A Papagája meg az 1299 festésű 2377 viszi a pálmát! AOp mindkét végén az előbbin, utóbbi meg kamugép. :(( FUGgERth Púpos az UFB forgóváz módosításával könnyebben kihozható, tényleg jó lenne egy Púpos (zöld, vörös, 900-as, széles).
hjvb ! Megnéztem ez tényleg szép, csak az ára....! 230 ojró :-((
A Deák féle szili kicsit fura, amikor a börze topicon olvastam, hogy eladó 20 pénzért, levettem a képet, és melléraktam a fugiét, hát nem kérdés mellik győzött! :-)
A Szili sztem megéri ezt az árat. Én egy FUGgERth gőzmozdonyt hiányolok már csak a kínálatból. Ha lenne valami tucatgőzös (324, 275, 424 utolsó változata akát J, GySEV és SD változatban, vagy az új kazános, de régi sátoros kivitel még ČSD verzióban is), az is csak lendítene a dolgokon. Nem lehet tudni, F.J. mit tervez mozdonyok terén?
Igen. Bár ez az elfogadható ár a börze az új dolgoknál, mert míg a börzén 2500HUF egy új Bhv kocsi, addig az M&Hnál 3000 fölött van aszem a különbség olyan 1000körüli. Ezut csak így zárójelben, mert végül is olcsón hozzá lehet jutniu, ami viszont azért drágálok egy picit az a Szili, egy kicsit sok nekem a 21900.
Ezekkel jobban fel lehet gyorsulni majd mint egy Szilivel és 8 kocsival. El is fogják érni az utazó sebességet, és meg fognak tudni állni rendesen is. Ezzel nem lesz gond. És különben is ha 160ast hoznak akkor az is jó, most ha csak 120as Flirtek jönnének akkor is ua. lenne az áruk, ezzel nem lehetne spórolni.
Gyorsforda: IC, ICR, gyors vonatok, stb visznek a vezérek, gyorsfordás vezérek-az ő beo.gépük a gyorsfordás Szili.
Én ezekre elég kevés esélyt látok. Nem hiszem, hogy sokat vennének belőle. Inkább Ep. IV-es és V.-ös korszakból lesz. Mondjuk én is ezeknek örülnék (Ep. IV-V.).
De ajánlom, hogy látogasd a börzéket, mert régen a Piko gyártott Bz52000-es kocsikat és már elég sok helyen láttam eladót piti összegekért (pl.: 1-2 ezer forint és jó állapotban).
Nem az összes Szilire gondoltam (még csak az kéne) de Pusztaszabolcsra és Székesfehérvárra is elég sok Szili jár. Szerintem inkább a 20-27-es Bhv kocsikra kellenne 3-szor annyi pénzt fordítani, és akkor csili-vilik lennének. Nekünk, Magyarországnak amúgy sincs olyan nagy szüksége 160 km/h-val vagy még többel közlekedő vonatra egyrészt, mert Mo.-n csak az 1-es vonalon lehet 160-al döngetni, ott meg nincs is elővárosi forgalom, a másik meg, hogy éppen, hogy felmegy a vonat 100-120 km/h-ra már fékezhet is egy esetleges lassújel vagy megálló miatt.
Most biztos égőt kérdezek: Mi az a gyorsfordás Szili???