Keresés

Részletes keresés

KZX003 Creative Commons License 2019.07.18 -1 5 25575

Elosztották az Audi szerződéses járatokról felszabaduló buszokat.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 1 25574

Jegylyukasztó!

Előzmény: M63 010 (25573)
M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 -1 1 25573

Győrben, ami nekem, Szombathelyiként, durva, az a hagyományos jegyjukasztó! :(

M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 1 25572

Szombathely egy fokkal jobb, ott az állomány ca fele Credo.

Előzmény: Törölt nick (25556)
M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 25571

Bakonyszentlászlóig van hivatásforgalom! Ha nem 60-nal menne a síkvidéki szakaszon, hanem 80-nal, meg lenne órás ütem, akkor utas is több lenne azon a részen.

Előzmény: trizs77 (25560)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.07.16 0 0 25570

Mostanában kezdtem érdeklődni a buszok iránt még csak körvonalozódnak a dolgok

Előzmény: Törölt nick (25556)
FHÉV Creative Commons License 2019.07.15 0 0 25569

MYR-752 váltotta HDY-063-at (előtte IKC-356-ot) a fertőszentmiklósi fordán.

MYR-754 váltotta KXY-490-et a pusztacsaládin.

MNY-925 váltotta KYV-310-et Kapuváron.

Előzmény: FKU-911 (25548)
siófoki35 Creative Commons License 2019.07.15 -1 0 25568

Másik ilyen vonal amit így lenne érdemes közlekedtetni, az az Eger-Szilvásvárad. Nem tudom, a Frigyládák elbírják-e azt az emelkedőt ami ott van, de klassz lenne olyannal. Vagy klasszik Dácsia/Bobó és kéttengelyes kocsik. 

Előzmény: trizs77 (25560)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.15 0 1 25567

Egy kollégától (vásárhely) csupa jót hallottam felőlük.

De egy ember véleménye nem lehet általánosítható.

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (25566)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.07.14 0 1 25566

Ha jól tudom, a leosztás a következő:

 

NJV-815 - Gyula

NJV-816 RHU-692 - Hódmezővásárhely

NJV-817 - Hódmezővásárhely

NJV-818 - Szentes

NJV-819 - Makó

 

2015-ös gyártmányúak, az év decemberében vették őket állományba.

Előzmény: trizs77 (25564)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25565
Igen.
Előzmény: trizs77 (25564)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -2 1 25564

Vásárhelyen dolgozik helyi kivitelű ISUZU midi, a DAKK állományában.

1 vagy 2 db.

De máshol nem tudok róla.

 

Új ?

 

 

Előzmény: LTL-924 (25563)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25563
Nem tudom én is csak hozzámtartozómtól tudom. Ha minden igaz énykk-s
Előzmény: trizs77 (25562)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -1 1 25562

Hol ?

Magán kézben ?

 

Előzmény: LTL-924 (25561)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25561
Valaki tudja hogy Győrben miért vannak isuzu buszok?
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25560

Nem .

Sokakkal ellentétben nincsenek érzelmein vonalakkal szemben.

 

Azon kívül nálam a 11-es, sohasem szerepelt feleslegesként semmilyen listán.

 

A Győr - Győrasszonyfa vagy esetleg a Győr-Veszprémvarsány szakaszt, mindenképpen meg kell tartani közszolgáltatásban.

Sőt fejleszteni kell.

 

Ugyanakkor a Vvarsány - Veszprém szakaszt kivenném a közszolgáltatásból és átadnám nosztalgia üzemnek.

Napi 2 pár vonat, laza, nosztalgikus menetrenddel, kocsikkal, mozdonyokkal, a kirándulók, turisták igényeire szabva, őhozzájuk alkalmazkodva.

 

 

Előzmény: norbee601 (25559)
norbee601 Creative Commons License 2019.07.12 0 3 25559
Személyes fájó pont ugye, hogy az a vonal megmaradt :D
Előzmény: trizs77 (25558)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -2 0 25558

Már Győrből is Jenbacher jár a BZ helyett. :-))

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Annak a 15-25 utasnak kényelmesebb.

 

 

Előzmény: schlumberger (25557)
schlumberger Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25557

Vonat meg Veszprembe is jár Flirt a Delibol, többi vonat is Traxx és halberstadti, elfogadható.

 

Már Győrből is Jenbacher jár a BZ helyett. :-)

 

 

Előzmény: norbee601 (25554)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.11 -3 3 25556

Még nagyon fiatal lehetsz :)

 

Tudod Veszprém buszközlekedésébe a város már méregsok pénzt tesz bele, annyi a lényeg, hogy ezért szuper ott minden, jó szép új buszok, hangos utastájékoztatás, ami Bkv-hoz hasonló ( nem véletlen ugye :) ) . És ezt a helyi járatot a városi cég a V-busz Kft üzemelteti. 

 

Itt nálunk "OT-Pusztaszeren" tehát Sopronban és nagytesójában Győrben , pedig nem hogy a 2 város saját céget csinálna, hanem még ezt a jelenlegi Énykk s szolgáltatást is alig kívánja megfizetni, amibe sokkal kevesebb pénzt kell beletenni, mint hogyha saját céggel csinálnának. Bár ugye nyilván ez 2 külön város és Sopronban kicsivel jobbak a körülmények, többet szánnak erre, bár ugye kevesebb jármű kisebb flotta, könnyebb megszervezni, mint Győrnél. De lényegében teljesen mindegy egyébként és tényleg max papír adatok alapján jobb tán Sopron, de összvissz itt is már régi nagyrészt kiöregedett Ikarusok, meg pár tizen éves Credo rohangál. Több ilyen város van itt környékúnkön, pl Szombathely és Egerszeg helyzete is ilyen szar :). Mondjuk Szombathelyen nem csodálkozom, csoda hogy nem csak 260/280 asból áll ottan az a helyi járat. 

