Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 32
Valamikor a 90es évek második felétől. Azok a gépek amik akkor jöttek ki a főműhelyből már ilyen színterv alapján lettek újra festve.
Előzmény: GLASZLO (18)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 31
""Először most érkezik a V45 1001 átépített kísérleti, tirisztoros gép. "

A V43-1076 volt a tirisztoros kísérletre épített gép.A V45-1001 a későbi V43-1051 a forgóváz kísérletekhez készült.

Lásd: Indóház és Vasútmániások ide,... topicokban."

Na végre még valaii aki szintén észre vette a hibát. Ezt írják a fuggert katalógusban, hogy kisérleti tirisztoros gép.
Előzmény: 1047 005-2 (28)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 30
Az universalt nem tudom mennyi, nekem nem az van, sztem a kurz kuplung jobb.
A kurz kuplung 90HUF/db, a csörgőre, szilire speciális kell 540HUF/2db.
Az M&Hban lehet kapni-én ott vettem, ezért merem mondani, hogy ott biztos, de sztem minden máshol is.
Ajánlom az M&H-t.

A kurz kuplungot csak kurz kuplungal tudod csatolni, a sima kengyelessel nem. Az universal az csatolható az universallal és a kengyelessel.
Előzmény: toto92 (25)
by-169 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 29

Üdv a topiknak. Az én gyűjteményem ebből áll. M41-2124,2105,2117->nem tudom mi volt előtte. És sok by kocsi 116,407, Bhv-387,499 ,387-> lesz Bh-002. Bdt-113. Nagyon vágyok egy M41-2139 és 2104-re. Nagyon szeretem a fuggerth-t mozdonyokat csak most egyik csöreszem sem jó. Akadoznak a pályán:)) és be kell mászmi értük hogy meglökhesem a kezemmel. 

1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 28
"Először most érkezik a V45 1001 átépített kísérleti, tirisztoros gép. "

A V43-1076 volt a tirisztoros kísérletre épített gép.A V45-1001 a későbi V43-1051 a forgóváz kísérletekhez készült.

Lásd: Indóház és Vasútmániások ide,... topicokban.
Előzmény: V43 1346 (16)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 27
Egyébként nem nehéz elintézni, hogy az legyen belőle, csak egy kis szabad idő meg conta dry.
Előzmény: Bányatörp (24)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 26
"Ebből áll az enyém is: M41 2124+BDh+Bhv+Bhv+BDt"

De ezt toltvonatiban nem használhatod, ilyen ingavonat nem jár, nem is járhat.
Előzmény: V43 1346 (14)
toto92 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 25
Ilyeneket hol és mennyiért lehet kapni?
Előzmény: Törölt nick (23)
Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 24

Bakker! Dejó, hogy megkérdezted. Elírtam, nem 2143 hanem 2105. :-////

 

1000 bocs!

Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 23
"Ezekkel semmi bajom nincs, csak az, hogy szétakadnak ívben."

Használj kurz kuplungot vagy universalt.
Előzmény: toto92 (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 22
Árulnak 2143ast?
Előzmény: Bányatörp (6)
toto92 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 21

Nekem sincs terepasztalom, helyhiány miatt :-(. Mondjuk én annyit nem is vonatozok, de néha összerakom. Hol egyszerűt, hol bonyolultat.

 

Amúgy ősrégi PIKO síneket használok.

Előzmény: V43 1346 (11)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 20
V45-t akartam írni nem V43-at, bocs!!
Előzmény: GLASZLO (18)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 19
A V43 valamikor a 60-as, 70-es években készülhetett ma már nem létezik. A GySEV Sziliről fogalmam sincs.
Előzmény: GLASZLO (18)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 18
Köszönöm a linket, majd figyelni fogom.A V45 mikor készült? Másik kérdésem az lenne, hogy a sárga-zöld GYSEV-es festés mikortól létezik?

Laci
Előzmény: V43 1346 (17)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 17
Tekintsd meg a FUGgERth Modellvasutak hivatalos honlapját, ott mindenről értesülsz a közeljövőben.FUGgERth Modellvasutak
Előzmény: GLASZLO (15)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 16
Először most érkezik a V45 1001 átépített kísérleti, tirisztoros gép. Már júliusra beharangozták de még nem jelent meg. Aztán októberre ígéri a REMOT Csörgőt, az M41 2302-t. És szintén októberben jön a Papagáj Szili, a V43 2256. Röviden ennyi. A jövőben én egy Gigantnak vagy Púposnak örülnék nagyon.
Előzmény: GLASZLO (15)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 15
V43-ast is szeretnék majd. Vele csak az a baj, hogy illene hozzá felsővezetéket is csinálni, ami viszont még nagyon messze van. Viszont a kedvenc mozdonyom,úgyhogy biztos lesz majd. Érdekes lenne tudni, melyik lesz a következő Fuggerth mozdony...
Nem volna rossz, ha a V46 lenne.

Laci
Előzmény: V43 1346 (14)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 14

És ha jól olvastam akkor M41-es BDt-d van de hát a mozdony passzolni fog hozzá. Remek személyvonat. Ebből áll az enyém is: M41 2124+BDh+Bhv+Bhv+BDt

Szerintem nagyon jó vétel a V43-as is valamivel jobban fut mint a Csörgő.

Előzmény: GLASZLO (13)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13
Sziasztok!

