A négyest be lehet, de ez nem érinti ezt az utat. Ez csak mellékesen hozza be a négyest is. Az Üllőit meg nem bővíteni kellene, hanem még néhány felüljárót építeni rá! Az Orczy térnél és az Ecseri kereszteződésben nem ártana!
Vasútra gondolsz? Ha nagyon magas színvonalú szolgáltatást nyújt, akkor az az egyetlen alternatívája az öltönyösnek arra, hogy az autóját az állomás parkolójában hagyja az elővárosban és a city kellős közepén leszálva vonatról besétáljon, vagy taxizzon a munkahelyére.
Namost ez a hely és vasúti szolgáltatás nem Magyarországon lesz az elkövetkező fél évszázadban.
Például egy szintel az irodista fölött dolgoznak és előfordul, hogy közlekedniük kell a városban. Azonkívül egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon! A tömegközlekedés ugyanis kényelmetlenség, a metrón nem válogathatja meg az ember, hogy kikkel érintkezik, milyen szagokat szív a ruhája magába, stb. Azonkívül akik a szolgáltatásokat üzemeltetik a városban, legyen szó bármilyen szállításról, szervizről, stb. És ezzel meg is van a 49%!
Ne felejtsük el, hogy a taxi nem váltja ki ezt a forgalmat, mivel mindegy, hogy a taxik, vagy a magán és céges autók közlekednek forgalmi szempontból. Azokban a városokban ahol a taxik komoly feladatot látnak el a tömegközlekedésben általában a parkolással vannak súlyos gondok!
Egyébként miért nem lehet ugyanúgy hozni bővítésekkel, mint a 4est? Pl 2x2 sávos Ferihegyi Gyorsforgalmival és bővített Üllőivel? (Mondjuk az Üllői gázosabb, mert negyon lakott területen megy ott kint.)
eztet híjják gazdasági és életszínvonal növekedésnek.
Ja, és ezek olyan hirtelen gyorsan következnek be.
Erre volt marha jó példa a Ruhr vidék, ahol volt egy autópálya, tele volt, építettek mégegyet, tele lett, építettek egy harmadikat, az is tele lett. Aztán inkább a vasutat fejlesztették.
Érinti a repteret?? Ja! A kifutók és a gurulóutak oldalán. Ez mire lenne jó?? :D A reptérre menők nem fognak ott menni, mivel a bejárata a mostani új négyes végénél van.
Bocs, én írtam el. Szerintem az egyes, az egyenesebb, északibb változat a jobb. Már csak azért is, mert azzal R.Kert is kap egy közvetlen összeköttetést Rákosheggyel, amire már most is szükség lenne.
Ecseren mit vág ketté? Csak nem egy leendő ipari területet választ el a lakóterülettől jó nagy ráhagyással? Rákoshegy kertvárost szintén nem érinti, attól délre ma is létező véderdővel elválasztva halad el.
Nemhogy nem teszi tönkre, de nem is érinti!
ui. Természetesen a kettes változatról van szó én is arról írok, nem az egyesről. Az egyest senki sem gondolhatta komolyan!
Megfogni? Mivel??? Budapesten utak nélkül is megy! :)))
Igen, a Rákóczi, a Bajcsy, az Üllői 2*3 sávja tényleg iszonyatosan szűkös.
És ezek miben folytatódnak a külvárosokban? Csak nem 2x1 sáv?
A 49%-ot meg a Studiometropolitana parkolással kapcsolatos részletes felméréséből vettem. Amely felmérésben elkülönítik a munkaeszközt a munkábajárástól.
Rendben, tételezzük fel, hogy van egy üzleti negyed. Jó nagy, lehet Csepelen is, ahova szeretnéd (és ahova én is el tudom képzelni). Na már most az üzleti negyedbe túlnyomórészt irodisták fognak dolgozni, akiknek az égvilágon semmi szükségük nincs az autóra, az üzleti negyedbe elsősorban megfelleő tömegközlekedést kell biztosítani számukra. És pont emiatt ott különösen meg kell fogni a forgalmat.
Tehát a napi gépjárműforgalmat Budapesten jelenleg az ufók generálják, hiszen ki más! Az üzleti negyedbe jár mondjuk tíz emberből 5 irodista. A többiek különféle okoknál fogva olyan tevékenységet végeznek, amihez autó kell.
Már bocs, de hogy ne érintené a kettes változat?? Hát ott van Rákoshegy, kertváros, Ecsert kettévágja, mellesleg Rákoshegye pont két oldalt is elmenne egy lakópark mellett. Én itt lakom, tudom miről beszélek! Nekem ne mond, hogy nem teszi tönkre! Mondom, inkább kettes változat, mint az egyes!