 

A vasút az meg egy teljesen más világ. Másik cég. Köze nincs a buszhoz. A mi területünkön Gysev van, nyugati gondolkodással rendelkező cég. Veszprém területén meg a MÁV van , ami talán a világ legtrógerebb cége.

Előzmény: BuszosBobby (25553)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.11 -2 2 25555

Ez igaz ,de a kettő dolognak köze nem volt egymáshoz. Ezzel azt írtam le hogy a vezetőségnél nem értenek a szakmájukhoz. Ez csak két példa volt. A 2 dologot nem próbáltam összefüggésbe hozni.

Előzmény: trizs77 (25552)
norbee601 Creative Commons License 2019.07.11 0 1 25554
Fél evvel ezelőttig Veszprémben a gyorinel is öregebb buszok voltak.

Vonat meg Veszprembe is jár Flirt a Delibol, többi vonat is Traxx és halberstadti, elfogadható.
Előzmény: BuszosBobby (25553)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.07.11 -1 0 25553

Voltam Veszprémben múlt héten és tényleg nagyon jó állapotok vannak, nem úgy, mint itt Sopronban. Érdekes viszont, hogy Veszprémben jók a buszok, de rosszak a vonatok (Csörgő, Bz, Szili)

Sopronban meg a buszok szarok, de a vobatok jók (Flirt, Vectron 90%-ban).

trizs77 Creative Commons License 2019.07.11 -2 0 25552

 

 

Egyébkent akkor is az a véleményem, tehát ez, hogy csak  fapados Credo Inovell jön állandóan, nem tudják a városokban normálisan a menetrendet kialakítani.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Azért az egy forradalmian új felfedezés lenne az európai autóforgalmi szakmában,  ha az adott városban az autóbusz típusa határozná meg a menetrend tartalmát, formáját.

 

Amennyiben egy autóbusz méretei (NEM mini-midi-emeletes-duplacsuklós, stb.) nem térnek el nagyon a sztenderd szóló és csuklós autóbuszokétól, akkor a menetrend készítőnek azt sem kell tudnia milyen gyártmányú és azon belül, milyen típusú autóbuszra készíti a menetrendet.

 

 

Előzmény: Törölt nick (25547)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.11 0 2 25551

Nyomunk neked pár 280-ast

Előzmény: trizs77 (25549)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.11 -2 0 25550
trizs77 Creative Commons License 2019.07.09 -4 0 25549

 

 Nyomják Krahácsot ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (25547)
FKU-911 Creative Commons License 2019.07.09 0 0 25548

A megyében maradt, de átcsoportosított autók melyik kocsikat véltották?

Előzmény: csalibringa (25536)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.09 -3 4 25547

Egyébkent akkor is az a véleményem, tehát ez, hogy csak szar minőségű fapados Credo Inovell jön állandóan, nem tudják a városokban normálisan a menetrendet kialakítani. Országos szinten is tényleg messze elavult a térség, ez mind a diriknek a szakmai tudatlansága bizonyítja, akik irányitjak ezt az OT-s klubbot, hogy Észak-Nyugat magyarországi Közlekedési Központ.

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.09 -5 4 25546

Valaki árulja már el nékem, hogy Győr ellen ki rendelt el ilyen hatalmas szintű összeesküvést így a 2020 as évek idejére. Az tuti hogy a vezérigazgató úrnak akit így én már nem tudok nevezni, ( ebben semmilyen személyi jog sértés nincs) nem fűződnek túl jó élmények Győr városához. A leírtak alapján már megint a Balaton meg a Zala volán érvényesült, élen a Vasival természetesen, azok a mocskos volánok amik szószerint tönkretették a Kisalföldet, ami anno a legjobb volt. Bár a Zalára rossz szavunk nem lehet hiszen a KK-sítás óta sajnos ők is nagyott züllöttek. Györ nem kapott egy átkozott " autót" se, holott még mindig van ott nem kevés 260-as. Kapuváron olcsó lehet a tej. Kapuvárt nem ertem hogy mi vezeti ennyire előre mindig a leosztásoknál. Még így is többet kapott mint egy 130 000 es megyeszékhely. a soproni 2-vel se értek egyet. Sopronnak nincsenek helyközis problémái, se idős járművei, ott is a helyi járat a szar, oda nem kellett volna 2 db. Veszprémnél meg most már tényleg azt várom már hogy mikor tesznek oda repülésre alkalmas járművet, hiszen ott már lassan elavultnak számít az ami a földön gurul. Győrből a bolondot csinálja ez a szar cég. Úgy vannak vele, hogy mivel a város se köt normális szerződést a helyi járat miatt, így mindent megtesznek az érdekében hogy ne legyen jó a helyközi se, szarok legyenek az állapotok is meg ugye a többivel szemben igen el akarják lehetetleníteni a Győrt. Pedig még ugye most égett le egy busz tehát még el is várható lett volna az hogy legalább egy egyecske hajszálnyi darabott kapott volna, de nem, mert az is (Kap)uváron kötott ki. Aztán jöjjenek a kommentek miszerint ez úgy fas*ág ahogy van, és bizony semmi összesküves elmélet nincs Győr ellen :D.

Előzmény: csalibringa (25536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!