Keresés

Részletes keresés

Ikarus_280 Creative Commons License 2019.10.10 -2 0 25699

Na ne !?

Előzmény: Törölt nick (25698)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.09 -1 2 25698

HSW-673 Volánbuszos színekben !

Takszi55 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 25697

2008 óta követem a dolgokat, akkor már ott volt, korábbról nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: lobbanórotor (25696)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.10.04 0 0 25696

Ez amúgy elég régóta kunszigeti külső telephelyes volt, nem? Azt azért nem feltételezem, hogy újkora óta, mert rendszám alapján igencsak mosonmagyaróvári lehetett az első éveiben. 

Előzmény: Takszi55 (25686)
7-es troli Creative Commons License 2019.10.04 0 2 25695
matteo14 Creative Commons License 2019.10.03 0 8 25694

Igen, tudom, hogy a probléma az egész országban általános. Viszont a tényezők nem. Nem mindenhol az elérhető távolságban két jobban fizető ország, lassan fél város méretű és bővülő ipari park vagy egy hatalmas német multi jelenti a konkurenciát. Itt a nyugati végeken azért tényleg minden jelen van, ami csak konkurenciát jelenthet, talán csak a mezőgazdaság nem annyira hangsúlyos, mint sok helyen máshol.  

 

(Amúgy meg a jármű és a fizetés még nem is minden tényező. Amit reflexből tudnék mondani például a közvetlen főnök személye és a cégnél tapasztalható bánásmód, amihez a Blagussnak sikerült egy elég jó embert elszednie az ÉNYKK-tól, mert az alá tartozó járművezetők közül sokan követték. Egyszerűen ennyit jelent egy hiteles felettes egy hiányszakmában, akihez könnyebb lojális lenni, mint egy ilyen állami óriáscéghez.)

Előzmény: norbee601 (25693)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25693

a probléma egyébként országos.... 

Előzmény: matteo14 (25691)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 3 25692

Blagusshoz rengetegen mentek át. 

 

Zsir új MAN, rendes fizetés....

Előzmény: matteo14 (25688)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.03 0 1 25691
Amíg benne van a közszolg szerződésben, ilyet nem igazán tehet a Volán. Én inkább azt látnám szívesen, hogy a VB hogyan tervezi megoldani a személyzet utánpótlását, mert erről a nagy egységről nehéz elhini, hogy tud reagálni a helyi problémákra.
Előzmény: norbee601 (25690)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25690
De akkor miert nem tesznek ki papirt a megallokba. hogy a city tovabbi intezkedesig nem kozlekedik. ennyi.
Előzmény: matteo14 (25688)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25689
City minden harmadik jön azaz valószínűleg egy darab kocsi jut rá.
Előzmény: matteo14 (25688)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25688
Arról van valami pontos szám, hogy kábé mennyi járat marad ki naponta Győr helyiben sofőrhiány miatt? Ha hihetünk a FB-n terjedő híreknek, ezen a héten még nem járt egy délután sem a CITY és most én is több, mint 2 kilométer gyalogláson vagyok túl, mert sofőrhiány miatt kimaradt az utolsó buszom...
Takszi55 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25687

Nyár eleje óta az AKE volt kinn a 278 helyett.

Előzmény: matteo14 (25685)
Takszi55 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25686

Műszakizik a másik, még nem jött ki. Kunszigetről hallottam azzal kapcsolatban AAH-874 helyett, aztán majd meglátjuk.

Előzmény: BENczúr utca (25684)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25685
Őőőőőő, ha Koroncó, akkor nem a CCZ-278-at váltotta?
Előzmény: BENczúr utca (25684)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25684

Írták múlt héten, hogy a KRR-180 koroncói lett AKE-903 helyett, a másikról nem olvastam még semmit.

Előzmény: norbee601 (25683)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25683

A C80-asok átjöttek már? hová fognak kerülni?

