A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Találkoztatok már VW RNS 510-nél (Ver.B és Passat CC-be van) olyan problémával, hogy a világításkapcsoló bekapcsolt állapotában nem világítanak a navi oldalsó gombjai? Pontosabban újraindítások után még néhány másodpercig világítanak, majd kialszakat. Hibakódot nem tárol a készülék. Lehet ez szoftveres probléma? Tudok esetleg ajánlani egy jó rádiószerelőt aki ért ezekhez? (Van egy másik RNS-510 is amin az SD kártya olvasó nem működik). Az erről az oldalról letöltött 2660-as szoftvert próbálta már valaki?
Nagyon jó kis kütyü, minden van benne, BT, DVD, IGO-s navi, USB bemenet, SD kártya slot, és az egész nem olyan mint a gagyi kínai cuccok. Egyedül a kijelzője sokkal gyengébb mint az RNS, meg talán a grafikája nem olyan szép. Ha nem kerülne annyiba, mint egy RNS, talán még alternatíva is lehetne, de így...
A kollegák azért vették, mert naggggyon olcsón sikerült megvenni
Én nem is frissítettem. Amúgy nem értem a kérdésedet. Nekem kicsit olyan, mintha az új Opelek kapcsán folyó panaszkodásra azt mondanád, hogy miért nem veszünk inkább régit... Nem egészen az kellene legyen a megoldás.
Azokkal az autókkal van baj - ha jól tudom - amikben első generációs can-bus van. Ez pont valahol 07 környékén történt váltás lehet. DE A JÓ HÍR AZ, HOGY MEG LEHET OLDANI A PROBLÉMÁT. Csak valami can gatway kell ami a régiből csinál újat. remélem érthető voltam :-)
Szeretnék 2007-es Passatba RNS-510-et. Mivel '07-es, ezért csak olyan fw-vel érdekel, amivel kikapcsol a venti és nem merül az akku (remélem létezik ilyen).
Lenne esetleg valakinek eladó? Vagy esetleg segítség a beszerzést illetően?
Tényleg csak érdeklődés képpen gondoltam, meg nem is a navi miatt, hanem hogy nagy színes kijelző stb, tetszik ahogy kiírj a dolgokat . Én amúgy is csak rádiót hallgatok a kocsiban.....
Már akartam írni korábban is Eszkimó-nak, hogy nekem is tökéletesen működik minden, ahogy az ő autójában is, tehát keringhetek mélygarázsokban órákig, ha feljövök rögtön tudja hol vagyok, mert azt is tudja, hogy hol látott utoljára a műhold (plusz, ugye a kerékfordulatból, kormányszög jeladóból azért kiszámítgatja, hogy mégis kb merre lehetek). DE!!! Mindez nem igaz, HA kiveszed a biztosítékot, és odébb gurulsz akár egy utcát is! Ilyenkor teljesen áramtalanítva van a készülék, ergo számolni sem tud. Az utolsó információ pedig nem egyezik a jelenlegivel, tehát ilyenkor eltart egy ideig, míg rádöbben, hogy merre is járunk (pláne, hogy közben egyfolytában változik minden, ha haladsz). Ezért írtam, hogy városban ilyenkor keresgél egy kicsit (de nekem akkor sem Regensburgban). Ha nyílt terepen vagyunk és állóhelyzetben, akkor pikk-pakk megtalál mindent.
Természetesen be lehet tenni octavia 1-be is a gyári navit, de szerintem nem lesz könnyű találni hozzá skoda verziót (a zöld gomb világítás végett írom).
A csatlakozón is kell variálni, mivel a gyári rádió csatija nem egyezik a gyári navi csatijával, így, hát át kell alakítani, de ez nem egy nagy ördöngősség. Azt hiszem, a középkonzolt is cserélni és fargni kell, mert a navi két din méretű, míg a rádió csak 1. Aztán kell még egy gps antenna 5-8e Ft-ért.
És, ha mindezzel megvagy, akkor van egy tulajdonképpen használhatatlan navid, mert nincs hozzá mo. térkép. De legalább cd-t sem tudsz hallgatni, hacsak nincs egy tárad még pluszban.
Szóval ennek akkor van értelme, ha sokat jársz minimum ausztriában, vagy van esetleg gyári tv tunered hozzá, mert akkor kiváló minőségben veheted a magyar adásokat, miközben mondjuk ülsz a dugóban.
De persze ettől függetlenül beszerelhető, technikai akadálya nincs.
Gyere át a Skoda Superb topikba, kérdezd meg Bigjohnit, ő már szerelt be Superb I-be utólagosan navit, lehet, hogy az Octihoz is hozzá tud szólni, hiszen ugyanaz a navi megy mindkettőbe.
Ha nem tud segíteni, akkor az Skoda Octavia topikban is vannak hozzáértők.
Bocs, de itt nem ezzel szoktak a fiúk foglalkozni, ha jól láttam eddig, főleg a frissebb cuccokról megy a diskurzus.
Teljesen új vagyok eme témában, de lenne egy kérdésem felétek. Skoda octavia I-be is utólagosan beszerelhető gyári navigáció? Ha igen nagy munka (fúrni faragni) vagy ott vanak a csatlakozó végek? Válaszokat előre is köszi!
(Peti, kérdezted mik a hibák, hát remélem tudsz németül...:-)
Bekannte Probleme der 2660er Version: - anscheinend existiert ein Bug in der Firmware 266X, welcher dazu führt, dass das Navi sich nicht mehr korrekt abschaltet, wenn das Auto abgestellt wurde. Wird nach einigen Stunden beim erneutem Einschalten des Navis der Welcome-Screen angezeigt, so ist das Navi nicht von dem Bug betroffen. Es gibt Vermutungen, die darauf hindeuten, dass der Bug insbesondere mit älteren CAN-Gateways (jünger als 3C0 907 530 E) auftritt.
- RNS reagiert nach SW installation nicht, bzw. GPS startet nicht -> nochmaliger Reset erforderlich
- Das Navi steht nach einem Kaltstart laut Position in Regensburg (haben nicht alles Navis)
- Bei älteren Fahrzeugen wird von leeren Batterien nach 2-3 Tagen berichtet -> zurück auf alte SW-Version
- Bei Skoda UHV bluetooth Einheit "1Z0 035 729 B" (1Z0035729B) kein Telefonbuch, Anrufverzögerung.
- Gateway Error(202) - Zwei Lösungen: http://vwnavi.com/forums/showpost.php?p=43896&postcount=55
- Bei MP3 Dateien die mit Variabler Bitrate Codiert wurde (VBR) wird keine Restlaufzeit angezeigt.
- Nach Kaltstart des RNS510 hat wurde die Mp3 Position vergessen und spielt von vorn.
workaround vor dem beenden des Navi auf Radio mode wechseln. - Bei Mp3 Wiedergabe Funktioniert die Zufallswiedergabe nicht mehr korrekt (MIX). Ging noch bei V1100
Állítólag a neten keringő " nem hivatalos" verziók egy munkaközi, nem végleges és ezért nem teljesen jól működő verziók, amit elloptak a fejlesztés során. Ezért a VW kiadott egy körlevelet, hogy aki ilyet használ, az az RNS510-re azonnali garanciavesztéssel számoljon. Sucks!