Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Nagy vonalakban a KZX-523, KZX-524, KZX-525 a fertőrákosi, és kópházi vonalakon vannak. LHT-747 a harkai. Ágfalvára PPH-627/ RDB-518 (ex.LWM-505) . Meg az is, hogy amikor a GTZ-872,CDA-262,JLZ-832 helyközt csinálnak, akkor a fertőrákosin vannak 10/9x.
Egy kis segítséget szeretnék kérni fordák terén. Sajnos még a fordákkal nem vagyok tisztában. Megköszönném ha valaki lenni olyan szíves pár fordát ismertetni velem.
Pedig az anno drezdai exportra szánt 417-esek nagyon jó minőségű kocsik, én kifejezetten kedvelem őket (Szegeden is van belőle 2 db, illetve Dunaújvárosban is). Sokkal jobb minőségűek, mint például a BKV-nak legyártott 412-esek. Kifejezetten sajnálom, hogy 98 környékén nem kezdtek el nagyobb sorozatgyártást a minőségibb 417-esekből, mert elég jó kocsikat sikerült összedobnia az Ikarusnak. :)
A JLZ kint volt ma is 2-esen . Egyébként gazdás lett az EVL-427. ( Az EVL-435 gazdái valamiért nem akartak EAG-ra ülni és a 427-est választották a 943 helyett :D ) Illetve a GFA-943 tartalék, helyköziben van megint. Sopron-Fertőrákoson láttam. CDA-262 KMG-558 helyett van megint. Azt lehetne már selejtezni, legrosszabb Credo.
"Győr városa csak minél olcsóbban akar kijönni az egészből.
Ennyi érdekli az ügyből."
Amivel egyetértek, mert valójában ez van. Viszont pont emiatt sem fog alapítani saját céget, mert még több pénzt igényelne, mintha csak az ÉNYKK-val akarna megállapodni. Illetve nagyon könnyen veszteség és kudarcos lehet a cég, szóval nekik is az az érdekük, hogy az ÉNYKK legyen. Ha baj van, akkor meg a mutogatás megy. Amíg több pénzt nem kívánnak költeni, és az olcsóságra törekednek, addig semmilyen változás nem lesz.
Igazából ha nem lenne helyijárat se venné észre senki.
Az Audi forgalmát megoldják a szerződéses járatok (A1-2-3-4-5, 1150,1151.1152) a többin max műszakváltás időszakban meg pár iskolás járat kihasznált, a többi nagy nulla.
Hétvégén szó szerint HASZNÁLHATATLAN, bárhova odaérsz még gyalog is mire busszal eljutsz.
Saját céget nem fog, mert értelemszerűen sokkal drágább , több pénzt kellene belefektetni. Az ÉNYKK-nak nem akarnak fizetni,nem tudnak semmit javítani így ezen a helyzeten, addig is elhordhatják, hogy mennyire egy sz*r. Győr Veszprém utódja.
"Győr városa előtt is nyitva az ajtó" - Nem fognak rajta belépni, csak akkor ha már szó szerint bemennek dolgozni, és nem fog beindulni a jármű.
Hírek szerint a GFA-941 is lekerült Sopronba, amely érthetetlen módon az EVL-433-at váltja ki, az pedig selejt. Az EVL-427 továbbra is marad illetve a 2 ajtós, 260-as, 263-as továbbra is bepörög helyire, ( reggel Inovellek is )