Tükör és a napellenző még nekem is hátra van. Volt rajta már tükör csak nem tetszett igazán és leszedtem, most újat csinálok. Ez nekem már nem gyári festés. Most azon gondolkozom, hogy az én csörim ilyen szinű, de a 2116os meg ilyen: Ez nem az én képem!!! Szted újra fessem a csörgőmet kicsit narancsosabb árnyalatra?
Nekem azok a kapaszkodók megefelnek, max annyit fogok csinálni, hogy az eredetit sáfránysárgára festem. A hordrugónál szivesen megcsinálnám az áttörést, de mivel? Te hogy csináltad/csinálnád?
"a tető ventillátoroknál azt a csűnya rács imitáció cseréjét." Nekem ebből is megteszi az eredeti.
"(mint azt kisvasutas csörije is mutatja) zárfény beszerelését"
Ezt is megcsinálnám csak nincs sok értelme (már bocs). Szép meg minden, de egyrészt nem egyszerű beszerelni és az én csörim nem megy sokat gépmenetben, tehát nem látszana.
+ Én még a kürtök elé a védőrostélyt ajánlom. Ezt még nem csináltam meg, valószínüleg kis műanyaglapot, fogok kijukasztgatni.
Vagy vágd le tapéta vágó késsel, vegyél 0,5ös acél huzalt, meg 0,5ös furó szálat és csinálj rá kapaszkodókat. Amit házilag el lehet végezni a csörgőn: - kapaszkodók felszerelése - hordrugóknál a forgóváz áttörése - digitalizálás - a tető ventillátoroknál azt a csűnya rács imitáció cseréjét. - (mint azt kisvasutas csörije is mutatja) zárfény beszerelését
amit nem igazán lehet házilag illetve rohad sok munka lenne: - lendkerék beszerelése - ötpolusú motor beszerelése (valamivelk nagyobb mint a 3 polusú motor)
Fugi katalógusban van, de az alapján kicsit csúnya lesz a gumirugó, ráadásul a főmegszakítót sem cseréli le vákuumosra, pedig 2256 olyan. A homokoló fedeleknél a képjel túl nagy, a zárlámpa búrája kicsi.
Ha kicsit lejjebb mész a topic hozzászólásai közt, szavazást találsz erről a kérdésről. Pontos infónk még nincs, de ha lesz kikürtöljük az egész világnak, OK? ;-)
Én személy szerint jobban örülök az egybe öntött kapaszkodóknak. Ha olyan lenne, mint a Szilié, akkor egy kínszenvedés lenne feltenni. Ha élehűbbé akarod varázsolni ajánlom, hogy fesd sáfránysárgára. Az enyémen sokat dobott. ;-)
"Vékonyabb plexi szélvédő, és vezérállás imitáció."
Ennek én is örülnék, bár már van Csörgőm tehát nem tudom, hogy veszek-e mégegyet. Talán, majd a régi festésűt.
5 polusó motor, digi előkészítés az már benne van az újonnan gyártott modellekben. Az áttört forgóvázzal az a helyzet, hogy azt csak így tudják önteni, azt csak összeszerelésnél lehetne kézzel megcsinálni. A vezetőállás imitáció, az nem olyan fontos, hiszen ami a sziliben van az se pontos-és nem is csak kicsit pontatlan, hanem nagyon-de ezt még szintén meg lehetne csinálni. A külön felrakható kapaszkodókkal az a helyzet, hogy új kaszni kéne, és egy másik szerszám. És ahoz is kéne egy külön szerszám, hogy kapaszkodókat gyártsanak hozzá. Szvsz a Szili kapaszkoői sem túl jók, és a csörgőnél meg jobban jársz, ha Te csinálsz kapaszkodót hozzá. (Nekem-most már-régi csörgőm van amiben még nincs digitális előkészítés és lendkerék sem, de én ezt digitalizálni fogom.)
Alvázat lehet kapni, kasznit is lehet, de az festetlen, neked kell festeni, ez még úgy 3500HUFból kijönne, de ott van a baj, hogy egy forgóváz 2000HUF, mert benne vannak a fogaskerekek. De olyat lehet csinálni, hogy veszel egy kasznit, lefested, rárakod az alvázra, és valakitől veszel a forumon egy pár rozzant forgóvázat fogaskerekek nélkül, úgy emlékszem By-nak van használt forgóváza, fogaskerekek nélkül, tárgyalj vele a kispénzű modellvasútasoknál.