Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

quattttrov8 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 30
És a tiedet is ott csinálták?:P
Előzmény: GombVTI (25)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 29
Hello!!
Lenne egy kérdésünk.
Mégane 1 1.6-os 16V motorba milyen csipet lenne szerintetek érdemes rakni?
A célunk a fogyasztás csökkentése és a teljesítménynövelés alacsony fordulatszámon köszi szépen.
vwaircult Creative Commons License 2004.06.11 0 0 28
Ezt írd be:
http://hu.upsolute.com/
Előzmény: Piri (27)
Piri Creative Commons License 2004.06.11 0 0 27
nekem nem jön be a weboldal
Előzmény: GombVTI (25)
vwaircult Creative Commons License 2004.06.11 0 0 26
Köszi, az ajkai elég nekem:))
Előzmény: GombVTI (25)
GombVTI Creative Commons License 2004.06.11 0 0 25
Ha gyári a verda, akkor Ajka Usolute.com
Ha tuningolt, akkor syntec

szvsz

Előzmény: vwaircult (21)
GombVTI Creative Commons License 2004.06.11 0 0 24
Lehet, csak semmit nem ér. :)
Előzmény: Piri (23)
Piri Creative Commons License 2004.06.09 0 0 23
de hogyan? eddig mindenki azt mondta hogy csak turbós motort lehet tuningolni sima benyásat nem!!

Stewie Wonder is kipróbálta se semmit nem ért pedig at ATC sek csinálták nekije

Előzmény: Koczeka (22)
Koczeka Creative Commons License 2004.06.09 0 0 22
De lehet! :-)
Előzmény: szpidro (17)
vwaircult Creative Commons License 2004.06.09 0 0 21
Sziasztok!
Chiptuningot szeretnék a gépemen, csak nem tudom merre induljak!Ötlet??
szili_25 Creative Commons License 2004.05.14 0 0 20
Sziasztok!

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a 2004 június 25-27 között, Győr -Pér Repülőtéren tartandó Tuning&Stereo Fesztivált! A legnagyobb tuning és autóhifi kiállítás és vásár, tuning, amerikai autós találkozók, gyorsulás, streetfighter show, Lowrider, dragster és jet car bemutató és persze hatalmas buli... bővebben:
www.show.tuning-stereo.hu
Várjuk azon autósklubok jelentkezését, akik ebben a "benzingőzős" környezetben szeretnének találkozót rendezni! Részükre programokat, színvonalas környezetet, médiatámogatást és kedvezményt biztosítunk a belépőből!érdeklődni: tuning@tuning-stereo.hu címen lehet!
Üdv

Varshi Creative Commons License 2004.05.14 0 0 19
Úgy érted, turbósoknál...
Pörgős szívónál nem feltétlenül.
Előzmény: Zozo___ (18)
Zozo___ Creative Commons License 2004.05.14 0 0 18
Aztan miert ne lehetne kicsit tobbet kihozni belole? Nehany dolgot azert lehet am varialni a chipben.
A fordulatszam leszabalyozast meg tok felesleges kivenni, ha valaki latott mar nyomatek- es teljesitmenygorbet akkor tudja hogy miert...
Előzmény: szpidro (17)
szpidro Creative Commons License 2004.04.27 0 0 17
Sziasztok!

Szerintem gépmunka nélkül egy szívó benzines motorból semmi + nem lehet kihozni chiptuninggal. Max. a fordulatszám leszabályzást, esetleg a CO határ közelébe engedik az üzemanyagellátást.

szpidro

atita004 Creative Commons License 2004.04.27 0 0 16
Sziasztok!
Ismertek olyan műhelyt, ahol komolyabban foglkalkoznak Mitsubishikkel (engem speciel egy Colt felhúzása érdekelne)? Hiába keresgélek, ittthon alig találok Mitsubishiket átalakító céget. Azt sem tudom, hogy egyáltalán mit tudnának kezdeni egy 1,6-os (90LE) 97-es Colttal.
Köszi a segítséget!
quint Creative Commons License 2004.02.03 0 0 15
3 hónapja csináltattam a www.megalarm.hu-nál...
C5 2,2HDI volt az áldozat, szegény kombi és majdnem 1,6 tonna, vagyis nem árt bele némi plussz erő. Igazándiból azért mertem megkockáztatni, mert a szervícsatlakozóján keresztül át lehet programozni, és ha nem tetszik, akkor nyom nélkül vissza is lehet csinálni.

