Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Valaki árulja már el nékem, hogy Győr ellen ki rendelt el ilyen hatalmas szintű összeesküvést így a 2020 as évek idejére. Az tuti hogy a vezérigazgató úrnak akit így én már nem tudok nevezni, ( ebben semmilyen személyi jog sértés nincs) nem fűződnek túl jó élmények Győr városához. A leírtak alapján már megint a Balaton meg a Zala volán érvényesült, élen a Vasival természetesen, azok a mocskos volánok amik szószerint tönkretették a Kisalföldet, ami anno a legjobb volt. Bár a Zalára rossz szavunk nem lehet hiszen a KK-sítás óta sajnos ők is nagyott züllöttek. Györ nem kapott egy átkozott " autót" se, holott még mindig van ott nem kevés 260-as. Kapuváron olcsó lehet a tej. Kapuvárt nem ertem hogy mi vezeti ennyire előre mindig a leosztásoknál. Még így is többet kapott mint egy 130 000 es megyeszékhely. a soproni 2-vel se értek egyet. Sopronnak nincsenek helyközis problémái, se idős járművei, ott is a helyi járat a szar, oda nem kellett volna 2 db. Veszprémnél meg most már tényleg azt várom már hogy mikor tesznek oda repülésre alkalmas járművet, hiszen ott már lassan elavultnak számít az ami a földön gurul. Győrből a bolondot csinálja ez a szar cég. Úgy vannak vele, hogy mivel a város se köt normális szerződést a helyi járat miatt, így mindent megtesznek az érdekében hogy ne legyen jó a helyközi se, szarok legyenek az állapotok is meg ugye a többivel szemben igen el akarják lehetetleníteni a Győrt. Pedig még ugye most égett le egy busz tehát még el is várható lett volna az hogy legalább egy egyecske hajszálnyi darabott kapott volna, de nem, mert az is (Kap)uváron kötott ki. Aztán jöjjenek a kommentek miszerint ez úgy fas*ág ahogy van, és bizony semmi összesküves elmélet nincs Győr ellen :D.
Nem b*szott át senki senkit. Hetekkel az indulás előtt derült ki, hogy nem lesznek kész időre az új kocsik. Az átmeneti, bérelt flotta az Audi teljes tudta és beleegyezése mellett indult el.
Nem tudom,hogy a többi megyében mi a helyzet,de itt nagyon sok öreg busz van,lehet,hogy egy 20+ éves Ikarus megbizhatóbb mint egy fiatalabb Credo,de azért maradhatott volna több fiatal Credo a megyében...
De amúgy a Blaguss is rendesen atb@$zta az Audit, az ezer éves Ebayes Bovakkal Setrakkal :D Vallalhatok de azert messze nem azt adták mint a jarmugyaras beetetesnel :D
Kedves fórumozók!
Ma utaztam a barátommal az LKN-073 on amin egy elég durva veszekedés tört ki az utas és az autóbuszvezető közt. Az utas elkezdte ököllel ütni az üveget, káromkodott. Majd amikor leszállították a buszról akkor elkezdte rugdosni az ajtót, miközben záródott be.