Keresés

Részletes keresés

KZX003 Creative Commons License 2019.04.17 0 6 25247

Forgalomban a GNX-320 is.

FHÉV Creative Commons License 2019.04.14 0 2 25246

HDY-063 Sopronba került.

EVL-433, 435 selejt (és ha jól tudom IKC-356 is)

mindentistudo Creative Commons License 2019.04.10 0 1 25245

Tartalék pozició.

Előzmény: Lukimaki (25243)
norbee601 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 25244

Milyen új buszt?

 

Előzmény: abuszv (25241)
Lukimaki Creative Commons License 2019.04.05 0 0 25243

GOX-117-tel mi a helyzet , selejt ?

Skips Creative Commons License 2019.04.02 -1 0 25242

Sziasztok.

Egy ideje nem látom  az LKN-332 Credo csuklós autóbuszt itt Győrszentivánon, esetleg valaki tudja merre jár?

 

abuszv Creative Commons License 2019.04.02 -2 0 25241

Ez szép, hogy Győr új  buszt kap. Sopron egy 23 éves city-t fog kapni 😁

Motorka M41-2140 Creative Commons License 2019.04.02 0 1 25240

Köszönöm a segítséget!

Egyébként még 2 éve vettem egy sorponi 2P volt felül, alatta pedig egy sárga 19-es.
A másik felén pedig egy kézzel írt 7-es Jereván-Csengery van

trizs77 Creative Commons License 2019.04.02 0 6 25239

Kb. 1989-ig, kéthetente, szerdán és csütörtökön üdülőváltási nap volt a kb. 300 db hazai SZOT szállóban.

Szerdán mentek el a vendégek, csütörtökön jöttek az újak.

Ez kéthetente ismétlődött.

 

Ilyenkor a hosszú távolsági buszjáratokon soxor volt másodrész, mely vagy nem állt meg a két végpont között, például:

 - Budapest - Hévíz,

 - Budapest - Sopron,

 - Budapest - Harkány,

 - Budapest - satöbbi.

 

Ezek a buszok háztól házig azaz az üdülő ajtajáig vitték a vendégeket.

 

De sokan nem busszal érkeztek, hanem vonattal.

Akkor a vasútállomástól ÜDÜLŐVÁLTÁS CÉLJÁRAT autóbusz közlekedett, mondjuk Sopron vasútállomástól a Lővérek-ig.

Sehol se állt meg útközben, de fent a Lővérekben volt vagy 4 megállója :

 - Pedagógus üdülő,

 - Már nem tudom milyen üdülő,

 - SZOT szálló,

 - Camping.

 

Egy ilyen járat viszonylatjelző tábláját szerezhetted meg.

 

 

Előzmény: Motorka M41-2140 (25238)
Motorka M41-2140 Creative Commons License 2019.04.02 0 2 25238

Sziasztok!


Fél OFF, de hátha itt több sikerrel járok

Szeretném megkérdezni, hogy az alábbi tábla nagyjából mikori lehet, és milyen járatokra használták (útvonal, stb)?


RadioTVEgon Creative Commons License 2019.04.01 -1 2 25237

Csak nehogy valaki el is higgye. 

Előzmény: kem0001 (25235)
Takszi55 Creative Commons License 2019.04.01 -1 4 25236

Még az a szerencse, hogy ma került napvilágra a hír.

Előzmény: kem0001 (25235)
kem0001 Creative Commons License 2019.04.01 -5 0 25235
abuszv Creative Commons License 2019.03.28 -1 0 25234

Ezzel tisztában is vagyok nagyjából. :) 

Előzmény: Törölt nick (25233)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.28 0 0 25233

Nagy vonalakban a KZX-523, KZX-524, KZX-525 a fertőrákosi, és kópházi vonalakon vannak. LHT-747 a harkai. Ágfalvára PPH-627/ RDB-518 (ex.LWM-505) . Meg az is, hogy amikor a GTZ-872,CDA-262,JLZ-832 helyközt csinálnak, akkor a fertőrákosin vannak 10/9x.

Előzmény: abuszv (25231)
norbee601 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 25232
Tetszenek amugy nekem is, mai napig is :)
Előzmény: Törölt nick (25230)
abuszv Creative Commons License 2019.03.28 -2 0 25231

Egy kis segítséget szeretnék kérni fordák terén. Sajnos még a fordákkal nem vagyok tisztában. Megköszönném ha valaki lenni olyan szíves pár fordát ismertetni velem.

Sopron, helyközi :)

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.28 0 2 25230

Pedig az anno drezdai exportra szánt 417-esek nagyon jó minőségű kocsik, én kifejezetten kedvelem őket (Szegeden is van belőle 2 db, illetve Dunaújvárosban is). Sokkal jobb minőségűek, mint például a BKV-nak legyártott 412-esek. Kifejezetten sajnálom, hogy 98 környékén nem kezdtek el nagyobb sorozatgyártást a minőségibb 417-esekből, mert elég jó kocsikat sikerült összedobnia az Ikarusnak. :)

Előzmény: norbee601 (25229)
norbee601 Creative Commons License 2019.03.28 -1 2 25229
A Rabakat es a 417-eseket is el kene cserelni Szombathellyel 280-asokra :)
Előzmény: Törölt nick (25226)
ismertember6 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 25228

Helló! A zaxxon (Play áruház) működik Győrben is?

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.28 -1 0 25227

A JLZ kint volt ma is 2-esen . Egyébként gazdás lett az EVL-427. ( Az EVL-435 gazdái valamiért nem akartak EAG-ra ülni és a 427-est választották a 943 helyett :D ) Illetve a GFA-943 tartalék, helyköziben van megint. Sopron-Fertőrákoson láttam. CDA-262 KMG-558 helyett van megint. Azt lehetne már selejtezni, legrosszabb Credo.

