Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2739
Hogy az a ....! Normálisak ezek? Minek elkanyarítni az M4-et Ecser felé, és behozni 1 kertvárosi részbe???
Előzmény: Törölt nick (2716)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2738

Most én is húzgáljak színes vonalakat a térképre? Vagy csak utaljak felucca korábbi juss el Nagymarosról Százhalombattára épkézláb tömegközlekedéssel c.hozzászólására?

 

Ezek a vonalak szerepelnek nagyjából az összes térképen az elmúlt harminc-negyven évben. Az a gond csak, hogy azóta nem realizálódtak!

 

Hogyha a belvárosba annyi autót eresztesz, hogy az ottani parkolókapacitások ezt nem bírják, akkor persze, hogy gond van vele. Ha azonban ezt a forgalmat direkt és tudatosan megcsapolnád, megszűrnéd, megfognád 3-5-10 kilométerrel kintebb, akkor rögtön kisebb lenne  a probléma.

 

Nem tudod megfogni. Az áteresztőkapacitás jelenleg iszonyatosan szűkös, de nem fog semmit a forgalmon. Mert az autósok 49%-a számára a gépjárművük munkaeszköz is. Nem tudják letenni. Rövid távon legföljebb trükközni lehet a parkolással például, de hiányzik nagyon egy üzleti negyed, ahol nem kell megfogni a forgalmat!

Előzmény: mestska (2735)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2737

És az miért gond, ha elnéptelenedik? Ez tökéletesen álproblémának tűnik nekem! A kevert üzleti-lakónegyedben ugyanis csak a lakók szívnak a forgalom miatt. Többek közt.

Előzmény: Fricy (2736)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2736
Az üzleti negyed meg elnéptelenedik délután 4 után. Akkor még mindig jobb a kevert üzleti-lakónegyed. Kell értelmes közösségi közlekedés a város széléről és a városhatáron túlról.
Előzmény: xhwamt (2733)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2735

A tömegközlekedés kapcsán arra utalok, ami az alábbi kis vázlatról is ordít. Hogy ehhez képest nincs gond vele!

 

Most én is húzgáljak színes vonalakat a térképre? Vagy csak utaljak felucca korábbi juss el Nagymarosról Százhalombattára épkézláb tömegközlekedéssel c.hozzászólására?

 

A Belváros forgalma a parkolás és a forgalomszabályozás különféle módszerein múlik. Szerintem leginkább a parkolás szabályozásával lehet a Belváros forgalmát csökkenteni.

 

Hogyha a belvárosba annyi autót eresztesz, hogy az ottani parkolókapacitások ezt nem bírják, akkor persze, hogy gond van vele. Ha azonban ezt a forgalmat direkt és tudatosan megcsapolnád, megszűrnéd, megfognád 3-5-10 kilométerrel kintebb, akkor rögtön kisebb lenne  a probléma.

 

hogy a Belváros és az Agglomeráció közt dinamikusan áramlik e a forgalom, vagy sem. Most nem

 

Javaslom kiépíteni Ferenciek tere központtal a szélrózsa minden irányába a 2*4 sávos gyorsforgalmi utakat. Persze azon is dugó lenne*, de legalább még rosszabb lenne azoknak akik esetleg egy élhető várost szeretnének.

 

* az már rég kimutatódott, hogy a nagyobb kapacitás nagyobb forgamat is indukál, melyek jelentős része új autó. Javaslom megtekintésre a Ruhr vidék, igen tanulságos közlekedési problémáit a párhuzamos, ám mégsem elég soha autópályákkal.

Előzmény: xhwamt (2733)
Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2734
Ja, a Gyáli útnál lévőt is az utolsó pillanatban változtatták meg szintbelire....
Előzmény: mestska (2728)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2733

Az, hogy a Belvárosban mekkora forgalom van nem azon múlik, hogy a Belváros és az Agglomeráció közt dinamikusan áramlik e a forgalom, vagy sem. Most nem és ennek ellenére iszonyatos a forgalom, csak dugók vannak és környezetszennyezés. A Belváros forgalma a parkolás és a forgalomszabályozás különféle módszerein múlik. Szerintem leginkább a parkolás szabályozásával lehet a Belváros forgalmát csökkenteni.

