Letettem róla, hogy kicserélik garanciába!
Majd egyszer ha azon az oldalon valami történik a kocsival, akkor rendezem Casco-ra! :) (mondjuk ne történjen semmi, és 5 év múlva legyen ez a következő tulaj gondja!!!)
Szóval első ablak nyekergés. Még mindig megvan, szerintem nem csináltak vele semmit eddig. Mindegy, visszaviszem mégegyszer. Előbb-utóbb csak megunják.
Van a Vectra-C kiegészítőkről egy Acrobat file-om magyar nyelvű, gyári. Sajnos árak nincsenek benne, csak rendelési kódok. Akit érdekel el küldöm.
Sajna vannak olyan települések kis hazánkban, ahol még nincs aszfaltozott út! Ez elég szomorú, különösen akkor, ha figyelembe vesszük hogy több mint 50ezer ember lakik ott. És ha még azt is elárulom hogy Pest megyei városról van szó, akkor egyenes szégyen. Ebből mondjuk nem nagy kunszt kitalálni, hogy Érdről írtam az imént. Vissza a kocsihoz. Nekem akkor fogyaszt 8.1 liter ha "full economy" üzemmódban használom, azaz keskeny gumi (195/60 R15) nem megy a klíma, fele város, fele országút és 3000 fölé nem forgatom a gépet!!!
Ez az első klímás gépem, és ilyen frankó időben ami a héten van csak bekapcsolva járok!
Földúton ilyen autóval? :) Nem Szamarát akartál venni? :))
Megjött az üléshuzat. Egy nyíregyházi maszek csinálta, az ár a szalon kikerülésével 25eFt. Nagyon jóra sikerült, elég pontosan ki lett szabva. Nekem kb 1 óra munkával sikerült rátennem (+körömberepedés, bőrleválás), ezt legközelebb inkább megcsináltatom mással :)
Rossz hír viszont, hogy az első ablak még mindig nyekken felhúzásnál. Jövő héten viszem vissza.
Ma tankoltam, az átlag fogyi 8,1-re jött ki fele város fele országút 70%-ban klímával.
Szomorúan hallom hogy az az autó kopik melynek szlogenje "Opel ami sosem kop el!" :)
Viszont hogy ne legyen jó kedvetek, elmondom, hogy zörög az autó balelső ajtaja rossz minőségü úton (földút)! Ha menet közben kinyitom akkor nem hallani viszont csukott állapotban (általában igy dzoktuk használni) elég kellemetlen nyöszörgő-nyikorgó hangot ad!!!
Szóval üléshuzat. Már meg van rendelve, azonban az első darabot egy kicsit elnyeste a szabó. Másodjára már tüzetesen megnézte a kocsit (dönthető utasülés, könyöklők, hátsó üléssoron biztonságiöv vezető, stb.) Elmondása szerint a könyöklők továbbra is nyithatók maradnak. Elől és hátul is. Erre mondjuk kiváncsi vagyok, jövő hét csütörtökön lesz kész.
A kocsiba szépen gyűlnek a kilométerek, nemrég volt az első garanciális -így teljesen ingyenes - javítgatás: első ablakemelő átzsírozása, klímatisztítás, bal első ködlámpa csere. A kormányon lévő rádió vezérlő gomboknál kezdett kopni az a fekete akármi, szó nélkül cserélik ezt is. (Még nem cserélték, csak megrendelték) Ezt nem tudom milyen anyag lehet, de 4 évvel ezelőtt a céges Seat Toledókon, illetve az egy éves Mondeón is láttam ugyanilyet, igaz az ajtóknál, de ugyanígy kopott a felső réteg lefelé.
Nekem sincs üléshuzatom. Ha tudsz valamit ird meg.
A múltkor negatívat irtam a kocsiról (illetve a cégről aki gyártja és eladja), most egy pozítiv dolog kell hogy következzen. A hosszú hétvégén Rómában jártam a géppel. Négy fő + csomagok, szóval fullon volt a kocsi + légkondi bekapcsolva. Kifelé 130-140-es volt a tempó, hazafelé viszont tartósan 160! Frankón ment a gép, viszont az egész útra számított átlagfogyasztás alulról nyalta a 10 litert (215/55 R16 gumik)!
A lényeg hogy jól vizsgázott a gép.
Hurrá! Emberek!
