Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

birla Creative Commons License 2024.03.25 0 0 9607

Üdvözletem! Egy 2023-as T-rock 1,5  TSI GPF DSG kocsim kezdettől fogva ad egy hol szakaszos, hol folyamatos sipoló hangot a motortér felől. Márkaszervizben elvileg kijavították, de ugyanúgy csinàlja. Hibát nem jelez. Mi lehet az oka. Üdv.!

409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 9606

"En azt erzem, hogy valami a rudazatnal, vagy maganal a valtorudnal nem stimmel"

 

Nincs rudazata, bovdenes. Ebből adódóan a motortartóbakok sem igazán hatnak rá. Valószínűbb hogy magában a váltókar szerkezetében van valami gebasz.

Előzmény: FelisCatus1980 (9604)
_lala_ Creative Commons License 2024.03.22 0 0 9605

Nekem az első gyanúsítottam a leírtak alapján (főleg a kanyarodás után változás miatt) a váltót (motort) tartó bakok lennének. Ha az autó 19 éves, és nem volt egyetlen tartóbak sem cserélve, akkor azért jó esély van rá, hogy azok mostanra elfáradtak.

Előzmény: FelisCatus1980 (9604)
FelisCatus1980 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 9604

Udvozletem mindenkinek,

 

Megprobalom itt is a kerdest, hatha valaki talalkozott mar ilyennel...

Az auto egy 2005os Golf Plus. 1.6 benzin, 5 sebesseges valto. Illetve neha csak 4... van, hogy az otodik sebesseget egyaltalan nem lehet berakni, tehat magat a valtokart nem lehet sehogy sem bepaszirozni a helyere, ezaltal nincs otos. Aztan meg, egyszercsak toksiman bemegy. Eroltetesnel nem recseg, nem daral, ha mar bennt van sebessegben nem dobja ki. Es ami igazan furava teszi a dolgokat. Altalaban balra kanyarodas utan megy el, es jobbra kanyarodassal vissza lehet hozni a sebesseget. De van amikor napokig nem tortenik semmi, vegig van otos. Aztan megmakacsolja magat es megint nincs. Szerelo nem talal semmit, es mivel neki nem csinalta, szerintem nem is igazan hiszi el, hogy ez van. Van barmi otlet arra nezve, hogy ez mi lehet? En azt erzem, hogy valami a rudazatnal, vagy maganal a valtorudnal nem stimmel azert nem megy be. A tobbi fokozat tokeletesen mukodik mindig. Elore is koszi!

Real Putyur Creative Commons License 2024.03.12 0 0 9603

Úgyhogy akkor az az új kérdés (azaz voltaképp az alapprobléma), hogy hogyan lehet hozzáférni a támla reteszelőjéhez...

(A támla sarkán műanyag gomb szabadon feljön, nem húz meg semmit.)

 

De ezek szerint a kutyaháló leszedése nem segítene a problémán amúgy sem.

Előzmény: Real Putyur (9602)
Real Putyur Creative Commons License 2024.03.12 0 0 9602

Au. Ez rossz hír (bár nagy segítség, köszönöm).

Eltört a baloldali támlarész reteszelője, nem lehet lebillenteni...

Előzmény: 409 (9601)
409 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 9601

 

 Előre kell billenteni a támlákat és (ha jól emlékszem) bal oldalra eltolni, akkor lejön a sínről.

Előzmény: Real Putyur (9600)
Real Putyur Creative Commons License 2024.03.11 0 0 9600

Esetleg tudja valaki, a Golf IV Variantból hogy lehet kiszerelni a kutyahálót? Sehol nem látok csavart, ilyesmit...

Szórád Alex Creative Commons License 2024.02.19 0 0 9599

Sziasztok van egy golf4 1,9pd autóm .gyárilag nem boardos óra csoport van benne .èn most szereztem egy 3d LCD kijelzóset ami tud turbó nyomást kimutatni  ,csak az van hogy nekem nincs bevezetve a szál az óra csoport kötegèbe amiröl ugye kapja a jelet. Tudom hogy van gyárilag olyan golf4 ami turbós èn tudja mutatni az óracsoport a turbó nyomást .ès hogy nem e tudja valaki hogy hogy kell bevezetni a szálakat a csatlakozóban nincs e vèletlen valakinek hozzá bekötèsi rajz vagy útmutató ? Nagyon szépen köszönöm a válaszokat .

