 

De az S4-et is el lehetne hozni Agfalvaig.

 

Lehetne. Mert szerintem eselytelen hogy az osztrakok ott epitsenek barmit is.

Előzmény: RadiX (56141)
Jared- Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56142

Szegyenletes valoban.

 

De ez egyebkent egy sulyosan elcseszett projekt osztrak oldalon, mivel az utat ravezettek a somfalvi ovodara, temetöre. Ugyhogy ebböl a szempontbol sajnos erthetö a lépés. 

Előzmény: rm40 (56139)
RadiX Creative Commons License 2023.01.10 0 0 56141

Tessék megépíteni az S4-et a határig, a magyar oldalon bekötve az M85-be, és akkor megoldódik a probléma, nem?

Előzmény: rm40 (56139)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2023.01.10 0 0 56140

Úgy tudtam, a határ manipulációk federális feladatkörbe tartoznak...

Előzmény: rm40 (56139)
rm40 Creative Commons License 2023.01.10 -1 1 56139
gyoparOHs Creative Commons License 2023.01.09 0 1 56138
gyoparOHs Creative Commons License 2023.01.09 0 0 56137

Szarvas -  Kelet Csomópont   távlati ki építési lehetősége.

Előzmény: gyoparOHs (56136)
gyoparOHs Creative Commons License 2023.01.09 0 0 56136
Előzmény: -Smiley- (56134)
RadiX Creative Commons License 2023.01.05 0 0 56135

A főmérnökségnél van lehajtó a 44-es felé. Szerinted össze kellene kötni a 4404-esú úttal, vagy rendbehozni a 4417-et, és akkor Csabacsűdön át lehetne menni?

 

 

Előzmény: -Smiley- (56134)
-Smiley- Creative Commons License 2023.01.05 0 0 56134

Vajon az M44-es útnál nincs tervezve egy normális lehetőség Orosházai lehajtónak? 

Az hogy Kondorosnál lemegyek, majd egy darabokra hullott 50 éve fel nem újított borzalmas állapotú úton megyek még 20 km-t Orosházáig nagyon nem normális dolog.  Miért nem épült egy lehajtó Szarvas Keletnél vagy a főmérnökségnél?

Mouse80 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 56133

Ebből 20 zsebre ment... :( 

Előzmény: Törölt nick (56120)
Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 2 56132

Nem. Autopalya lesz.

Előzmény: Törölt nick (56131)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56131

az M6 sem autópálya a határig csak autóút.

Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56130

Persze, a Dráva hid nincsen benne az árban, az külön projekt volt. Az állitásom csupán annyi, hogy nem lehet egy az egyben összehasonlitani a két projektet. Még azt sem vitatom hogy drágaság van nálunk. De ahogy irtam, nálunk egy komplett tengelysulyméröállomás/mérnökségi telep épül, ill. 3 csomópont. Mig horvát oldalon 20 km-en csak 1.

 

Ráadásul a vasutat sem keresztezi az A5 sehol, mig nálunk ugye a 66-os vonalra is épül egy hid.

 

A horvát oldal egy kis tulzással egy 20 km-es aszfaltcsik extrák nélkül.

 

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (56129)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56129

Azért a horvát oldalon is volt komoly műszaki tartalom: a Dráva híd. Annak költségei (kb. 38 milliárd forint) azonban nem szerepelnek az €126 millióban, mert külön szerződés alatt futott a hídépítés. Anélkül meg nincs A5... Szóval ezzel együtt náluk is kb. 88,6 milliárd Ft volt a teljes project Eszéktől a határig.

Előzmény: Jared- (56128)
Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56128

Csak megjegyeztem hogy magyar oldalon sokkal komolyabb müszaki tartalmom epül, ez pedig benne van az altalad irt kilométer árban. 

 

Egyébként a projekt atment a büzteszten: 

 

https://transparency.hu/hirek/elkeszult-a-legfrissebb-jelentesunk-az-m6-os-autopalya-engedelyezesi-es-kiviteli-terveirol/

 

 

Előzmény: Törölt nick (56126)
MCA-001 Creative Commons License 2022.12.21 -1 0 56127
Előzmény: MCA-001 (55835)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.21 0 1 56126

akkor ezért kerül 2x annyiba egy km?

a megépítésnek mi köze az üzemeltetéshéz?

Horvátoknál sajnos nagyon sok embert igényel a fizetőkapus megoldás.

 

Előzmény: Jared- (56124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!