Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
2-es tanszünetben egésznap 20 percezik, sűrítés nélkül
14/14B tanszünetben a reggeli csúcs kivételével egésznap 20 percezik, délutáni sűrítés nélkül
7-17/17B tanszünetben egész nap 30 percezik, csúcsidei sűrítés nélkül
9/19 csak az egyetemi szorgalmi időszakban közlekedik
Nyári és téli szünetben 9A/19A, természetesen csúcsidei sűrítés nélkül fix 30 percezéssel
11Y tanszünetben a reggeli kitelepülősökön kívül nem lesz
21/21B tanszünetes délutánokon 30 helyett 60 percenként
Hétvégén napközben minden 14-esből 14B lesz, mert a temető az fontos
Bővülő AUDI-s és Ipari parkos választék
A műszakváltós járatokon kívül a menetidők is bővülnek egy-két időszakban és vonalon.
Zsolti a béka polgi mutatott egy szolid fakkot a városnak. Gondolom nem képeznek elég közlekedésmérnököt Győrben, vagy valami ilyesmi állhat a háttérben.
Győrben egyre kevesebb a szólóbusz. Egyébként a GNX-320-as még ha jól tudom Veszprémben van a telepen és semmit nem kezdtek még vele, se váltó cserét nem kapott még nyilván, de még a busz is kék-fehér színű.
Biztos vagyok benne , hogy van rá lehetőséged, hiszen a győribuszok.hu-s pali is bejárkál. Akkor te miért-ne ? Meg én láttam már hogy kisgyereknek egyik 280-ason rendezték a születésnapját. Ha ilyet megengednek szerintem ezt is. Írj e-mailt az igazgatónak.
Tud nekem abban segíteni valaki, hogy az énykk telephelyeire belehet-e valahogy jutni (győri nyílt napon kívül)? Nincs semmi komoly szándékom, csak kicsit nézelődnék. Elsősorban a soproni érdekelne.
Miről beszéltek? Ma már a politika erősen be van kötve a szolgáltatókhoz. A Polgi haverját évekig alkalmazta a cég a titokszobában érdemi feladatkör nélkül...ezért még az sem érdekli a hivatalt h évi 80-100 milla megtakarítás lehetséges a helyi közlekedésben! Meglepő és mulatságos...
Tényleg itt tart Győr városa, hogy levetett 280-asokat állítanak sorba? Nem magával az Ikarus 280 típussal van bajom. Valamikor sokat jártam Győrben, ugyanis ott tanultam, már egy ideje ritkán fordulok meg ott. Néha beleolvasgatok itt a topikokba, meg a múltkor néztem fel a Győribuszok oldalra, hátt, sok ismerős rendszámot láttam forgalomban...
A 263-asokat nem is tudják igazából mivel kipótolni, eleve helyközivel együtt járnak, és be vannak építve a helyi járatok a helyközi járatok közé. Így is csoda, hogy még megtudták oldani valahogy. Az mondjuk tényleg rossz, hogy pont a legnagyobb csúcsidőben csinálják az 1, 2, 12-eseket . Győrben valóban nem állt még forgalomba az utolsó 280-as, úgyhogy onnan van rá az esély, hogy érkezik valami, bár már Győr is tényleg az összeomlás szélén. Szerintem ott se repkednek az örömtől, hogy ennyi buszt le kell adni. Mosonmagyaróváron nem igen dolgozik sokat a GOX, de már nagyon a végét járja. Most ha az kerülne át Sopronba, akkor megint csak adnának egy pofont a szarnak, arra nem érne már még csak a felújítására se pénzt áldozni. Azonban az még mindig rejtély, hogy a 2 veszprémi 263-ast miért Kanizsára kellett rakni helyközibe, mikor itt Győr, Sopronban is nagyobb hiányok vannak. Eleve több busz, több tartalék is kellene
Elég kocsmaira sikeredett hozzászólásod............................:-(((
Sajnos.
Azt ugye tudod, hogy Sopronban is, Győrben is (más városokban is) a helyi flotta megújítása NEMa szolgáltató, (Kisalföld Volán vagy ÉNYKK) feladata hanem az adott városé.
Tehát az ilyen népiesch felhördüléseket a városi közgyűlésben kell előadni, mert ez oda tartozik.
Nem a jég törik meg, hanem a tömegközlekedés. Én egyébként elcsodálkozva nézem, amit Sopronban művelnek. Úgy csinálnak, mintha nem lenne 2 2ajtós 263as helyibe, nem lenne 4 3-4 év híján 30 éves 415-ös , meg mintha nem vettek volna át az utóbbi időben pár szintén kis híján 30 éves E94-est. Gondolom Győrben, ahol meg még nem vették fel a 6. 280-ast :DD , ott meg ahhoz értenek nagyon.. , onnan fog érkezni a KCM-449 helyére egy újabb E94 jobb esetben, rosszabb esetben már csak Óvárról a 260-ast tudom elképzelni, hiszen a GOX ott a egy héten 7 napból még a 0-nál is kevesebbet van kint, tehát nem csinálnak vele ott sok mindent.
A másik meg itt jön ki az, hogy annak idején a Kisalföld Volán a hazai buszokat erőltetve , most kapja vissza azt, hogy milyen szar buszokat vettek anno, mivel már 20 évesen dobni kell a szarait. Ic11 es helyközis selejt már volt nem is egy , úgyhogy a Bc.s dolog nem új itt.