Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2005.11.17 0 0 680
Aztán a lámpakereteknek is nekiestem, oztán rájöttem, nagyon csúnya a teteje.
GARFIELD Creative Commons License 2005.11.17 0 0 679
Én meg elnézést kérek, csak úgy kép is lehet????

Szóval úgy gondoltam, hogy nekiesem a csörgőnek, és csinálok belőle mozdonyt.
Elösször átfestettem a csörgő alvázát, mert ilyen szürke akkor sem volt, amikor kijött a gyárból, amilyennel szállítják.
Aztán lefestettem az elejét, no meg az alját is. (a dekoder, és a zöldsárga szigszalag, csak ideiglenes, csak nem akartam leégetni)
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 678
Igen:)
Előzmény: V43 blue (676)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 677
Én a már felrakott képek egyikével, életképek kat:

Déutáni gyors
Előzmény: V43 1346 (674)
V43 blue Creative Commons License 2005.11.17 0 0 676
Szenzációs fotó! Te alakítottad át a mozdonyt?
Előzmény: tomi0927 (666)
V43 blue Creative Commons License 2005.11.17 0 0 675

Én a humorba sorolnám:

 

 

:-)

Előzmény: V43 1346 (673)
V43 1346 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 674
Na mi van, nem indultok a versenyen? Mostantól lehet nevezni.
V43 1346 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 673

Szuper fotók!

Na akkor indul a FUGgERth Életképek Verseny!

2 féle kategóriában lehet nevezni:

1. Poén

2. Komoly

 

Kérem, hogy mindenki jelölje, hogy melyik kategóriába jelöli a képét és mindenki egy kategóriába csak egy képpel nevezhet. Azaz egy ember 2 képpel nevezhet külön kategóriába!

GARFIELD Creative Commons License 2005.11.16 0 0 672
És, hogy lehet Őt megkérdezni?
Előzmény: tomi0927 (670)
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 671
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 670
A koszolás a klubtársam (Horváth István) "műve", őt kell megkérdezni a technikáról. De tudomásom szerint nincs semmi titok, vagy különleges technika. A Pisti a porcelánfestő múltja miatt rutinból koszol, fest.
Eredményes mocskolgatást!:)
Előzmény: GARFIELD (669)
GARFIELD Creative Commons License 2005.11.16 0 0 669
Hogyan lehet ennyire szépen összemocskolni a modellt? Csak fújtad, vagy van valami spéci technika? (ha nem titok)
Nagyon tetszik!!!!
Előzmény: tomi0927 (666)
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 668
Köszi Matiz!
Neked sincs mit szégyenkezned!:)
Előzmény: Törölt nick (667)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 667
Máris úgy érzem, jelentős hátrányba kerültem a Fuggert életképek fotóversenyben :)))
Gyönyörű lett ez a gép!
Előzmény: tomi0927 (666)
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 666
tomi0927 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 665
Hali!
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.15 0 0 664
Affene. Pedig reménykedtem benne, hogy a Bobó lesz a 3. helyezett. ;-)
V43 1346 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 663
Igen, úgy tűnik szeretik a Gigantot.
Előzmény: Leopold (660)
Leopold Creative Commons License 2005.11.13 0 0 662
Persze örülnék egy még újabb mozdonynak is de szerintem tőke hiány miatt ez csak álom marad egy jó darabig :o(

Igazából nem az a gond. Egy rendes V63-asért a V43-as ára alapján el lehetne kérni minimum 25ezret bolti áron, az 20ezer netto (áfa nélkül). Az első ezer darabot elővételben el lehetne adni ex-works azaz közvetlenül a gyárból, az 20millió tisztán tőkebevonás, szállítás 1 éven belül. Ha a boltok zongorázzák le, akkor egy szolíd árréssel mittomén 17 millió cash előre fizetve. Ebből megvan a szerszám, a profitot majd termeli a 2376-ik eladott jármű. Utána ugyanez BoBo-ra meg Púposra, etc... etc... etc.
Előzmény: vsanci (661)
vsanci Creative Commons License 2005.11.13 0 0 661

Kérdés Fuggerth úr mit szól ill. szólna hozzá!

De szerintem egy új modell helyett elegendő lenne a jelenlegi repertoár felcsiszolása. PL. Ax Bx kocsik új maszkja vagy a személykocsik világítása ill. belső terének kialakítása.

Persze örülnék egy még újabb mozdonynak is de szerintem tőke hiány miatt ez csak álom marad egy jó darabig :o(

De a szumma a Gigant lett ez tény, és ami fő szerintem külföldön is versenyképes lenne.

Üdv

Vsanci  

Előzmény: V43 1346 (659)
Leopold Creative Commons License 2005.11.13 0 0 660
Ügyi!

Nem mondom, hogy váratlan eredmény.:-)
Előzmény: V43 1346 (659)
V43 1346 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 659
Na mit szóltok hozzá?
V43 1346 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 658

EREDMÉNYHIRDETÉS:

 

A kérdés:

Melyik modellt szeretnéd legközelebb a FUGgERth-től látni?

1. helyezett a V63- Gigant 38 ponttal.

2. helyezett lett az M40- Púpos 24 ponttal.

3. helyezett lett a végén a BoBó-t megelőzve az MDmot- Piroska 22 ponttal.

4. helyezett lett az M44- BoBó 20 ponttal.

5. helyezett lett a V46- Szöcske 11 ponttal.

6. helyezett lett az M43/M47, Kis és Nagy Dácsia 9 ponttal.

7. helyezett lett a Bzmot 4 ponttal.

