Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
A tanítási napokon 6:32-kor Pázmándfaluból Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás tanítási napokon 6:34-kor Pázmándfalu, Templomtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A tanítási napokon 6:34-kor Kajárpécről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás munkanapokon 6:29-kor Kajárpéc, Kultúrháztól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A munkanapokon 5:40-kor Győr, Autóbusz-állomástól Kajárpécre közlekedő járat egyes megállóhelyeket a korábbiaktól eltérő időpontokban érint, és a végállomásra 3 perccel korábban (6:23-kor) érkezik meg.
A tanítási napokon 5:40-kor Győrből Mórichidára induló járat rövidített útvonalon, csak Tét, Garázs megállótól jár. (Indulási időpont: 6:08.)
A tanítási napokon 6:18-kor Győrszemeréről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás munkanapokon 6:34-kor Győrszemere, Központtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A tanítási napokon 6:20-kor Győrből Rábapatonára, valamint 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatok megszűnnek. Az eljutás tanítási napokon 6:35-kor Győr, Autóbusz-állomástól Rábapatonára, valamint a munkanapokon és szabadnapokon 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
A tanítási napokon 5:50-kor Győrből Győrsövényházra, valamint 6:35-kor Győrsövényháztól Győrbe közlekedő járatok megszűnnek. Az eljutás tanítási napokon 6:05-kor Győr, Autóbusz-állomástól Csornára, valamint a munkanapokon 6:31-kor Győrsövényház, Autóbusz-váróteremtől Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
A munkanapokon 6:20-kor Tárnokréti, Orvosi rendelőtől Győrbe közlekedő autóbusz 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.
A tanítási napokon 6:45-kor Dunaszegről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás tanítási napokon 6:47-kor Dunaszeg, Felsőtől Győrbe közlekedő járattal biztosított.
HDM a két ex-veszprémi 263-as. A HMD az egy 260-as (egykor Beethoven néven volt ismeretes a HMD-622 a cégnél, minden bizonnyal a kiváló hangja miatt). :D
Értőolvasást kicsid még gyakorold... A volt ÉNYKK volt a kérdés, úgyhogy még szép, hogy csak pár megye van felsorolva. Nógrádban meg csak 2 .32-t állítottak vissza.
Márpedig félreértés esett, ugyanis az helytelen, hogy mostantól a Volánbusz miatt mindenhonnan mindenhova lehet buszokat áthelyezni, a Pest megyei Volánbusz és a DAKK október előtti áthelyezései különleges kapcsolatok miatt jöhettek létre. Egyenlőre még járművezetőket próbálnak áthelyezni, buszokat "még" nem sikerült.
A KK-s dolgot csak azért emeltem ki, mivel ilyen már nincs, hogy Énykk, és az ország bármely volt közlekedési központjából helyezhetnek át ide buszokat. Jelenleg pedig nem csak azok a 263.10 esek vannak a Volánbusznál. Csakhogy félreértés ne essen.
Hát nem igen mivel Salgótarjánban van még 4 260.32 es , jó igen le lettek nyáron szedve de már vissza is tették őket szeptembertől. ( Egy még nem állt vissza ), sőt még Kapsváron is van egy 260.32 es, NBZ-s rendszámú. Aztán amiket felsoroltál 263 asok azok is hiányosak, mivel abba nincs benne se a DAKK se a KMKK se az ÉMKK, csak kizárólag pár megye. A 266-os sztorit azt normálisan sikerült megválaszolni.
HMD-895 (ex. Balaton) jelenleg: Nagykanizsa (Veszprémből áthelyezve 2019-es év elején)
HMD-896 (ex. Balaton) jelenleg: Nagykanizsa (Veszprémből áthelyezve 2019-es év elején)
KGC-002 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron
KIT-120 (ex. Kisalföld) jelenleg: Mosonmagyaróvár
KIT-124 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron
KPP-983 (ex. Kisalföld) jelenleg: Csorna
Közforgalmú 260.32-es az országban már csak egyedül az ex. DDKK-s régióban van állami kézben.
Ik266-os pedig a győri Volán-telepen pihen, az egykori AFF-622-es. 2 évvel ezelőtt feltámasztották, de utcára nem mehet, egyelőre csak a teleplátogatások alkalmával lehet megtekinteni, illetve menni vele 1-2 kört odabent.
Valaki véletlenül nem tudja, hogy a volt Énykk központhoz tartozó járművei között mely ikarus 263-ok vannak még forgalomban illetve selejt soron? esetleg 260.32, netán valami csoda folytán 266-os laprugós áll selejt részlegen? :)
Mindenhol toboroznak. Somogyba tegnap jött egy levél, miszerint önkéntes alapon lehet menni Győrbe dolgozni. Ha csak egy napot, már az is segít. Szállást, plusz a napi béren felül 10 ezer hufot ígérnek. Nade ki menjen, mikor itt sincs elég ember?
Éppen megoldható hatalmas költséggel és nagy szervező munkával, hogy egy határnapon, üzemzárás (23,30) és másnapi üzemkezdés (03,30) között az összes buszt átmatricázzák.
De ez értelmetlen.
A buszokat sorban matricázzák át.
Napi 8 órában.
Mert mindegy hogy egy busz hétfőn kap új matricát vagy csak pénteken.