Keresés

Részletes keresés

nyikszi Creative Commons License 2003.07.27 0 0 240
Helló!

Tudja valaki, pontosan hol fog menni az M0-ás Budapest keleti részén? Főleg Pécel, Maglód, Üllő, Isaszeg települések részéről érdekelne. Sehol nem találok egy pontos térképet, pedig tuti létezik. Remélem nem csak valakinek a páncélszekrényében:)

RadiX Creative Commons License 2003.07.24 0 0 239
Index hirböl reszlet:

Autópályán Dunaújvárosig

Az NA Rt. a közelmúltban összesen több mint tízmilliárd forint értékű autópálya tervezési feladatot adott ki. Az NA Rt. az elképzelései szerint jövőre 273 milliárd forint fordítható autópálya-beruházásokra az idei 80 milliárd forinttal szemben. A jelenlegi 535 kilométer hosszúságú autópálya és a mintegy 90 kilométer gyorsforgalmi út mellé 2006 végéig 300 kilométer új autópályát és gyorsforgalmi utat kívánnak átadni. Ennek érdekében az idén jobbára előkészítő munkálatokat végeznek, a nagyobb építkezések jövőre indulnak meg.

Így várhatóan jövő tavasszal folytatódik az M0-ás Budapestet elkerülő körgyűrűje az M5-östől a 4-es út felé. Elkezdődhet az M7-es még hiányzó Ordacsehi-Balatonkeresztúr közötti 25,7 kilométer közötti szakasza, amire az NA Rt. előminősítéssel induló nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett meg néhány nappal ezelőtt. Ezek mellett elkezdődhetnek a munkák az M70-es határ-közeli, egy kilométeres szakaszán. Az M6-os Budapest-Dunaújváros közötti szakasza autópályává szélesedik. Az NA Rt. májusban közbeszerzési tendert hirdetett meg az M6-os autópálya Dunaújváros-Pécs, és az M56-os Boly-országhatár közötti szakaszának engedélyezési és kivitelezési tervének elkészítésére.

Taip Creative Commons License 2003.07.21 0 0 238
Kösz.
Igyekszem megtenni amire a szűkös időmből telik.
Előzmény: Fricy (237)
Fricy Creative Commons License 2003.07.20 0 0 237
Szeva Taip!
Ismét jó képeket készítettél! Holnap "asszem" már nekem is kellene 1-2 fotót készítnei!
Üdv
Előzmény: Taip (236)
Taip Creative Commons License 2003.07.20 0 0 236
Üdv.

Ismét tettem egy kirándulást a Fehérvári út két végén, néhány képpel frissítettem a honlapomat.

A Fehérvári úton már alakul a 41-es végállomása. Úgy tűnik, hogy a középső vágány lesz a 41-esé, legalábbis a vágánykapcsolatokból ez derül ki.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Lőttem néhány paparazzi-fotót a Bocskai úti aluljáró építésénél is.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

mestska Creative Commons License 2003.07.18 0 0 235
Ebből a cikkből is kiviláglik az, amivel a Fleischer cikk is foglalkozik.
A párhuzamos utakat építjük ki először, továbbra is minden út Budapestre vezet. A Helsinki folyosók továbbra is az M0-t fogják terhelni.
Előzmény: Fricy (234)
Fricy Creative Commons License 2003.07.18 0 0 234
Fricy Creative Commons License 2003.07.18 0 0 233
Kösz!
Előzmény: mestska (232)
mestska Creative Commons License 2003.07.18 0 0 232
Figyelj, ugyanaz a cég csinálta, mint az OTRT-t: a Váti. Nekik elvileg nyilvános a tervtáruk. Szerintem a www.vati.hu-n mindent megtalálsz.
Előzmény: Fricy (231)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 231
"Ez a térkép (és a szöveg is)tele van hibával, és papíron nem is olyan szép. :(( "
Ezért én is :((
Nagysebességű vonatról tudsz esetleg még valamit monadnai? Hozzáférhető e tanulmány valahol?
Előzmény: mestska (230)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 230
Ez a térkép nagyon jó! Tetszik

Ez a térkép (és a szöveg is)tele van hibával, és papíron nem is olyan szép. :((

nagysebességű: 98-99-ben készült megvalósíthatósági tanulmány a Hegyeshalom-Budapest-Kelebia vonalra, jelentős műtárgyakkal a Vértes alatt.

