Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2777
Először a vasút, utána jöhet a közút.
Előzmény: Törölt nick (2773)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2776
Na az kéne még. Ha lehetne, a Hungária körútnál lévőt is el kellene forgatni 90 fokkal.
Előzmény: xhwamt (2774)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2775
Vannak helyek, ahova kell mindkettő. Ez ilyen.
Előzmény: Törölt nick (2773)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2774
A négyest be lehet, de ez nem érinti ezt az utat. Ez csak mellékesen hozza be a négyest is. Az Üllőit meg nem bővíteni kellene, hanem még néhány felüljárót építeni rá! Az Orczy térnél és az Ecseri kereszteződésben nem ártana!
Előzmény: BoGar (2770)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2773

vagy legyünk konkrétak: 10es út.

szerinted?

(kell új10es/M10-es, vagy vasútfejlesztés?, 3.lehetőség: mind2)

 

Előzmény: mestska (2759)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2772

Vasútra gondolsz? Ha nagyon magas színvonalú szolgáltatást nyújt, akkor az az egyetlen alternatívája az öltönyösnek arra, hogy az autóját az állomás parkolójában hagyja az elővárosban és a city kellős közepén leszálva vonatról besétáljon, vagy taxizzon a munkahelyére.

 

Namost ez a hely és vasúti szolgáltatás nem Magyarországon lesz az elkövetkező fél évszázadban.

Előzmény: Fricy (2768)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2771
Brüsszel, EU negyed közepe. Saját vasútállomással.
http://friedlf.fw.hu/bruxelles2.html
Előzmény: xhwamt (2767)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2770
Miért nem lehet a 4est behozni ott, ahol most is hozzák, és rávezetni egy bővített Ferihegyi gyorsforgalmira? (Esetleg egy bővített Üllőire is.)
Előzmény: xhwamt (2765)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2769
A vasúthálózat eleve fejlett volt. Csak azért nem épült a jelenleginél több autópálya ott, mert már nem volt hova!
Előzmény: mestska (2759)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2768
London, City. És mellette a Liverpool Street Station. Egyszer nézd meg. Érdemes.
Előzmény: xhwamt (2762)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2767
Szétnéztem. Sehol a világon nem száll.
Előzmény: mestska (2764)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2766

ok. és mi ebből számunkra a tanulság?

 

mert nálunk se a népsűrűség, se a motorizáció nem olyan magas.

hányadik ap. után kell a vasutat preferálni?

Előzmény: mestska (2759)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2765

Ezt nem értem? Mit és hol?

Előzmény: BoGar (2760)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2764

egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon!

 

nézz szét máskor jobban.

Előzmény: xhwamt (2762)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2763

az ideális kertváros:

nagykapacitású városi ap. és többsávos főutak mentén zsákutca lakónegyek:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=washington+dc&ie=UTF8&z=14&ll=38.876,-77.224188&spn=0.045771,0.107975&t=k&om=1

Előzmény: BoGar (2748)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2762

Például egy szintel az irodista fölött dolgoznak és előfordul, hogy közlekedniük kell a városban. Azonkívül egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon! A tömegközlekedés ugyanis kényelmetlenség, a metrón nem válogathatja meg az ember, hogy kikkel érintkezik, milyen szagokat szív a ruhája magába, stb. Azonkívül akik a szolgáltatásokat üzemeltetik a városban, legyen szó bármilyen szállításról, szervizről, stb. És ezzel meg is van a 49%!

 

Ne felejtsük el, hogy a taxi nem váltja ki ezt a forgalmat, mivel mindegy, hogy a taxik, vagy a magán és céges autók közlekednek forgalmi szempontból. Azokban a városokban ahol a taxik komoly feladatot látnak el a tömegközlekedésben általában a parkolással vannak súlyos gondok!

Előzmény: mestska (2761)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2761

Az üzleti negyedbe jár mondjuk tíz emberből 5 irodista. A többiek különféle okoknál fogva olyan tevékenységet végeznek, amihez autó kell.

 

például? A SMp adataiban meg nem feltétlen kell hinni.

Előzmény: xhwamt (2750)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2760
Egyébként miért nem lehet ugyanúgy hozni bővítésekkel, mint a 4est? Pl 2x2 sávos Ferihegyi Gyorsforgalmival és bővített Üllőivel? (Mondjuk az Üllői gázosabb, mert negyon lakott területen megy ott kint.)
Előzmény: xhwamt (2757)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2759

eztet híjják gazdasági és életszínvonal növekedésnek.

 

Ja, és ezek olyan hirtelen gyorsan következnek be.

 

Erre volt marha jó példa a Ruhr vidék, ahol volt egy autópálya, tele volt, építettek mégegyet, tele lett, építettek egy harmadikat, az is tele lett. Aztán inkább a vasutat fejlesztették.

 

Tovább nem részletezem.