Mr.Cross Creative Commons License 2019.10.01 0 1 25682

Hi!  Ma ment a hülyéskedés a munkahelyen: "Na milyen a Volán? Az első munkanap mindig nehéz szokott lenni"

Kíváncsi leszek a szabadjegyre, állítólag visszajön a megyei szabadjegy, ami visszalépés lenne az öt megye után. Pletykálnak olyant is, hogy megszűnik a gki oktatás munkaidőben, helyette oldjuk meg mi, viszont kifizeti a cég. Talán egy hét után okosabbak leszünk

Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.10.01 -1 0 25681

Így is tökéletesen lehetett érteni az igaz mondatokat :(

Előzmény: Amphenol (25680)
Amphenol Creative Commons License 2019.10.01 0 0 25680
Bocsánat az érdekes karakterekért .... nem tudom miért kódokat jelenít meg az index .... pedig se telefont , se karakterkészletetbnem cseréltem ...
Amphenol Creative Commons License 2019.10.01 0 4 25679
Pár napja olvastam HVG-n , hogy valaki bérletet szeretett volna venni előre , de mondták neki , hogy nem lehet a szolgáltató váltás miatt .... A Volánbusz ezt cáfolta , ilyen nincs és nem is lehet .. 6 napja volt .... HVG-n visszakereshető ....

Ma délután megszokott rutinommal felszáltam a szokott helyközi buszomra ., a sofőr kedvesen tájékoztatott , hogy nàla bérlet nincs ... csak jegyet tud adni számla nélkül ..... mert szolgàltató ....

Bementem a "vidéki"-be ( Győr ) , hasonló sorsú emberekkel áltam 2 hosszú ( és ideges ) sorba ... ez megint érdekes mert hónap elején 4-5 ablak szokott nyitva lenni ... most 2 volt csak, pedig hónap eleje van ( 14 óra 45 perckor ) .... Ismerős sofőrt meglàtva ( következő járat ) utàna futottam , hogy nàla lehet-e bérletet venni ( a sor reménytelen hosszú volt ) .... nàla lehetett ....

Szóval gratulálok a szervezéshez .... remélem ismét lesz bérletregisztráció , hogy az a kevés utas is eltűnjön ... úgy is csak zavarjàk a forgalmat :-)

Szóval az új főnökasszony 6 èvig uralkodott a MÁV -nàl ... ennek a 6 évnek az egyenlegét a következő mondattal határozták meg most : szép volt , gazdaságilag látszólag jó volt ..
már csak azt kellene megtanulni , hogy nem a járatot kell leközlekedtetni , hanem az utasokat kellene elszállítani .....
norbee601 Creative Commons License 2019.09.30 -1 5 25678

Hát ezért ami az ENYKK volt nem kár...

Előzmény: Spaceliner (25677)
Spaceliner Creative Commons License 2019.09.30 0 1 25677

Elírtad a cikkben a dátumot. "2019. december 30-án 23 óra 59 perckor megszűnik az ország hat darab regionális közlekedési központja". Ennyi idő már sajna nincs :D

Előzmény: KZX003 (25674)
kzx526 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25676

Csak a dok jellegű kép erejéig volt időm megtekinteni egy fél perc időtartamra se, úgyhogy ezt most nemtudom, hogy CITY tábla van-e a buszon. Az biztos, hogy amik egymásra stócolva egymáson fekszenek a szélvédő mögött (talán látszik a képen), azok soproni táblák, de este már működött a kijelzője.