12szenyo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 9598

Sziasztok!

 

Van egy 2013 Passat variantom amibe szeretnék gyári napfényvédő rollót hátra.

A kampók hogy vannak rögzítve?

 

Egy ismerősömnek láttam a b6-osát, ott csak simán be voltak csavarozva az ajtóba a kampók.

Ez lenne a gyári megoldás?

 

Esetleg egy képet dobna fel valaki, hogy milyen gyáriba? 

 

Köszönöm

Zsolt

409 Creative Commons License 2024.01.29 0 0 9597

 

 "Sorry de nem tudom miért forgatja el a képeket."

 

Ha elfordítanád a telefont 90°-kal a normális fényképezés helyzetébe akkor nem forgatná el.

Előzmény: peet972 (9594)
atuc Creative Commons License 2024.01.28 0 0 9596

Hagyd fenn azt a tartót szépen a helyén, pont bele illik egy ilyen:

https://www.ebay.de/itm/313993037092

 

vagy egy ilyen:

 

https://www.ebay.de/itm/313895820814?var=612614468046 

 

 

Előzmény: peet972 (9595)
peet972 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 9595

 

Előzmény: peet972 (9594)
peet972 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 9594

Sziasztok!

Segítséget kérnék. Ezt hogyan lehet lebontani?

A középső csavart ha kicsavarom, nem történik semmi, nem lazul le semmi, nem tudom tovább bontani. Gondolom valahol szét lehet pattintani, de nem tudom hol?

valaki szedett már szét ilyet?

Igazából le akarom szedni, mert tennék fel helyette valami használható telefon tartót.

Segítséget előre is köszönöm.

Sorry de nem tudom miért forgatja el a képeket.

Makita1991 Creative Commons License 2023.12.23 0 0 9593

Helosztok 2000 évjáratu vw golf 4 1.9tdi 90 lovas alh motorkodú az a problémám 1 hideg inditásnál dadog a motor ojan mintha 1 henger nem menne 5 másodperc  kb s szépen jár mi lehet a probléma? Gyorsulásnál ha jobban oda lépek neki dadog rángat a kocsi turbó 1 éves rajta 

409 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 9592

 

 Márkafüggetlen szerviz is vezetheti tovább a szervizkönyvet.

Előzmény: batkizs (9591)
batkizs Creative Commons License 2023.12.18 0 0 9591

Sziasztok, 1.5 TSI ACT Touranom januárban lesz 4 éves. A kötelező szervíz és olajcsere + műszaki legjobb ajánlatom 179.000 FT (?). Az olaj és a gyertyák dupla áron vannak felszámolva, csak ez a kettő 80 ezer Ft. Mi történik akkor ha a műszakit és az olajcserét nem hivatalos szervízben csináltatom meg? Persze tudom, hogy akkor itt megszakad a vezetett szervízkönyv, de mivel 4 év gari van a kocsira ami most lejár, úgy gondolom sok veszteni valóm nincs. Mi a véleményetek?.

BLaaszloo Creative Commons License 2023.12.10 0 0 9590

Igen, a 86c egy igen régi dolog, 1993-as amúgy. ;)

Előzmény: 409 (9589)
409 Creative Commons License 2023.12.10 0 1 9589

 Izé, ez még a kamrás motor???? Ha igen, akkor storno ez előző hozzászólás!!!!!!!

Azon még nincs mit diagolni. (ezért lenne jó ilyen kérdéseknél elárulni a motorkódot/évjáratot)

Előzmény: 409 (9588)
409 Creative Commons License 2023.12.10 0 0 9588

"A biztik elvileg mindenhol jók"

 

Jobb lenne ha gyakorlatilag is jók.  ??

 

A villogó izzítás lámpa az a hibajelző (check engine), semmi köze az izzításhoz.

A többit megmondja egy megfelelő diagkészülék.

