Keresés

Részletes keresés

Taip Creative Commons License 2003.08.01 0 0 251
Üdv!

Ez engem is érdekelne. Nekem is mindíg probléma, hogy nem tudom, hol adnak át út útszakaszokat. Mondjuk nekem nem kell naprakésznek lennem, de azért kell(ene) ismernem az újdonságokat.
Ha vmi nagyobb dolog van, azt el lehet csípni különböző hírműsorokban. Egyébként meg szerintem az ÁKMI-nál vagy az UKIG-nál hivatalból meg kell ezeknek lenni, de nem tudom, hogy mennyire naprakészen, milyen formában. Gondolom, hogy az OKA esedékes frissítésekor ezek belekerülnek, de annak van egy késedelme, meg szerintem nem is igazán publikus.

Ha megtudsz vmit, ugye elárulod nekünk is?

Előzmény: Kjr (250)
Kjr Creative Commons License 2003.08.01 0 0 250
Ma találtam rá erre a topikra, rögtön végig is olvastam. Nagyon örülök neki, mert építőmérnök vagyok.

Kérdésem: honnan lehet információt szerezni arról, hogy mikor, hol adnak át új útszakaszokat? GPS-es térképek frissítéséhez kellene, hogy mihamarabb bejárhassuk, a bejárás trackjével pedig máris bővülhetnének a térképek.

Van hivatalos forrás, lehetőleg weben, ami erről szól?

SzigDani Creative Commons License 2003.07.29 0 0 249
Igen, ilyen szempontból félreérthető voltam, elnézést! :)

SzigDani

Előzmény: Taip (245)
Fricy Creative Commons License 2003.07.28 0 0 248
Fricy Creative Commons License 2003.07.28 0 0 247
"Gondolom, mostanra már javult a helyzet. "
Ja, most homoktenger van...
"Az aluljáróból én pont semmit nem láttam, mert nemcsak a paraván volt fent, hanem éppen nyomatták bele a betont és galád módon még a bejáratokat is elállták. :) "
A gonoszak! :) Ha ráérsz nézd meg, ki tudja meddig marad így. Mindenesetre én lőttem pár kockával.
Előzmény: Taip (246)
Taip Creative Commons License 2003.07.28 0 0 246
Én pénteken néztem szét a Fehérvárin, már alakultak a dolgok. Vagy tervezők, vagy a megrendelő lehetett kint, mert nagyon szigorúan nézegették ott a terveket.
Egyébként érdekes volt nézni, hogy az összes teherautó, meg minden egyéb munkagép is pont azon a helyen forgolódott az útépítés miatt, ahol a gyalogosok is keresztezni tudják a Fehérvárit. Szóval, ha éppen nem blokkolták az utat a rakodással, tolatással és egyebekkel, akkor jó kis sártengeren lehetett csak átjönni. Márpedig át kellett jönni, mert máshol nem lehet közlekedni. Gondolom, mostanra már javult a helyzet.
Az aluljáróból én pont semmit nem láttam, mert nemcsak a paraván volt fent, hanem éppen nyomatták bele a betont és galád módon még a bejáratokat is elállták. :)
Előzmény: Fricy (244)
Taip Creative Commons License 2003.07.28 0 0 245
Ja, az más. :)
Csak nem értettem a "nem fotóztam, hogy ne legyen gond" dolgot, meg hogy miért nekem mondod. Azt hittem, már vmi rosszat tettem. :)
Előzmény: SzigDani (243)
Fricy Creative Commons License 2003.07.28 0 0 244
Én ma jártam a Hallernál. Megnéztem a villamospálya építését és természetesen készítettem néhány fotót. Építettek egy ideiglenes vágányt a Mester utca és a Haller utcai megmaradt vágány között, hogz megközelíthető legyen a Ferencvárosi Kocsiszín.
És voltam a Fehérvári útnál is! Egész jól haladnak a kivitelezéssel. A vilipálya már szinte kész. Az aluljárót meg most egész jól be lehet látni, fotózni is lehet, mert leszedték egy részen a fehér paravánt.
Előzmény: SzigDani (241)
SzigDani Creative Commons License 2003.07.28 0 0 243
A Te hsz-t néztem, ott jutott az eszembe és rossz gombot nyomtam. :)