Előzmény: LTL-924 (25675)
LTL-924 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25675
Még mindig city felíratú tábla van a vezetőablakban?
Előzmény: kzx526 (25667)
KZX003 Creative Commons License 2019.09.30 -1 1 25674

Megszűnik az ÉNYKK, indul az országos Volánbusz.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

cherry_picker Creative Commons License 2019.09.30 -1 0 25673

Az a baj a "12 SARUDI UTCA"-val, hogy az ott lakókon kívül szerintem senki nem tudja, hogy hol van. Én speciel a létezéséről sem tudtam, amíg meg nem láttam a kijelzőkön. Ráadásul a busz be sem hajt a Sarudi utcába…

Persze nem egyszerű a kérdés, hiszen a megálló a Kőszegi és a Harkai út kereszteződésénél van (a Sarudi pár méterrel odébb van), azok viszont a Harkai elején és végén is metszik egymást, így nem lehetne egyértelmű a "Kőszegi út, Harkai út" elnevezés sem. Régen ez a megálló Harkai útként szerepelt a műanyag táblákon (lásd 25648-as hsz), majd később Kőszegi útként. Ha akkor jó volt, továbbra is jó lehetne. Ugyanez igaz a 7-27-re is: a 7-es tábláira is évtizedeken keresztül Csengery út volt kiírva, pedig messze nem az volt az egyetlen megálló a Csengery utcában. Így ma is tökéletesen megállná a helyét.

Hangsúlyozom: ez a kijelzőre kiírt szöveg lenne. Ennek nem feltétlenül kéne betűről betűre egybeesnie a menetrendben szereplő névvel – az nyugodtan lehet hosszabb és precízebb.

 

Az utasok kb. 90%-a törzsutas, akik csak a szám alapján szállnak fel a buszra. De amúgy is szükségtelen elolvasniuk a kiírt célállomást, mert nemigen van olyan megálló Sopronban, ahol ugyanaz a járat mindkét végállomás felé megállna, tehát esélyük sincs rossz irányba felszállni. A helyi tömegközlekedést használó turisták éves száma meg valahol az elenyésző és a mérhetetlenül kicsi körül mozoghat (VOLT Fesztiválon kívül). Szóval tulajdonképpen alig van jelentősége annak, hogy mi van a kijelzőkre kiírva. Mégis, ha már ekkora kijelzők vannak beszerelve, akkor azok szolgáltassanak érdemi információt a járatról, de ne legyen, nem lehet céljuk a teljeskörű tájékoztatás. Arra ott a térképes online menetrend. Ezért mondom azt, hogy észszerű rövidítéseket használva, a lehető legnagyobb méretben jelenjenek meg rajtuk a végállomások, mert szerintem itt is igaz, hogy a kevesebb több, és nem érdemes elárasztani a megállóba beálló busz kijelzőjére felpillantó utast információval, mert ideje sincs esetleg feldolgozni az olvasottakat. Ezért nem baj, ha a felirat nem teljesen egyértelmű, mert ahogy írtam korábban, a JEREVÁN LTP sem az, mégis évtizedek óta bevált és működik.

Előzmény: kzx526 (25665)
Takszi55 Creative Commons License 2019.09.30 0 4 25672

Holnaptól nincs ÉNYKK, jogutódlással minden megy át a a Volánbuszhoz...dolgozó, jármű, telep, és a helyis közszolgáltatási szerződés is, szóval minden marad a régiben, csak majd idővel mindenre fel lesz nyalva a VB logó.

 

Előzmény: cherry_picker (25670)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.30 -1 1 25671

Nem csak a helyközire vonatkozik én szerintem. Mivel Sopronban nem városi cég csinálja, hanem a központi volán ( 4 évvel ezelőtt Kisalföld Volán, ma még Énykk, holnaptól Volánbusz ) ezért nem lesz 2 külön cég. Én szerintem semmi változás nem lesz, főleg helyin, ott ugyanaz a szar lesz minden. 

Előzmény: cherry_picker (25670)
cherry_picker Creative Commons License 2019.09.30 -2 1 25670

Engem az érdekelne, hogy ha az összevonás csak a helyközire vonatkozik, akkor ezek szerint a soproni helyközis üzletág holnaptól egy másik cég lesz, mint ami a helyi szállítást végzi. Ezután hogyan fognak a már volánbuszos gépek és sofőrök helyi, ÉNYKK-s járatokat csinálni fordaszinten?

Előzmény: Amphenol (25668)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!