Előzmény: BLaaszloo (9587)
BLaaszloo Creative Commons License 2023.12.09 0 0 9587

Adott egy Polo 86c 1,4 dízel autó.

Érdekes kérdést teszek fel. 

Autórádiót cseréltem, és mikor a régit vettem ki valahol szikrázott egyet odabenn a műanyag burkolat mögött. Kókányolt  félig letekeresett szigszalaggal tákolt  vezetékek voltak, de nem jöttem rá hogy mi mihez ért akkor hozzá. A rádiónak semmi baja. 

Azóta a sárga izzítás visszajelző egyfolytában villog. 

A biztik elvileg mindenhol jók, az izzítás is rendesen működik, és időzítése is ugyanúgy jó. 

Mégis mi lehet a gond? 

ras1 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 9586

Igen ez volt a kettes. 😁

Jah.,és sokkal egyszerűbb volt a csere is.

Néztem videót róla és a szerelőnek elmondva pikk-pakk cseréltük.

 

Előzmény: BinderAndrás (9585)
BinderAndrás Creative Commons License 2023.11.27 0 0 9585

Nem autómata de van benne egy secundary termosztát, cikkszámát leírtam 1KO 121 113 A. Ezt cserélted ki? Megpróbálom ezt kicserélni hadd lássuk. Köszönöm.

Előzmény: ras1 (9584)
ras1 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 9584

Automata?

Mert nekem ugyan ez volt a problémám és a DSG miatt van benne 2db termosztát.

Az első kicserélése nem oldotta meg a problémát,(annak a cseréje volt a sz..pós),de amikor a 2. Is ki lett cserélve akkor megjavult

Előzmény: BinderAndrás (9583)
BinderAndrás Creative Commons License 2023.11.27 0 0 9583

Sziasztok. Adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy  hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat!!

Làszló97 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 9582

Komplet kábél csere kell, szétt esett az egész mikor le szedtük. 

 

Előzmény: 409 (9581)
409 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 9581

Cseréljétek ki mind a 4-et, de olyan legyen, aminek 30mm hosszú az izzórúdja. ! A 24mm-es olcsóbb ugyan jóval, csak semmit sem ér, nem nyúlik bele az égéstérbe a vége.

Előzmény: Làszló97 (9580)
Làszló97 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 9580

Köszönöm a vàlaszt, meg lett az elsö hiba. 

 

P161D

  • Glow plug cylinder 4, open circuit
  • Permanent

P161B

  • Glow plug cylinder 2, open circuit
  • Permanent

P161A

  • Glow plug cylinder 1,open circuit
Előzmény: 409 (9579)
409 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 9579

Kompresszió mérés hideg motornál

Izzítás ellenőrzése -- megfelelőek-e az izzítógyertyák ahhoz a motorhoz? (30mm) -- utóizzítás 240sec

Fojtószelep ellenőrzés. Valószínűleg elkopott a mechanikája.

 

Előzmény: Làszló97 (9578)
Làszló97 Creative Commons License 2023.11.10 0 0 9578

Helo mindenkinek, segitsèget szeretnèk kèrni..

 

Passat B6 2.0 TDI 103kw, motor kód (BMP).

 

Egy ideje problèmát okoz az inditás ès maga a motor járás az autonak, reggeli inditàskor rezzeg a motor összevisza jár ès fehèr füst jön ki ami mellet durva gàzolaj illatot lehet èrezni.

Amikor el èri a 90C-t akkor nem reszked de ilyen apro csörmölö hangot lehet halani "valahol " a motortèrböl. Hozzá teszem hogy az auto megy rendesen de feketèn füstöl.

 

 

2 honapja lett cserèlve a komplet vezèrlès,újj turbo, Egr ki takaritva, olaj ès a filterek.

 

 

 

Köszönöm elöre a vàlaszokat, üdv mindenkinek.

 

 

Hibakód amit a Delphi talált megtalàlhato itt:

 

 U1019

  •  Instrument control unit; Oil level/temperature sensor, signal missing
  • Permanent

P2016

  • Intake manifold damper sensor; circuit low
  • Intermittent

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!