8. helyezett lett a BDVmot- Hernyó és a V44 3 ponttal.

9. helyezett lett a 424- Bivaly, az M32- Gokart és az M63- Gyík 2 ponttal.

10. helyezett lett az ABmot és ugyan nem nagyvasúti jármű, de versenyző, a KCSV7-es villamos 1 ponttal.

 

GRATULÁLUNK!

 

Remélem látja a végeredményt Jenő ÚR!

V43 1346 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 657

Utolsónak pedig én adnám le a voksom, ami pedog így néz ki:

 

1. Púpos

2. Bzmot

3. Gigant.

 

Egy pár perc múlva eredményhirdetés!

V43 1346 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 656

Szerintem NE menj a fenébe! :-)))

Annyira nem megvalósíthatatlanok a kéréseid. A kocsiparkban én még Y kocsikat látnék szívesen. kedvezőbb áron, mint a Saschenmodelle.

Előzmény: Sh2 (652)
vaskerék Creative Commons License 2005.11.13 0 0 655

A V43-as géppel kapcsolatban teljesen egyettértünk...  :-)

 

Az ABmot talán nem egy nehezen elkészíthető gép talán, és az ára sem lenne egetverő, ráadásul vitrinmodelnek sem lenne utolsó. Persze fontos lenne, hogy az utastér ki legyen alakítva (már amennyit a motor megenged). További érdekesség, hogy a járművet a felsővezeték fenntartók ma is használják.

 

Nem tartanám elveszett ötletnek a H0-ás vitrinmodellek gyártását sem. A jármű ára kicsit kedvezőbb lenne motoros társainál, de azoknál szebben kidolgozott lehetne, hiszen a kerékpárok karimái méretarányosak lehetnének, és a kapcsolókészülék miatt sem kell kompromisszumot kötni, továbbá a vezérállás is kidolgozható lenne.

 

Mozdonyoknál életképes lenne a Gigant, ami sok vasútbarát, és modellező kedvence.

A nagy kérdés, a hattengelyes volta miatti ár...

Azonban a mozdonyszekrény elkészítése a szimetrikus, és letisztult volta miatt talán nem túl nehéz. A forgóváz elkészítése azonban már nem könnyű, és korábbi, színezési változata (a prototipus) forgóváza, és szekrénye eltér a sorozatmozdonytól

 

A Púpos nagy kedvence a vasútbarátoknak, jelenleg négyféle színezésben létezik,

magyar gyártmány, de egyre kevesebb jár, a sok kapaszkodó, és géptérajtó megneheziti az elkészítését.

Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.12 0 0 654

"Érdekes ötlet lenne az ABmot motorvonat.  (Igaz, ezt most a Deák gyártja)"

 

V43-at is gyárt Deák, mégis eladható a Fuggerth is, szvsz. szebb is, meg olcsóbb. Az ABmot meg most is használatban van, ilyen ingázik a Füsti és a Nyugati között. Gyerkőcként meg rengeteget utaztam ilyenen a Nagyiékhoz. A hatvanas-hetvenes évek tipikus mellékvonali személyvonata volt sokfelé. Igazi "kispályás" modell lenne. Úgy értem kisebb pályákon nagyon élethűen mutatna, és szvsz. nem bonyolultabb a legyártása, mint egy Csörgőnek. Végülis nagy vonóerő nem kell, max két mellékkocsival mentek anno, vagy csak magukban.

Előzmény: vaskerék (653)
vaskerék Creative Commons License 2005.11.12 0 0 653

Szép estét!

 

A lista leadásánál figyelembe kell venni, hogy Fuggerth úr elsősorban üzletember, és így fontos, hogy az adott járműből minnél többet el lehessen adni.

- Az MDmot szerelvényre kérdés, hogy mennyi vevőt találna.

- A Gigant egy népszerű gép, biztos sok vevő akadna rá.

- A Púpos is nagyon szép lenne, igaz a Púposok napjai meg vannak számlálva...

- Érdekes ötlet lenne az ABmot motorvonat.  (Igaz, ezt most a Deák gyártja)

- A remot Dácsia most egy népszerű gép, és sokáig láthatjuk majd őket, de nem magyar gyártmány.

 

A Gyík érdekessége, hogy Fuggerth úr rá gondolt előszőr, de aztán az egyszerűbb kialakítás, és a nagy sorozatszám miatt a Csörgő mellett döntött.

 

A gőzmozdony készítése nem hiszem, hogy időszerű lenne, annak a nehézsége, és ára miatt.

Sh2 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 652

Mondjuk már annak is örülnék, ha a személykocsi park fejlődne egy kicsit... Pl.:

Bx, Ax kocsik rendes kasznival és forgóvázzal,

Kisgyőri kocsik rendes forgóvázzal,

Bmx, Amx kocsik, később Hernyóba is rakható vagy önállóan gyorsvonatként futtatható,

csíkos (gyorsvonati) kocsik közül vmely típuscsalád gyártása, pl. lengyel kocsik v. a győriek közül a ma is futóak, ezekből kisebb-nagyobb átalakítással lehetne IC-kocsit, komfort kocsit, piros mérőkocsit készíteni... Ahogy a valóságban... :)

(Tudom, menjek a fenébe! :-P)

 

Előzmény: Sh2 (651)
Sh2 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 651

Ha megengedik ugye... ((C) Dr. T. József) :)

 

1. BDVmot + hóbelebanca,

2. V63 Gigant,

3. V46 Szöcsi

(4. Ha már van álom-kategória, BVmot-Bmxz-Amxz-Bmxtz :-P)

 

Üdv:

Sh2

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!