Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2002.07.09 0 0 91
Hat akkor ott lesz majd kis telekspekulacio, föleg a Pete-szigeten. Ha megerjuk egyaltalan.
Előzmény: mestska (90)
mestska Creative Commons License 2002.07.08 0 0 90
Püspöki és Szajol között.

Egyébként én is teljesen meg vagyok elégedve a T.miklós és szajol közötti 4-es szakasszal.

Előzmény: RadiX (89)
RadiX Creative Commons License 2002.07.08 0 0 89
En szajoli vagyok szuletes szerint.

Ha valaha megepul az M4, az nem most lesz (ugye most 2015-ben tervezik kezdeni), ergo addig a jelenlegi utat kell bövitgetni, elkerulöket epiteni, miegymas. Szerintem uj nyomvonal kellene neki, de hol hoznak at a Tiszan? Puspöki fölött? Vagy Puspöki es Szajol között?

Egyebkent kellene a fenenek M4, ha a 4-es vegig 2x2 savos autout lenne, ami minden telepulest elkerul. Mondjuk az mar szinte M4 lenne ;-)

Előzmény: mestska (86)
RadiX Creative Commons License 2002.07.08 0 0 88
Az elkerulöt ertem föirany alatt, ott mar le is van aszfaltozva, es a törökszentmiklos felöl jövö sav lesz atvezetve feluljaron fölötte. Kicsit olyan, mint a 4-40-405, csak egy irannyal kevesebb van.
Előzmény: mestska (87)
mestska Creative Commons License 2002.07.08 0 0 87
Tényleg mit értesz főirány alatt? A jelenlegi, Törökszentmiklósra bevezető szakaszt, vagy az elkerülőt? Csakhogy képben legyek.
Előzmény: RadiX (85)
mestska Creative Commons License 2002.07.08 0 0 86
Jövőhéten Törökszentmiklóson leszek, azt hiszem kimegyek megnézni.
Nem tudom hol laksz, de egy kérdés: szerinted a leeendő M4-nek melyik nyomvonal lenne jobb Törökszentmiklósnál?
Visszahozva és felfejlesztve a most épülő elkerülőt, avagy ettől legalább 2 km-re északra?
Szerintem egyértelmű, de azért érdeklődök.
Előzmény: RadiX (85)
RadiX Creative Commons License 2002.07.08 0 0 85
En is jartam otthon nemreg. A törökszentmiklosi elkerulön dolgozgatnak, bar nem ugy nez ki, mintha iden elkeszulne. A szajoli vegen mar alakul a feluljaro (eleg bonyolult, a föirany megy alul), a masik vegen meg nem nagyon latszik, hogy lesz megoldva.
Előzmény: mestska (84)
mestska Creative Commons License 2002.07.08 0 0 84
Csak hogy legyen hozzászólás:)
A hétvégi debreceni kiruccanásom eredménye ezen a téren:
Az Ic-ből megfigyeltem a szoboszlói elkerülő munkálatait. Szombat hajnalban nyomták ezerrel.
A felüljáró töltése késznek mondható, kiváncsi vagyok honnan szedték az anyagot. A pillérek szintén állnak. Ameddig el lehet látni, a földegyengetés mindenhol megtörtént.
kiváncsi vagyok mekkora forgalom lesz rajta, így hogy félig épül meg.
mestska Creative Commons License 2002.06.10 0 0 83
mostanában nagyjából ez a hivatalos álláspont. Kb.
mestska Creative Commons License 2002.06.10 0 0 82
Na végre, képet is fel tudok rakni:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
mestska Creative Commons License 2002.05.29 0 0 81
macibb:

A Veszprém-Székesfehávár közötti négysávosítás már alapja az M80-nak. Azt, hogy Várpalotát hogy fogja elkerülni, fejből nem tudom , de hamarosan utánanézek.
Várpalotától északra tényleg katonai területek vannak, ez tett keresztbe több Veszprémet északról elkerülő autópályanyomvonalnak is.
Egyébként Székesfehárvárnál (ezt meg én láttam..) épül a keleti elkerülő, ami viszont a leenő M81 alapja lesz.
Székesfehérvár körül tehát szép nagy autópályacsatlakozások lesznek.
A fentebb említett szakaszok az okai annak (többek között), hogy az M8 fejér megyei szakaszának máig nincs igazán hivatalosan eldöntött nyomvonalvezetése.
Az M8 egyébként szerintem ki fog épülni Veszprémtől a Dunig, a Dunaújvárosi híddal párhuzamosan.

