Keresés

Részletes keresés

Taip Creative Commons License 2003.08.01 0 0 251
Üdv!

Ez engem is érdekelne. Nekem is mindíg probléma, hogy nem tudom, hol adnak át út útszakaszokat. Mondjuk nekem nem kell naprakésznek lennem, de azért kell(ene) ismernem az újdonságokat.
Ha vmi nagyobb dolog van, azt el lehet csípni különböző hírműsorokban. Egyébként meg szerintem az ÁKMI-nál vagy az UKIG-nál hivatalból meg kell ezeknek lenni, de nem tudom, hogy mennyire naprakészen, milyen formában. Gondolom, hogy az OKA esedékes frissítésekor ezek belekerülnek, de annak van egy késedelme, meg szerintem nem is igazán publikus.

Ha megtudsz vmit, ugye elárulod nekünk is?

Előzmény: Kjr (250)
Kjr Creative Commons License 2003.08.01 0 0 250
Ma találtam rá erre a topikra, rögtön végig is olvastam. Nagyon örülök neki, mert építőmérnök vagyok.

Kérdésem: honnan lehet információt szerezni arról, hogy mikor, hol adnak át új útszakaszokat? GPS-es térképek frissítéséhez kellene, hogy mihamarabb bejárhassuk, a bejárás trackjével pedig máris bővülhetnének a térképek.

Van hivatalos forrás, lehetőleg weben, ami erről szól?

SzigDani Creative Commons License 2003.07.29 0 0 249
Igen, ilyen szempontból félreérthető voltam, elnézést! :)

SzigDani

Előzmény: Taip (245)
Fricy Creative Commons License 2003.07.28 0 0 248
Fricy Creative Commons License 2003.07.28 0 0 247
"Gondolom, mostanra már javult a helyzet. "
Ja, most homoktenger van...
"Az aluljáróból én pont semmit nem láttam, mert nemcsak a paraván volt fent, hanem éppen nyomatták bele a betont és galád módon még a bejáratokat is elállták. :) "
A gonoszak! :) Ha ráérsz nézd meg, ki tudja meddig marad így. Mindenesetre én lőttem pár kockával.
Előzmény: Taip (246)
Taip Creative Commons License 2003.07.28 0 0 246
Én pénteken néztem szét a Fehérvárin, már alakultak a dolgok. Vagy tervezők, vagy a megrendelő lehetett kint, mert nagyon szigorúan nézegették ott a terveket.