 

De a legjobb megoldás egy új üzleti negyed lett volna Észak-Csepelen és a Ferencváros átellenes részein. Oda lehet a legsűrűbb autópályahálózatot építeni barnamezős beruházásként és így megmenteni a régi központot a forgalomtól. Sajnos az idióta városvezetés miatt erről már lehet lecsúsztunk mivel az irodaházak a városi lakónegyedekben épültek fel az elmúlt évtized nagy boomja idején. Csepelre meg szennyvíztisztító a város kellős közepére. :(

 

ui. A tömegközlekedés kapcsán arra utalok, ami az alábbi kis vázlatról is ordít. Hogy ehhez képest nincs gond vele!

Előzmény: mestska (2728)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2732

Mit csinálhattak volna? Ez a kelet-nyugati tengely!

 

Hát, akkor még nem egyezett a maival a kelet-nyugati tengely.

Előzmény: xhwamt (2723)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2731

Ezen nagyon jól látszik, hogy még az elbaszott M0-t is el lehet még jobban baszni. Ott van pirossal az a nyomvonal, amit még valamennyire az értelem diktált...

 

Az a nyomvonal (meg a munkáskörút) kb. a prágai Jizni spojkának vag yminek felel meg, az ott szépen ki van építve, különszíntű keresztezések, 2*3 sáv, gyorsaforgalmi kiépítés. Ennek ellenére Párga körül épül szakaszokban a következő gyűrű elem. Pontosan azért, hogy a Prágát csak érintő forgalom nem a középső kerületekben bonyolódjon le.

Átfordítva: semmi keresnivalója egy kamionnak Kőbánya és Rákosmente között. Persze Rákosmente és Csömör között sem, de ezt már lentebb én is kifejtettem, ellentmondva neked a jó kis konzervatív szemléletemmel :))

Előzmény: felucca (2727)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2730
Hát azért kellen olyan külső kerület, ahova jöhetne vilinger, de ez itt már off.
Előzmény: Törölt nick (2708)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2729
Ott bizony. És meg is kell majd építeni!
Előzmény: felucca (2727)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2728

A baj ott kezdődik, hogy a Hungária nem lett városi autósztráda

 

Hát, ha nem is autósztráda, de különszintű keresztezések nem ártottak volna rá.

 

hogy nincs Munkás körút

 

Az tényleg baj.

 

a bevezető utak a Hungáriáig nem városi autósztrádák

 

ez viszont nem biztos, hogy annyira hiányzik. A már említett BAH csomópont-Kossuth-Rákóczi tengelyen kívül pl. így vezették be az autókat a Váci-Bajcsy tengelyen is, a belváros felé igyekvő forgalmat kiemelve. Vagy az üllőit is említhetném. Holott mindenütt annak kellett volna lenni a célnak, hogy az autós még véletlenül se a belváros fele menjen, hacsak nincs dolga, hanem menjen el szépen valamerre. Ehhez pedig nincs szükség autósztrádákra.

 

Stb. Budapesten a tömegközlekedéssel nincs semmi gond, ha az utak kerülnek szóba.

 

Hát ez meg egy óriási tévedés. Amúgy sem szabadna külön kezelni a dolgokat ennyire élesen.

Előzmény: xhwamt (2710)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2727
Ezen nagyon jól látszik, hogy még az elbaszott M0-t is el lehet még jobban baszni. Ott van pirossal az a nyomvonal, amit még valamennyire az értelem diktált...
Előzmény: xhwamt (2721)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2726
Akkor végül is azok szép idők voltak?:))
Előzmény: mestska (2720)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2725
Ezen nem csodálkozom...bír valamit az a progi egyáltalán?:)))Mindjuk a BFVT-ben azzal szerkesztették a forgalomtechnikát:)))
Előzmény: mestska (2722)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2724

Igy tünt el Budapeströl a prágai belváros hangulata

 

A prágai belváros hangulata azért nem tűnhetett el Budapestről, mert nem is volt soha. Más volt a város mérete, más a házak átlagéletkora. Inkább azt mondanám, hogy egy kis szeletke Buda és Pest tűnt el, ahogy a Tabán lerombolásával is. ((vagy a nagykörút egyes részeinek kiszabályozásával akár)

 

Ekkor egyébként még a Kossuth Lajos utca nem volt olyan rossz hely, a bajok akkor kezdődtek, mikor már politikai akaratra szándékosan autós főutcát szerettek volna csinálni a Kossuth-Rákóczi tengelyből.