Radix:
Ezt a hajdúszoboszlói elkerülést én is hallottam. A déli elkerülőt tudomásom szerint a szoboszlói önkormányzat kényszerítette ki a város északi részén levő fürdő miatt.
Mikor legutóbb tényleges adatokat olvastam erről(1 éve) akkor az volt a terv, hogy két ütemben építik ki. Atz első szakasz a hajdúszováti útig tartana(4804 számú, pont a HB megyei közúthálózati térkép van előttem), mégpedig a keleti oldalon. És a második ütemben épülne ki a többi.

mestska Creative Commons License 2002.05.29 0 0 80
Igen, így fog megépülni az M0
Előzmény: RadiX (75)
mestska Creative Commons License 2002.05.29 0 0 79
Igen, kb. bár néhány helyen azért még épül elkerülőút majd.
Az M7 balatonszárszói szakasza biztos hogy nem épül meg.
Előzmény: RadiX (74)
RadiX Creative Commons License 2002.05.23 0 0 78
Allitolag lesz elkerules a 4-esen Hajduszoboszlonal is, megpedig altalam ismeretlen okokbol del felöl, tehat ketszer fogja keresztezni a 100-as vasutvonalat.
Előzmény: Törölt nick (77)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.21 0 0 77
Amivel még kiegészíteném, mert láttam:

8-as út négysávosítása Veszprém-Székesfehérvár között. Most két szakaszon folyik a munka:
- Székesfehérvár határától kb. a 14. szelvényig
- Várpalota és Csór között, a szelvényszámra nem emlékszem.

Mindkét helyen kinn vannak a Széchenyi-terv dicsőségét hirdető táblák, kár, hogy a km-szelvények tanúsága szerint fel vannak cserélve ;-)

Érdekes, hogy tudomásom szerint Várpalotát nem fogja elkerülni az út, mert északról katonai terület, délről pedig mocsár képezi az akadályt és nagyon drága lenne.

Macibb

Előzmény: RadiX (74)
RadiX Creative Commons License 2002.05.10 0 0 76
Építik az M5-ös bevezető szakaszát

NSZ • 2002. május 10. • Szerző: Munkatársunktól

Négy újabb útfejlesztés kezdődik napokon belül a fővárosban: bővítik az 5-ös és a 6-os főutak bevezető szakaszát, valamint díszburkolattal látják el a Szabó Ervin teret, illetve a Nagymező utca egyik szakaszát – jelentette be Demszky Gábor főpolgármester tegnapi sajtótájékoztatóján. A beruházások összköltsége mintegy 6 milliárd 7 millió forint, hangzott el.

Tegnap kezdték meg az M5-ös autópálya bevezető szakaszának még hiányzó részét kiépíteni az Ecseri út és a Határ út között. Az 1,3 kilométer hosszúságú kétszer kétsávos új útpálya megnyitásával megszűnhet a Gyáli út terhelése. A 3,2 milliárd forintba kerülő beruházást november 10-én fejezik be, de az utat várhatóan már augusztus 25-én megnyitják. Júniusban kezdődik a 6-os főút bevezető útvonalának kétszer kétsávossá bővítése a Hauszmann Alajos utca és a Galvani út, valamint a Kitérő út és a Vilmos utca között. A közbenső szakasz Galvani út és a Kitérő út közötti teljes kiépítése a térségben létesítendő bevásárlóközpont finanszírozásában valósul meg. A 2,9 milliárd forint költségű beruházás a tervek szerint október-novemberre fejeződik be.

RadiX Creative Commons License 2002.05.08 0 0 75
Ezt kifelejtettem, pedig talan a legfontosabb:

M0 delkeleti-keleti szakasza, lehetöleg az M3-ig vegig. Ez ugye azt is jelenti, hogy a jelenlegi nyomvonalbol egy darabot fel is kell hagyni (legalabbis atszamozni, a csaomopontokat atepiteni), es az uj nyomvonalat az 51-es csomopontjatol kell vinni Gyalon, Vecsesen kivul.

Előzmény: RadiX (74)
RadiX Creative Commons License 2002.05.08 0 0 74
Szerintem a következö 4 evben ezek fognak epulni:

Autopalyak es egyeb gyorsforgalmi utak:

M1+M15: kell itt meg valamit csinalni? Esetleg az M15 teljes autopalyava bövitese, ha a forgalom megköveteli.

M3: Polgar-Nyiregyhaza(kelet), az eredeti nyomvonalon, prodi kiterö nelkul. M30 autout Emöd-Miskolc köze + miskolci felgyuru (delröl eszakra: 3-as ut- M30 - 3-37 közös szakasz - 26-os ut)

M5: jo kerdes, szvsz ha Szegeden szoci polgarmester gyöz, akkor elkezdik a Kiskunfelegyhaza-Szeged-Röszke szakaszt.