Előzmény: RadioTVEgon (25224)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.28 0 5 25226

"Győr városa csak minél olcsóbban akar kijönni az egészből.

Ennyi érdekli az ügyből."

 

Amivel egyetértek, mert valójában ez van. Viszont pont emiatt sem fog alapítani saját céget, mert még több pénzt igényelne, mintha csak az ÉNYKK-val akarna megállapodni. Illetve nagyon könnyen veszteség és kudarcos lehet a cég, szóval nekik is az az érdekük, hogy az ÉNYKK legyen. Ha baj van, akkor meg a mutogatás megy. Amíg több pénzt nem kívánnak költeni, és az olcsóságra törekednek, addig semmilyen változás nem lesz. 

Előzmény: trizs77 (25220)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.26 0 0 25225

8:05-kor az nem 12A, hanem sima 12 és a Jerevánról indul 

Előzmény: RadioTVEgon (25224)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.03.26 0 0 25224

260-nál nincs, de 7:15-ös 2-es szokott lenni, 14:40-es 12A általában, vagy NOS-033 helyett 3-asozni szokott.

263-nál a 8:05-ös 12A állandó, de 15:30-as 1-es is nagyon sokszor, bár az szerintem már nem fix.

( fix még egy 7:15-ös Inovell is reggel )

Előzmény: T-600 (25223)
T-600 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 25223

A 260, 263-asoknak vannak állandó indulásaik Sopronban helyin?

Előzmény: RadioTVEgon (25218)
Amphenol Creative Commons License 2019.03.26 0 7 25222

Bocs , de én úgy látom kicsit rá vagy irányulva a  "Győr tömegközlekedését nem használja senki" vonalra  

 

:-)

 

Tehát én is leírom újra :

 

   Rendszeresen vannak napközben is zsúfolt buszok . a gyalog oda érsz-re is  csak annyit tudok ismét válaszolni : aki tudna a helyi járatok

nélkül gyalogolni , az már most is azt teszi .  Ám az utasok egy része nem tud , egy része nem akar gyalogolni ... Azért nem olyan kicsi

város Győr . Valamikor leírtad : Te csak a city-t használod ....

 

 

 

  Az a baj ( bár nem akarok politizálni ) , hogy a tömegközlekedésből nehezebb , veszélyesebb hasznot ( értsd : visszaosztást ) realizálni ,

mint egy bármilyen más építési , telekeladási , megbízási  stb.  ügyből ...  emiatt mindenkinek csak nyűg ...

 

  Én személy szerint attól félek , hogy a város ügyeletes ingatlanos barátai szemet vetnek a vidéki pu. területére ... aztán akkor mindenki

szív ...  ugye helyi sajtóban is mindig fel-fel dobódik félévente az  " INTERMODÁLIS  "  jelszó ....  ugye teljesen "véletlenül"

 

   Ami itt pont az ellenkezője lenne ... a tömegközlekedésileg optimális  - együtt a vasút a busszal - állapotot szüntetné meg ... az aktuális

érdekek szerint ... amit akkor egy mondvacsinált egyesület   képviselne , követelne ... ( lásd : Budapest   Veke  és társai )

 

  Szóval a helyzet szomorú és romlik ...

 

 

Előzmény: norbee601 (25221)
norbee601 Creative Commons License 2019.03.26 -4 2 25221

Igazából ha nem lenne helyijárat se venné észre senki.

 

Az Audi forgalmát megoldják a szerződéses járatok (A1-2-3-4-5, 1150,1151.1152) a többin max műszakváltás időszakban meg pár iskolás járat kihasznált, a többi nagy nulla.

 

Hétvégén szó szerint HASZNÁLHATATLAN, bárhova odaérsz még gyalog is mire busszal eljutsz.

Előzmény: trizs77 (25220)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.25 -1 3 25220

Győr városának nem kéne semmit sem alapítania, csupán normálisan kéne az ÉNYKK-val megállapodnia, és nem spórolni mindenen.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Szoktál olvasni ?

 

Az elmúlt 10 évben, ami megjelent, mindent elolvastam Győr város helyi autóbusz közlekedéséről.

 

Győr városa sohasem akart megállapodni .

 

Győr városa nem kívánja megszabni a :

 - az üzemidőt,

 - a követést,

 - az útvonalt,

 - a buszok paramétereit,

 - a buszok színét,

 - a.....................

 - a ......................

 

Győr városa csak minél olcsóbban akar kijönni az egészből.

Ennyi érdekli az ügyből.

 

 

Előzmény: Törölt nick (25217)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.03.25 0 2 25219

Szerintem leírhatjuk még 40x...

 

Saját céget nem fog, mert értelemszerűen sokkal drágább , több pénzt kellene belefektetni. Az ÉNYKK-nak nem akarnak fizetni,nem tudnak semmit javítani így ezen a helyzeten, addig is elhordhatják, hogy mennyire egy sz*r. Győr Veszprém utódja. 

 

"Győr városa előtt is nyitva az ajtó" - Nem fognak rajta belépni, csak akkor ha már szó szerint bemennek dolgozni, és nem fog beindulni a jármű.

Előzmény: Törölt nick (25217)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.03.25 0 0 25218

Hírek szerint a GFA-941 is lekerült Sopronba, amely érthetetlen módon az EVL-433-at váltja ki, az pedig selejt. Az EVL-427 továbbra is marad illetve a 2 ajtós, 260-as, 263-as továbbra is bepörög helyire, ( reggel Inovellek is )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!