A végeredmény a www.superchips.co.uk szerint kb. 170 LE és 400 Nm. Jó duma, gondoltam. A tuning utáni rövid próbán már éreztem, hogy nem csináljuk vissza: sokkal rugalmasabb, és iszonyatosan húz (a kuplungot viszont kissé féltem, mert a családban amúgy is ez volt a legnagyobb nyomatékú motor, tehát valszeg nincs sok tartaléka...).

Érdekes a fogyasztása. 7-8 között szokott alakulni az átlaga. Most egy literrel többet is meg lehet vele etetni, de az első élvezkedések után légyegében ugyanannyi, mint régen. Ez valszeg abból adódik, hogy normál autózásnál 1 fokozattal feljebb tudok kapcsolni (a réginél 90 alatt reménytelen volt ötödiket dugni, most meg 70-ről is könnyedén kihúzza magát).

Nincs még nyári tapasztalatom vele, nem tudom hogy fog alakulni a motor melegedése....

Előzmény: Piri (-)
Janibacsi Creative Commons License 2004.01.17 0 0 14
Mert a gyar altal beirt jelleg egy jo kompromisszum eredmenye, a motor ezekkel hozza a megfelelo kornyezetvedelmi normakat, jol kezelheto normal kozlekedesi korulmenyek kozott, es a fogyasztasa is rendben van. Mindezek mellett jelentos mennyisegu hulyesegvedelem is be van programozva(lasd fordulatszam-leszabalyzas), amik azert vannak, hogy garancialis ugyekben egyszerubb legyen a keplet... Ki vallalna garanciat egy barki altal cockpitrol barmolhato motorra??

JAno

Előzmény: evil1023 (13)
evil1023 Creative Commons License 2004.01.17 0 0 13
Látom jó kis pörgős topic ez, majdnem minden évben irnak bele.
A felvetésem: Miért nem csinálják már eleve úgy az autókat, hogy ki-ki kedve szerint a fed. computerről állítgathassa azt, amit egyébként nehéz pénzekért állítgatnak a csiptuning műhelyek?
Kisa Creative Commons License 2001.09.01 0 0 12
Helló !

ehh,ugy látom kicsit elkéstem a hozzászólással,de azért én is csak leirom,amit rali :)
A gyujtáselosztót vedd le és a rotort cseréld ki hagyományos,nem leszabályzós rotorra.
Ennyi a titok a K-jetronicnál:)
Amugy ha már 4000-nél szabályoz,akkor ugy is ki van purcanva benne a rugó,vagy valaki elbarmolta.
(vagy 3mm a gyertyahézagod :)))

Üdv ! Kisa

scirocco Creative Commons License 2001.04.29 0 0 11
kicsi fekete!

??????
A kocsidban NINCS chip, tehát chiptuningról szó sincs. Fordulatszám-korlátozás sincs benne valszeg, kiadós gázra kb. 9000-ig pörög fel (persze üresben, és persze nem direkt):).
Szerintem gyere át ide (VW topic) vagy ide (Scirocco topic), bővebben meg tudjuk beszélni. Addig is nézz meg ilyeneket hogy motorszám, évjárat, max. teljesítmény (forgalmiból).
Üdv
Scirocco

AtomAnti Creative Commons License 2001.04.29 0 0 10
Szia!

Szerintem tedd fel ezt a kérdést vmelyik VW topikban. Ott boztosan megfelelő választ kapsz majd. Szerintem kissé fura, hogy egy 1.8-as VW motor nem forogja le a 6500-at! Ott nagyon el van kefélve valami! Nekem is 1.8-as Golf van és simán leforogja a 7300-at!:)))))
Az meg, hogy hiánytik az egyik komputer abból adódhat, hogy a tiéd KE-Jetronic, a másik meg K-Jetronic! De erről bővebbet a VW topikokban olvashatsz!