Előzmény: Törölt nick (2714)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2723
Mit csinálhattak volna? Ez a kelet-nyugati tengely! Pesten meg soha nem volt semmiféle prágai hangulat. Mindig bírtam az ilyen költői túlzásokat. :)))
Előzmény: Törölt nick (2714)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2722
mintha a mapinfo nem bírta volna a térképen az ékezetes betűket :))
Előzmény: felucca (2719)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2721

Feketével ami megvan, vagy hamarosan meglesz. Pirossal azok a városi autópályák, amik hiányoznak, vagy nem gyorsforgalmik. Szaggatott feketével a Hungária körút és a Bécsi út, amin erősen csökkenteni kellene az egyszintű csomópontok számát, míg pirossal egy már félig meglévő körgyűrű déli szakasza.

 

A Ferihegyi repülőtérre vezető utat is már rég bővíteni kellett volna 2x2 sávra!

 

ui. A Munkás körútnál 2x2 sávban és városi autópályában gondolkodnak ha jól tudom. Csak remélni lehet, hogy ezt nem basszák úgy el, mint a Hungáriát, amit ma már nem lehet azzá fejleszteni.

Előzmény: Rooger Preed (2715)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2720
A régi szép idők, mikor odajártam udvarolni ;))
Előzmény: felucca (2719)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2719
Akkor jó, már én sem:)))
Előzmény: Törölt nick (2718)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2718

Nem.   (a mellékelt ábrát valamelyik topictárs linkelte be pár hónapja...)

Előzmény: felucca (2717)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2717
Te is a BFVT-nél dolgozol?:)))
Előzmény: Törölt nick (2716)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2716

ezen rajta van (meg a többi hiányzó út is...)

http://www.demszky.hu/assets/doc/aquincum1.jpg

Előzmény: Rooger Preed (2715)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2715
Elég sok szakasz van, ami igen nagy kapacitással viszi be a forgalmat a Hungária körútig, vagy az M1-M7 esetén a Moszkva térig.

A Munkás körút hol is menne? A Hungárián kívül még egy 2+2 sávos körgyűrűként funkcionálna?
Előzmény: xhwamt (2710)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2714

az, hogy belvárosi sztrádát csináltak belőle... (és ezáltal egy jó negatív példát produkáltak az autóelleneseknek)

 

de ezt már 100 éve barmolták el:

http://w3.ejg.hu/%7Eeszesa/erzsebet/erzsebet.html

 

Szóval a Belvárosi Plébánia maradt, de azért a környezö területen nagytakarítást végeztek, hogy 2 fiakkernél egyszerre több jármü is igénybe vehesse az új híd nyújtotta lehetöséget. Igy tünt el Budapeströl a prágai belváros hangulata,

 

Előzmény: xhwamt (2711)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2713
Nincs vele semmi baj. Jó hely, szívesen járok oda bevásárolni. Szeretik az üzlettulajdonosok és az ottlakók. Egyikük sem kíván elköltözni onnan.
Előzmény: xhwamt (2711)
felucca Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2712
A mai helyzet azonban egymást szisztematikusan követő fejlesztések miatt tudatosan alakult ki.

Ezzel most csak arra szeretnék reagálni, amit a város és az útfejlesztés általános viszonyáról mondtál.
Előzmény: xhwamt (2711)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2711
Mi a baj a Kossuth Lajos utcával? A város kelet-nyugati tengelye nem sétálóutca és nem is lesz az soha.
Előzmény: felucca (2706)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2710
Nem a Hungária körúton belül van a baj. A baj ott kezdődik, hogy a Hungária nem lett városi autósztráda, hogy nincs Munkás körút, hogy a bevezető utak a Hungáriáig nem városi autósztrádák. Stb. Budapesten a tömegközlekedéssel nincs semmi gond, ha az utak kerülnek szóba. Itt komplett körutak hiányoznak!
Előzmény: RadiX (2705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!