Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2005.07.04 0 0 699

Elkészült az M6 autópálya honlapja.

Van video, sok kép és térképek! Nyam-nyam! :)

http://www.m6-duna.hu

Üdv: Fricy

Taip Creative Commons License 2005.06.28 0 0 698
Már éppen ideje volt, hogy folytassák. Tragédia, ami most van...

Más:
"...nincs helyük a fővárosi önkormányzattal szemben támasztott igényeknek."

Szerintem meg van. Csak nem függvénye az építési engedélynek.
Tudomásom szerint "nyugaton" nem az van, hogy ha egy (közérdekű) projekt megkapta az építési engedélyt, akkor nem kell törődni a károkkal, hátrányokkal.
A közhasznúság azt jelenti, hogy megépítik az utat és közben (utána) lejátszák egymással, hogy mennyi kártárítést kell fizetni. De ez nem akadályozhatja meg a jogerős építkezést.
Előzmény: Fricy (696)
Fricy Creative Commons License 2005.06.28 0 0 697
Szélesítik az M5-ös kivezető szakaszát

június 27. 15:25

[MTI]

Megkezdődött az M5-ös autópálya Budapestről kivezető jobb oldalának, a 15. és 16. kilométer közé eső szakaszának háromsávossá szélesítése. A kivitelezők 24 órás munkarendben dolgoznak, így lehetővé válik, hogy a jelentős földmunkával és a töltés kiszélesítéssel járó munkálatok két héttel az eredetileg tervezett időpontnál korábban, már július 31-én befejeződjenek. Éjszakai műszakban elsősorban a burkolatmarás végezhető el, a töltésépítést ellenben kizárólag a nappali órákban lehet kivitelezni. A forgalom lehető legkisebb zavarása érdekében az építkezés egész ideje alatt két szűkített sávban, sebességkorlátozással haladhat a forgalom.

http://index.hu/politika/belhirek/?main:2005.06.27.&227217

Fricy Creative Commons License 2005.06.28 0 0 696

Teljessé válik az Egérút

 2005. június 28. 00:00

Két év múlva teljessé válhat a dél-budai tehermentesítő út, más néven a nyugati autópályákat a Hungária gyűrűvel és a Lágymányosi híddal összekötő Egérút. Az út első két - kétszer két sávos - szakaszát 1994 és 1996 között befejezték. Az Andor utca és a Galvani út szélesítését azonban a civil szervezetek tiltakozása és az egykori iparvágányok elbontásának engedélyezése hátráltatta. Vajda Pál (MSZP) városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes javaslatából kiderül: a harmadik szakaszra a főváros nemrégiben megkapta az építési engedélyt.

Az Andor utca és a Galvani út kétszer két sávossá bővítését az idén kezdik. Az előkészítésre félmilliárd forintot szán a főváros, erről csütörtökön döntenek a városatyák. Az építkezésre a következő két évben pedig 3,5 milliárd forintot fordít a városháza - döntött tegnapi ülésén a főpolgármesteri kabinetértekezlet.

Az Egérút mentén élők közül eddig ötvenen indítottak pert az elkerülő útszakasz átadása óta megnövekedett forgalom és zaj miatt. Két évvel ezelőtt egy kelenföldi lakónak több mint tízmillió forintot ítélt meg a bíróság, mert az Egérút megépítése miatt csökkent családi házának értéke. A főváros azonban kitart amellett, hogy a közérdeket szolgáló beruházásoknál, amelyekre az összes hatósági engedélyt megkapták, nincs helyük a fővárosi önkormányzattal szemben támasztott igényeknek.

http://www.nol.hu/cikk/367858/

Asteriksz Creative Commons License 2005.06.28 0 0 695
sziasztok,

A júniusi közúti és mélyépítési szemlében vannak részletek a hídról.
egy ideje pedig ott ül egy portás, vagy micsoda a lehajtónál. Van bódéja is.
Előzmény: cyber.greg (693)
Taip Creative Commons License 2005.06.27 0 0 694
Hát, ennek rendesen nekikezdtek. :)

Köszi a képeket!
Előzmény: cyber.greg (689)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.26 0 0 693
Le se xarnak, már biztos megszokták, hogy odamegy mindenki.
Előzmény: Fricy (692)
Fricy Creative Commons License 2005.06.25 0 0 692

Nem kérdeznek mit akarsz, miért fényképezel??? Ez remek. akkor nyáron (=vizsgák után) lemegyek megnézem. Tavaly novemberben még nem sok mindent lehetett látni. Én akkor voltam a "kishídnál" is.

http://friedlf.fw.hu

Előzmény: cyber.greg (691)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.25 0 0 691

Ssshimán.

Lekanyarodunk a Toronyi csárdánál jobbrást (most már tudom) és odavisz az út.

Sőt, a nagy kék vas-izé alá is (pl 20. kép) be lehet menni, csak éppen az elegáns öltönyömben vótam, ott meg sáros a talaj, de majd legközelebb.

Ami nem tetszett, hogy három vécé közül egy se volt nyitva.

Viszont volt ott olyan ember, aki hozott polifoamot meg állványt, aztán biztos elvolt ott egy ideig.

Hát egy évig még remek fotótémát szolgáltat, az bisztoss!

Előzmény: Fricy (690)
Fricy Creative Commons License 2005.06.25 0 0 690

Nagyszerű! Köszi a képeket!

Egyébként simán oda lehet menni, vagy nagy szervezés árán?

Előzmény: cyber.greg (689)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.24 0 0 689

Na de azér megtaláltam, utyhogy friss képek ehun:

http://kep.tar.hu/cybergreg/50086563#2

cyber.greg Creative Commons License 2005.06.24 0 0 688

Ma voltam a viaduktnál!

Az, hogy a helyieknek gőzük sincs, merre van a kilátóterasz, nem helyes, de ez már csak így szokott lenni. De hogy a másik domboldalon dolgozó "portás" se tudott a látogatóközpontról, azért kicsit érdekes!

 

Biztos, hogy középen össze fognak érni??? :)))))

mzdude Creative Commons License 2005.06.23 0 0 687
Nemrég szóba került, hogy vajon az M6-ost hogyan fogják olyan gyorsan befejezni. Jelentem, Százhalombattánál ma éjjel fél tizenegykor még egymás fenekébe értek a földszállító teherautók. :-)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.19 0 0 686

Szerintetek is annál hülyébb egy germán nyelv, minél északabbra megyünk? :)

Amikor holland beszédet először hallottam, akkor már ledöbbentem, de a dán azon is százszor túltesz. Ezekután nagyon kíváncsi vagyok, hogy hangzik élőben a norvég :)

Előzmény: mestska (685)
mestska Creative Commons License 2005.06.18 0 0 685

pofás új híd Norvégia és Svédország között, 3 napja átadva:

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article404786.ece

RadiX Creative Commons License 2005.06.13 0 0 684
az abonyi elkerülő a hétvégén még mindig nem volt átadva. a cegléd felőli végén már az új kereszteződésen át ment a forgalom, de csak a régi szakasz fele lehetett menni, a szolnoki végén már használatban van a felüljáró, és Abonyból az elkerülőre jobbra (és vissza) azon az ágon lehet kanyarodni, ami majd a szolnoki elkerülő lehajtója lesz a régi útra.
Előzmény: RadiX (650)
Fricy Creative Commons License 2005.06.13 0 0 683
Gondolom ez a minőségen is meg fog látszani....
Előzmény: RadiX (682)
RadiX Creative Commons License 2005.06.13 0 0 682
az biztos, hogy jópár merész határidő van a tervekben. Pl. az M5 új szakaszát is igencsak rohamtempóban kell, hogy építsék. nyilván ez is felfelé hajtja a kilométerenkénti árakat.

Kontrasztként számomra ott van a 4-es úton az 56-60 kilométer közötti négysávosítás, amivel még Orbánék bízták meg a Vegyépszert, és hosszú évekig szüttyögtek vele. 4 kilométernyi útszélesítéssel, amit egy jobb nyáron meg lehetne csinálni.
Előzmény: Fricy (681)
Fricy Creative Commons License 2005.06.13 0 0 681
Én nagyon kíváncsi leszek, hogy az M6 érdi városi szakasza hogyan fog elkészülni jövő márciusra. Most ugyebár június van és sehol egy munkagép az érintett szakaszon. Lebontották a Metalochemia épületeit, meg ott építik a szarkofágot a szennyezett anyagoknak, de az útépítéshez még nem kezdtek hozzá. Néhány régész dolgozik mindössze a Nagytétény vasúti megálló mellett. Ennyi. Nem több. Öröm lesz Érd felé autózni...
Előzmény: RadiX (678)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.10 0 0 680

Amilyen örvendetes az M6-os rohamtempóban történő átadása Dunaújvárosig, olyan szomorú, hogy utána Szekszárdig sokat kell várni az uniós támogatás miatt.

 

Előzmény: RadiX (678)
mestska Creative Commons License 2005.06.10 0 0 679

Ha érdekel valakit az úttervezés:  (www.varinex.hu)

 

 

Autodesk Civil 3D 2006 szakmai bemutató(30)   Az előadás az Autodesk Civil 3D™ 2006 és Autodesk Map 3D 2006 forradalmian új, modellalapú tervezőeszközökre épülő technológiáját ismerteti építőmérnökök számára.

Megtekintheti továbbá azt is, hogy az Autodesk építőmérnöki termékei hogyan támogatják az infrastruktúra tervezés, kivitelezés és kezelés teljes munkafolyamatát.

Az előadáson a résztvétel ingyenes. Regisztrálja magát az alábbiakban portálunkon vagy a www.autodesk.hu/esemeny honlapon.

Előadás időpontja: 2005. június 16. (csütörtök) 10:00 – 14:30
Helyszín: Budapest Kongresszusi Központ – Bartók terem
Cím: Budapest, XII. Jagelló út 1-3. 2

RadiX Creative Commons License 2005.06.10 0 0 678
RadiX Creative Commons License 2005.06.10 0 0 677
a tegnapi nebszabiban volt egy cikk az autopalyaepitesekrol, aszerint az M0 boviteset is 2007-ben tervezik atadni.
Előzmény: RadiX (675)
cyber.greg Creative Commons License 2005.06.07 0 0 676
Csak egy kiszélesítés után a politikusok nem tudnak "új" kilométerekkel dicsekedni, ezért nem sietnek annyira.
Előzmény: RadiX (675)
RadiX Creative Commons License 2005.06.07 0 0 675
ez az uj szakasz mar 2x3 savos lesz, es utana valamikor az 51-es es M1-es kozotti szakasz is kiepul majd 2x3 savra, akkor mar egeszen emberi lesz. sok penz, persze, mert 2 Duna-hidat is epiteni kell hozza, es minden csomopontot at kell majd epiteni.
Előzmény: mzdude (674)
mzdude Creative Commons License 2005.06.07 0 0 674
Aha, akkor ez a rejtély megoldása! Múltkor arra kavartam, és bizony folyik a munka ezerrel.

Viszont horror ami arra van, jómagam inkább a Dunántúlra járok, az Egér úton 10 perc alatt kiérek az M1-M7-re. Áldhatom a szerencsémet, mert ami a 4-es/5-ös út környékén közlekedés címén folyik, az nem emberi.
Előzmény: RadiX (673)
RadiX Creative Commons License 2005.06.07 0 0 673
szerintem a nagy resze az uj szakasznak mar megvan, es most elkezdtek megepiteni a regi szakaszhoz csatlakozo csomopontot is. az 51-es csomopontjatol teljesen uj nyomvonal epul, Gyal es Vecses kivulrol kerulesevel, es a 51 es M5 kozotti mostani szakasz kvazi M51-es utta valik.
Előzmény: Fricy (670)
Fricy Creative Commons License 2005.06.07 0 0 672
RadiX Creative Commons License 2005.06.07 0 0 671
Mivel november 31-ig at akarjak adni, mar ideje lenne elkezdeni ;-)
Előzmény: Fricy (670)
Fricy Creative Commons License 2005.06.07 0 0 670
M0 és 51 csomópontjánál már az új M0 szakasz építését kezdték el?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!