Szia hky! Remélem lesz pozitív tapasztalatod is.
Nekem az első ablakemelő nyekken egyet mindkét oldalon, felhúzásnál. Éredekes, hogy ezt csak 25 fok felett produkálja. Azt hiszem ezt sikerül
garanciában orvosolni.
Üléshuzatot szeretnék rá venni. Az Opelnél 25eFt-ért mérik. Valaki csináltatott már oldallégzsákos, karfás kocsira?
Szóval....
Kb. 5 napos volt a kocsi amikor először használtam a hátsó szélvédő fűtést. Ez ugye a külső visszapillantó tükrök fűtésével együtt kapcsolható! Pár perc múlva észrevettem egy repedést a tükörlapon. Mentem vissza a kereskedésbe, hogy elrepedt a tükör, jótállás, stb.
Arra nem voltak képesek hogy kijöjjenek az udvarra megnézzék, hogy miről beszélek. Azt hajtogatták egyfolytában, hogy sérült, törött alkatrészre nem vonatkozik a jótállás. Kezdtem beletörödni a dologba, amikor hirtelen közölték, hogy 15 ezer Ft-ba fog fájni az új tükörlap. Megrendeltem. Aztán fel vettem a kapcsolatot a Budaörsi központtal, ahol többszöri levélváltás után finoman leráztak azzal, hogy ha problémám van akkor a törvény adta lehetőségekkel éljek. Fogyasztóvédelem stb., amit ugye nem ők ajánlottak hanem én érdeklődtem meg ismerösőktől, hogy mi ilyenkor a teendő. Most ott tartok hogy le van szarva. Azóta végig repedt a tükör. Esztétikailag ronda, viszont működik. Zárásnak még annyit leírnék, hogy az Opel által kiadott papíron az szerepel, hogy a mechanikailag sérült alkatrészekre nem vonatkozik a jótállás. Magyarul ha ránéztek volna a kedves szerelők a kereskedésben, akkor rögtön látták volna hogy nincsen szanaszét ütve a tükör, hanem egy hajszálvékony repedés indult el az aljáról!!!
Jövő héten újra jelentkezem!
Sziasztok!
Tavaly novemberben vettünk egy 1.6-ost. Comfort fokozat + egy-két extra! Elég jó áron adták, cserébe a szín meg a motor kötött volt, mert szegényke az udvaron állt. Először azt hittem már az összes tesztelő kitaposta a lelkét azért adják olcsón, de csak huszon-x km volt benne. Nem egy versenyautó ezzel a motorral de nekem bejön. Kb. úgy megy mint a régi 1.4 Astra G. Viszont sokat fogyaszt! Tervezem is hogy visszanézek vele a szervízbe hogy miért van ez! Vannak érdekes sztorijaim az első eltöltött 5 hónappal kapcsolatosan ha van rá igény mesélek!
Bár nem tolonganak a hozzászólók, azért remélem idővel többen leszünk. Most már Miskolcon is látok 4-5 Vectrát, előbb-utóbb valaki Internetezni is fog közülük.
Az 1,8-as motor mindenképpen kijár az autónak, bár városban azért 10-11 litert jóízűen elfogyaszt. Az országúton, azonban előjön az összes előnye.
Legközelebb képet is teszek fel, csak utánna kell néznem pontosan hogy kell csinálni, illetve van-e méret korlát. Valaki tud segíteni plz?
Van valakinek jól bevált kátrányeltávolító csodaszere, amitól a fényezés megmarad?
Na szóval, megjött a Vectrám. 1.8-as Comfort. kisqKta még nem küldte el a tapasztalatait, ezért csak az enyémet írom le. Szép az autó, belül megfelelő a hely hátul is (Én 190 cm/110 kg vagyok)Bár a Mondeo-ét nem múlja felül. A motor jól húz, kicsit hangosnak tűnik, még a fogyasztást nem méregettem, de nem tűnik rosznak. Ami nagyon tetszett a tempomat és a klímaautomatika, ami nagyon hatékony, pár perc alatt kellemes meleget gyártott. A hőmérséklet oldalanként állítható.
A gyári CD-ből kicsit hiányoltam a magasakat.
