Keresés

Részletes keresés

BuszosBobby Creative Commons License 2019.05.25 0 0 25336

Én ültem rajta a 12A járaton, azóta nem ültem rajta, de igaz, hogy ritkán van a helyin. 

Előzmény: RadioTVEgon (25325)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.05.25 0 0 25335

Köszi!

Láttam áldogálni Völcsejen, gondoltam, hogy ottani, de mostmár biztis vagyok benne. Köszönöm! 

Előzmény: foglaltnévffghdfhge (25323)
kzx526 Creative Commons License 2019.05.25 0 1 25334
Vannak különböző táblaképek, mint pl. Vonatpótló járat, Szolgálati járat, Különjárat, Üres kijelző stb. Ezek között van olyan is hogy Énykk Zrt. Ezeket a Táblák gomb megnyomásával lehet előhozni a fedélzeti egységen, a tapolcai eseménykor is ez történt. Ha ott sem nyomkodják a számítógépet, akkor ott is KVZRT felirat lett volna.
Előzmény: RadioTVEgon (25333)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.05.25 0 1 25333

Igen , de én a kijelző miatt linkeltem csak, hogy ott bejött rajta az ÉNYKK.

Előzmény: norbee601 (25332)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 25332

Részt vett a tapolcai Ikarus találkozón :)

Előzmény: RadioTVEgon (25328)
Spike001 Creative Commons License 2019.05.23 0 1 25331
Van működő kijelző mindegyik ex. Veszprémi 280-asban. Kaptak a CLH-k, a KAY, sőt már a GNX-320 is.
Előzmény: RadioTVEgon (25328)
Freehill Creative Commons License 2019.05.23 -1 0 25330

Ha jobban átszámolod, csúcsidőben sokkal több a megszüntetés, mint az a néhány új műszakos járat, amelyek között van kora hajnali is, utóbbihoz elég valakinek korábban kezdenie. Hasonlóak a 14-esek és 17-esek temetői/lakótelepi betérései is: a kilométer-csökkenést valóban ellensúlyozzák, viszont ezek miatt az apró betérések miatt nem kell több buszvezető, miközben a törzsvonalak nagy részének csúcsidei ritkítása jó pár osztott fordát szükségtelenné tehet. Különben milyen aktualitása lehetne egy ilyen váratlan, a város jelentős részét érintő ritkításnak, amelyet csak néhány kisebb fejlesztés ellensúlyoz? Az önkormányzat a jövő évre vonatkozó pályázatot is az aktuális teljesítményre írta ki, tehát biztos, hogy (kivételesen) nem a szokásos kilométer-csökkentés a cél (választások előtt különben is furcsa lenne az időzítés). A második gondolatod viszont sajnos jogos: ha a jelenlegi tendencia folytatódik, akkor ennél drasztikusabb dolgok is történhetnek a jövőben :(

Előzmény: matteo14 (25324)
kzx526 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 25329

CDA-262-ben jelenleg nincsen fedélzeti egység, csak a helye van meg, és néhány kábel lóg a helyéről. Azt, hogy így mégis, hogyan sikerül kijeleznie a KVZRT logóját és a feliratot, azt nem tudom :D . 

KZX-522 futkoz 4 hónapja Garázsmenet feliratos kijelzővel és ősrégi táblákkal.
IKC-630 akkumlátorai lemerültek, be lett bikázva, a fedélzeti egységnek pedig betett a bikázás és azóta nem műküdik.

Többi jármű külső kijelzői (többnyire) működnek, inkább a belső hangos utastájékoztatás és a belső kijelzők üzemképtelensége az, ami a legtöbb esetben nem működik. 

Előzmény: cherry_picker (25327)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.05.23 0 1 25328

Így fiatalítják a helyi járatot :D. A 262 maradt a Kisalföld Volános korszakba, és megállt 24 évnél. Pedig már 28 lenne. 

Egyébként most a vicctő függetlenül én ezt csodálom: http://indafoto.hu/ekm-765/image/24057808-9327a0b5 . 

 

Egyébként az "új" győri helyis kocsik , a 3 CLH, KAY-416 már kapott kijelzőket ? 

Előzmény: cherry_picker (25327)
cherry_picker Creative Commons License 2019.05.23 0 0 25327

Sopronban jó pár helyi gép kénytelen már hónapok óta táblával járkálni, mert nem működik a kijelzője. Úgy rémlik, a KCM-449-é meg az EVL-435-é is működőképes volt. Most, hogy ezek selejtek lettek, megkapják az övéket a "rászorulók"?

 

Azt amúgy lehet tudni, hogy a táblás buszokon melyik meghibásodás a jellemzőbb: maga a kijelző a rossz vagy a vezérlő egység?

 

Az egyik legfurcsább a CDA-262 kijelzője: korábban is hol működött, hol nem, de most már hosszú-hosszú hónapok óta csak a Kisalföld Volán logó és felirat látható rajtuk. Hány éve nincs már KV? Azóta nem lett frissítve? Azóta döglődik? (Feltételezem, nem a frissítés szándéka hiányzik.)

Takszi55 Creative Commons License 2019.05.23 0 1 25326

Rendszerszinten valóban nem spórolnak, de előszélnek megteszi..így nyárra kiszednek néhány fordát, könnyebb kiadni a szabikat, és év végén nem lesz emberhiány.

Előzmény: matteo14 (25324)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.05.22 0 0 25325

Az Econell nem jár helyibe .

