A V43 1051-esen a '90-es évek közepéig volt egy jellegzetesség. Mivel az UFB forgóváz miatt át kellett alakítani a mozdony alvázát, ezért a feljáró lépcső is máshova került, felljebb. A visszalalkítás során ez megmaradt, de, mivel túl messzire volt a forgóvázon található lépcsőtől, ezért a főkeretbe készítettek egy másikat is. Így két lépcső volt egymás alatt. Aztán egy főműhelyi javítás során ezt is eltűntették.
A V45-ös a V43 1051-as pályaszámú gépből lett. UFB forgóvázzal és ennek megfelelően TC motorokkal. Azonban a kísérlet csúfos kudarcot vallott. Már a próbaüzem alatt elfüstölt mind, így visszalakították V43-asnak.
Nem. A V45 az most V43-1051es pszon Sziliként üzemel, az sosem volt tirisztoros. A tirisztoros szili a V43-1076volt. Fuggertéknek írtam is hogy az hibás, megköszönték észrevételemet és azóta is a hibás van kiírva.
Hazai pályán maradva: A két gyár felismerve a haladás szükségszerûségét, a MÁV hatékony támogatásával tirisztoros mozdonykisérletet hajtott végre a V41.001, valamint a V43.1076 pályaszámú mozdonyokon 1966-1968 évek között. A hazai pályaviszonyok ismeretében ugyanakkor szukségessé vált egy megfelelõ futómû kialakitása is, amely a villamos mozdonyokkal szemben támasztott vonóerõ kifejtõ képesseget is biztositotta. Ezen második kisérletsorozatra a V42.001 pálvaszamú valamint a V43.1051 mozdonyból kialakitott és ideiglenesen V45.001 pályaszámmal ellátott mozdonyokon került sor, részben eredeti saját, részben pedig kisérleti futómûvek beépitésével Kívülről nyilván nem látható, milyen vezérlésű egy mozdony, a legjellegzetesebb külső átalakítás a forgóváz volt.
A V45-ös mozdony (és egy V42-es) a tirisztoros egyenirányítással kapcsolatos tapasztalatszerzés miatt került átépítésre egy V43-as mozdonyból, ezt a V63-as mozdony építésekor tudták kamatoztatni.
Valóban nem kéne ilyen stílusban beszélni mert nem biztos, hogy csak Ő tehet róla. De mondjuk én is karácsonyra a papagáj Szilit vártam, szóval.... :-((((
Nagyon sajnálom, hogy Fuggert Úr beleköpött egy pár ember karácsonyába. Ugyanis a Jézuska hozta volna a régifestésű, vöröscsillagos V43-at, de úgy látszik az idén már nem lesz belőle semmi. Pedig a szórólapon 2005 JÚLIUS volt megjelölve mint megjelenési dátum.
Adott bevonatrendszerhez tartozik egy adott mosási technológia, ennek be nem tartása esetén valóban fakulhat, de, ha betartod, akkor baj van, lehet kutatni a nyomát. Nem megfelelően felhordott festék, nem megfelelőenkezelt festék, nem megfelelően előkészített felület stb stb...
Igaz. A mosás meg nem sokat használ. Nekiesnek gőzborotvával a gépnek azt a festéknek annyi- nem tudom milyen festékek ezek-aztán elkezd rohadni a fém ahonnan lejött a festék.