Nekem is van négy Fuggerth vagonom. Két Bhv, egy BDt és egy Bdh. M41 beszerzését tervezem, de most már megvárom a digit-paneles változatot. Mindössze egy apró problémám volt a Bdh-val: íves Roco váltón néha átugrott. A kerekeit kicseréltem fémkerékre, azóta semmi gond vele. Magyar asztalt fogok építeni, úgyhogy örülök neki, hogy van egy hazai gyártó, aki remélhetőleg egyre szélesebb palettában gyártja a hazai vonatkozású modelleket.

Laci
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 12
Én hetente, kéthetente felszoktam építeni egy napra. Így mindig más kombinációjú pályát tudok építeni.
Előzmény: szili1250 (10)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 11

Hát nem tudom én ilyen súlyos hibákat nagyon ritkán észlelek nekem szépen futnak. Persze a síneket néha meg kell igazítani, hogy ne csússzanak szét stb.

 

A sínekre visszatérve. Terepasztalra a FUGgERth is megfelel bár tényleg igaz, itt jobb a Roco Line, Piko-A stb.

 

Viszont arra, hogy a földön összeépítse valaki arra sokkal inkább a FUGgERth, mert nehezebben jön szét. A Roco sínek akkor garantálnak biztos áramvezetést (tapasztalatból mondom) ha sínrögzítő csavarral vagy valamivel rögzítve vannak. Erre van a terepasztal. De sajnos nekem egyelőre helyhiányában nincs terepasztal addig tökéletesen megteszi a földönösszerakás.

Előzmény: toto92 (9)
szili1250 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 10

Az egyenes sínjeim szinte egytől-egyig oxidálódtak, érdekes, hogy az ívesek nem... Új sínbe nem fogok befektetni ennek ellenére, jó, ha évente egyszer összerakom két hétre:-) Egyébként pedig csak gyönyörködöm:

 

Itt van a Csörgőm, egy rögtönzött "terepasztalon" (ez még karácsony táján volt:-)

 

Itt meg épp hídon megy át, egy ugyancsak Fugi Ap kocsival. (a kék mozdony a doboza szerint T155, gyártója: Mehano, készült: Szlovénia) A Tau MÁV-os, de nincs róla képem.

 

Az egész készletből csak a Csöri és az Ap saját vásár.

Előzmény: V43 1346 (7)
toto92 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 9

Nekem H0-ás Csörgőm, meg néhány H0-ás személyvagonom Fuggerth.

 

Csörgő:

 

Egy dolog idegesít: a kapcsolószerkezet, a forgózsámoly és az első "lökhárító" hármasa. Mivel a "lökháríton" egy pici résen nyúlik ki a kapcsolószerkezet, ami hozzá van kötve a forgózsámolyhoz, így mivel csak bizonyos fokig engedi kitérni a kapcsolószerkezetet, a mozdony szűkebb (tkp. mellékvonali) ívekben kisiklik, ha túl gyorsan megy (csak akkor tud végigmenni, ha lépésben halad).

 

Személyvagonok:

 

Ezekkel semmi bajom nincs, csak az, hogy szétakadnak ívben.

Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 8
Sztem térj át Roco sínekre. Igaz, jóval drágábbak, de sokkal jobban bírják. Nem görbülnek, és nem is akadozik bennük az áramellátás.
Előzmény: szili1250 (4)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 7

Szinte egyezőek vagyunk.

Nekem is régi Piko és FUGgERth sínjeim vannak bár én szeretem őket. Nekem nem nagyon szokott ugrálni, szép egyenletesen fut. Bár az én Piko Taurusom is azért szebben fut. Neked MÁV van? És én is először a Csörgőt vettem bár tavaly kezdőkészletben, és csak utána jött a Szili. Berakok egy képet mikor a Szilim egy szénvonatot vontat.

 

 

Előzmény: szili1250 (4)
Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 6
Akkor az a csöresz még régebbi, én a közl.-i múzeumban vettem 96-ban egy M41-2143as mozdonyt az akkor volt 6-7000 forint. És selejtes is volt a drága. :-(((
Előzmény: szili1250 (4)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 5

Én egy kis ideig leveleztem vele és ő azt mondta, hogy ugyan nem szerepeltette a katalógusban de lesznek belső világítású kocsik, fémkerekekkel és belső kidolgozással.

 

Amúgy nekem is nagyon tetszenek a járművei a sínrendszerem is FUGgERth. Bármennyire nem új ez a fajta sínrendszerebből is szépet lehet alkotni és nagyon olcsó.

 

Ugyan ez igaz a modelleire is. Ilyen árban ilyen minőséget egyik gyártótól sem kapunk.

Előzmény: Bányatörp (2)
szili1250 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 4

MÁV M41 2104-es. Nem sok mindent tudok róla mondani, mert nincs igazi terepasztalom, csak néha összerakok egy-egy pályát az ősi ócska Piko sínjeimből, és azon megy. Leugrál a sínről, illetve néhol elakad, de ez valószínűleg az iszonyat sz*r pálya miatt van - bár nem értek hozzá (mindenesetre a Piko Taurus kiválóan futja ezt a pályát is...). A Csörgőt igazából azért vettem, mert ez a kedvenc mozdonyom, és szerintem nem csúnya a modell sem. V43-ason is gondolkodtam egy ideig, de sokba kerül a pénztárcámhoz viszonyítva (a Csörit kb. 6 éve vettem, vagy még előbb, akkor asszem 3500 Hufért:-)).

Előzmény: V43 1346 (3)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 3

És mi a véleményed a gépről? Milyen társaság? Pályaszám?

Nekem van egy MÁV M41 2124-esem és egy MÁV V43 1346-osom.

 

Itt vannak FUGgERth logok

 

 

 

Előzmény: szili1250 (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!