SzigDani

Előzmény: Taip (242)
Taip Creative Commons License 2003.07.28 0 0 242
Ezt most miért nekem írtad?? Nem értem. Elmagyaráznád részletesebben??
Milyen gond lehetne?
Előzmény: SzigDani (241)
SzigDani Creative Commons License 2003.07.28 0 0 241
Tegnap megtekintettem a Haller utca állapotját. Szerintem érdemes megnézni a villamospálya alatti csatorna megerősített födémét. A soroksárinál látszik egy szép, nagy csatorna műtárgy, ott nem fotóztam, mert... Na jó, inkább le sem írom, nehogy valami gond legyen. Nekem nem lesz gond. ;)

SzigDani

Előzmény: Taip (236)
nyikszi Creative Commons License 2003.07.27 0 0 240
Helló!

Tudja valaki, pontosan hol fog menni az M0-ás Budapest keleti részén? Főleg Pécel, Maglód, Üllő, Isaszeg települések részéről érdekelne. Sehol nem találok egy pontos térképet, pedig tuti létezik. Remélem nem csak valakinek a páncélszekrényében:)

RadiX Creative Commons License 2003.07.24 0 0 239
Index hirböl reszlet:

Autópályán Dunaújvárosig

Az NA Rt. a közelmúltban összesen több mint tízmilliárd forint értékű autópálya tervezési feladatot adott ki. Az NA Rt. az elképzelései szerint jövőre 273 milliárd forint fordítható autópálya-beruházásokra az idei 80 milliárd forinttal szemben. A jelenlegi 535 kilométer hosszúságú autópálya és a mintegy 90 kilométer gyorsforgalmi út mellé 2006 végéig 300 kilométer új autópályát és gyorsforgalmi utat kívánnak átadni. Ennek érdekében az idén jobbára előkészítő munkálatokat végeznek, a nagyobb építkezések jövőre indulnak meg.

Így várhatóan jövő tavasszal folytatódik az M0-ás Budapestet elkerülő körgyűrűje az M5-östől a 4-es út felé. Elkezdődhet az M7-es még hiányzó Ordacsehi-Balatonkeresztúr közötti 25,7 kilométer közötti szakasza, amire az NA Rt. előminősítéssel induló nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett meg néhány nappal ezelőtt. Ezek mellett elkezdődhetnek a munkák az M70-es határ-közeli, egy kilométeres szakaszán. Az M6-os Budapest-Dunaújváros közötti szakasza autópályává szélesedik. Az NA Rt. májusban közbeszerzési tendert hirdetett meg az M6-os autópálya Dunaújváros-Pécs, és az M56-os Boly-országhatár közötti szakaszának engedélyezési és kivitelezési tervének elkészítésére.

Taip Creative Commons License 2003.07.21 0 0 238
Kösz.
Igyekszem megtenni amire a szűkös időmből telik.
Előzmény: Fricy (237)
Fricy Creative Commons License 2003.07.20 0 0 237
Szeva Taip!
Ismét jó képeket készítettél! Holnap "asszem" már nekem is kellene 1-2 fotót készítnei!
Üdv
Előzmény: Taip (236)
Taip Creative Commons License 2003.07.20 0 0 236
Üdv.

Ismét tettem egy kirándulást a Fehérvári út két végén, néhány képpel frissítettem a honlapomat.

A Fehérvári úton már alakul a 41-es végállomása. Úgy tűnik, hogy a középső vágány lesz a 41-esé, legalábbis a vágánykapcsolatokból ez derül ki.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Lőttem néhány paparazzi-fotót a Bocskai úti aluljáró építésénél is.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