Üdv,
AtomAnti

Előzmény: kicsi fekete (5)
kicsi fekete Creative Commons License 2001.04.28 0 0 9
Koszi szepen rali,meg ma megprobalom, hiaba, hogy szombat van. Ha meg van tipped, vagy tudsz valakit aki tudna segiteni, kerlek ird meg. Koszi megegyszer!
Előzmény: rali (8)
rali Creative Commons License 2001.04.28 0 0 8
Cseréld ki a röpsúlyos fordulatszámkorlátozós rotort simára,mindjárt leforogja a hatezret.
Előzmény: kicsi fekete (7)
kicsi fekete Creative Commons License 2001.04.27 0 0 7
Ugy latom van valaki a vonalban. Rali, kerlek fejtsd ki bovebben, nekem irtad, hogy nezzek bele a gyujtaselosztoba? Mit kell tennem?
rali Creative Commons License 2001.04.27 0 0 6
Nézzél bele a gyújtáselosztóba.
Előzmény: kicsi fekete (5)
kicsi fekete Creative Commons License 2001.04.27 0 0 5
Ne haragudjatok, hogy untatlak esetleg, uj vagyok. Hazilag szeretnek chiptuningolast vegezni es fordulatszamtiltas-kikapcsolast. A technologia megvan az uj adatok beirasara a chipbe, de mit kell beirni ahhoz, hogy az 1.8-as injektoros VW Scirocco jobban menjen, mint jelenleg? Es ezt a fordulatszam korlatozast is ki kellene iktatni, mert szornyen idegesit mikor 4000-nel letilt. Ha valaki hozza tud szolni, kerem szepen. Minden tippet szivesen veszek. Azert vagyok ennyire megindulva a belemmel, mert eddig azt hittem, hogy jol megy a gepem. De a tegnap ultem egy Golfban, melyikben szinten 1.8-as injektoros motor volt es meg kettossel is asta fel az aszfaltot. Addig lestem bele, mint a hollofiak a doglott lofejbe, hogy sikerult megallapitanom: hianyzik belole az egyik szamitogep. A nagyobb. Ez hogy lehet? Es ettol van, hogy tepi fel az utat? Az tutko, hogy a fordulatszam nincs benne lekorlatozva, mert mikor odalepsz akkor a turometer ugy hanyatveti magat a foldrol kell felvenni. Ha az enyemmel is el lehet erni ugyanezt, akkor kerlek segitsetek. Elore is koszonom, Attila.
Előzmény: hzolee (3)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.27 0 0 4
Vesz az ember egy CHIP Magazint, és beletesz egy egy Byte-ot. A hatás tökéletes.
hzolee Creative Commons License 1999.10.26 0 0 3
az AUTO TUNING es a BMW E30 topik ettol a tematol roskadozik (a regebbi hozzaszolasok, mikor ez meg nem volt leragott csont). ha az emlitett topikokat vegigolvasod, te madad fogod beegetni az uj EPROMot :-)

tomoren: a max.ford.leszabalyozast lehet vele kiiktatni, de ezt nehany vezetek modositasaval is megteheted. masik dolog a nyomatek es teljesitmeny gorbe valtoztatasa, pl kicsucsosodo telj. gorbe helyett egy nem annyira csucsos, de szelesebb tartomanyban kihasznalhato telj.gorbet kapsz. vagy a nyomatekot aldozod fel a teljesitmenyert, vagy forditva, es/vagy mindkettoert az atlagfogyasztast.

SzVSz a kipu + legszuro + gyertya + chip fele bontex szovegbol a kipufogo (teljes rendszer, nem csak a hatso dob!) er a legtobbet, a chiptuning igazi felh. terulete az, amikor egy motor *rendesen* meg van tuningolva (megbontottak, es vez.tengely, szelep, dugo, stb fejlesztes volt), es ezek utan a motor karakterisztikajat az uj mechanikai tulajdonsagokhoz (loket valtozasa, vezerles valtozasa) kell igazitani. natur motoron chip modositas szvsz az osztrak gazdak zsebebol penzt kihuzo talalmany.

ez meg sullyedhet, az AUTO TUNINGban a tema ki lett vesezve,.

Nick Grabowsky Creative Commons License 1999.10.26 0 0 2
Ez engem is érdekelne, ha valaki csináltatott már, plíz írja meg a tapasztalatait!
Előzmény: Piri (-)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 1999.04.12 0 0 1

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!