Az acéllemez leginkább csak vályogtégla esetén járható út (elmászik a lemez miközben beütik). A műgyanta injektálás viszont nem szigetel (valószínűleg) a fal teljes terjedelmében. Ráadásul vályogba nem is tudod rögzíteni a szükséges dübeleket.
Viszont a silicon anhidril-es belocsolás segíthet.
Akkor "módosítva" az előzőeket: kisméretű tégla vagy tégla törmelék a járatba középre és két oldalról pur habbal "beszorítani", majd ha kicsit melegebb lesz, akkor meg levakolni a nyílást kívül-belül...
(nem volt még konvektorom és most is csak a "helye" marad vissza a felújításnál...)
Kérdezed?? Teljesen laikus vagyok a "tudásom" csak a témában olvasottakra korlátozódik.. De úgy tudom egyik sem alkalmas. Az első talán mert nincs lábazat és így fuga sem plusz van egy minimális magasság ami alatt nem lehet? Az én problémám talajszinten kezdődik. A másodikat meg talán vályogfalba alkalmatlan?
Idő van! Helyi lesz (gondolom van Jászberényben elég) Kőmíves lesz, felőlem fusiban is csinálhatja, de hogy olcsó lesz azt nem tudom... De ajánlom neki! :)
Hozzá nem mernék fogni! Nagyon felelősség teljes munka, és annyi a tudásom amit itt olvasgattam vissza a masszív fórumozóktól, meg a netet túrva, de az a gyakorlattól messze van. A gerenda alátámasztásra pl alapból nem gondoltam Pedig biztosan sokat spórolnák vele...
Az a tartószerkezettől is függ. A betoncserép, ha jól emlékszem 16 fok kerül kezdődik. Viszont lécezés kell neki, és nehéz.
Viszonylag olcsón tudsz venni hullámpalát (mármint új azdbesztmenteset), de ez szinte csak egyszerű ferde tetőre jó, ugyanis semiféle kiegészítőt nem tartanak hozzá... Ráadásul legtöbbször boci mintás (mediterránnak nevezett), és olasz...
Szóba jöhet még a bitumenes zsindely, annak kimondottan előny a meglévő deszkázat, viszont cca. 20 év múlva csere.
Illetve a lapostetőkhöz ajánlott bitumenes nehézlemez is járható út, ha az első réteget szögeled, és a fedőt rámelegíted.