Üdvözletem! Egy 2023-as T-rock 1,5 TSI GPF DSG kocsim kezdettől fogva ad egy hol szakaszos, hol folyamatos sipoló hangot a motortér felől. Márkaszervizben elvileg kijavították, de ugyanúgy csinàlja. Hibát nem jelez. Mi lehet az oka. Üdv.!
Nekem az első gyanúsítottam a leírtak alapján (főleg a kanyarodás után változás miatt) a váltót (motort) tartó bakok lennének. Ha az autó 19 éves, és nem volt egyetlen tartóbak sem cserélve, akkor azért jó esély van rá, hogy azok mostanra elfáradtak.
Megprobalom itt is a kerdest, hatha valaki talalkozott mar ilyennel...
Az auto egy 2005os Golf Plus. 1.6 benzin, 5 sebesseges valto. Illetve neha csak 4... van, hogy az otodik sebesseget egyaltalan nem lehet berakni, tehat magat a valtokart nem lehet sehogy sem bepaszirozni a helyere, ezaltal nincs otos. Aztan meg, egyszercsak toksiman bemegy. Eroltetesnel nem recseg, nem daral, ha mar bennt van sebessegben nem dobja ki. Es ami igazan furava teszi a dolgokat. Altalaban balra kanyarodas utan megy el, es jobbra kanyarodassal vissza lehet hozni a sebesseget. De van amikor napokig nem tortenik semmi, vegig van otos. Aztan megmakacsolja magat es megint nincs. Szerelo nem talal semmit, es mivel neki nem csinalta, szerintem nem is igazan hiszi el, hogy ez van. Van barmi otlet arra nezve, hogy ez mi lehet? En azt erzem, hogy valami a rudazatnal, vagy maganal a valtorudnal nem stimmel azert nem megy be. A tobbi fokozat tokeletesen mukodik mindig. Elore is koszi!
Sziasztok van egy golf4 1,9pd autóm .gyárilag nem boardos óra csoport van benne .èn most szereztem egy 3d LCD kijelzóset ami tud turbó nyomást kimutatni ,csak az van hogy nekem nincs bevezetve a szál az óra csoport kötegèbe amiröl ugye kapja a jelet. Tudom hogy van gyárilag olyan golf4 ami turbós èn tudja mutatni az óracsoport a turbó nyomást .ès hogy nem e tudja valaki hogy hogy kell bevezetni a szálakat a csatlakozóban nincs e vèletlen valakinek hozzá bekötèsi rajz vagy útmutató ? Nagyon szépen köszönöm a válaszokat .
A középső csavart ha kicsavarom, nem történik semmi, nem lazul le semmi, nem tudom tovább bontani. Gondolom valahol szét lehet pattintani, de nem tudom hol?
valaki szedett már szét ilyet?
Igazából le akarom szedni, mert tennék fel helyette valami használható telefon tartót.
Helosztok 2000 évjáratu vw golf 4 1.9tdi 90 lovas alh motorkodú az a problémám 1 hideg inditásnál dadog a motor ojan mintha 1 henger nem menne 5 másodperc kb s szépen jár mi lehet a probléma? Gyorsulásnál ha jobban oda lépek neki dadog rángat a kocsi turbó 1 éves rajta
Sziasztok, 1.5 TSI ACT Touranom januárban lesz 4 éves. A kötelező szervíz és olajcsere + műszaki legjobb ajánlatom 179.000 FT (?). Az olaj és a gyertyák dupla áron vannak felszámolva, csak ez a kettő 80 ezer Ft. Mi történik akkor ha a műszakit és az olajcserét nem hivatalos szervízben csináltatom meg? Persze tudom, hogy akkor itt megszakad a vezetett szervízkönyv, de mivel 4 év gari van a kocsira ami most lejár, úgy gondolom sok veszteni valóm nincs. Mi a véleményetek?.
Autórádiót cseréltem, és mikor a régit vettem ki valahol szikrázott egyet odabenn a műanyag burkolat mögött. Kókányolt félig letekeresett szigszalaggal tákolt vezetékek voltak, de nem jöttem rá hogy mi mihez ért akkor hozzá. A rádiónak semmi baja.
Azóta a sárga izzítás visszajelző egyfolytában villog.
A biztik elvileg mindenhol jók, az izzítás is rendesen működik, és időzítése is ugyanúgy jó.
Nem autómata de van benne egy secundary termosztát, cikkszámát leírtam 1KO 121 113 A. Ezt cserélted ki? Megpróbálom ezt kicserélni hadd lássuk. Köszönöm.
Sziasztok. Adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat!!
Cseréljétek ki mind a 4-et, de olyan legyen, aminek 30mm hosszú az izzórúdja. ! A 24mm-es olcsóbb ugyan jóval, csak semmit sem ér, nem nyúlik bele az égéstérbe a vége.
Egy ideje problèmát okoz az inditás ès maga a motor járás az autonak, reggeli inditàskor rezzeg a motor összevisza jár ès fehèr füst jön ki ami mellet durva gàzolaj illatot lehet èrezni.
Amikor el èri a 90C-t akkor nem reszked de ilyen apro csörmölö hangot lehet halani "valahol " a motortèrböl. Hozzá teszem hogy az auto megy rendesen de feketèn füstöl.
2 honapja lett cserèlve a komplet vezèrlès,újj turbo, Egr ki takaritva, olaj ès a filterek.
Köszönöm elöre a vàlaszokat, üdv mindenkinek.
Hibakód amit a Delphi talált megtalàlhato itt:
U1019
Instrument control unit; Oil level/temperature sensor, signal missing