Ez engem is érdekelne. Nekem is mindíg probléma, hogy nem tudom, hol adnak át út útszakaszokat. Mondjuk nekem nem kell naprakésznek lennem, de azért kell(ene) ismernem az újdonságokat.
Ha vmi nagyobb dolog van, azt el lehet csípni különböző hírműsorokban. Egyébként meg szerintem az ÁKMI-nál vagy az UKIG-nál hivatalból meg kell ezeknek lenni, de nem tudom, hogy mennyire naprakészen, milyen formában. Gondolom, hogy az OKA esedékes frissítésekor ezek belekerülnek, de annak van egy késedelme, meg szerintem nem is igazán publikus.
Ma találtam rá erre a topikra, rögtön végig is olvastam. Nagyon örülök neki, mert építőmérnök vagyok.
Kérdésem: honnan lehet információt szerezni arról, hogy mikor, hol adnak át új útszakaszokat? GPS-es térképek frissítéséhez kellene, hogy mihamarabb bejárhassuk, a bejárás trackjével pedig máris bővülhetnének a térképek.
Van hivatalos forrás, lehetőleg weben, ami erről szól?
"Gondolom, mostanra már javult a helyzet. "
Ja, most homoktenger van...
"Az aluljáróból én pont semmit nem láttam, mert nemcsak a paraván volt fent, hanem éppen nyomatták bele a betont és galád módon még a bejáratokat is elállták. :) "
A gonoszak! :) Ha ráérsz nézd meg, ki tudja meddig marad így. Mindenesetre én lőttem pár kockával.
Én pénteken néztem szét a Fehérvárin, már alakultak a dolgok. Vagy tervezők, vagy a megrendelő lehetett kint, mert nagyon szigorúan nézegették ott a terveket.
Egyébként érdekes volt nézni, hogy az összes teherautó, meg minden egyéb munkagép is pont azon a helyen forgolódott az útépítés miatt, ahol a gyalogosok is keresztezni tudják a Fehérvárit. Szóval, ha éppen nem blokkolták az utat a rakodással, tolatással és egyebekkel, akkor jó kis sártengeren lehetett csak átjönni. Márpedig át kellett jönni, mert máshol nem lehet közlekedni. Gondolom, mostanra már javult a helyzet.
Az aluljáróból én pont semmit nem láttam, mert nemcsak a paraván volt fent, hanem éppen nyomatták bele a betont és galád módon még a bejáratokat is elállták. :)
Én ma jártam a Hallernál. Megnéztem a villamospálya építését és természetesen készítettem néhány fotót. Építettek egy ideiglenes vágányt a Mester utca és a Haller utcai megmaradt vágány között, hogz megközelíthető legyen a Ferencvárosi Kocsiszín.
És voltam a Fehérvári útnál is! Egész jól haladnak a kivitelezéssel. A vilipálya már szinte kész. Az aluljárót meg most egész jól be lehet látni, fotózni is lehet, mert leszedték egy részen a fehér paravánt.
Tegnap megtekintettem a Haller utca állapotját. Szerintem érdemes megnézni a villamospálya alatti csatorna megerősített födémét. A soroksárinál látszik egy szép, nagy csatorna műtárgy, ott nem fotóztam, mert... Na jó, inkább le sem írom, nehogy valami gond legyen. Nekem nem lesz gond. ;)
Tudja valaki, pontosan hol fog menni az M0-ás Budapest keleti részén? Főleg Pécel, Maglód, Üllő, Isaszeg települések részéről érdekelne. Sehol nem találok egy pontos térképet, pedig tuti létezik. Remélem nem csak valakinek a páncélszekrényében:)
Az NA Rt. a közelmúltban összesen több mint tízmilliárd forint értékű autópálya tervezési feladatot adott ki. Az NA Rt. az elképzelései szerint jövőre 273 milliárd forint fordítható autópálya-beruházásokra az idei 80 milliárd forinttal szemben. A jelenlegi 535 kilométer hosszúságú autópálya és a mintegy 90 kilométer gyorsforgalmi út mellé 2006 végéig 300 kilométer új autópályát és gyorsforgalmi utat kívánnak átadni. Ennek érdekében az idén jobbára előkészítő munkálatokat végeznek, a nagyobb építkezések jövőre indulnak meg.
Így várhatóan jövő tavasszal folytatódik az M0-ás Budapestet elkerülő körgyűrűje az M5-östől a 4-es út felé. Elkezdődhet az M7-es még hiányzó Ordacsehi-Balatonkeresztúr közötti 25,7 kilométer közötti szakasza, amire az NA Rt. előminősítéssel induló nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett meg néhány nappal ezelőtt. Ezek mellett elkezdődhetnek a munkák az M70-es határ-közeli, egy kilométeres szakaszán. Az M6-os Budapest-Dunaújváros közötti szakasza autópályává szélesedik. Az NA Rt. májusban közbeszerzési tendert hirdetett meg az M6-os autópálya Dunaújváros-Pécs, és az M56-os Boly-országhatár közötti szakaszának engedélyezési és kivitelezési tervének elkészítésére.
Ebből a cikkből is kiviláglik az, amivel a Fleischer cikk is foglalkozik.
A párhuzamos utakat építjük ki először, továbbra is minden út Budapestre vezet. A Helsinki folyosók továbbra is az M0-t fogják terhelni.
"Ez a térkép (és a szöveg is)tele van hibával, és papíron nem is olyan szép. :(( "
Ezért én is :((
Nagysebességű vonatról tudsz esetleg még valamit monadnai? Hozzáférhető e tanulmány valahol?
Ez a térkép nagyon jó! Tetszik! Ha mindennek a fele megvalósulna már jó lenne az ország közlekedése. Leginkább a nagysebességű vasúti vonalak keltették fel az érdeklődésemet.
Holnap megpróbálok utánajárni, hogy merre menne tovább az M9! Mármint részletesebben, mert a főbb településeket ismerjük. :)
Ma meg Pusztamagyaródon járta. Ez egy nagyon szép ksi falu Zala megyében. Nagykanizsa és Zalaegerszeg között van. Itt mértük fel a burkolatot, mert kellenek az adatok az M70-es auóúthoz. Becsehelynél és Balatonboglár környékén rengeteg teherautót láttam, amelyek építési anyagot szállítottak az autópályaépítéshez.
Abszolút jogos. Én ütöttem el.Bocs. De igen arra gondoltam.
Az 5603 a távalatban hálózati szerepű mellékútként fog funkcionálni, mint ahogy ma is. Ezt a szerepét tovább erősíti az a tény, hogy közvetlen rákötése lenne az M6-ra, és 6535-n keresztül(Bonyhád-Tevel-65) az M9-el. Meg ugye most úgy néz ki, a radioaktív hulladék tároló is ennek közelében, Bátaapátin lesz.
és lehet, hogy inkább a Szekszárd-Hőgyész-Dombóvár útvonalat fogják rehabilitálni