Akkor nem is ajánlhattam volna az SK-63-nál jobbat Atisnak. Az 1,5-ös aluvezeték tömör, B6-os kismegszakító talán leold, mielőtt ég. Csak arra kell figyelnie ne húzza túl a csavart, a rugósalátét ne törjön el. Nehogy holmi WAGO-val tüzet okozzon.
A driverrel együtt már elég macera, nem biztos, hogy befér a házba. Vagy 230V-os lenne jó, akár több párhuzamos ledszalag. De több idő menne bele a tervezésbe, és keresgélésbe, mint belerakni a készet. Köszönöm.
Van egy Ikeás GODMORGON fürdőszobai világítótestem a tükör felett, amiben kiégett a fénycső.
Gondolkodok azon, hogy ledesre cserélem a fényforrást.
Az eredeti fénycső paraméterei: T5-ös 16mm-es, 849 mm hosszú, 3000 K, 21 W és 2000 lm. Ár: 700-3000 ft
Ledes verziót ezzel a foglalattal kb 7000 ft-tól találtam (10 W, 1350 lm). Nagyon sokallom az árát, és a fényerő sem győzött meg.
Érdemes lehet LED szalagba gondolkozni még? Abból olyan kellene, ami nem csak egy hangulat világítás, jó a fényereje és jó a fényvisszaadása is? Létezik ilyen?
"Lehet kinai wago is, na azt nem tudom hogy viselkedik."
Azt meg ne hívjuk Wagonak. Kínai csoda ipar megint más, nyilván másolja és vezeték összekötő,van is róla videó, hogy jóval kisebb terhelésen lekonyul. Aztán most megint jöhet a litánia, hogy mire jó a kínai ipar, meg "olyat gyárt, amilyet kérsz" vagy "úgyid minden Kínában készül". Reggelig tudnám sorolni mit gyártanak szarul, mit nem tudnak lemásolni sem, vagy vannak ezek az érdekességek, hogy a idehaza veszek egy ilyet vagy Amazonon, akkor működőképeset kapok, ha Ali/Ebayről rendelek, akkor alig egyszer használatos hulladék érkezik. És nem, nem számítanak az értékelések vagy a drágább árfekvés, egyszerűen hulladék:
Elektronikai csoportokban is folyamatosan szopnak mindennel, nincs tranzisztor, dióda, biztosíték mert 100as csomagban véve sem tudja azt, ami rá van írva.
Akkor ugorj be a Győri Audiba ( VW, BMV, Porsche ) !
Mindegyikben a főelosztókban is azt használják ( Wago működési elvet , rugó szorítja az ereket egy késes felülettel az érintkezőfelülethez ), még a BYD-ben is sok helyen a buszokban , nem egyet kötöttem be.
Szerintem sokkal jobb a lakáselosztóba tenni. Mivel ha valami leveri, akkor nem kell kimenni az órához. Illetve, ha az óra kültéren helyezkedik el, akkor oda olyan fajtát is illene tenni, aminek a felhasználási hőmérséklete ezt tudja.
Akár hányat tehetsz egymás után, attól nem lesz baja egyiknek sem, mindegyik megfelelően fog működni. Én pl. szeretem, ha a kritikus áramkörök külön ÁVK-n vannak, mint pl. a hűtőgép vagy éppen a kazán. Az 1 db központinak nem igazán vagyok híve. Kültéri dugaljaknak, melléképületnek is szeretek külön ÁVK-t berakni.
Üdv! Bővítés előtt állok. A villanyórához "szokás" beépíteni az Àvk-t vagy be a lakáselosztóhoz? Hol jobb elhelyezni? Gondolom egymás után kötni a kettőt mindkét helyre, az problémát okozna, ill felesleges. Köszi!!!
Van pár ismerősöm mindenféle területen. Néha megkérdezem Őket, mert újat is építenek és karbantartanak mindenfélét, akkor általában azt szokták mondani, hogy "minek kérdezed, úgyis tudod de mondhatod, hogy milyen balfasszal találkoztál valami fórumon". Hát van ez így. Én meg hétvégén anyósnál kontárlkodtam, ott is dobozban összecsavart, szigszalagozott kötések, aztán oldjam meg. Wagot még áram alatt is kicserélem, bővítem, újra kötöm, itt meg mi a fenét tudtam volna csinálni?
Nem értem, miért érez valaki kényszert, hogy hazugságokat terjesszen? Egyszer megadott egy linket, hogy bizonyítsa, a hajókon csak forrasztott kötések lehetnek. Kb. 280 oldalas villamos szabvány volt vízijárművekre. Ugye nem kell mondanom, hogy a forrasztás szó egyetlen egyszer nem szerepelt benne.
Szerintem lassan 15 éve tart itt a csoport, de akkor még sok teszt nem is volt. Kb. akkor raktam ki egy Wagos anyagot YTra. Egyik sem próbálta ki, csak jöttek mindig a forrasztott kötéssel, azóta meg Wago kötőelemek 100millió működnek csont nélkül a világban. Néha akkor is jött egy bugris, aki szerint éppen egy 157 emeletes irodaházat tartott karban és bezzeg az összes Wago meg volt égve, annak meg szimplán nem kellett elhinni.
Biztos nem alkalmazzák? Wagoval és megoldásaivla van tele egy csomó ipari terület, ahol csöppet magasabb a minőségbiztosítás és nem lennék meglepődve, ha úriparban is benne lenne a keze. De lehet könnyen kideríthető. Akadnak azért ilyen léptékű cuccok is a világban: