Erre a legegyszerűbb megoldás (gondolom a legolcsóbb is), amit a 8-as úton csináltak Szfvár után: egybe építették és egy középső szalagkorláttal szétválasztották a két irányt. Viszont ilyen útból az életben nem lesz autópálya, mivel akkor teljesen át kell építeni az egészet...
Nemcsak pénzt, hanem autópályát is ígért Magyarország a Hankooknak, mondta el Kóka János a koreai cég beruházásáról szóló bejelentések után többször. Az M6-os épül is, ám a márciusra tervezett dátumig aligha lesz kész. Márpedig a Hankook tavasszal már építkezne, hiszen jövőre el akarják kezdeni a próbatermelést. Dunaújvárostól délre pedig nem is autópálya, csak autóút lesz az M6-os.
pontosan. Ráadásként pár hete pont az M5-n is láttam ilyeneket. Úgy tünik egyébként ez a táblamizéria nagyon is jellemző, a székesfehárvári új elkerülőnél se stimmeltek a táblák a városhan.
Ezer helyen láttam már olyan táblát, ahol az építés alatt levő szakaszok át voltak húzva narancssárga kereszttel. 2001 nyarán Ljubljanában úgy futtam bele egy ilyenbe, hogy nem hittem az áthúzásnak. Vissza is kellett fordulni, jelige: "ismerd meg a szlovén fővárost" :-)))
A németeknél olyan keskeny a leállósáv, hogy leállni nem igazán ajánlott rajta. A kispihenők pedig annyira kicsik, hogy a kamionok előre-hátra túlnyúlnak, és nincs hely a mezei autósnak.
mint azért a háttérbe egy picit belelátó ember elmondhatom, hogy a szekszárdi híd egy tök presztizs beruházás volt a mai állapotában, s bizony akz akkori kormány se nagyon akarta folytatni, tervek rá csak nagy vastag vonalak formájában vannak, de igazából nincs is rá akkora szükség.
Ráadásul azt hiszem, felesleges felhozni a kormányváltást, mert most tényleg épülnek az utak, s nem csak hazudjuk ezt az agymosott rajongók előtt. Mindezt pusztán számokra és tényekre alapozva.
apropó, a lentebb beírt cikket író kollegádra piríts rá, és javítsátok a cikket. A Pozsonyi Új híd, az aminek a tetején kávéház van, még megközelítőleg sem ívhíd, hanem ferdekábeles, ezzel szemben az új pozsonyi híd kosárfüles ívhíd. És a kosárfülesen van a hangsúly, nem azon, hogy ívhíd, mert abból már vannak 800 mélteres támaszközűek is. Kínában mondjuk.
Mondjuk az hogy levegoben fog logni a hid (forgalom szempontjabol), az kicsit tulzas, igaz, hogy autopalyak kozul csak az M6-hoz fog csatlakozni egyelore, de a kornyekbeli foutakrol lesz eleg nagy forgalma szerintem.
"A hidat előzetes bejelentkezés alapján bárki meglátogathatja. Nyitva tartás: kedden és csütörtökön 12 és 16 óra között, szerdán és pénteken 8 és 12 óra között. Csoportokat - ha jelentkeznek - a látogatási időn kívül is fogad a Duna Új-Híd Konzorcium látogatóközpontja. Jelentkezés: 25/58-49-12, 20/432-93-94."
...
"Anélkül, hogy túlzottan belebonyolódnánk, kijelenthetjük: ilyen szerkezetben, ilyen hosszúságban (háromszáz méter fesztávolságú) még nem épült a világon ívhíd. A pozsonyi Új híd (tudják, az a hátrafelé dűlő pilonú, amelyiknek a tetején kávéház van) harmad ekkora, egy japán híd fesztávolsága meg 250 méter."