Nekem H0-ás Csörgőm, meg néhány H0-ás személyvagonom Fuggerth.
Csörgő:
Egy dolog idegesít: a kapcsolószerkezet, a forgózsámoly és az első "lökhárító" hármasa. Mivel a "lökháríton" egy pici résen nyúlik ki a kapcsolószerkezet, ami hozzá van kötve a forgózsámolyhoz, így mivel csak bizonyos fokig engedi kitérni a kapcsolószerkezetet, a mozdony szűkebb (tkp. mellékvonali) ívekben kisiklik, ha túl gyorsan megy (csak akkor tud végigmenni, ha lépésben halad).
Személyvagonok:
Ezekkel semmi bajom nincs, csak az, hogy szétakadnak ívben.
Nekem is régi Piko és FUGgERth sínjeim vannak bár én szeretem őket. Nekem nem nagyon szokott ugrálni, szép egyenletesen fut. Bár az én Piko Taurusom is azért szebben fut. Neked MÁV van? És én is először a Csörgőt vettem bár tavaly kezdőkészletben, és csak utána jött a Szili. Berakok egy képet mikor a Szilim egy szénvonatot vontat.
Akkor az a csöresz még régebbi, én a közl.-i múzeumban vettem 96-ban egy M41-2143as mozdonyt az akkor volt 6-7000 forint. És selejtes is volt a drága. :-(((
Én egy kis ideig leveleztem vele és ő azt mondta, hogy ugyan nem szerepeltette a katalógusban de lesznek belső világítású kocsik, fémkerekekkel és belső kidolgozással.
Amúgy nekem is nagyon tetszenek a járművei a sínrendszerem is FUGgERth. Bármennyire nem új ez a fajta sínrendszerebből is szépet lehet alkotni és nagyon olcsó.
Ugyan ez igaz a modelleire is. Ilyen árban ilyen minőséget egyik gyártótól sem kapunk.
MÁV M41 2104-es. Nem sok mindent tudok róla mondani, mert nincs igazi terepasztalom, csak néha összerakok egy-egy pályát az ősi ócska Piko sínjeimből, és azon megy. Leugrál a sínről, illetve néhol elakad, de ez valószínűleg az iszonyat sz*r pálya miatt van - bár nem értek hozzá (mindenesetre a Piko Taurus kiválóan futja ezt a pályát is...). A Csörgőt igazából azért vettem, mert ez a kedvenc mozdonyom, és szerintem nem csúnya a modell sem. V43-ason is gondolkodtam egy ideig, de sokba kerül a pénztárcámhoz viszonyítva (a Csörit kb. 6 éve vettem, vagy még előbb, akkor asszem 3500 Hufért:-)).