mestska Creative Commons License 2003.07.18 0 0 235
Ebből a cikkből is kiviláglik az, amivel a Fleischer cikk is foglalkozik.
A párhuzamos utakat építjük ki először, továbbra is minden út Budapestre vezet. A Helsinki folyosók továbbra is az M0-t fogják terhelni.
Előzmény: Fricy (234)
Fricy Creative Commons License 2003.07.18 0 0 234
Fricy Creative Commons License 2003.07.18 0 0 233
Kösz!
Előzmény: mestska (232)
mestska Creative Commons License 2003.07.18 0 0 232
Figyelj, ugyanaz a cég csinálta, mint az OTRT-t: a Váti. Nekik elvileg nyilvános a tervtáruk. Szerintem a www.vati.hu-n mindent megtalálsz.
Előzmény: Fricy (231)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 231
"Ez a térkép (és a szöveg is)tele van hibával, és papíron nem is olyan szép. :(( "
Ezért én is :((
Nagysebességű vonatról tudsz esetleg még valamit monadnai? Hozzáférhető e tanulmány valahol?
Előzmény: mestska (230)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 230
Ez a térkép nagyon jó! Tetszik

Ez a térkép (és a szöveg is)tele van hibával, és papíron nem is olyan szép. :((

nagysebességű: 98-99-ben készült megvalósíthatósági tanulmány a Hegyeshalom-Budapest-Kelebia vonalra, jelentős műtárgyakkal a Vértes alatt.

Előzmény: Fricy (229)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 229
Ez a térkép nagyon jó! Tetszik! Ha mindennek a fele megvalósulna már jó lenne az ország közlekedése. Leginkább a nagysebességű vasúti vonalak keltették fel az érdeklődésemet.
Előzmény: mestska (226)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 228
Ismét csak az OTRtre, mint mértékadó dokumentumra tudok hivatkozni. Ennek főúti fejlesztések listájában megtalálható az alábbi sor:

- Soltvadkert-Kiskunmajsa-Kiskundorozsma

Tehát a válasz: igen.

Előzmény: MALWIN (227)
MALWIN Creative Commons License 2003.07.17 0 0 227
Hallottatok balamit a Szeged-Kkmajsa-Soltvadkert út főúttá nyilvánításáról? Az itteni sajtó időnként felröppenti-mi az igaz belőle?
Előzmény: Taip (217)
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 226
Mármint részletesebben, mert a főbb településeket ismerjük

Nagykanizsáig akár az összes települést elmondhatom, de csak holnap:)) Onnantól kezdve a vonal nincs részletesen megtervezve, csak kb.

Ma egyébként erről az oldalról tölthető le a hivatalos térkép
(az ország szerkezeti terve)

A törvény hivatalos szövege pedig innen

Mivel jelenleg a fenti dokumentumok a mérvadók, így itt is ezeket kellene alapul venni.

Előzmény: Fricy (224)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 225
Találtam egy térképet:
íme
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 224
Holnap megpróbálok utánajárni, hogy merre menne tovább az M9! Mármint részletesebben, mert a főbb településeket ismerjük. :)

Ma meg Pusztamagyaródon járta. Ez egy nagyon szép ksi falu Zala megyében. Nagykanizsa és Zalaegerszeg között van. Itt mértük fel a burkolatot, mert kellenek az adatok az M70-es auóúthoz. Becsehelynél és Balatonboglár környékén rengeteg teherautót láttam, amelyek építési anyagot szállítottak az autópályaépítéshez.

Előzmény: Taip (221)
Fricy Creative Commons License 2003.07.17 0 0 223
Örülük. hogy újra élet van e topicban. Remélem így is marad!
mestska Creative Commons License 2003.07.17 0 0 222
Ha a Bátaszék-Bonyhád útra gondoltál, az 5603

Abszolút jogos. Én ütöttem el.Bocs. De igen arra gondoltam.

Az 5603 a távalatban hálózati szerepű mellékútként fog funkcionálni, mint ahogy ma is. Ezt a szerepét tovább erősíti az a tény, hogy közvetlen rákötése lenne az M6-ra, és 6535-n keresztül(Bonyhád-Tevel-65) az M9-el. Meg ugye most úgy néz ki, a radioaktív hulladék tároló is ennek közelében, Bátaapátin lesz.

és lehet, hogy inkább a Szekszárd-Hőgyész-Dombóvár útvonalat fogják rehabilitálni

Az M9 mellet ez se ártana.

Előzmény: Taip (221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!