Előzmény: Törölt nick (2749)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2758
Érinti a repteret?? Ja! A kifutók és a gurulóutak oldalán. Ez mire lenne jó?? :D
A reptérre menők nem fognak ott menni, mivel a bejárata a mostani új négyes végénél van.
Előzmény: xhwamt (2757)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2757
Ha bevállalnák az sem lenne rossz, de a kettesnek megvan az az előnye, hogy szintén érinti a repülőteret például!
Előzmény: BoGar (2756)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2756
Bocs, én írtam el. Szerintem az egyes, az egyenesebb, északibb változat a jobb. Már csak azért is, mert azzal R.Kert is kap egy közvetlen összeköttetést Rákosheggyel, amire már most is szükség lenne.
Előzmény: xhwamt (2753)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2755

Ja. Csak ehhez előbb a külvárosban utakat kell építeni.

 

1. Hogy el lehessen kerülni a Belvárost.

2. Hogy el lehessen jutni valahogy a forgalomcsökkentett Belváros határára egyáltalán.

3. Valamilyen szolgáltatást nyújtani kell a pénzért cserébe amit a Belvárosban lehúznak az autósról.

Előzmény: Rooger Preed (2747)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2754
A Merzse mocsárt délről kerüli véderdő is van már most.
Előzmény: BoGar (2751)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2753

Ecseren mit vág ketté? Csak nem egy leendő ipari területet választ el a lakóterülettől jó nagy ráhagyással? Rákoshegy kertvárost szintén nem érinti, attól délre ma is létező véderdővel elválasztva halad el.

 

Nemhogy nem teszi tönkre, de nem is érinti!

 

ui. Természetesen a kettes változatról van szó én is arról írok, nem az egyesről. Az egyest senki sem gondolhatta komolyan!

Előzmény: BoGar (2748)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2752
Jav: "Mondom, inkább kettes változat, mint az egyes!"
Mondom, inkább 1. változat, mint a 2.!
Előzmény: BoGar (2748)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2751
Js és még valami. a 2. nyomvonal a Merzse mocsár tájvédelmi körzeten haladna keresztül. Azt sem szabadna hagyni.
Előzmény: xhwamt (2746)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2750

Megfogni? Mivel??? Budapesten utak nélkül is megy! :)))

 

Igen, a Rákóczi, a Bajcsy, az Üllői 2*3 sávja tényleg iszonyatosan szűkös.

 

És ezek miben folytatódnak a külvárosokban? Csak nem 2x1 sáv?

 

A 49%-ot meg a Studiometropolitana parkolással kapcsolatos részletes felméréséből vettem. Amely felmérésben elkülönítik a munkaeszközt a munkábajárástól.

 

Rendben, tételezzük fel, hogy van egy üzleti negyed. Jó nagy, lehet Csepelen is, ahova szeretnéd (és ahova én is el tudom képzelni). Na már most az üzleti negyedbe túlnyomórészt irodisták fognak dolgozni, akiknek az égvilágon semmi szükségük nincs az autóra, az üzleti negyedbe elsősorban megfelleő tömegközlekedést kell biztosítani számukra. És pont emiatt ott különösen meg kell fogni a forgalmat.

 

Tehát a napi gépjárműforgalmat Budapesten jelenleg az ufók generálják, hiszen ki más! Az üzleti negyedbe jár mondjuk tíz emberből 5 irodista. A többiek különféle okoknál fogva olyan tevékenységet végeznek, amihez autó kell.

Előzmény: mestska (2743)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2749

az már rég kimutatódott, hogy a nagyobb kapacitás nagyobb forgamat is indukál, melyek jelentős része új autó.

 

Nane. már te is fiam brutusz?

eztet híjják gazdasági és életszínvonal növekedésnek.

amit meg mi csinálunk azt stagnálásnak...

 

Javaslom megtekintésre a Ruhr vidék, igen tanulságos közlekedési problémáit a párhuzamos, ám mégsem elég soha autópályákkal.

 

grrrr...

aha. nézzük csak, ruhrvidék, mit mond a wiki:

The Rhine-Ruhr Area in Germany, ranks among the large metropolitan areas in the world, estimated at about 12 million people - 1,699/km²

 

á, így már értem. gazdagok mint az állat, és ráadásul qrva sűrűn laknak.

akkor miért csodálkozol, hogy kevés az autópálya?

hol van az megírva, hogy max. 50-60km/1000km2 lehet a sűrűség?

miért ne lehetne 100?

Előzmény: mestska (2735)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2748
Már bocs, de hogy ne érintené a kettes változat?? Hát ott van Rákoshegy, kertváros, Ecsert kettévágja, mellesleg Rákoshegye pont két oldalt is elmenne egy lakópark mellett. Én itt lakom, tudom miről beszélek! Nekem ne mond, hogy nem teszi tönkre!
Mondom, inkább kettes változat, mint az egyes!
Előzmény: xhwamt (2746)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!