Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Lassan kezdem azt fontolgatni itt a megyében, hogy érdemesebb lenne megpályázni a troli-hálózat kialakítását, aztán pedig az Énykk-nak észak-koreai módra, kicsapni a motort a buszokból, felszerelni egy áramszedőt, 'azt akkor járhat minden még 200 évig megakadás nélkül.
Áll a BKV-nál vagy 40 leállított 280 GVM troli, darabonként vas árban simán odaadják...
Lassan kezdem azt fontolgatni itt a megyében, hogy érdemesebb lenne megpályázni a troli-hálózat kialakítását, aztán pedig az Énykk-nak észak-koreai módra, kicsapni a motort a buszokból, felszerelni egy áramszedőt, 'azt akkor járhat minden még 200 évig megakadás nélkül.
Hááááát, ha lehetne választani egy kb. 25 éves Ik-280 vagy egy 19 éves helyi kialakítású Credo között, a soproni helyi üzem vezetője helyében, gondolkodás nélkül a 280-t választanám.
Most nem azert, hogy kötekedjek. Neten olvastam a bejegyzést egyébként. Odaírja a szerző, hogy a cégek összevonásával stb, a szokásos sablon duma, lehetősége nyílik az Énykk-nak fejleszteni a járműparkot. Hát ami itt megtörtént az nemhogy fejlesztette, hanem konkrétan öregítette a járműparkokat. +6 30 éves Ikarus a kb 18 évet felvitte 22 évre. Sopronban is ez a Credo selejt.., jó szar a Credo de nem 20+os Ikarus. Sőt ami nincs benne a 3 "helyközi" részleges Ikarus, így is öreg, de azokkal együtt meg már ott is jóval 15 év felett van a járműpark.
Szombathelyen minthogyha kacsintgatnának a szolgáltatóváltás fele, na ha ottani Credok felszabadulnak, akkor tudnak itt fejleszteni áthelyezéssel.
Csak annyit tudtam amit akkor le irtam de Péntek este amikor utoljára volt ÉNYKK-s busz akkor azt mondta a sofőr,hogy még aznap este vissza kell vinni a buszokat meg tankolni le blobálták őket ennyi tudtunk.
Pár darab buszból már ki vették a fogyasztás mérőket többet nem tudok.
Csak tudnám értelmezni azokat a számokat (60568, 60570) a szélvédők mögött.
VIN-vég nem lehet, mert odáig nem pörögtek el az alvázak, szériaszámokat tekintve meg túl kell legyenek már 600-on is - bár az MAN-nél ezt sosem lehet tudni.
Olvastam egy bejegyzést az egyik közösségi oldalon, miszerint a KCM-439-et kiveszik a győri helyi járatból. Na most ennek mennyi a valószínűsége ? Még ezt a gyenge alacsonypadlós részarányt is karcsúsítani tervezik Győrben egy újabb 280-assal ?