Nem 325-ös kék Gysevet nem gyártottak, csak a 321-et és a324-et, ezek közül a 321-es lett elbaltázva, ilyenem van nekem is :-( Ezért mondjuk nem dobom ki, ezt leszámítva szerintem szép. A 324-es az újabb, ahogy nézem a 321-essel le is állnak, legalábbis nem láttam boltban már rég óta, csak a 324-et
Mielőtt kiadna még bármi újat szeretnék még V43-ast venni. A 322-es gysevről valszeg lemaradok:-(, de sebaj nincs okom a panaszra. A következő gép vagy egy V43 1341 v. egy csöri lesz. Csöriből nekem a 2139-es van meg több, mint 10 éves, motor a forgóvázban, emiatt gyenge a tapadás, minimális emelkedőt sem bír megáll és kapar a kerék egy helyben:-(. Azért szeretem megtartom. kiváncsi lenné milyen ehhez képest egy középmotoros 5pólusú motorral szerelt gép.
A FUGgERth-el kapcsolatban Mi is ilyesmire gondoltunk, igazából erre a Púpos lenne a legalkalmasabb, mert ugye azt ki lehet adni MÁV-osat, GySEV-eset, és REMOT-ot is. Ezen belül más pályaszám stb.
Szerintem egy vérbeli Magyar tolató hiányzik a kínálatból, mondjuk egy BoBo vagy Dácsia vagy M40-es. Valszeg csak olyat fog gyártani ezután is, amit kiadhat több festésben is.
Sajna egy jó ideig nem lesz semmi, annyira nem megy jól a fugginak, hogy kiadjon egy új típust valaki írta még tavasszal, hogy az őszre tervezett dolgokat elhalasztják későbbre:-(
Az M49-es mozdony, mint már irtam, egy létező mozdony, (DB BR218) soha nem létezett festési variációja. A festési variáció elkészítése, különösképpen a
PLAYTIME, nem kerül sokba, azonban egy teljesen új modell elkészítése, elérheti
többszázezer eurót. Ezért nevetséges a felvetés, hogy egy Dacsiát készítenek el, ráadásul egy nem létező festési variációban.
További viták elkerülése érdekében jó lenne ha erről a modellről egy fotót, vagy linket szúrnál be...
Szerintem sem! Legközelebb mi lesz? Albán ICE3 (valójában csak Dongóik vannak). Az osztrák gép a 2012 001 a mostani festésben... A PIKO a Persinget gyártja kezdőkészlethez dízelnek, vagyis nem tesz rá a tetőre villamos cuccokat. Hülyék ezek? Amúgy a cseh szedővel a PIKO a 371-372-ből kihozhatná a 162-163, 362-363 gépeket, de az itt OFF.
Remélem, több Fugi kamu jármű nem lesz! Elég a BDt 500, a 10 ablakos 19-05 Ap, a görög nyolcajtós, vagy a hatvani kamu-Bhv, meg a zöld Csöresz! Valamint jó lenne, ha a kocsikból a 80-07 375 BDbt-t, a GySEV 20-27 322 Bh-t és a 81-27 000 BDh-t leszámítva, nem csak selejtezett vagy átépített kocsik készülnének, hanem olyan is, ami még fut
"M47-519psz-on adott ki egy MÁVnál nem létező gépet. És ezt a gépet ÖBB-s festésben is kiadta, de ÖBB-nek sincs olyanja."
Igen, ez az a DB BR218-as diesel-hidraulikus vonali gépe, amit MÁV szinezésben is kiadtak. Ez a Playtime sorozathoz tartozik, ami gyenge kidolgozottságú, viszont