Keresés

Részletes keresés

V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 19
A V43 valamikor a 60-as, 70-es években készülhetett ma már nem létezik. A GySEV Sziliről fogalmam sincs.
Előzmény: GLASZLO (18)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 18
Köszönöm a linket, majd figyelni fogom.A V45 mikor készült? Másik kérdésem az lenne, hogy a sárga-zöld GYSEV-es festés mikortól létezik?

Laci
Előzmény: V43 1346 (17)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 17
Tekintsd meg a FUGgERth Modellvasutak hivatalos honlapját, ott mindenről értesülsz a közeljövőben.FUGgERth Modellvasutak
Előzmény: GLASZLO (15)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 16
Először most érkezik a V45 1001 átépített kísérleti, tirisztoros gép. Már júliusra beharangozták de még nem jelent meg. Aztán októberre ígéri a REMOT Csörgőt, az M41 2302-t. És szintén októberben jön a Papagáj Szili, a V43 2256. Röviden ennyi. A jövőben én egy Gigantnak vagy Púposnak örülnék nagyon.
Előzmény: GLASZLO (15)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 15
V43-ast is szeretnék majd. Vele csak az a baj, hogy illene hozzá felsővezetéket is csinálni, ami viszont még nagyon messze van. Viszont a kedvenc mozdonyom,úgyhogy biztos lesz majd. Érdekes lenne tudni, melyik lesz a következő Fuggerth mozdony...
Nem volna rossz, ha a V46 lenne.

Laci
Előzmény: V43 1346 (14)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 14

És ha jól olvastam akkor M41-es BDt-d van de hát a mozdony passzolni fog hozzá. Remek személyvonat. Ebből áll az enyém is: M41 2124+BDh+Bhv+Bhv+BDt

Szerintem nagyon jó vétel a V43-as is valamivel jobban fut mint a Csörgő.

Előzmény: GLASZLO (13)
GLASZLO Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13
Sziasztok!

Nekem is van négy Fuggerth vagonom. Két Bhv, egy BDt és egy Bdh. M41 beszerzését tervezem, de most már megvárom a digit-paneles változatot. Mindössze egy apró problémám volt a Bdh-val: íves Roco váltón néha átugrott. A kerekeit kicseréltem fémkerékre, azóta semmi gond vele. Magyar asztalt fogok építeni, úgyhogy örülök neki, hogy van egy hazai gyártó, aki remélhetőleg egyre szélesebb palettában gyártja a hazai vonatkozású modelleket.

Laci
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 12
Én hetente, kéthetente felszoktam építeni egy napra. Így mindig más kombinációjú pályát tudok építeni.
Előzmény: szili1250 (10)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 11

Hát nem tudom én ilyen súlyos hibákat nagyon ritkán észlelek nekem szépen futnak. Persze a síneket néha meg kell igazítani, hogy ne csússzanak szét stb.

 

A sínekre visszatérve. Terepasztalra a FUGgERth is megfelel bár tényleg igaz, itt jobb a Roco Line, Piko-A stb.

 

Viszont arra, hogy a földön összeépítse valaki arra sokkal inkább a FUGgERth, mert nehezebben jön szét. A Roco sínek akkor garantálnak biztos áramvezetést (tapasztalatból mondom) ha sínrögzítő csavarral vagy valamivel rögzítve vannak. Erre van a terepasztal. De sajnos nekem egyelőre helyhiányában nincs terepasztal addig tökéletesen megteszi a földönösszerakás.

Előzmény: toto92 (9)
szili1250 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 10

Az egyenes sínjeim szinte egytől-egyig oxidálódtak, érdekes, hogy az ívesek nem... Új sínbe nem fogok befektetni ennek ellenére, jó, ha évente egyszer összerakom két hétre:-) Egyébként pedig csak gyönyörködöm:

 

Itt van a Csörgőm, egy rögtönzött "terepasztalon" (ez még karácsony táján volt:-)

 

Itt meg épp hídon megy át, egy ugyancsak Fugi Ap kocsival. (a kék mozdony a doboza szerint T155, gyártója: Mehano, készült: Szlovénia) A Tau MÁV-os, de nincs róla képem.

