Keresés

Részletes keresés

cyber.greg Creative Commons License 2006.01.14 0 0 861

Átemeneti megoldás a New Jersey elemekkel való elválasztás, azt fel lehet szedni, és az lesz a majdani autópálya egyik fele. Az M0-ásnál is ez a terv.

Előzmény: Törölt nick (860)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.13 0 0 860
Erre a legegyszerűbb megoldás (gondolom a legolcsóbb is), amit a 8-as úton csináltak Szfvár után: egybe építették és egy középső szalagkorláttal szétválasztották a két irányt. Viszont ilyen útból az életben nem lesz autópálya, mivel akkor teljesen át kell építeni az egészet...

mG
Előzmény: mzdude (859)
mzdude Creative Commons License 2006.01.13 0 0 859
Őszintén remélem, nem követik el azt a hibát, hogy az ellenkező irányokat nem választják el egymástól. Az így épült autóutak mind halálutak lettek.
Előzmény: Fricy (858)
Fricy Creative Commons License 2006.01.13 0 0 858
Előzmény: Fricy (857)
Fricy Creative Commons License 2006.01.13 0 0 857
Félig csak autóút lesz az M6-os

Nemcsak pénzt, hanem autópályát is ígért Magyarország a Hankooknak, mondta el Kóka János a koreai cég beruházásáról szóló bejelentések után többször. Az M6-os épül is, ám a márciusra tervezett dátumig aligha lesz kész. Márpedig a Hankook tavasszal már építkezne, hiszen jövőre el akarják kezdeni a próbatermelést. Dunaújvárostól délre pedig nem is autópálya, csak autóút lesz az M6-os.
Fricy Creative Commons License 2006.01.09 0 0 856
Itt nézz körül:
http://www.uvt.bme.hu/targyak/utterv/utterv_fi/utterv_fi_1.pdf
Előzmény: cyber.greg (853)
mestska Creative Commons License 2006.01.08 0 0 855
pontosan. Ráadásként pár hete pont az M5-n is láttam ilyeneket. Úgy tünik egyébként ez a táblamizéria nagyon is jellemző, a székesfehárvári új elkerülőnél se stimmeltek a táblák a városhan.
Előzmény: elemes (854)
elemes Creative Commons License 2006.01.08 0 0 854
Hát ez nem igazán meggyőző magyarázat...

Ezer helyen láttam már olyan táblát, ahol az építés alatt levő szakaszok át voltak húzva narancssárga kereszttel. 2001 nyarán Ljubljanában úgy futtam bele egy ilyenbe, hogy nem hittem az áthúzásnak. Vissza is kellett fordulni, jelige: "ismerd meg a szlovén fővárost" :-)))
Előzmény: Fricy (851)
cyber.greg Creative Commons License 2006.01.07 0 0 853
Tényleg, a tervezési sebesség fogalmát el tudná magyarázni valaki?
cyber.greg Creative Commons License 2006.01.05 0 0 852

Háát...

A németeknél olyan keskeny a leállósáv, hogy leállni nem igazán ajánlott rajta. A kispihenők pedig annyira kicsik, hogy a kamionok előre-hátra túlnyúlnak, és nincs hely a mezei autósnak.

Előzmény: Fricy (849)
Fricy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 851
Tényleg jól néz ki.

Egy cikk:
Táblahiány az M5 mentén
Előzmény: MALWIN (850)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 850
Igen, az.Nekem nagyon tetszik, az alja-ami általában erősen technokrata kivitel szokott lenni más hidaknál-kifejezetten szép.
Előzmény: Fricy (848)
Fricy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 849
Olcsóbb lehet a sztrádaépítés
http://index.hu/gazdasag/magyar/szda060104/?print
Fricy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 848
Ez az új poszonyi híd, ugye?
Előzmény: MALWIN (847)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.03 0 0 847
Előzmény: mestska (836)
Fricy Creative Commons License 2006.01.03 0 0 846
Én is. :)
Előzmény: cyber.greg (845)
cyber.greg Creative Commons License 2006.01.03 0 0 845

Köszi.

Közben nem bírtam ki, és vettem egy Cartographia Bp-atlaszt, amiben már benne van.

Előzmény: mestska (843)
elemes2 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 844
No, sikerült lekapnom az elkészült utcánkat.