Előzmény: Fricy (229)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 229
Ez a térkép nagyon jó! Tetszik! Ha mindennek a fele megvalósulna már jó lenne az ország közlekedése. Leginkább a nagysebességű vasúti vonalak keltették fel az érdeklődésemet.
Előzmény: mestska (226)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 228
Ismét csak az OTRtre, mint mértékadó dokumentumra tudok hivatkozni. Ennek főúti fejlesztések listájában megtalálható az alábbi sor:

- Soltvadkert-Kiskunmajsa-Kiskundorozsma

Tehát a válasz: igen.

Előzmény: MALWIN (227)
MALWIN Creative Commons License 2003.07.17 0 0 227
Hallottatok balamit a Szeged-Kkmajsa-Soltvadkert út főúttá nyilvánításáról? Az itteni sajtó időnként felröppenti-mi az igaz belőle?
Előzmény: Taip (217)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 226
Mármint részletesebben, mert a főbb településeket ismerjük

Nagykanizsáig akár az összes települést elmondhatom, de csak holnap:)) Onnantól kezdve a vonal nincs részletesen megtervezve, csak kb.

Ma egyébként erről az oldalról tölthető le a hivatalos térkép
(az ország szerkezeti terve)

A törvény hivatalos szövege pedig innen

Mivel jelenleg a fenti dokumentumok a mérvadók, így itt is ezeket kellene alapul venni.

Előzmény: Fricy (224)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 225
Találtam egy térképet:
íme
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 224
Holnap megpróbálok utánajárni, hogy merre menne tovább az M9! Mármint részletesebben, mert a főbb településeket ismerjük. :)

Ma meg Pusztamagyaródon járta. Ez egy nagyon szép ksi falu Zala megyében. Nagykanizsa és Zalaegerszeg között van. Itt mértük fel a burkolatot, mert kellenek az adatok az M70-es auóúthoz. Becsehelynél és Balatonboglár környékén rengeteg teherautót láttam, amelyek építési anyagot szállítottak az autópályaépítéshez.

Előzmény: Taip (221)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 223
Örülük. hogy újra élet van e topicban. Remélem így is marad!
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 222
Ha a Bátaszék-Bonyhád útra gondoltál, az 5603

Abszolút jogos. Én ütöttem el.Bocs. De igen arra gondoltam.

Az 5603 a távalatban hálózati szerepű mellékútként fog funkcionálni, mint ahogy ma is. Ezt a szerepét tovább erősíti az a tény, hogy közvetlen rákötése lenne az M6-ra, és 6535-n keresztül(Bonyhád-Tevel-65) az M9-el. Meg ugye most úgy néz ki, a radioaktív hulladék tároló is ennek közelében, Bátaapátin lesz.

és lehet, hogy inkább a Szekszárd-Hőgyész-Dombóvár útvonalat fogják rehabilitálni

Az M9 mellet ez se ártana.

Előzmény: Taip (221)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 221
A 6303 út szerepe is megerősítésre kerül.
Megmondom őszintén, nem tudom, hol van a 6303. Ha a Bátaszék-Bonyhád útra gondoltál, az 5603. És ez nekem új, hogy annak a szerepét erősíteni akarják. Persze nem szabad elhanyagolni, de minél több épül meg az M9-ből annál inkább csak helyi szerepe lesz.

Csak egy ütemben lehet, mert nincs olyan út, amelyre rá lehetne vezetni a forgalmat

Félreérthetően fogalmaztam. Én is úgy gondoltam, hogy nem ütemezhető, tehát egy ütemben kell megépíteni. De éppen ez nehezíti az ügyet finanszírozási szempontból.

A tizenegynéhány évet én is úgy értettem, hogy kb. 2015-re várható az átadása.
De amíg nem épül meg, addig is kell valami megoldás, és lehet, hogy inkább a Szekszárd-Hőgyész-Dombóvár útvonalat fogják rehabilitálni, de majd meglátjuk.