 

Az egész készletből csak a Csöri és az Ap saját vásár.

Előzmény: V43 1346 (7)
toto92 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 9

Nekem H0-ás Csörgőm, meg néhány H0-ás személyvagonom Fuggerth.

 

Csörgő:

 

Egy dolog idegesít: a kapcsolószerkezet, a forgózsámoly és az első "lökhárító" hármasa. Mivel a "lökháríton" egy pici résen nyúlik ki a kapcsolószerkezet, ami hozzá van kötve a forgózsámolyhoz, így mivel csak bizonyos fokig engedi kitérni a kapcsolószerkezetet, a mozdony szűkebb (tkp. mellékvonali) ívekben kisiklik, ha túl gyorsan megy (csak akkor tud végigmenni, ha lépésben halad).

 

Személyvagonok:

 

Ezekkel semmi bajom nincs, csak az, hogy szétakadnak ívben.

Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 8
Sztem térj át Roco sínekre. Igaz, jóval drágábbak, de sokkal jobban bírják. Nem görbülnek, és nem is akadozik bennük az áramellátás.
Előzmény: szili1250 (4)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 7

Szinte egyezőek vagyunk.

Nekem is régi Piko és FUGgERth sínjeim vannak bár én szeretem őket. Nekem nem nagyon szokott ugrálni, szép egyenletesen fut. Bár az én Piko Taurusom is azért szebben fut. Neked MÁV van? És én is először a Csörgőt vettem bár tavaly kezdőkészletben, és csak utána jött a Szili. Berakok egy képet mikor a Szilim egy szénvonatot vontat.

 

 

Előzmény: szili1250 (4)
Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 6
Akkor az a csöresz még régebbi, én a közl.-i múzeumban vettem 96-ban egy M41-2143as mozdonyt az akkor volt 6-7000 forint. És selejtes is volt a drága. :-(((
Előzmény: szili1250 (4)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 5

Én egy kis ideig leveleztem vele és ő azt mondta, hogy ugyan nem szerepeltette a katalógusban de lesznek belső világítású kocsik, fémkerekekkel és belső kidolgozással.

 

Amúgy nekem is nagyon tetszenek a járművei a sínrendszerem is FUGgERth. Bármennyire nem új ez a fajta sínrendszerebből is szépet lehet alkotni és nagyon olcsó.

 

Ugyan ez igaz a modelleire is. Ilyen árban ilyen minőséget egyik gyártótól sem kapunk.

Előzmény: Bányatörp (2)
szili1250 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 4

MÁV M41 2104-es. Nem sok mindent tudok róla mondani, mert nincs igazi terepasztalom, csak néha összerakok egy-egy pályát az ősi ócska Piko sínjeimből, és azon megy. Leugrál a sínről, illetve néhol elakad, de ez valószínűleg az iszonyat sz*r pálya miatt van - bár nem értek hozzá (mindenesetre a Piko Taurus kiválóan futja ezt a pályát is...). A Csörgőt igazából azért vettem, mert ez a kedvenc mozdonyom, és szerintem nem csúnya a modell sem. V43-ason is gondolkodtam egy ideig, de sokba kerül a pénztárcámhoz viszonyítva (a Csörit kb. 6 éve vettem, vagy még előbb, akkor asszem 3500 Hufért:-)).

Előzmény: V43 1346 (3)
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 3

És mi a véleményed a gépről? Milyen társaság? Pályaszám?

Nekem van egy MÁV M41 2124-esem és egy MÁV V43 1346-osom.

 

Itt vannak FUGgERth logok

 

 

 

Előzmény: szili1250 (1)
Bányatörp Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2

Szépek és jók. :-)

 

Világítós kocsikat nem gyárt?

szili1250 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 1
Nekem van egy Csörgőm!
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 0
A FUGgERt logoja
V43 1346 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 topiknyitó
Az írjon ide aki a FUGgERth termékekről szeretne beszélni!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!