Ilyen volt, ilyen lett.




mestska Creative Commons License 2005.12.18 0 0 843
A nart.hu-n, ha a kérdéses szakaszra kattintasz, felugrik egy topotérkép a nyomvonallal.
Előzmény: cyber.greg (842)
cyber.greg Creative Commons License 2005.12.18 0 0 842

Sziasztok!

Nem találok sehol egy normális térképet, hogy hogy is néz ki valójában most ez az M5-M0-újnégyes szakasz, még az autópálya honlapon sem.

Segítsetek, ha tudtok ilyet!

Köszi.

elemes Creative Commons License 2005.12.10 0 0 841
nem szeretném a politikát idekeverni még élből sem, szóval erre inkább nem válaszolok.
Előzmény: mestska (839)
elemes Creative Commons License 2005.12.10 0 0 840
Ez a háttér ismerete nélkül is belátható. Sose jártam még a szexárdi hídon, de egy barátom néha arra vetődik, azt mondta, elég kihalt.
Előzmény: mestska (839)
mestska Creative Commons License 2005.12.10 0 0 839

mint azért a háttérbe egy picit belelátó ember elmondhatom, hogy a szekszárdi híd egy tök presztizs  beruházás volt a mai állapotában, s bizony akz akkori kormány se nagyon akarta folytatni, tervek rá csak nagy vastag vonalak formájában vannak, de igazából nincs is rá akkora szükség.

Ráadásul azt hiszem, felesleges felhozni a kormányváltást, mert most tényleg épülnek az utak, s nem csak hazudjuk ezt az agymosott rajongók előtt. Mindezt pusztán számokra és tényekre alapozva.

 

Előzmény: elemes (838)
elemes Creative Commons License 2005.12.10 0 0 838
Erről írta a cikk, hogy jön egy kormányváltás, és az utódok csakazértsem ott folytatják...
Előzmény: Fricy (837)
Fricy Creative Commons License 2005.12.10 0 0 837
Miért, az M9-es hídja hova vezet?
Előzmény: elemes (833)
mestska Creative Commons License 2005.12.10 0 0 836

94 januárban nyílt meg

 

apropó, a lentebb beírt cikket író kollegádra piríts rá, és javítsátok a cikket. A Pozsonyi Új híd, az aminek a tetején kávéház van, még megközelítőleg sem ívhíd, hanem ferdekábeles, ezzel szemben az új pozsonyi híd kosárfüles ívhíd. És a kosárfülesen van a hangsúly, nem azon, hogy ívhíd, mert abból már vannak 800 mélteres támaszközűek is. Kínában mondjuk.

 

 

Előzmény: erminavet (835)
erminavet Creative Commons License 2005.12.09 0 0 835

Sziasztok!

 

Rég jártam erre. Egy kis segítség kellene.

 

Tudja valaki pontosan, hogy az M0-s jelenleg meglévő részei pontosan milyen szakaszolással, melyik évben nyíltak meg? Előre is köszi.

 

ti

RadiX Creative Commons License 2005.12.09 0 0 834
Mondjuk az hogy levegoben fog logni a hid (forgalom szempontjabol), az kicsit tulzas, igaz, hogy autopalyak kozul csak az M6-hoz fog csatlakozni egyelore, de a kornyekbeli foutakrol lesz eleg nagy forgalma szerintem.
Előzmény: elemes (833)
elemes Creative Commons License 2005.12.09 0 0 833
http://index.hu/politika/belfold/dujv1208/

"A hidat előzetes bejelentkezés alapján bárki meglátogathatja. Nyitva tartás: kedden és csütörtökön 12 és 16 óra között, szerdán és pénteken 8 és 12 óra között. Csoportokat - ha jelentkeznek - a látogatási időn kívül is fogad a Duna Új-Híd Konzorcium látogatóközpontja. Jelentkezés: 25/58-49-12, 20/432-93-94."

...

"Anélkül, hogy túlzottan belebonyolódnánk, kijelenthetjük: ilyen szerkezetben, ilyen hosszúságban (háromszáz méter fesztávolságú) még nem épült a világon ívhíd. A pozsonyi Új híd (tudják, az a hátrafelé dűlő pilonú, amelyiknek a tetején kávéház van) harmad ekkora, egy japán híd fesztávolsága meg 250 méter."

Carpy Creative Commons License 2005.12.06 0 0 831
"a tömegközlekedési járművek megállóhelyei az autópályán nem helyezhetők el"

Kár, hogy ez nálunk tiltva van, máshol jól működik.
Előzmény: mestska (829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!