Az első benyomásaim jók, és ami a legfontosabb az asszonynak is tetszik :)
felhozom ,hátha valakinek mégis lesz valami hasznos infója amit megoszt velünk!Egyébkén az Opel eladásai feljövőben vannak hála az új Vectrának.Nem tudom persze meddig lesz igy hiszen érkeznek a konkurensek is .az új Accord meg az Avensis.És persze a mazda 6 sem panaszkodhat !
Genfre jön a turbó is a GTS-hez.Az ára gondolom valamivel a 2.2 es felett lesz.Már csak egy jó dízelmotor hiányzik a palettáról,mondjuk olyasmi mint a mazda 6 nak vagy BMW nek van !
Nekem korábban OPEL Astra 1.4 16V F volt. 5 évesen adtam el, mivel kinőttük. Mindenképpen kellett egy nagyobb kategória, és bár kinőttem a májer kategóriából + család, azért olyan motor kellett ami nem megy rosszabbul.
Négy típus -VW Passat, Ford Mondeo, Vectra, Zafira- közül esett a Vestrára a választás. Eddig úgy néz ki, maradok is ennél.
c20XE:
Kösz. Ha elhal a topic, elhal de ha csak három ÉRTELMES hozzászóló akad már megérte. A "nagy" OPEL Topicot is nézegettem, de a 20xxx hozzászólásból nem igazán tudtam hasznos infót gyűjteni a Vectra C-re. Nem igazán érdekel a legújabb tuning 2.0-ás Astrára, Vectra A-ra, B-re, valamint a gyorsulási versenyek.
Nálam volt egy 1.8-as még nyáron. Nem mentem vele túl sokat, de volt negatív tapasztalatom.
Mindenek elött tudjátok, hogy nem szeretem az Opelt (de a vectra még csak-csak).
Na ez a C vectra viszont elég meghyőző volt. Kicsit erőtlennek éreztem, de amúgy OK!
Az egyetlen apró - de nagyon zavaró - hiba a középkonzolon a tekerős vacak (amivel a levegő beáramlást, klímát stbt) lehet szabályozni. Nyáron a nagy melegben elvesztette a tekerésre reagáló léptető funkcióját. (szerintem lelazult a tengelyéről) Minden esetre elég cikinek érzem, hogy egy klíma szabályzót olyan anyagból csinálnak, ami melegben leolvad a helyéről!
Hirtelen ez..
Bp
Azért nem találtál, mert van egy OPEL topik, ami már ezer kisebb, felesleges topikra esett szét. De látom, itt van egy egy újabb, teljesen felesleges...:o(
Kiváncsian várom hogy a motorpaléttán mikor történik valami változtatás ,mert szerintem ez nem az erős oldala a Vectrának.Az 1.8-as motorral kb ugyanúgy megy mint a régi vectrám az 1.6-ossal.A 2.2 es dizel pedig nem túl erős viszont kerregős hangú!a 2.2 motor különben sem kedvező biztosítási besorolás szempontjából !Jó lenne hozzá egy turbó motor mint a Saaboknál !Nekem a GTS tetszik a jobban kihasználható karosszéria miatt de azt jóval drágábban árulják ,igaz "csak" a plussz extákat kell megfizetni.Igaz csak tesztutakon próbáltam ,de nem tett rám túl nagy benyomást !Az opel szervizek hozzáállása sem sajnos.
Azt hiszem nekem töübb tapasztalatom van, ezért gondoltam hozzászólok. Vezettem már 1.8, 2.2 (aut), 2.2 DTR, 3.2 GTS (aut). Ha kérdés volna akkor küldjetek egy mélt és adok róla bővebb infókat.
Üdv. kisqKta
p.s. 1.6-ot is vezettem, de azt el kell felejteni.
Ugyan csak egy nyári tesztvezetésen voltam egy 1.8 Comforttal, engem meggyőzött az új Vectra. Mivel nem volt túl hosszú út, így csak egy pár dolgot tudtam megfigyelni.
- A digit klíma gyorsan dolgozik, fél perc alatt sarki levegőt csinált.
- A kocsi nagyon csöndes belül, volt amikor azt hittem lefulladtam, mert nem hallottam a motor hangját.
- Az Üllői úti kátyukon úgy suhant át, mintha azok ott sem lettek volna.
Hát ennyi, a többiről (teljesítmény, útfogás, hosszutávú komfort) nem akarok írni, mert ahhoz nem vezettem eleget.