Előzmény: foglaltnévffghdfhge (25323)
matteo14 Creative Commons License 2019.05.22 0 1 25324

Ha megnézed, lényegében minden megspórolt kilométer az új AUDI-s és Ipari parkos járatokba ment, buszt és sofőrt nem igazán tudtak ezzel a módosítással spórolni.

 

Ha majd eljutunk odáig, hogy a létszámhiány miatt ritkítani kell, az ennél sokkal csúnyább lesz és nem csak a tanszünetes/hétvégi menetrendeket fogja érinteni.

Előzmény: Freehill (25322)
foglaltnévffghdfhge Creative Commons License 2019.05.22 0 0 25323

Munkanapokon

 

Szakony-Sopron 6:03-7:12

Sopron-Répcelak 14:45-

Répcelak-Sopron

Sopron-Újkér-Sopronhorpács 18:30-19:40

Napközben még több helyi és rövidebb járat...

 

kb minden második hétvégén dolgozik,MYR687-tel felváltva Szakony-Sopron járaton!

Völcseji telephelyes!

Előzmény: BuszosBobby (25315)
Freehill Creative Commons License 2019.05.22 0 1 25322

Feltehetőleg mindenki sejti, hogy nem a közlekedésmérnöki munkakörben van az a létszámhiány, amely kikényszeríti az ilyen jellegű változásokat. És sajnos országos a probléma, így valószínűleg más városokban is találkozhatunk majd hamarosan hasonló módosításokkal :(

Előzmény: matteo14 (25318)
trizs77 Creative Commons License 2019.05.22 -2 0 25321
Takszi55 Creative Commons License 2019.05.22 0 0 25320

Pár hete olvastam a nagyon büszke bejelentést, hogy a tavalyi év végén 1,6 milliárd forint maradt a város kasszájában pluszban a tervezetthez képest.

Kár hogy arra nem fussa belőle, hogy azt a néhány szükséges plusz műszakváltós járatot kifinanszíozzák belőle ahelyett, hogy máshonnan vesznek el kilométert.

Előzmény: matteo14 (25318)
matteo14 Creative Commons License 2019.05.21 -1 0 25319

Jav:

A 9-19-es közlekedése a tanítási napokat és a tavaszi és őszi szünetet foglalja magába, ami nem egyenlő a szorgalmi időszakkal, nagyon leegyszerűsítettem. De nem lennék meglepve, ha egy következő módosítással a város is odáig egyszerűsítené.

Előzmény: matteo14 (25318)
matteo14 Creative Commons License 2019.05.21 -1 0 25318

Változások a nyári szünettől

 

Főbb változások:

  • 2-es tanszünetben egésznap 20 percezik, sűrítés nélkül
  • 14/14B tanszünetben a reggeli csúcs kivételével egésznap 20 percezik, délutáni sűrítés nélkül
  • 7-17/17B tanszünetben egész nap 30 percezik, csúcsidei sűrítés nélkül
  • 9/19 csak az egyetemi szorgalmi időszakban közlekedik
  • Nyári és téli szünetben 9A/19A, természetesen csúcsidei sűrítés nélkül fix 30 percezéssel
  • 11Y tanszünetben a reggeli kitelepülősökön kívül nem lesz
  • 21/21B tanszünetes délutánokon 30 helyett 60 percenként
  • Hétvégén napközben minden 14-esből 14B lesz, mert a temető az fontos
  • Bővülő AUDI-s és Ipari parkos választék
  • A műszakváltós járatokon kívül a menetidők is bővülnek egy-két időszakban és vonalon.

Zsolti a béka polgi mutatott egy szolid fakkot a városnak. Gondolom nem képeznek elég közlekedésmérnököt Győrben, vagy valami ilyesmi állhat a háttérben.

Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25317

Én a fordákban nem tudok vitatkozni, de az tuti, hogy a BC11-es az selejt és most legutóbb a 451 jött le.

Előzmény: kzx526 (25314)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25316

Igen, akkor kevertem. De az egyik még nem akítv, ezt akartam írni :) . 

Előzmény: Törölt nick (25313)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25315

Üdvölöm a fórumozókat!

Valaki tudna segíteni? A soproni helyközi üzemegységnél lévő  PPH-627 Credo Econell 12, hol szokott közlekedni? 

kzx526 Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25314

KCM-451 május 20-án LTL-923 helyett volt, ma már másik E94-es volt helyette, de KCM-449 helyett EVL-421 dolgozik

Előzmény: Törölt nick (25308)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 -1 0 25313

320 van. A másikra gondoltál. A 321 még valóban Veszprémben van, és semmit sem kezdtek még vele.

Előzmény: Törölt nick (25309)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.21 0 1 25312
Előzmény: Törölt nick (25309)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.21 0 1 25311
Előzmény: Törölt nick (25309)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25310

Vagyis ciromsárga, kevertem, de a lényeg, h még nem festették át .

Előzmény: Törölt nick (25309)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25309

Győrben egyre kevesebb a szólóbusz. Egyébként a GNX-320-as még ha jól tudom Veszprémben van a telepen és semmit nem kezdtek még vele, se váltó cserét nem kapott még nyilván, de még a busz is kék-fehér színű. 

Előzmény: Törölt nick (25308)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.21 0 0 25308

KCM-451 E94 tegnap már közlekedett Sopronban. Tehát a KCM-449 Bc11-et váltotta. 

FKU-911 Creative Commons License 2019.05.20 0 0 25307

Köszi az infót. Nem lett meg sajnos, csak a 490 állt ott a faluban most vasárnap. 

Előzmény: FHÉV (25300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!