Előzmény: mestska (220)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 220
már nem a Bátaszék-Dombóvár útvonalat fogják fejleszteni, hanem a Szekszárd-Dombóvárt

Ez részben tévedés. A szekszárdi híd átadásával most nem változott meg a déltolna megyei közlekedés. Továbbra is rossz az eljutás a Bátaszék-Bonyhád-ombóvár vonalon. Ez a Szekszárd-Dombóvár vonalat is érinti, hiszen Bonyhádtól közös a nyomvonal. Ma jelenleg érdemesebb kerülni Hőgyész fele, még akkor is ha az út is nagyon pocsék.
A Szekszárd-Dombóvár vonal az M9 miatt meg fog oldódni, hiszen közvetlen kapcsolatot hoz létre a két város között.
De ettől függetlenül folyik a Dombóvár-Bátaszék vonal fejlesztése is. Hamarosan elkezdik építeni például a szászvári elkerülő szakaszt, mely egy alacsony vasúti aluljárótól mentesíti az utat. A 6303 út szerepe is megerősítésre kerül.

nem egyszerű egy ütemben kiépíteni egy autóutat olyan terepviszonyok között
CSak egy ütemben lehet, mert nincs olyan út, amelyre rá lehetne vezetni a forgalmat. A terepviszonyokat sikerült megfelelő nyomvonalvezetéssel megoldani, nem lesznek akkora műtárgyak, mint pl. a köröshegyi viadukt az M7-n.
A kiépítés ütemezéséről: ez a szakasz a gyorsforgalmi utak építéséánek II. ütemébe van sorolva, azaz valahol 2015-ig kell(ene) átadni.

Előzmény: Taip (219)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 219
Miután kész a Szekszárdi híd, ezután már nem a Bátaszék-Dombóvár útvonalat fogják fejleszteni, hanem a Szekszárd-Dombóvárt.
Ott viszont nem egyszerű egy ütemben kiépíteni egy autóutat olyan terepviszonyok között. Az szerintem tizenegynéhány év múlva várható.

Előzmény: mestska (204)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 218
Bocs, félrebeszéltem.
Szóval, az 55-ös főúton Mórahalom van és nem Jánoshalma.
Jánoshalma úgy jön a képbe, (de erről már tényleg csak nagyon feltételes módban tudok beszélni), hogy az 51-54 összekötése után egy következő ütem lehet a Jánoshalma és az 53.sz. főút közötti szakasz kiépítése.
Meg aztán a Mórahalom már nem is annyira jövő idő. :)

Előzmény: Taip (217)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 217
Tudomásom szerint a Bács megyei nyomvonal egyáltalán nem képlékeny, engedélyezési terve már van (vagy hamarosan lesz), de erről az illetékes tervezők tudnának mesélni. (51 és 53 között)

Az 53-as és a leendő M5 közötti nyomvonal valóban a ködbe vész. Szerintem az utolsók között fog megépülni ez a szakasz. A Jánoshalma elkerülő és az 55-ös rehabilitációja várható csak belátható időn belül.

Előzmény: mestska (205)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 216
Nekem néhány hónappal ezelőtti infóim vannak.
Eszerint következőnek az 51-54 összekötés fog megépülni, néhány éven belül. Persze, logikus lett volna, hogyha azonnal megépül az 54-esig, de ahhoz képest, hogy nemrég még a 2012 utáni ütembe volt besorolva, ez azért nem rossz.

Előzmény: mestska (204)
Taip Creative Commons License 2003.07.17 0 0 215
Nagyon irigyellek, hogy te már jártál ott. Én is szívesen megnézném, csak sajnos nem járok arra.
Kíváncsi vagyok a fényképekre.

Előzmény: Fricy (198)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 214
M9:

(Ausztria)-Sopron***-Szombathely térsége*-Zalaegerszeg*-(Nagykanizsa*-Kaposvár*-Dombóvár*)-Szekszárd*-Duna-híd*-Szeged*

részlet az OTRt-ből. (ami úgy sok helyen hibás)

Szegdtől Debrecenig M47.

Előzmény: Fricy (212)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 213
Hol?Remélem, a Dunapataj-Solt közti rémes gátkorona út már a múlté..

Pont ott, lerakják a gát mellé. A szakasz hossza miatt elég változatosan állnak, van ahol már kopóréteg is van, máshol még földmunkák se, bár ott a régészek találtak valamit, tele van lyukakkal a nyomvonal azon része.

Előzmény: MALWIN (210)
Fricy Creative Commons License 2003.07.16 0 0 212
M9 nyomvonala:
Sopron-Nagykanizsa-Kaposvár-Szekszárd-Szeged-(Békéscsaba-Debrecen)
Elkészült: a szekszárdi Szent László híd és a hozzá kapcsolódó utak + a Kaposvár elekrülő szakasz (bár ez most 610-es út néven fut, de ez is az M9 része)
M9 autóút és a szekszárdi Duna-híd
Fricy Creative Commons License 2003.07.16 0 0 211
Ezek közül M30 és M7 épül. M35, M6 építése talán jövőre indulhat, M3 továbbépítése szintúgy.
Előzmény: mestska (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!