M7: Talan a Balcsi nyugati csucskeig.

Föutak:

10-es uj nyomvonala az egy hosszabb munka lesz, talan belekezdenek.

2/a folytatasa?

3-as: hatvani elkerules, miskolci felgyuru (lasd fent)

4-es bevezetö szakasz felujitasa + Vecses, Ullö elkerulese eszakrol, repteri bekötö szelesitese (2x2 sav), abonyi elkerulö(eszak), törökszentmiklosi elkerulö(mar epul)

Tovabbi ötletek?

Előzmény: mestska (73)
mestska Creative Commons License 2002.04.25 0 0 73
OFF
mail ment
ON

Az utóbbi időben eléggé meghhalt ez a fórum. Pedig témában nem lenne hiány. PÉldául mit gondoltok a ez elmúlt hetekben bekövetkezett ezarmillió alapkőletételről? Vagy például arról, hogy a leendő szocialista kormány milyen autópályapolitikát fog folytatni? (Mert azt elismerhetjük, hogy a Fideszének nagyobb volt a füstje, mint a lángja). Bár az is lehet hogy csak idő kellett volna, hogy beérjenek. Na mindegy. Téma felvetve.

Előzmény: erminavet (72)
erminavet Creative Commons License 2002.03.08 0 0 72
Nem is azért írtam, mert azt hittem, a Tiszán fog cikázni, csakhogy fikázzam a Népszabó gagyiságát.

ti

Előzmény: tszilagyi (71)
tszilagyi Creative Commons License 2002.03.07 0 0 71
Már fentebb leírtam, merre fog menni....
Előzmény: erminavet (70)
erminavet Creative Commons License 2002.03.06 0 0 70
Sziasztok!

A mai Népszabadság 5. oldalán újra sikerült megjelentetni azt a térképet, amelyen az M8-M4 gyorsút sok város közepén áthalad és folyton keresztezi a Tiszát.

ti

RadiX Creative Commons License 2002.02.15 0 0 69
Jarni jar, de sajnos nem jut :-).
Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.14 0 0 68
Gyanús volt, mert megszoktam, hogy néz ki egy új útszakasz építése munkagépekkel, sárfelhordással, korlátozó táblákkal meg minden velejáróval. Itt a felsoroltak egyike sem látható, csak a dicsőségtábla. Titkon reméltem magamban, hogy a választásokra összehozzák ...

Macibb

Előzmény: tszilagyi (63)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.14 0 0 67
Akkor jár nekem 7,5 feles :-)

Macibb

Előzmény: RadiX (65)
tszilagyi Creative Commons License 2002.02.14 0 0 66
Az m8 hivatalos tervi vonalvezetése a kérdéses szakaszon: Északról kerüli el Kecskemétet, közvetlenül Nagykörös keleti szélén keresztezi a tiszakécskei utat, majd egy ív után áthalad Törtel és Köröstetétlen között, így éri el Szolnokot.
Előzmény: erminavet (54)
RadiX Creative Commons License 2002.02.14 0 0 65
Megneztem terkepen, 10.5 kilometer. Jol mellelöttem :-).
Előzmény: RadiX (61)
tszilagyi Creative Commons License 2002.02.14 0 0 64
A 2*1 sávval kapcsolatban: A törökszentmiklósi önkormányzatnak köszönhető.
A balai úthoz (cca. 100 jármű/nap) megszavaztak egy különszintű csomópontot, s ennek az ára vitte el a másik 2 sávot.
Mindenesetre így legalább nem kell átépíteni, ha kibővitik autópályává. (mert az egyik változatnak része)
Előzmény: RadiX (59)
tszilagyi Creative Commons License 2002.02.14 0 0 63
A valóság Törökszentmiklóssal kapcsolatban: Az alapkő letételekor nagy hacacáré, a kamerák kereszttüzében megindulnak a földmunkagépek, majd stop.
A rákövetkező nap óta csak a szél és a nyulak mozogtak arra.
Propaganda. De elindult 2001-ben hivatalosan, javitva a statisztikát. :))
Mondjuk ez inkább:((
Előzmény: RadiX (61)
erminavet Creative Commons License 2002.02.14 0 0 62
Sziasztok!

A Világgazdaság című napilap mai címlapján ismét ”érdekes” térkép jelent meg a gyorsútépítési programról. A jelmagyarázatban ”csak” az ’ekkor és ekkor indul’ az építkezés helyett írtak ’ekkor és ekkor készül el’-t. Jópofa. Például jövôre elkészül a teljes M7 és M71, az M6 Sztálinvárosig.

ti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!